Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-05-13-004543-b bfd91cb1f7e54488b5d74e4a986f59e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубець Ярослав Петрович

+380314421907 irshava_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Відділ освіти Іршавської райдержадміністрації Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 36990540
Місцезнаходження: 90100, Україна , Закарпатська обл., Irshava, Шкільна, 17
Контактна особа: Дубець Ярослав Петрович
+380314421907
irshava_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 11:16
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1362 м.куб
Дрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, вул. Шкільна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться на умовах безготівкового розрахунку. Джерелами фінансування є кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 13:06
Внесення змін до документації.doc
18 травня 2020 13:06
Документація дрова 2020 (нова редакція)1.doc
18 травня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 13:06
Внесення змін до документації.doc
18 травня 2020 13:06
Документація дрова 2020 (нова редакція)1.doc
13 травня 2020 16:14
Документація дрова 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-13-004543-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Довжанське лісомисливське господарство", Код ЄДРПОУ:22114572
Дата подання: 10 червня 2020 17:56
Стосовно дискваліфікації
04.06.2020 року Тендерним комітетом Відділу освіти Іршавської райдержадміністрації Закарпатської області (далі – Замовник) здійснено розгляд тендерних пропозицій закупівлі: UA-2020-05-13-004543-b про що складеного протокол тендерних пропозицій б/н.
Зазначеним протоколом Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією державного підприємства "Довжанське лісомисливське господарство" далі – ДП "Довжанське ЛМГ".
Даний протокол прийнятий з порушенням як умов тендерної документації так і положень ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим підлягає скасуванню враховуючи наступне:
1. Замовником зазначено, що в порушення вимог розділу 3 "Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції", що міститься в додатку №1 до тендерної документації, ДП "Довжанське ЛМГ" у складі своєї пропозиції надало копію паспорта Леднея В.І. з відсканованими сторінками 1-7 та сторінками 12-13 з відміткою про місце реєстрації, тобто відскановані не всі сторінки.
Однак, відповідно до п.п.1.2.2 п.1.2 розділу 3 додатку №1 до тендерної документації встановлено, що Правомочність на укладення договору про закупівлю підтверджується наступними документами копією паспорту (всі сторінки) або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.
Таким чином, Замовником визначено, що паспорт є документом, що дає можливість встановлювати правомочність особи на укладення договору за результатами закупівлі.
Разом з тим, ч.16 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, відсутність деяких сторінок паспорта директора ДП "Довжанське ЛМГ" не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
У випадку встановлення невідповідності поданого документа вимога тендерної документації, Замовник зобов'язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документі.
Враховуючи наведене, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ДП "Довжанське ЛМГ" із наведеної підстави суперечить положенням ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з чим є протиправним т підлягає скасуванню.

2. Замовником зазначено, що в порушення вимог розділу 2 "документи на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику, визначених ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", що міститься в додатку №1 до тендерної документації, ДП "Довжанське ЛМГ" не надало довідку про відсутність заборгованості в Учасника із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Однак, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (далі – Порядок).
Цей Порядок розроблено з метою спрощення доступу суб’єктів господарської діяльності до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 розділу III Закону України "Про публічні закупівлі", підпункту 19-1.1.36 пункту 19-1.1 статті 19-1 розділу І Податкового кодексу України та підпункту 37 пункту 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236.
Отже, замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону, зокрема інформацію щодо відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) з дотриманням законодавства в цілому та з урахуванням вищезазначеного Наказу може передбачити надання згоди від учасника на отримання інформації з Державної податкової служби України автоматично у разі визначення його переможцем.
Водночас 19.09.2019 прийнятий Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” № 114-ІХ (далі – нова редакція Закону), який набрав чинності 20.10.2019 та вводиться в дію 19.04.2020. Відповідно до пункту 13 частини першої статті 17 нової редакції Закону замовник прийматиме рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний буде відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Частиною третьою статті 17 нової редакції Закону встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначатиметься замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. При цьому відповідно до частини п’ятої статті 17 нової редакції Закону замовник не вимагатиме документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Аналогічні положення містяться я у ч.4 ст.22, ч.5 ст.17, п.2 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Наведена позиція узгоджується із неодноразовими роз’ясненнями Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Зокрема, такі роз'яснення наведені у відповіді на запит №923/2019 та розміщенні за веб адресою https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f3c7f51f-6a8b-46cf-b0c5-92c5577e5c5e&lang=uk-UA на офіційному веб-сайті Міністерства.
Враховуючи те, що інформація щодо наявності (відсутності) заборгованості в Учасника із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) доступна Замовнику в електронній системі закупівель, вимога про надання такої інформації учасником суперечить наведеним нормам закону та створює штучні перепони щодо доступу суб'єктів господарювання до участі у торгах.
Водночас, Замовник у випадку отримання в електронній системі закупівель інформації про наявність у переможця заборгованості зі сплати податків, зобов'язаний буде відмовити такому учаснику в укладенні договору, таким чином реалізувавши по факту вимоги своєї тендерної документації.
Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ДП "Довжанське ЛМГ" із наведеної підстави суперечить положенням ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з чим є протиправним т підлягає скасуванню.

