Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) у середній загальноосвiтній школі № 12 за адресою : м. Київ, Солом’янський район , вул. Зелена, 12
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2020-05-21-001641-b 17c94af8cd55468c856bb161e96f3f3b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Микола

380442073938 22031989m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Бойко Микола
380442073938
22031989m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 18:01
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до оголошення, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) у середній загальноосвiтній школі № 12 за адресою : м. Київ, Солом’янський район , вул. Зелена, 12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:43
зміни ОГОЛОШЕННЯ_хвп гвп _зош 12.docx
21 травня 2020 12:55
проект договору хвп гвп зош 12.docx
26 травня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:43
зміни ОГОЛОШЕННЯ_хвп гвп _зош 12.docx
26 травня 2020 14:42
зміни ОГОЛОШЕННЯ_хвп гвп _зош 12.docx
21 травня 2020 12:54
ОГОЛОШЕННЯ_хвп гвп _зош 12.docx
21 травня 2020 12:53
проект договору хвп гвп зош 12.docx
21 травня 2020 12:55
проект договору хвп гвп зош 12.docx
21 травня 2020 12:54
ОГОЛОШЕННЯ_хвп гвп _зош 12.docx
21 травня 2020 12:54
ОГОЛОШЕННЯ_хвп гвп _зош 12.docx
21 травня 2020 12:53
проект договору хвп гвп зош 12.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 18:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРІМТЕХ" 371 554,80
UAH з ПДВ
371 554,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 13:20
Кошториси Зелена 12.pdf
04 червня 2020 13:20
212.imd
04 червня 2020 13:20
Пропозиція Зелена 12.pdf
04 червня 2020 13:20
п.19 Сертифікати.pdf
04 червня 2020 13:20
п.22 Договір 19-кр.pdf
04 червня 2020 13:20
п.22 Договір 8-кр.pdf
04 червня 2020 13:20
п.17 Прайс Сантех.pdf
04 червня 2020 13:20
п.26 протоколи ІТР.pdf
04 червня 2020 13:20
п.26 Форма 1-ДФ.pdf
04 червня 2020 13:20
п.26 Посвідчення слюсар.pdf
04 червня 2020 13:20
п.26 Охорона Праці.pdf
04 червня 2020 13:20
п.26 Пож. Безпека.pdf
04 червня 2020 13:20
п.26 Електробезпека.pdf
04 червня 2020 13:20
п.22 Договір 9-КР.pdf
04 червня 2020 13:20
п.22 Досвід.pdf
04 червня 2020 13:20
п.23 Довідка МВС.zip
04 червня 2020 13:20
п.20 ДСТУ та ДБН.pdf
04 червня 2020 13:20
п.9 Фін. звіт 2019рік.pdf
04 червня 2020 13:20
п.14 Ліцензія.pdf
04 червня 2020 13:20
п.12 ДФС.pdf
04 червня 2020 13:20
п.15 Без авансу.pdf
04 червня 2020 13:20
п.9 Фін. звіт 1квартал.pdf
04 червня 2020 13:20
п.8 ДовідкаСтрімтех.zip
04 червня 2020 13:20
п.8 ДовідкаКусик.zip
04 червня 2020 13:20
п.5 Обладнання.pdf
04 червня 2020 13:20
п.1 Перелік документів.pdf
04 червня 2020 13:20
п.5 Довідка обладнання.pdf
04 червня 2020 13:20
п.3 Реквізити.pdf
04 червня 2020 13:20
п.4,26 Робітники.pdf
04 червня 2020 13:20
п.4,26 ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРІМТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРІМТЕХ"
#38204927
Переможець 371 554,80
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:07

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРІМТЕХ"
#38204927
371 554,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 11:30
ДУ_248-м -1020 22.07.2020.PDF зміни до договору
22 липня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 17:59
248-м-1020.PDF укладений
16 червня 2020 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 5.3. Розділу 5 «ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ ВИКОНАНИХ РОБІТ» Договору і викласти його в наступній редакції : «5.3. Служба технічного нагляду» протягом 5 робочих днів з дня отримання «Акта» підписує його, виходячи з реально виконаних «Робіт», та надає «Підряднику» для подальшого погодження з директором закладу освіти». 2. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 5.4. Розділу 5 «ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ ВИКОНАНИХ РОБІТ» Договору і викласти його в наступній редакції : «5.4. Підрядник» передає «Замовнику» на підпис «Акт», який перевірений та підписаний «Службою технічного нагляду» та погоджений з директором закладу освіти.» 3. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 6.4.6 Розділу 6 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Договору і викласти його в наступній редакції : «6.4.6. Усувати недоліки, допущені з його вини, в терміни зазначені в пунктах 5.6., 5.8., 5.10. цього Договору». 4. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 9.4. Розділу 9 «ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» Договору і викласти його в наступній редакції: «9.4. Договір розривається в односторонньому порядку за ініціативою «Замовника» у випадках, що передбачені пунктами 6.1.5 – 6.1.7 даного Договору». 5. Решта умов цього Договору залишається незмінною і є обов’язковою для виконання Сторонами. 6.Дана Додаткова угода укладена в двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу, набуває чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підпису печаткою.
Номер договору про закупівлю: 248-м/1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 361 690,80
UAH (в тому числі ПДВ 60 281,80 UAH)