Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по будівництву автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (Обхід м. Одеси), км 0+000 – км 8+300
Очікувана вартість
33 554 000,00 UAH
UA-2020-05-08-001245-c 05026b61a747427b84efe2e2dea73549
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 22:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:42
Очікувана вартість: 33 554 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розробка проектної документації по будівництву автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (Обхід м. Одеси), км 0+000 – км 8+300 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 08:49
перелік змін ПКД М-28 0-8 Б 26 05 20.doc
27 травня 2020 08:49
нова редакція 3 ТД ПКД М-28 0-8 Б 26 05 20.docx
19 травня 2020 17:37
перелік змін ПКД М-28 0-8 Б 19 05 20.doc
19 травня 2020 17:37
нова редакція ТД ПКД М-28 0-8 Б 19 05 20.docx
19 травня 2020 17:37
проект договору нова редакція 19 05 20.doc
08 травня 2020 22:54
проект договору.doc
08 травня 2020 22:54
ТД ПКД М-28 0-8 Б.docx
27 травня 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 22:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 08:49
перелік змін ПКД М-28 0-8 Б 26 05 20.doc
27 травня 2020 08:49
нова редакція 3 ТД ПКД М-28 0-8 Б 26 05 20.docx
19 травня 2020 17:37
перелік змін ПКД М-28 0-8 Б 19 05 20.doc
19 травня 2020 17:37
нова редакція ТД ПКД М-28 0-8 Б 19 05 20.docx
19 травня 2020 17:37
проект договору нова редакція 19 05 20.doc
08 травня 2020 22:54
проект договору.doc
08 травня 2020 22:54
ТД ПКД М-28 0-8 Б.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 14 травня 2020 15:57
Дата відповіді: 15 травня 2020 13:21
Відповідно до Додатку №3 міститься вимога, а саме: "В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці." Просимо надати розяснення, чи може учасник надати, в якості підтвердження наявності працівників (інші копії документів) - копії цивільно-правових угод?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, може.
Кваліфікація
Дата подання: 14 травня 2020 16:06
Дата відповіді: 18 травня 2020 14:03
Чи можливо на підтвердження кваліфікаційній вимозі щодо твиконання аналогічного договору надати договір субпідряду ?
Відповідь: ні
Надання документів переможця
Дата подання: 14 травня 2020 16:54
Дата відповіді: 15 травня 2020 13:21
Відповідно до п.п. 5 п.1. Розділу 3 ТД, учасник повинен надати "Довідка у довільній формі про те, що обставин, які зазначені у частині 2 статті 17 закону «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником (Службою автомобільних доріг у Вінницькій області), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору не було." Просимо надати розяснення чи необхідно учаснику визначати у довідці замовника "Службою автомобільних доріг у Вінницькій області", як це визнчено у ТД, чи Службою автомобільних доріг в Одеській області ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. В тендерну докуменацію буде внесено зміни з метою виправлення даної невідповідності. В довідці необхілно зазначати Службу автомобільних доріг в Одеській області.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-001245-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39498873
Дата подання: 19 червня 2020 17:04
неправомірне визнання переможця Закупівлі
Шановний тендерний комітет!
Згідно Вашого рішення переможцем даної Закупівлі є Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, в якого було виявлено ряд помилок, які було виправлено протягом 24 годин згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Але Ви не звернули увагу на найбільш важливу помилку допущену Державним підприємством – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, яку не можливо проігнорувати так як порушується законодавство та вимоги до подачі ТД №У «Про публічні закупівлі», а саме: порушено вимогу п.п. 10, пункту 1. статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)». Дана закупівля має очікувану вартість більшу за 20 мільйонів гривень.
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” не надало Антикорупційну програму, та надало довідку де зазначили, що дана закупівля менше 20 мільйонів гривень.
Дане порушення є суттєве.
Беручи до уваги вище вказане Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” не може бути переможцем даної Закупівлі.
Просимо ще раз перевірити Тендерну пропозицію Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” та винести виважене рішення, яке відповідає усім нормативно законодавчим положенням.
Вимагаємо скасувати рішення щодо переможця Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 16:47
Замовником уважно розглянуто ваше звернення, та повідомляємо наступне: інформацію щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації передбачено п. 10., ч.1, ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» , (далі-Закон). Разом з цим, відповідно до част. 3. ст. 17 Закону, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Тобто ст.17 не передбачено подання учасниками документів згідно п.10. цієї статті.
Відповідно до ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятоюстатті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;

