Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення VІІ корпусу комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький
Очікувана вартість
137 800,00 UAH
UA-2020-05-22-000436-a 082c5fd9ee614c9184dace734a95d768
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурник Алла Василівна

+380822794575 ekon8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02004717
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Сурник Алла Василівна
+380822794575
ekon8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 12:41
Очікувана вартість: 137 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 689,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення VІІ корпусу комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється за фактом їх виконання в розмірі 50% від загальної вартості після підписання Сторонами проміжного акту прийому-передачі щодо кожного етапу окремо, або щодо роботи в цілому згідно з Календарним планом, в строк, що не перевищує 5 (п’яти) банківських днів від дати підписання Сторонами відповідних актів прийому-передачі. Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється в строк, що не перевищує 5-ти банківських днів після отримання позитивного експертного висновку по даному проекту Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 19:18
Оголошення 7 корпус.doc
26 травня 2020 19:18
Додаток 3 Договір 7 корп.docx
26 травня 2020 19:18
Додаток 2 ТЗ 7 кор.docx
26 травня 2020 19:18
Додаток 1 7 корпус.docx
27 травня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 19:18
Оголошення 7 корпус.doc
22 травня 2020 10:45
Оголошення 7 корпус.doc
26 травня 2020 19:18
Додаток 3 Договір 7 корп.docx
22 травня 2020 10:45
Додаток 3 Договір 7 корп.docx
26 травня 2020 19:18
Додаток 2 ТЗ 7 кор.docx
22 травня 2020 10:45
Додаток 2 ТЗ 7 кор.docx
26 травня 2020 19:18
Додаток 1 7 корпус.docx
22 травня 2020 10:45
Додаток 1 7 корпус.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 25 травня 2020 13:31
Дата відповіді: 26 травня 2020 18:21
В завданні на проектування не зазначено важливі моменти, а саме 1. Наявність Технічного звіту з обстеження будівлі (Згідно ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації) 2. Не вказано чи має будівля доступ для маломобільних груп населення.(Згідно ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд) 3. Чи забезпечено необхідність доступу маломобільних груп населення до сан.вузлів поетажно.(Згідно ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд) 4.Наявність пожежної сигналізації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги до предмету закупівлі вказані в Додатку 2 Оголошення.
Технічні характеристики
Дата подання: 26 травня 2020 15:04
Дата відповіді: 26 травня 2020 18:22
Доброго дня! Просимо надати технічні характеристики будівлі та наявність енергетичного сертифікату
Відповідь: Технічні характкеристики будівлі зазначені в Додатку 2 Оголошення, енергетичний сертифікат, буде виготовлятися в складі робочого проекту.
Технічні характеристики
Дата подання: 27 травня 2020 09:39
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:17
Доброго дня! Для розрахунку вартості проектних робіт, просимо надати дані по об'єму будівлі. В Додатку 2 до Оголошення такі дані відсутні. Дякуємо .
Відповідь: Доброго дня! Технічні характкеристики будівлі зазначені в Додатку 2 Оголошення. З метою уточнення, телефонуйте за номером вказаним в Оголошені. Зовнішній будівельний об'єм 47287 м.куб.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-000436-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:41861855
Дата подання: 25 травня 2020 09:31
Вимога до Замовника
При завантажені файлу з розширенням .doc ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі, виявлено наступну помилку: сторінка 3 викладена в неповному обсязі, а саме немає змоги її продивитися. Просимо перевірити та усунути дану помилку!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2020 18:16
Доброго дня! Спробуйте відкрити його в іншому Ворді, а саме у Microsoft Word 2003!!!
Номер вимоги: UA-2020-05-22-000436-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:41861855
Дата подання: 25 травня 2020 11:28
Вимога до Замовника
ППункт 8 додатку 2 є взаємо виключаючим, а саме Ви як Замовник не можете визначати клас наслідків відповідальності по об’єкту будівництва (Дивись ДСТУ 8855:2019. Пункт4.1.) . Згідно чинного законодавства визначення класу наслідків є спільна дія проектувальників та Замовника. Виходячі з вище наведеного пропануємо залишити лише фразу Генеральний проектувальник виконує розрахунок класу наслідків (відповідальності) відповідно до ДСТУ 8855:2019 та погоджує з Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 травня 2020 18:17
Розрахункова потужність будівлі (кількість людей в приміщені більша 100 чоловік), тому підпадає під клас наслідків СС2 і крім того утеплюється уся будівля.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-000436-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:41861855
Дата подання: 25 травня 2020 11:32
Вимога до Замовника
Вважаємо, що пунк 5.3.4. Провести погодження проектної документації в експертній організації Хмельницька філія ДП «Укрдержекспертиза» додатку 3 до оголошення є дискримінаційним та таким, що не уможливлює рівний доступ усіх учасників до даної закупівлі . Згідно діючого законодавства проведення експертизи можна виконувати в будь яких експертних установах, що мають на це законне право надане Державою в установленому порядку. В даному випадку, Ви порушуєте статтю 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників. Закону України Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 18:18
Замовником розглянуто Вашу вимогу та вирішено внести відповідні змні до Спрощеної процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-000436-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:41861855