1. Замовником зазначено, що в порушення вимог розділу 3 "Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції", що міститься в додатку №1 до тендерної документації ДП "Довжанське ЛМГ" не надало довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку у такій банківській установі.
Однак, вимоги щодо змісту тендерної документації наведені у ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
В зазначеній статті міститься перелік інформації/документів, що можуть вимагатися Замовником для подачі пропозиції.
Зазначена норма не містить вимоги щодо необхідності надання довідки з банку про наявність рахунку.
Водночас, відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Однак, законодавством не встановлена вимога щодо наявності в учасника зазначеної довідки з банківської установи.
Крім того, в проекті договору про закупівлі, що долучений учасником до тендерної пропозиції, ДП "Довжанське ЛМГ" в розділі адреса та реквізити сторін, вказало свої реквізити в тому числі розрахунковий рахунок, що відкритий в Закарпатській філії АТ КБ "Приватбанк".

Враховуючи наведене, рішення про відхилення пропозиції ДП "Довжанське ЛМГ" суперечить нормам ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку з чим підлягає скасуванню.
Додатково звертаємо увагу, що одними із принципів здійснення публічних закупівель передбачених ст. ЗУ "Про публічні закупівлі" є максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Водночас, Замовник нехтуючи зазначеними принципами, безпідставно відхилив пропозицію ДП "Довжанське ЛМГ" і визначим переможцем учасника, пропозиція якого на 742 262,76 грн. більша і призведе до надмірного витрачання коштів державної установи.

З урахуванням зазначеного, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів, ДП "Довжанське ЛМГ", -
вимагає:
- Скасувати рішення прийняте протоколом тендерного комітету 04.06.2020 б/н
- прийняти рішення про визнання переможцем ДП "Довжанське ЛМГ", яке запропонувало найбільш економічно вигідну ціну.
У випадку безпідставної та/або необґрунтованої відмови в задоволені вимоги, учасник залишає за собою право на подання скарги до органу оскарження АМКУ та органів Держаудитслужби.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2020 10:28
Шановний учасник. Тендерний комітет відділу освіти Іршавської РДА уважно вивчив Вашу скаргу та прийшов до висновку про неможливість її задоволення з наступних причин:
1. Щодо Вашого зауваження про порушення чинного законодавства тендерним комітетом через ненадання Вам строку на виправлення помилки (публікація не всіх сторінок паспорту), пояснюємо наступне. Чинним законодавством не передбачена можливість для надання тендерним комітетом часу на виправлення однієї помилки в пропозиції учасника та, одночасно, дискваліфікацію цієї ж пропозиції за іншими помилками, які не можуть бути виправлені. Таким чином, Ваша пропозиція дискваліфікована за сукупністю помилок, серед яких, зокрема, вказана і відсутність всіх сторінок паспорту директора. Таким чином, жодного порушення в цій частині Вашої скарги ми не вбачаємо.
2. В другій частині Вашої скарги Ви не заперечуєте проти порушень вимог тендерної документації, а саме: ненадання довідки у довільній формі про відсутність заборгованості по сплаті податків та платежів. Разом з тим, суть скарги в цій частині зводиться до того, що замовник мав застосувати інший порядок перевірки наявності такої заборгованості та не мав права вимагати від учасника подання відповідної довідки. З цим твердженням погодитися не можемо, оскільки:
- по-перше, як Ви самі зазначаєте у Вашій скарзі: «замовник самостійно зазначає в
тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону, зокрема інформацію щодо відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)», а також «замовник може передбачити надання згоди від учасника на отримання інформації з Державної податкової служби України автоматично у разі визначення його переможцем». Разом з тим, жодною нормою не визначено, що Замовник зобов’язаний вимагати надання такої згоди. Більше того, на нашу думку, публікація такої вимоги була б серйозним порушенням чинного законодавства, оскільки зобов’язувала б учасника до надання доступу до особистої інформації, в той час як ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачає (саме для учасника, а не переможця), надання інформації в довільній формі.
- по-друге, Ваша вимога в цій частині стосується саме недоліків документації (на
Вашу думку), а не проведення оцінки взагалі. Тобто невиконання вимог документації Ви визнаєте. Разом з тим інформуємо, що у випадку, якщо учасник вважає вимоги тендерної документації протизаконними (дискримінаційними), або якщо йому не зрозумілі якісь її положення, він, згідно ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ви мали можливість оскаржити положення тендерної документації або звернутися за роз’ясненнями (із зауваженнями), з 13.05.2020 р. по 24.05.2020 р. Розгляд подібних скарг на стадії оцінки пропозицій не можливий.
Таким чином, Ваша скарга, в цій частині, задоволенню не підлягає.
3. Третя частина скарги, знову ж таки, стосується саме недоліків документації (на
Вашу думку), а не проведення оцінки взагалі. Як зазначалося вище у випадку, якщо учасник вважає вимоги тендерної документації протизаконними (дискримінаційними), або якщо йому не зрозумілі якісь її положення, він, згідно ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Крім того, додатково роз’яснюємо, що довідка про наявність рахунку необхідна для підтвердження того, що учасник не є фіктивним та дійсно може здійснювати господарську діяльність.
Таким чином, Ваша скарга, в цій частині та в цілому задоволенню не підлягає.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-18-000005 ● 051f7e51541e475a9855022c9bff54c2
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

