Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 090 023,00 UAH
UA-2020-05-20-002831-c 747e4a47ab7b429a9f239bd6cb15999f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваницький Андрій

+380484731369 tarutinoviddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації
Код ЄДРПОУ: 02145292
Місцезнаходження: 68500, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18
Контактна особа: Іваницький Андрій
+380484731369
tarutinoviddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 12:45
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 12:45
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:41
Очікувана вартість: 1 090 023,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 450,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 комплект
Комплект меблів, що складається з: столу учнівського (10шт), стільця учнівського (10шт), стінки шкільної, столу комп'ютерного (вчительського), дошки аудиторної, 5-секційної шафи для одежі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Комплект меблів, що складається з: столу учнівського (14шт), стільця учнівського (14шт) 5-секційної шафи для одежі (24 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 11:31
Шкільні меблі Додаток 3 проект договору редакція від 26.05.2020.doc
26 травня 2020 11:31
Шкільні меблі Додаток 2 ТП від 26.05.doc
26 травня 2020 11:31
ТД від 26.05.doc
26 травня 2020 11:31
Зміни, що вносяться до ТД 26.05.docx
26 травня 2020 11:31
Додаток 1 ТВ від 26.05.doc
25 травня 2020 11:01
Шкільні меблі Додаток 2 ТП редакція від 25.05.2020.doc
25 травня 2020 11:01
Зміни, що вносяться до ТД.docx
25 травня 2020 11:01
Шкільні меблі Додаток 3 проект договору редакція від 25.05.2020.doc
25 травня 2020 11:01
Додаток 1 ТВ редакція від 25.05.2020.doc
25 травня 2020 11:01
ТД навчальне приладдя редакція від 25.05.2020.doc
20 травня 2020 12:46
Додаток 1 ТВ.doc
20 травня 2020 12:46
Шкільні меблі Додаток 3 проект договору.doc
20 травня 2020 12:46
Шкільні меблі Додаток 2 ТП.doc
20 травня 2020 12:46
ТД навчальне приладдя 19.05.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дислокація
Дата подання: 20 травня 2020 15:03
Дата відповіді: 21 травня 2020 15:28
Доброго дня! Скільки всього точок доставки, та яка віддаленість одне від одного? Товар повинен бути в зібраному стані?
Відповідь: Доброго дня! Меблі повинні бути встановлені та змонтовані в відповідних шкільних класах. Пункт про це буде внесений до Тендерної документації. Точок доставки - 28. З переліком шкіл району можете ознайомитись за посланням: https://od.isuo.org/authorities/schools-list/id/533 . На етапі поставки товару дислокація буде уточнена.
технічні характеристики
Дата подання: 22 травня 2020 11:15
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:40
Доброго дня , можемо ми Вам запропонувати стіл та стілець учнівський з квадратної труби 20х20 та 25х25мм з відповідністю інших показників?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до додатку 1 "Каркас меблів повинен бути виготовлений із сталевої круглої труби діаметром 25мм і 32мм, товщиною не менше 1,2 мм." Вважаємо таку конструкцію меблів більш безпечнішою для учнів. Під час підготовки Вашої пропозиції, просимо дотримуватися цієї вимоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-002831-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 травня 2020 17:07
Порушення законодавства! Ростові групи та нахил стільниці!
Шановний замовнику! Відповідно до тенхнічного завдання щодо стола учнівського зазначено, що стіл учнівський регулюється на 4-6 ростові групи, а у його стільниці та частина стільниці що знаходиться із сторони сидячого розміщена під кутом 7°. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Відповідно до п.2.5 ГОСТ 11015-93 "столы должны регулироваться на три номера - 3-5 и 5-7". Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти за нахиленою стільницею та регулюванням 4-6 ростових груп! Стільниці стола повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу, а регулювання висоти здійснюватися виключно на 3-5 або 5-7 ростові групи! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:25
Відповіднізміни будуть внесені до ТД
Номер вимоги: UA-2020-05-20-002831-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 травня 2020 21:59
Регулювання стільця!
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання стілець регулюється на ростові групи № 4-6. Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №4-6 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тнедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:26
Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Номер вимоги: UA-2020-05-20-002831-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 травня 2020 22:01
Розмір спинки!
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Розмір спинки стільця: 350х200 мм.Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7. В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм) Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250) В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм) Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения не менее 360мм, ширина спинки не менее 320мм) Проте, відповідно до Вашого технічного завдання Габаритні розміри виробу: 340х400х743-823 мм, h=380-460 мм.
Розмір спинки - 350х200 мм. Розмір сидіння - 340х340 мм. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:25
Відповідня зміни будут внесені до ТД

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-20-002831-c.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання", Код ЄДРПОУ:20239298
технічні характеристики
Шановний Замовнику в Додатку 1 тендерної документації вказаній колір стільниці,фасадів стінки школа-сад ЖАСМІН.В цьому ж додатку показані кольори ЛДСП.Ми бачимо, що світло зелений колір вказаний як ЖАСМІН. В виробництві ЛДСП колір ЖАСМІН- це кремовий віддіток. Вимагаємо внести ясність до тендерної документації. Вам потрібен ЖАСМІН чі Зелений колір?
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 748 194,00
UAH з ПДВ
748 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГУЗІЙ ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ 851 235,00
UAH з ПДВ
829 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 870 724,80
UAH з ПДВ
830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 994 886,00
UAH з ПДВ
900 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП" 1 037 004,00
UAH з ПДВ
900 726,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ 1 054 032,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 1 009 749,00
UAH з ПДВ
1 009 749,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 043 700,00
UAH з ПДВ
1 043 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 08:33
Електронний підпис
03 липня 2020 08:33
Електронний підпис
02 липня 2020 23:26
1.jpg
02 липня 2020 23:23
тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 12:13
Електронний підпис
05 червня 2020 12:04
4. Аналогічний досвід.pdf
05 червня 2020 12:03
12. проект договору.pdf
05 червня 2020 12:03
10. Гарантійний лист.pdf
05 червня 2020 12:03
11. Гарантійний термін.pdf
05 червня 2020 12:03
14.ліцензування.pdf
05 червня 2020 12:03
1. тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 12:03
2. ПДВ.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 12:15
Електронний підпис
05 червня 2020 12:14
22.2 Паспорт копія.pdf
05 червня 2020 12:14
22.1 Паспорт керівника.pdf
05 червня 2020 12:14
21. Витяг ЄДР.pdf
05 червня 2020 12:14
20. Витяг 04.06. 2020.pdf
05 червня 2020 12:14
19.1 ISO 14001 та 9001 (копія).pdf
05 червня 2020 12:14
19 ISO.pdf
05 червня 2020 12:14
18. Статут (копія) + ОПИС.pdf
05 червня 2020 12:14
17. Лист-роз'яснення.pdf
05 червня 2020 12:14
15. Довкілля.pdf
05 червня 2020 12:14
14. Проект договору.pdf
05 червня 2020 12:14
13. Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 12:14
10. Детальний опис.pdf
05 червня 2020 12:14
9. Сертифікати.pdf
05 червня 2020 12:14
8. Працівники.pdf
05 червня 2020 12:14
7.1 Сертифікати (копія).pdf
05 червня 2020 12:14
7. Сертифікати.pdf
05 червня 2020 12:14
6. Субпідряд.pdf
05 червня 2020 12:14
5.1 ст.17.pdf
05 червня 2020 12:14
5. Ст.17.pdf
05 червня 2020 12:14
2. Ненадання.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 10:08
Електронний підпис
04 червня 2020 19:41
Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 11:47
Електронний підпис
05 червня 2020 11:47
Електронний підпис
05 червня 2020 11:45
8.5. Висновок ДСЕЕ клей.pdf
05 червня 2020 11:45
8.2. Висновок ДСЕЕ ЛДСП.pdf
05 червня 2020 11:45
14. Проект договору.pdf
05 червня 2020 11:45
12.2. Паспорт.pdf
05 червня 2020 11:45
12.1. ІПН.pdf
05 червня 2020 11:44
1.2. Дов. щодо ПДВ.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 15:21
Електронний підпис
04 червня 2020 15:19
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 15:19
Iso 9001 _ 2015 Розком 2022.pdf
04 червня 2020 15:19
ISO 14001_2015 Розком.pdf
04 червня 2020 15:19
субпідрядник.pdf
04 червня 2020 15:19
Довідка ліцензування.pdf
04 червня 2020 15:19
ГЛ щодо поставки.pdf
04 червня 2020 15:19
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
04 червня 2020 15:19
ПОДАТКОВІ документи.pdf
04 червня 2020 15:19
Копія СТАТУТУ.pdf
04 червня 2020 15:19
Витяг ЄДРПОУ + копія.pdf
04 червня 2020 15:18
договір №112 +вн+відгук.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 10:58
Електронний підпис
05 червня 2020 10:55
22.ДОДАТОК_2_Цінова.pdf
05 червня 2020 10:55
21.ДОДАТОК_1_Тех.хар-ки.pdf
05 червня 2020 10:55
20.Технічний паспорт.pdf
05 червня 2020 10:55
17.СЕС 1729, 22046.pdf
05 червня 2020 10:55
15.ІД про ціну і валюту.pdf
05 червня 2020 10:55
14.ІД гарантія на товар.pdf
05 червня 2020 10:55
13.ГЛ щодо поставки.pdf
05 червня 2020 10:55
12.Субпідрядники.pdf
05 червня 2020 10:55
11.Паспорт та ІПН.pdf
05 червня 2020 10:55
10.Копія Статут.PDF
05 червня 2020 10:55
9.Наказ+протокол.pdf
05 червня 2020 10:55
8.Повноваження.pdf
05 червня 2020 10:55
7.МТБ.pdf
05 червня 2020 10:55
1.СТ.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ФОП ГУЗІЙ ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "С.М. АРТ ГРУП"

ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ

ТОВ Розком

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Відхилено 748 194,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:07
ФОП ГУЗІЙ ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ
#2108608150
Переможець 829 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГУЗІЙ ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ
#2108608150
829 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:58
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 10:51
10.07 Договор.pdf укладений
10 липня 2020 10:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 829 000,00
UAH