Дата подання: 25 травня 2020 11:34
Вимога до Замовника
Згідно додатку 2 до оголошення в примітки стоїть, що Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Повідомляємо Вас про те , що виконати такий розрахунок можливо лише при наявності вихідних даних, а саме хоча б площі утеплення фасаду, кількості дверей та вікон що підлягають заміні . Тому вважаємо, щ о підтвердження ціни тендерної пропозиції кошторисом , без вище вказаних даних є недоцільним. Тому просимо ВАС як Замовника прибрати дану примітку або надати дані в технічному завданні для його обгрунтування!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 18:19
Замовником розглянуто Вашу вимогу та вирішено внести відповідні змні до Спрощеної процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-000436-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:41861855
Дата подання: 26 травня 2020 12:33
Скарга на Замовника
Вимагаємо реагувати на вимоги та запитання, щодо оголошеної тендерної пропозиції. В іншому випадку будемо скаржитися до відповідних органів моніторингу процедур публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 18:20
Замовник реагує на Ваші звернення у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-05-22-000436-a.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:41861855
Дата подання: 27 травня 2020 09:48
Скарга до Замовника
В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі у кваліфікаційних критеріях вказана вимого, щодо наявності в учасників закупівлі працівника, що має сертифікат інженера з інвентаризації нерухомого майна. Згідно статі 16., пункт 2. Закону України Про публічні закупівлі. Замовник має право вимагати від учасників підтвердження їхньої спроможності, щодо виконання робіт які зазначені в додатку 2.
Вважаємо, що наявність такого працівника носить дискримінаційний характер до учасників даного тендеру. Так як види робіт які зазначені у додатку 2, ні яким чином не пересікаються з сертифікатом інженера з інвентаризації нерухомого майна. Тому вважаємо, що в подальшому, Замовник може використати даний пункт, як пункт який може впливати на вибір переможця даної закупівлі . Вимагаємо від Замовника прибрати даний пункт з кваліфікаційних умов. А якщо, Замовнику потрібно впевнитися в спроможності учасників закупівлі виконувати роботу, що зазначена в додатку 2, вимагати підтвердження саме такого досвіду, ну ні як не в інвентарній справі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 16:44
Доброго дня!!! У відповідь на Вашу вимогу Уповноважена особа замовника повідомляє наступне:
Відповідно до вимог Ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також даною статтею передбачено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовником передбачено такі 2 критерії як: 1. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В даній статті Закону не передбачено, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження їхньої спроможності, щодо виконання робіт які зазначені в додатку 2, а зазначено, що встановлює.
Крім того повідомляємо Вас, що наявність інженера (ів) з інвентаризації нерухомого майна встановлена для можливості виконання саме технічного завдання Додатку 2 Оголошення, також у Вас є можливість для того щоб брати участь в закупівлі залучити працівника (ів), відповідної кваліфікації, (по трудовому договору, договору про надання послуг, тощо) які мають необхідний досвід та знання для можливої відповідності вимогам замовника.
Тому Ваше твердження про порушення даною вимогою прав Учасників, вважаємо необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ 68 700,00
UAH з ПДВ
68 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравчук Василь Миколайович 91 900,00
UAH з ПДВ
80 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКБ БУДІНЖИНІРИНГ" 115 700,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА" 128 000,00
UAH з ПДВ
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ 119 900,00
UAH з ПДВ
96 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» 103 350,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Хмельницька філія інституту "НДІпроектреконструкція" 130 000,00
UAH з ПДВ
127 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 16:27
Електронний підпис
03 червня 2020 16:26
звіт-медколедж-3.pdf
03 червня 2020 16:26
звіт-медколедж2.pdf
03 червня 2020 16:26
звіт-медколедж.pdf
03 червня 2020 16:26
Звіт(Драмік).pdf
03 червня 2020 16:26
Звіт(галаган).pdf
03 червня 2020 16:26
Звіт городня.pdf
03 червня 2020 16:26
Звіт (тубік).pdf
03 червня 2020 16:26
Договори(мед).pdf
03 червня 2020 16:26
договори(драмік).pdf
03 червня 2020 16:26
Договір_відгук(тубік).pdf
03 червня 2020 16:26
Договір(Прилуки ліцей).pdf
03 червня 2020 16:26
акт(тубик).pdf
03 червня 2020 16:26
акт(Прилуки ліцей).pdf
03 червня 2020 16:26
акт(обласна лікарня).pdf
03 червня 2020 16:26
акт(Медколедж).pdf
03 червня 2020 16:26
акт(драмик).pdf
03 червня 2020 16:26
акт(городня ліцей).pdf
03 червня 2020 16:26
акт(Галаган).pdf
03 червня 2020 16:26
цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 16:26
сертифікати.pdf
03 червня 2020 16:26
Сертифікат Кравчук .pdf
03 червня 2020 16:26
рішення засновникі.pdf
03 червня 2020 16:26
лист-пояснення.pdf
03 червня 2020 16:26
згода з техумовами.pdf
03 червня 2020 16:25
згода з договором.pdf
03 червня 2020 16:25
договір(замовника).pdf
03 червня 2020 16:25
Дипломи Ященко(ПДФ).pdf
03 червня 2020 16:25
Диплом(Гончаров).pdf
03 червня 2020 16:25
Диплом( Кравчук).pdf
03 червня 2020 16:25
витяг_податок.pdf
03 червня 2020 16:25
витяг_нов.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 11:04
Електронний підпис
03 червня 2020 10:37
Документи ФОП.zip
03 червня 2020 10:37
Аналогічні договори 3.zip
03 червня 2020 10:37
Аналогічні договори 2.zip
03 червня 2020 10:37
Аналогічні договори 1.zip
03 червня 2020 10:37
7 корпус.zip