Враховуючи, що учасник Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, не вказав, що у нього відсутня антикорупційна програма та уповноважений з її реалізації, у Замовника відсутні підстави для відхилення даного учасника, з причин, вами зазначених.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000050 ● bddc77fed6174e8ebe610e4ebd309887
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    3. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2020 Одеса № 209

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.07.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.07.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2020 № 209
Витяг з Переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
UA-2020-05-08-001245-c 08.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до 7 Закону України «Про публічні закупівлі» та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-03 14:23:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-08-001245-c, дата оприлюднення 08.05.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.2 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тоді як учасником ДП «Укрдіпродор» у складі тендерної пропозиції не надано копії наказу про призначення начальника мостового відділу Попельнюка Анатолія Миколайовича (№ 6 у довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.05.2020 № 615-20)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тоді як учасником ДП «Укрдіпродор» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 28.09.2015 № 62-14 надано експертний звіт від 13.07.2018 № 28-0623-16А, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза», без обов’язкових додатків, передбаченим вказаним документом та вимогою тендерної документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тоді як учасником ДП «Укрдіпродор» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 02.05.2018 № 18-18 надано додаткову угоду до вказаного договору від 17.12.2019 № 8, яка підписана посадовою особою (Антонюк О.В.), що не мала на це відповідних повноважень відповідно до наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 12.12.2019 № 513-К «Про тимчасове покладання обов’язків директора ДП «Укрдіпродор» на Барановича В.Б.».
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-08 13:51:16

Відповідь на запит Держаудитслужби України

1. Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» вимогам пункту 1.2 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тим, що в складі тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» наявна копія наказу, що підтверджує призначення начальника мостового відділу Попельнюка Анатолія Миколайовича (сторінка 24 файлу під назвою «10. Копії наказів та сертифікатів працівників»).
2. Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» вимогам підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тим, що у складі тендерної пропозиції наявний додаток до експертного звіту від 13.07.2018 № 28-0623-16А, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза». Файл, що містить додаток має назву «2.3. Додаток до експертного звіту 62-14».

3. Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» вимогам пункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії тим, що у складі тендерної пропозиції подано абсолютно усі документи, що вимагалися тендерною документацією. Також зазначені документи відповідають умовам, встановленим тендерною документацією.

Щодо ж до інформації стосовно правомочності підпису керівників учасників на документах складених учасником не безпосередньо для участі в даній процедурі закупівлі, повідомляємо, що за достовірність поданої інформації несе відповідальність саме Учасник. Ми, як Замовник, не є органом, уповноваженим робити висновки, стосовно можливості/неможливості підпису керівниками учасників документів складених не безпосередньо для участі в даній процедурі закупівлі та ще й минулорічної давнини.

Звертаємо увагу, що Замовник має право відхиляти учасників виключно на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Пропозиція ж учасника ДП «Укрдіпродор» повною мірою відповідає вимогам тендерної документації та Закону.

Додатки:
1. файл з пропозиції Учасника під назвою «10. Копії наказів та сертифікатів працівників».
2. файл з пропозиції Учасника під назвою «2.3. Додаток до експертного звіту 62-14».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-19 16:26:27

