Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 090 023,00 UAH
UA-2020-05-20-002831-c ● 747e4a47ab7b429a9f239bd6cb15999f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145292 |
Місцезнаходження: | 68500, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18 |
Контактна особа: |
Іваницький Андрій +380484731369 tarutinoviddil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 12:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 12:45 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 1 090 023,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 450,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 комплект
Комплект меблів, що складається з: столу учнівського (10шт), стільця учнівського (10шт), стінки шкільної, столу комп'ютерного (вчительського), дошки аудиторної, 5-секційної шафи для одежі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Комплект меблів, що складається з: столу учнівського (14шт), стільця учнівського (14шт) 5-секційної шафи для одежі (24 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 11:31 |
Шкільні меблі Додаток 3 проект договору редакція від 26.05.2020.doc | |
26 травня 2020 11:31 |
Шкільні меблі Додаток 2 ТП від 26.05.doc | |
26 травня 2020 11:31 |
ТД від 26.05.doc | |
26 травня 2020 11:31 |
Зміни, що вносяться до ТД 26.05.docx | |
26 травня 2020 11:31 |
Додаток 1 ТВ від 26.05.doc | |
25 травня 2020 11:01 |
Шкільні меблі Додаток 2 ТП редакція від 25.05.2020.doc | |
25 травня 2020 11:01 |
Зміни, що вносяться до ТД.docx | |
25 травня 2020 11:01 |
Шкільні меблі Додаток 3 проект договору редакція від 25.05.2020.doc | |
25 травня 2020 11:01 |
Додаток 1 ТВ редакція від 25.05.2020.doc | |
25 травня 2020 11:01 |
ТД навчальне приладдя редакція від 25.05.2020.doc | |
20 травня 2020 12:46 |
Додаток 1 ТВ.doc | |
20 травня 2020 12:46 |
Шкільні меблі Додаток 3 проект договору.doc | |
20 травня 2020 12:46 |
Шкільні меблі Додаток 2 ТП.doc | |
20 травня 2020 12:46 |
ТД навчальне приладдя 19.05.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дислокація
Дата подання: 20 травня 2020 15:03
Дата відповіді: 21 травня 2020 15:28
Доброго дня! Скільки всього точок доставки, та яка віддаленість одне від одного? Товар повинен бути в зібраному стані?
Відповідь: Доброго дня! Меблі повинні бути встановлені та змонтовані в відповідних шкільних класах. Пункт про це буде внесений до Тендерної документації. Точок доставки - 28. З переліком шкіл району можете ознайомитись за посланням: https://od.isuo.org/authorities/schools-list/id/533 . На етапі поставки товару дислокація буде уточнена.
технічні характеристики
Дата подання: 22 травня 2020 11:15
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:40
Доброго дня , можемо ми Вам запропонувати стіл та стілець учнівський з квадратної труби 20х20 та 25х25мм з відповідністю інших показників?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до додатку 1 "Каркас меблів повинен бути виготовлений із сталевої круглої труби діаметром 25мм і 32мм, товщиною не менше 1,2 мм." Вважаємо таку конструкцію меблів більш безпечнішою для учнів. Під час підготовки Вашої пропозиції, просимо дотримуватися цієї вимоги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-20-002831-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 травня 2020 17:07
Порушення законодавства! Ростові групи та нахил стільниці!
Шановний замовнику! Відповідно до тенхнічного завдання щодо стола учнівського зазначено, що стіл учнівський регулюється на 4-6 ростові групи, а у його стільниці та частина стільниці що знаходиться із сторони сидячого розміщена під кутом 7°. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Відповідно до п.2.5 ГОСТ 11015-93 "столы должны регулироваться на три номера - 3-5 и 5-7". Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти за нахиленою стільницею та регулюванням 4-6 ростових груп! Стільниці стола повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу, а регулювання висоти здійснюватися виключно на 3-5 або 5-7 ростові групи! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:25
Відповіднізміни будуть внесені до ТД
Номер вимоги: UA-2020-05-20-002831-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 травня 2020 21:59
Регулювання стільця!
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання стілець регулюється на ростові групи № 4-6. Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №4-6 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тнедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:26
Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Номер вимоги: UA-2020-05-20-002831-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 травня 2020 22:01
Розмір спинки!
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Розмір спинки стільця: 350х200 мм.Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7. В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм) Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250) В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм) Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения не менее 360мм, ширина спинки не менее 320мм) Проте, відповідно до Вашого технічного завдання Габаритні розміри виробу: 340х400х743-823 мм, h=380-460 мм.
Розмір спинки - 350х200 мм. Розмір сидіння - 340х340 мм. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79)
Розгорнути
Згорнути
Розмір спинки - 350х200 мм. Розмір сидіння - 340х340 мм. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79)
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:25
Відповідня зміни будут внесені до ТД
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-20-002831-c.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання", Код ЄДРПОУ:20239298
технічні характеристики
Шановний Замовнику в Додатку 1 тендерної документації вказаній колір стільниці,фасадів стінки школа-сад ЖАСМІН.В цьому ж додатку показані кольори ЛДСП.Ми бачимо, що світло зелений колір вказаний як ЖАСМІН. В виробництві ЛДСП колір ЖАСМІН- це кремовий віддіток.
Вимагаємо внести ясність до тендерної документації. Вам потрібен ЖАСМІН чі Зелений колір?
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
748 194,00
UAH з ПДВ
|
748 194,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГУЗІЙ ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ |
851 235,00
UAH з ПДВ
|
829 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
870 724,80
UAH з ПДВ
|
830 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
994 886,00
UAH з ПДВ
|
900 676,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП" |
1 037 004,00
UAH з ПДВ
|
900 726,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ |
1 054 032,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Розком |
1 009 749,00
UAH з ПДВ
|
1 009 749,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 043 700,00
UAH з ПДВ
|
1 043 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" #42977517 |
Відхилено |
748 194,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 17:07
|
ФОП ГУЗІЙ ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ #2108608150 |
Переможець |
829 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 10:51
|
10.07 Договор.pdf | укладений |
10 липня 2020 10:50
|