Публічні документи

03 червня 2020 10:34
Електронний підпис
03 червня 2020 10:31
Установчі документи.rar
03 червня 2020 10:31
2-1.Лист-згода.JPG
03 червня 2020 10:31
1-2.Пропозиція - 2ст..JPG
03 червня 2020 10:31
1-1.Пропозиція - 1ст..JPG

Публічні документи

03 червня 2020 10:40
установчі докум..pdf
03 червня 2020 10:40
пропозиція..pdf

Публічні документи

03 червня 2020 16:05
Електронний підпис
03 червня 2020 16:04
Додаток 1 7 корпус.pdf
02 червня 2020 13:55
Електронний підпис
02 червня 2020 13:55
статут.rar
02 червня 2020 13:55
пропозиція 7 корпус.7z
02 червня 2020 13:54
Звіти.7z
02 червня 2020 13:54
Договора.7z

Публічні документи

03 червня 2020 16:50
Електронний підпис
03 червня 2020 16:48
цп.pdf
03 червня 2020 16:48
тз.pdf
03 червня 2020 16:48
Статут.pdf
03 червня 2020 16:48
Сертифікати.pdf
03 червня 2020 16:48
Сертифікат.PDF
03 червня 2020 16:48
Рішення_Засновників.PDF
03 червня 2020 16:48
подяка.PDF
03 червня 2020 16:48
подяка експертиза.PDF
03 червня 2020 16:48
Опис.PDF
03 червня 2020 16:48
наказ_Директор.PDF
03 червня 2020 16:48
Лист підписант.pdf
03 червня 2020 16:48
ЕСКО- проектні роботи.pdf
03 червня 2020 16:48
Договір.pdf
03 червня 2020 16:48
Дипломи.rar
03 червня 2020 16:48
Витяг_виписка.PDF
03 червня 2020 16:48
Витяг.PDF
03 червня 2020 16:48
Бурлук КР.PDF

Публічні документи

02 червня 2020 15:24
Електронний підпис
02 червня 2020 15:22
Довіреність .pdf
02 червня 2020 15:22
НАКАЗ на директора.jpg
02 червня 2020 15:22
Пропозиція 7 корпус.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ

ФОП Кравчук Василь Миколайович

ТОВ "СКБ БУДІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА"

ТОВ КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ

ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»

ДП Хмельницька філія інституту "НДІпроектреконструкція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ
#41861855
Відхилено 68 700,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:53
ФОП Кравчук Василь Миколайович
#3143610858
Відхилено 80 900,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:56
ТОВ "СКБ БУДІНЖИНІРИНГ"
#39107864
Відхилено 81 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 18:01
ТОВ "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА"
#41523369
Відхилено 82 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 18:08
ТОВ КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ
#41755106
Переможець 96 900,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 18:13

Документи

09 червня 2020 17:53
Електронний підпис

Документи

09 червня 2020 17:56
Електронний підпис

Документи

09 червня 2020 18:01
Електронний підпис

Документи

09 червня 2020 18:08
Електронний підпис

Документи

09 червня 2020 18:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 18:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ
#41755106
96 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2020 18:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 17:26
підписаний договір укладений
17 червня 2020 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 96 900,00
UAH