Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для шкільної їдальні
Очікувана вартість
675 400,00 UAH
UA-2020-05-20-003831-a 9a75fd52fec643bf9c986a85e81e7c6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна

+380554675970 osvitatender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 39002073
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., місто Берислав, вул. 1 Травня, 213
Контактна особа: Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна
+380554675970
osvitatender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 675 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Джерело фінансування: державний та місцевий бюджет

Тендерна документація

06 червня 2020 23:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 23:16
реєстр змін.doc
06 червня 2020 23:16
ТД харчоблоки зміни.doc
23 травня 2020 00:52
Додаток2.doc
23 травня 2020 00:52
Додаток 1.doc
23 травня 2020 00:52
ТД харчоблоки.doc
06 червня 2020 23:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2020 00:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 23:16
реєстр змін.doc
06 червня 2020 23:16
ТД харчоблоки зміни.doc
23 травня 2020 00:52
Додаток2.doc
23 травня 2020 00:52
Додаток 1.doc
23 травня 2020 00:52
ТД харчоблоки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 21 травня 2020 12:02
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:02
Доброго дня, шановний замовнику. Для прийняття участі в даному тендері просимо завантажити технічне завдання, для ознайомлення з Вашими вимогами.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація буде підгружена в найближчий час, з дотриманням вимог законодавства. Дякуємо за порозуміння.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплект обладнання для шкільної їдальні Бериславського ОЗПЗСО
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 375,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 червня 2020 15:40
Закінчення: 15 червня 2020 16:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Комплект обладнання для шкільної їдальні Бериславського ОЗПЗСО
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1Травня, 216
Дата доставки: 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. Порядок розрахунку здійснюється тільки після поставки товару (підписання накладної), пред’явлення Виконавцем рахунку та накладної на оплату товару, при бюджетному фінансуванні з можливою відстрочкою платежу. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2020 23:16
додаток 3-1 зміни.doc
23 травня 2020 00:52
додаток 3-1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 265 100,00
UAH з ПДВ
239 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 273 900,00
UAH з ПДВ
239 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" 275 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 256 665,00
UAH з ПДВ
239 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2020 11:51
Електронний підпис
14 червня 2020 11:49
цінова лот 1.pdf
14 червня 2020 11:49
таблиця лот 1.pdf
14 червня 2020 11:49
Документи якості лот 1.pdf
07 червня 2020 11:51
Електронний підпис
07 червня 2020 11:45
цінова лот 1.pdf
07 червня 2020 11:45
Документи якості лот 1.pdf
07 червня 2020 11:45
установчі документи.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 11:14
Електронний підпис
20 липня 2020 11:13
Корупц УПП 10.07.2020.pdf
20 липня 2020 11:13
Довідка дитяча праця.pdf
20 липня 2020 11:13
МВС 16.07.2020.pdf
20 липня 2020 11:13
Банкрутсво УПП 10.07.20.pdf
17 липня 2020 11:30
Електронний підпис
15 липня 2020 09:52
Електронний підпис
06 червня 2020 19:41
Електронний підпис
06 червня 2020 19:39
10.3 Рішення 25.PDF
06 червня 2020 19:39
Сертифікати ЛОТ 1.rar
06 червня 2020 19:39
10.2 Рішення№1.PDF
06 червня 2020 19:39
10.5 ІПН.pdf
06 червня 2020 19:39
16 Статут УПП 22.01.2020.pdf
06 червня 2020 19:39
17 Опис від 22.01.2020.PDF
06 червня 2020 19:39
19 Довідка про несертиф.pdf
06 червня 2020 19:39
11 Довідка щодо дозволу.pdf
06 червня 2020 19:39
10.6 Обробка перс.даних.pdf
06 червня 2020 19:39
10.4 Паспорт директор.PDF
06 червня 2020 19:39
8.3 Відгук_Довгинцев.ВО.pdf
06 червня 2020 19:39
9.1 Проект договору.pdf
06 червня 2020 19:39
3 Довідка стаття 17 НОВ.pdf

Публічні документи

06 червня 2020 19:56
статут завірений.PDF
06 червня 2020 19:56
Витяг завірений.PDF
06 червня 2020 19:56
статут завірений.PDF
06 червня 2020 19:56
Витяг завірений.PDF

Публічні документи

13 червня 2020 21:35
Електронний підпис
06 червня 2020 23:33
Електронний підпис
06 червня 2020 23:31
ПДВ_витяг.pdf
06 червня 2020 23:31
Сертифікати_Лот_1.pdf
06 червня 2020 23:31
Повноваження.pdf
06 червня 2020 23:31
Довідка_МТБ.pdf
06 червня 2020 23:31
Довідка_досвід.pdf
06 червня 2020 23:31
Пропозиція_Лот_1.pdf
06 червня 2020 23:31
Пропозиція_Лот_1.pdf.p7s
06 червня 2020 23:31
Довідки_різні.pdf
06 червня 2020 23:31
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2020 23:31
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2020 23:31
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Відхилено 239 898,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 09:32
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Відхилено 239 900,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 14:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 15:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 239 990,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 22:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 14:45