18.06.2020 № 23

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО


Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 18.06.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-13-004543-b 13.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто в повному обсязі

2020-07-14 18:27:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом укладення додаткової угоди від 13.07.2020 про розірвання договору від 17.06.2020 №109.

2020-07-15 11:26:41

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Довжанське лісомисливське господарство" 1 634 400,00
UAH з ПДВ
1 001 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Роман Юрій Юрійович 1 627 590,00
UAH з ПДВ
1 002 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Золочівське лісове господарство" 1 781 986,32
UAH з ПДВ
1 011 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУНЯНИН ІВАН ІВАНОВИЧ" 1 212 180,00
UAH з ПДВ
1 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Микулець Василь Васильович 1 756 980,00
UAH з ПДВ
1 203 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА 1 334 760,00
UAH з ПДВ
1 319 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П " 1 743 332,76
UAH з ПДВ
1 743 332,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 10:58
Електронний підпис
21 травня 2020 10:32
лист-згода.pdf
21 травня 2020 10:10
Ф.А.В..pdf
21 травня 2020 10:10
Ф.А..pdf
21 травня 2020 10:10
статут14.pdf
21 травня 2020 10:10
статут7.pdf
21 травня 2020 10:10
статут13.pdf
21 травня 2020 10:10
статут6.pdf
21 травня 2020 10:10
статут5.pdf
21 травня 2020 10:10
статут12.pdf
21 травня 2020 10:10
статут11.pdf
21 травня 2020 10:10
статут4.pdf
21 травня 2020 10:10
статут10.pdf
21 травня 2020 10:10
статут3.pdf
21 травня 2020 10:10
статут9.pdf
21 травня 2020 10:10
статут2.pdf
21 травня 2020 10:10
статут8.pdf
21 травня 2020 10:10
статут1.pdf
21 травня 2020 10:10
свідоцтво.pdf
21 травня 2020 10:10
свідоцтво юр.о..pdf
21 травня 2020 10:10
наказ.pdf
21 травня 2020 10:10
Л.В.І..pdf
21 травня 2020 10:10
договір95.pdf
21 травня 2020 10:10
договір53.pdf
21 травня 2020 10:10
договір 69_52.pdf
21 травня 2020 10:10
довіреність Ф.А..pdf
21 травня 2020 10:10
довідки1.pdf
21 травня 2020 10:10
довідки 2.pdf
21 травня 2020 10:10
відгук.pdf
21 травня 2020 10:10
витяг21.05..pdf

Публічні документи

26 травня 2020 11:55
Електронний підпис
26 травня 2020 11:44
img238.pdf
26 травня 2020 11:44
img237.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 16:08
Електронний підпис
28 травня 2020 16:07
т. о. причіпа.pdf
28 травня 2020 16:06
т.о. авто.pdf
28 травня 2020 16:06
статут.PDF
28 травня 2020 16:06
стаиия17.pdf
28 травня 2020 16:06
Сертифікація лісу.PDF
28 травня 2020 16:06
свідоцтво пдв.PDF
28 травня 2020 16:06
наказ.pdf
28 травня 2020 16:06
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
28 травня 2020 16:06
Виписка ЄДР.PDF
28 травня 2020 16:06
Аналогічний договір.pdf
28 травня 2020 16:06
підтвердження.pdf
28 травня 2020 16:06
згода.pdf
28 травня 2020 16:06
договір.pdf
28 травня 2020 16:06
цінова пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

28 травня 2020 16:06
посв водія та мед дов..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Використовуються приватні дані водія.

Публічні документи

28 травня 2020 10:29
Електронний підпис
27 травня 2020 14:32
Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 14:32
Паспорт.pdf
27 травня 2020 14:32
нявність працівників.pdf
27 травня 2020 14:32
Інформація ст.17.pdf
27 травня 2020 14:32
Гарантійний лист.pdf
27 травня 2020 14:32
витяг.pdf
27 травня 2020 14:32
виписка.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 17:45
Субпідрядники.pdf
28 травня 2020 17:45
Ст. 17 повна.pdf
28 травня 2020 17:45
Працівники.pdf
28 травня 2020 17:45
МТБ.pdf
28 травня 2020 17:45
Санкції.pdf
28 травня 2020 17:45
Згода з п.2 ч.5 ст.41 ЗУ.pdf
28 травня 2020 17:45
Довкілля та екологія.pdf
28 травня 2020 17:45
Договори з водіями 2020.pdf
28 травня 2020 17:45
Довідка про об'єднання.pdf
28 травня 2020 17:45
Аналогічні договори.pdf
28 травня 2020 17:45
Довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 15:48
Електронний підпис
09 червня 2020 15:46
Сканировать1.PDF
09 червня 2020 15:46
8651-10-07-16-52-100001.PDF
27 травня 2020 10:06
Електронний підпис
27 травня 2020 10:04
22 Накладна Водоканал.pdf
27 травня 2020 10:04
23 Свідоцтво ТЗ.pdf
27 травня 2020 10:04
33 Тендер Іршава.PDF
27 травня 2020 10:04
25 Наказ Місо.pdf
27 травня 2020 10:04
28 Відгук Водоканал.pdf
27 травня 2020 10:04
14 Довідка банк .pdf
27 травня 2020 10:04
20 Статут.pdf
27 травня 2020 10:04
16 Витяг ПДВ_Транс-П.pdf
27 травня 2020 10:04
17 Наказ на бухгалтера.pdf
27 травня 2020 10:04
24 Наказ Грабар.pdf
27 травня 2020 10:04
08 Копія Паспорту.pdf
27 травня 2020 10:04
32 Переклад FSC.pdf
27 травня 2020 10:04
06 Копія ВИПИСКИ.pdf
27 травня 2020 10:04
26 Наказ Мішко.pdf
27 травня 2020 10:04
09 Копія коду.pdf
27 травня 2020 10:04
10 Паспорт.pdf
27 травня 2020 10:04
29 Документ_ЄДР_1006676803.zip
27 травня 2020 10:04
30 Копія витягу ЄДР.pdf
27 травня 2020 10:04
34 Пропозиція.pdf
27 травня 2020 10:04
27 Наказ Фалес.pdf
27 травня 2020 10:04
12 ДовідкА Статистика.pdf
27 травня 2020 10:04
11 Код.pdf
27 травня 2020 10:04
01 Копія Статуту.pdf
27 травня 2020 10:04
13 FSC- 100%.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Довжанське лісомисливське господарство"

ФОП Роман Юрій Юрійович

ДП "Золочівське лісове господарство"

ФОП "РУНЯНИН ІВАН ІВАНОВИЧ"

ФОП Микулець Василь Васильович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Довжанське лісомисливське господарство"
#22114572
Відхилено 1 001 070,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:37
ФОП Роман Юрій Юрійович
#2236403716
Відхилено 1 002 432,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:41
ДП "Золочівське лісове господарство"
#00992467
Відхилено 1 011 600,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:43
ФОП "РУНЯНИН ІВАН ІВАНОВИЧ"
#2272003433
Відхилено 1 025 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:46
ФОП Микулець Василь Васильович
#2096602853
Відхилено 1 203 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:49
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА
#2296422441
Відхилено 1 319 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П "
#41491484
Переможець 1 743 332,76
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:55

Документи

05 червня 2020 12:37
Електронний підпис
05 червня 2020 12:32
Протокол розгляду.pdf

Документи

05 червня 2020 12:40
Електронний підпис
05 червня 2020 12:39
Протокол розгляду.pdf

Документи

05 червня 2020 12:43
Електронний підпис
05 червня 2020 12:42
Протокол розгляду.pdf

Документи

05 червня 2020 12:46
Електронний підпис
05 червня 2020 12:45
Протокол розгляду.pdf

Документи

05 червня 2020 12:49
Електронний підпис
05 червня 2020 12:48
Протокол розгляду.pdf

Документи

05 червня 2020 12:53
Електронний підпис
05 червня 2020 12:51
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П "
#41491484
1 743 332,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 10:38
Додаткова угода про розірвання.pdf укладений
14 липня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 10:32
Договір постачання дров.pdf зміни до договору
24 червня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 14:06
Договір постачання дров.pdf укладений
17 червня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в тексті договору, а саме: уточнення реквізитів учасника
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 695 973,49
UAH (в тому числі ПДВ 282 662,25 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість подальшого виконання договору