Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 17+555 – км 35+000
Очікувана вартість
17 135 200,00 UAH
UA-2020-05-08-002819-a 0289ca73bb1c4ad583a61e50fbb111ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 23:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:04
Очікувана вартість: 17 135 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 17+555 – км 35+000 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 22:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 08:46
перелік змін ПКД М-14 17-35 КР 26 05 20.doc
27 травня 2020 08:46
нова редакція 3 ТД ПКД М-14 17-35 КР 26 05 20.docx
19 травня 2020 17:39
перелік змін ПКД М-14 17-35 КР 19 05 20.doc
19 травня 2020 17:39
нова редакція ТД ПКД М-14 17-35 КР 19 05 20.docx
19 травня 2020 17:39
проект договору нова редакція 19 05 20.doc
08 травня 2020 22:57
проект договору.doc
08 травня 2020 22:57
ТД ПКД М-14 17-35 КР.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 12 251 000,00
UAH з ПДВ
10 776 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 12 851 400,00
UAH з ПДВ
10 776 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 12 990 000,00
UAH з ПДВ
10 777 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 12 851 400,02
UAH з ПДВ
10 989 969,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 13 708 000,00
UAH з ПДВ
11 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» 15 295 000,00
UAH з ПДВ
11 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 15 900 000,00
UAH з ПДВ
11 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 15 078 000,00
UAH з ПДВ
12 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 16 000 000,00
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 20:44
Електронний підпис
25 червня 2020 20:40
Довідка 2 ст17.pdf
25 червня 2020 20:40
Довідка 1 ст17.PDF
25 червня 2020 20:40
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2020 20:40
Довідка МВС.PDF
16 червня 2020 15:37
Електронний підпис
04 червня 2020 00:42
Електронний підпис
03 червня 2020 20:41
Електронний підпис
03 червня 2020 20:38
Лист НБУ по ліцензії (8).pdf
03 червня 2020 20:38
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 09:49
Електронний підпис
04 червня 2020 09:48
05_Довідка ст.17.pdf
04 червня 2020 09:48
02_Довідка працівники.pdf
04 червня 2020 09:48
01_Підтвердження МТБ.pdf
04 червня 2020 09:48
01_Довідка МТБ.pdf
03 червня 2020 23:58
Електронний підпис
03 червня 2020 23:56
01_Підтвердження МТБ.pdf
03 червня 2020 23:06
Електронний підпис
03 червня 2020 20:27
Електронний підпис
03 червня 2020 20:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 червня 2020 20:25
17_Статут.PDF
03 червня 2020 20:25
14_Довідка довкілля.pdf
03 червня 2020 20:25
13_Довідка санкції.pdf
03 червня 2020 20:24
06_Гарантійний лист.pdf
03 червня 2020 20:24
05_Довідка ст.17.pdf
03 червня 2020 20:24
03_Довідка ГІПа.pdf
03 червня 2020 20:24
02_Копії наказів.pdf
03 червня 2020 20:24
02_Довідка працівники.pdf
03 червня 2020 20:23
01_Підтвердження МТБ.pdf
03 червня 2020 20:23
01_Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 22:08
Електронний підпис
03 червня 2020 21:55
Довідка досвід.pdf
03 червня 2020 21:54
Гарантійний лист тех.pdf
03 червня 2020 21:54
Сертифікати копії.pdf
03 червня 2020 21:54
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
03 червня 2020 21:54
рішення учасника.pdf
03 червня 2020 21:54
Технічне завдання.pdf
03 червня 2020 21:54
Проект договору.pdf
03 червня 2020 21:54
паспорт Козлова.pdf
03 червня 2020 21:54
інформація ст.17.pdf
03 червня 2020 21:54
Довідки листи (3).pdf
03 червня 2020 21:54
Довідка працівники.pdf
03 червня 2020 21:54
Довідка МТБ (1).pdf
03 червня 2020 21:54
Довідка ГІП.pdf
03 червня 2020 21:54
Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 21:54
Витяг ЄДР 19.02.2020.pdf
03 червня 2020 21:54
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 09:16
Електронний підпис
04 червня 2020 08:42
G7595.20-1.7z
03 червня 2020 16:59
Електронний підпис
03 червня 2020 16:58
_Наказ Шульга.pdf
03 червня 2020 16:58
_12_Довідка за ст. 17.pdf
26 травня 2020 17:28
Електронний підпис
26 травня 2020 17:25
G7595.20.7z
26 травня 2020 17:25
20_Аналогічний договір.7z
26 травня 2020 17:25
18_Довідка Згода ГІПа.pdf
26 травня 2020 17:25
13_Довідка МТБ.pdf
26 травня 2020 17:25
12_Довідка за ст. 17.pdf
26 травня 2020 17:25
09.1_Статут.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:28
06 Аналогічний договір.pdf
03 червня 2020 17:28
Scan 1.pdf
03 червня 2020 17:28
09 Довідка ст.17.pdf
03 червня 2020 17:28
07 Відгук.pdf
03 червня 2020 17:28
10 Гарантійний лист КР.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 11:24
Електронний підпис
02 червня 2020 16:15
Електронний підпис
02 червня 2020 16:14
Лiцензiя.zip
02 червня 2020 16:14
Довiренiсть_Рижий (3).zip
02 червня 2020 16:14
Гарантия_3243 (5).zip
26 травня 2020 17:47
Електронний підпис
26 травня 2020 17:44
довідка про санкції.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 21:20
Електронний підпис
03 червня 2020 18:57
Стаття 17.pdf
03 червня 2020 18:55
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

03 червня 2020 17:25
Електронний підпис
03 червня 2020 17:25
установчі документи.rar
03 червня 2020 17:25
проект договору.PDF
03 червня 2020 17:25
інформаційна довідка.PDF
03 червня 2020 17:25
довідка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"
#32376542
Переможець 10 776 989,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» указано, що головним інженером проекту буде призначено Горкуна Олексія Івановича, проте в його сертифікаті не вказано клас наслідків. 2) В «Бухгалтерській довідці» відсутня інформація щодо інвентарних номерів обладнання/техніки. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД на працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми, при цьому вимагається Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа. 2) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технчної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.» 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі програмного забезпечення), а саме вказати інформацію, якої не вистачає в стосовно інвентарних номерів техніки/обладнання. 2) На виконання вимог пункту 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації надати інформацію, чи сертифікований Горкун Олексій Іванович працювати на об’єктах класу наслідків СС3.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"
#32376542
10 776 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 11:13
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2022 21:55
6ПКД ДУ9 14 03 22.PDF зміни до договору
14 березня 2022 21:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:57
6ПКД ДУ8 28 12 21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 18:25
ДУ3 6ПКД 30 03 21 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 18:25
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:38
ДУ 2 від 18.12.2020_ Д6ПКД (1).PDF зміни до договору
18 грудня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 13:53
6ПКД М-14 КР 17-35 ПНТ 02 07 20.pdf укладений
07 липня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Внести зміни до п. 4.1 розділу 4. «Виконання та якість роботи» та викласти в новій редакції: «4.1 Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31.03.2021 року, відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №1).» 3. Внести зміни до п. 9.1 розділу 9. «Строк дії Договору» та викласти в новій редакції «9.1 Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31.03.2021 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 6ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 4.1 розділу 4. «Виконання та якість роботи» та викласти в новій редакції: «4.1 Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31.03.2022 року, відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №1).» 3. Внести зміни до п. 9.1 розділу 9. «Строк дії Договору» та викласти в новій редакції «9.1 Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31.03.2022 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 6ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 травня 2022 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 травня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 6ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 6ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 776 989,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 796 164,83 UAH)