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник при розгляді Вашої пропозиції визначено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. перелік виявлених невідповідностей; - для підтвердження наявності не менше однієї одиниці транспортних засобів необхідних для поставки товару надано договір надання послуг з організації перевезення відправлень, що не передбачено тендерною документацією та договір оренди транспортного засобу у фізичної особи Чорноусько О.А. не повіреного відповідно до ч.2 ст. 799 ЦК України: «договір найму(оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню», відповідно даний договір укладено з порушенням законодавства, тобто являється нікчемним та не може надаватися як підтвердження вимог тендерної документації. Також жодна з копій не завірена відповідно до вимог тендерної документації. - надано копію лише одного аналогічного договору, не завіреного не одним із вказаних в тендерній документації чином, та надано лише один оригінал листа – відгука. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Розділ 3 пункт 5 підпункт 5.1. 1) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - нотаріально посвідчені або посвідчені печаткою та підписом сторін (для орендованих) або посвідчену печаткою та підписом учасника (для власних) копії підтверджуючих документів, щодо наявності не менше однієї одиниці транспортних засобів необхідних для поставки товару; 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: - нотаріально посвідчені або посвідчені печаткою та підписом сторін копії договорів, що підтверджують досвід у виконанні аналогічних договорів (з замовниками що фінансуються за рахунок бюджетних коштів) на постачання предмета закупівлі , та оригінали листів – відгуків до наданих договорів, в яких повинна міститись інформація про обсяг виконання договорів (к-сть, сума). 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати нотаріально посвідчені або посвідчені печаткою та підписом сторін (для орендованих) або посвідчену печаткою та підписом учасника (для власних) копії підтверджуючих документів, щодо наявності не менше однієї одиниці транспортних засобів необхідних для поставки товару Не менше двох нотаріально посвідчених або посвідчених печаткою та підписом сторін копій договорів, що підтверджують досвід у виконанні аналогічних договорів (з замовниками що фінансуються за рахунок бюджетних коштів) на постачання предмета закупівлі , та оригінали листів – відгуків до наданих договорів, в яких повинна міститись інформація про обсяг виконання договорів (к-сть, сума)

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник при розгляді Вашої пропозиції визначено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. перелік виявлених невідповідностей; - надано копію лише одного аналогічного договору та один оригінал листа – відгука. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Розділ 3 пункт 5 підпункт 5.1. 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: - нотаріально посвідчені або посвідчені печаткою та підписом сторін копії договорів, що підтверджують досвід у виконанні аналогічних договорів (з замовниками що фінансуються за рахунок бюджетних коштів) на постачання предмета закупівлі , та оригінали листів – відгуків до наданих договорів, в яких повинна міститись інформація про обсяг виконання договорів (к-сть, сума). 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усуненнявиявлених невідповідностей. Надати не менше двох нотаріально посвідчених або посвідчених печаткою та підписом сторін копій договорів, що підтверджують досвід у виконанні аналогічних договорів (з замовниками що фінансуються за рахунок бюджетних коштів) на постачання предмета закупівлі , та оригінали листів – відгуків до наданих договорів, в яких повинна міститись інформація про обсяг виконання договорів (к-сть, сума)

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник при розгляді Вашої пропозиції визначено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. перелік виявлених невідповідностей; - для підтвердження наявності не менше однієї одиниці транспортних засобів необхідних для поставки товару надано інформацію про отримання учасником послуг з організації перевезення відправлень, що не передбачено тендерною документацією - надано копію лише одного аналогічного договору та оригінала листа – відгука. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Розділ 3 пункт 5 підпункт 5.1. 1) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - нотаріально посвідчені або посвідчені печаткою та підписом сторін (для орендованих) або посвідчену печаткою та підписом учасника (для власних) копії підтверджуючих документів, щодо наявності не менше однієї одиниці транспортних засобів необхідних для поставки товару; 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: - нотаріально посвідчені або посвідчені печаткою та підписом сторін копії договорів, що підтверджують досвід у виконанні аналогічних договорів (з замовниками що фінансуються за рахунок бюджетних коштів) на постачання предмета закупівлі , та оригінали листів – відгуків до наданих договорів, в яких повинна міститись інформація про обсяг виконання договорів (к-сть, сума). 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати нотаріально посвідчені або посвідчені печаткою та підписом сторін (для орендованих) або посвідчену печаткою та підписом учасника (для власних) копії підтверджуючих документів, щодо наявності не менше однієї одиниці транспортних засобів необхідних для поставки товару. Надати ще один нотаріально посвідчений або посвідчений печаткою та підписом сторін догововір, що підтверджує досвід у виконанні аналогічних договорів (з замовниками що фінансуються за рахунок бюджетних коштів) на постачання предмета закупівлі , та оригінал листа – відгука до наданих договорів, в яких повинна міститись інформація про обсяг виконання договорів (к-сть, сума)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 22:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
239 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 15:39
дод угода 146 3.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 15:28
дод угода 146 2.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 09:13
дод. угода 146.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 15:09
договір 146.pdf укладений
10 серпня 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML