Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Вироби домашнього текстилю (ролети тканинні))
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2020-05-21-003519-b 1c9c48af40d847f2b4cea936c111365f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Галина

+380973182948 sloboda@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Слободянюк Галина
+380973182948
sloboda@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:56
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ролети тканинні (система S-47 фасад)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  24 червня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
3 шт
Ролети тканинні (система S-40 фасад)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  24 червня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
4 шт
Ролети тканинні (система S-25 фасад)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  24 червня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
72 шт
Ролети тканинні (система Mini Besta-19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  24 червня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 16:56
Проект договору.docx
21 травня 2020 16:56
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміри
Дата подання: 22 травня 2020 09:53
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:43
Доброго дня, вкажіть будь ласка хочаб приблизні розміри ролеток(потрібно для прорахування вартості), та що ви маєти на увазі вказуючи "фасад"?
Відповідь: Доброго дня! У Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено відповідну інформацію необхідну для прорахування вартості закупівлі. Під визначенням «фасад» Замовник мав на увазі висотні роботи. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-003519-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Подольний Євгеній Петрович (платник ПДВ на єдиному податку), Код ЄДРПОУ:2651823032
Дата подання: 25 травня 2020 12:31
вимоги закупівлі
Шановний Замовнику зверніть увагу та внесіть зміни до тендерної документації стосовно довідок які має надати учасник процедури, відповідно п.14 довідки Державної фіскальної служби та МВС.
Частиною третьою статті 17 нової редакції Закону встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначатиметься замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. При цьому відповідно до частини п’ятої статті 17 нової редакції Закону замовник не вимагатиме документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 17:44
Доброго дня! Замовник при оголошенні спрощеної закупівлі керувався статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Стаття 17 Закону, на яку Ви посилаєтесь у своїй вимозі, стосується лише процедур закупівель визначених статтею 13 Закону. Відповідно до ст.13 Закону спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гарнага Оксана Вікторівна 73 020,00
UAH з ПДВ
73 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КЕДР - ВВ" 132 996,00
UAH з ПДВ
132 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 15:44
нова пропозиція
27 травня 2020 18:23
ВІННИЦЯ.zip

Публічні документи

02 червня 2020 15:29
Електронний підпис
29 травня 2020 15:12
Електронний підпис
29 травня 2020 15:12
Цінова пропозиція.pdf
29 травня 2020 15:12
Свідоцтва та витяги.pdf
29 травня 2020 15:12
Довідки.pdf
29 травня 2020 15:12
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гарнага Оксана Вікторівна

ПП "КЕДР - ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гарнага Оксана Вікторівна
#2800303143
Відхилено 73 020,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 15:20
ПП "КЕДР - ВВ"
#37357697
Переможець 132 996,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 11:59

Документи

02 червня 2020 15:20
Протокол.pdf

Документи

03 червня 2020 11:59
Електронний підпис
03 червня 2020 11:59
Повідомлення.pdf
03 червня 2020 11:59
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КЕДР - ВВ"
#37357697
132 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2020 11:59
Електронний підпис
03 червня 2020 11:59
Повідомлення.pdf
03 червня 2020 11:59
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
15 червня 2020 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 132 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 166,00 UAH)