Зазначення номеру відкриття провадження

Відповідно до част.10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Функціоналом майданчика не передбачено поля для зазначення такої інформації. Тому Замовник вимушений зазначити таку інформацію в полі, яке є доступним. Номер провадження - П/420/7102/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби, з огляду на наступне. Відповідно до умов тендерної документації, а саме пункту 1.3. частини І, додатку 3,. для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені: - Договір(договори) з додатками та завданням на проектування. - позитивний (і) відгук (и) будь-якого Замовника(ів) таких робіт, щодо виконання аналогічних робіт зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). У відгуці має міститися наступна інформація: № та дата договору, предмет договору, стадія проектування, сума виконання договору, наявність або відсутність претензій до виконавця. (якщо Учасник виконував роботи в якості субпідрядника, обсяг виконаних ним робіт за договором має становити не менше 80% від суми договору, про що додатково зазначається інформація у відгуці/відгуках) - позитивний висновок експертизи з додатком(ми). Учасник ДП "Укрдіпродор" надав довідку про виконання аналогічних договорів з вказанням 2-х договорів, що ним виконувалися. До довідки докладено абсолютно усі документи, що вимагалися умовами тендерної документації. Тобто усі вимоги Замовника Учасником виконано. Стосовно підпису документів.... Як і зазначалось в поясненні, Замовники у сфері публічних закупівель, не є органом, що має повноваження для визначення дійсності/недійсності підпису документів, які оформлювалися не безпосередньо для участі в даній процедурі закупівлі. Більш того, відповідно до умов документації, вимагалося надання мінімум одного аналогічного договору. Учасник подав інформацію про два аналогічні договори. Тому навіть, якщо з точки зору Держаудитслужби, один з них не відповідає умовам докуметації, це в любому випадку не є причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Але вкотре наголошуємо, що обидва надані договори відповідають вимогам документації, а Держаудитслужба наділяє Замовника повноваженнями, якими він не володіє.

2020-07-17 10:57:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 27 липня 2020

Документи:

27 липня 2020 14:02
Електронний підпис
27 липня 2020 14:01
Позовна заява.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 25 900 000,00
UAH з ПДВ
23 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 31 000 000,00
UAH з ПДВ
23 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 31 900 000,00
UAH з ПДВ
23 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 32 547 374,35
UAH з ПДВ
32 547 374,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 17:17
Електронний підпис
25 червня 2020 17:17
public_doc (2).p7s
25 червня 2020 16:46
Електронний підпис
25 червня 2020 16:45
public_doc (1).pdf
22 червня 2020 12:28
Електронний підпис
16 червня 2020 15:47
Електронний підпис
16 червня 2020 15:46
Електронний підпис
16 червня 2020 15:45
Довідка ГІП Рибіцький.pdf
16 червня 2020 14:21
Електронний підпис
03 червня 2020 21:11
Електронний підпис
03 червня 2020 18:58
Ст 17.pdf
03 червня 2020 18:48
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

03 червня 2020 17:28
Електронний підпис
03 червня 2020 17:28
установчі документи.rar
03 червня 2020 17:28
проект договора.PDF
03 червня 2020 17:28
інформаційна довідка.PDF
03 червня 2020 17:28
довідка.PDF

Публічні документи

03 червня 2020 11:29
Електронний підпис
02 червня 2020 16:38
Електронний підпис
02 червня 2020 16:37
Лiцензiя.zip
02 червня 2020 16:37
Довiренiсть_Рижий (3).zip
02 червня 2020 16:37
Гарантия_3245 (3).zip
26 травня 2020 18:30
Електронний підпис
26 травня 2020 18:28
довідка про санкції.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 22:08
Електронний підпис
03 червня 2020 21:59
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
03 червня 2020 21:59
Технічне завдання.pdf
03 червня 2020 21:59
Довідка досвід.pdf
03 червня 2020 21:59
Гарантійний лист тех.pdf
03 червня 2020 21:59
Сертифікати копії.pdf
03 червня 2020 21:59
рішення учасника.pdf
03 червня 2020 21:59
Проект договору.pdf
03 червня 2020 21:59
паспорт Козлова.pdf
03 червня 2020 21:59
інформація ст.17.pdf
03 червня 2020 21:59
Довідки листи (3).pdf
03 червня 2020 21:59
Довідка працівники.pdf
03 червня 2020 21:59
Довідка МТБ (1) (2).pdf
03 червня 2020 21:59
Довідка ГІП.pdf
03 червня 2020 21:59
Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 21:59
Витяг ЄДР 19.02.2020.pdf
03 червня 2020 21:59
Бухгалтерська довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 23 440 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 15:48

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ДП "УКРДІПРОДОР" надано «Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі програмного забезпечення)» від 26.05.2020р. №615-20, так в ній вказано в п. 1 «Лазерна рулетка» в кількості 2 штуки, на підтвердження надано бухгалтерську довідку, в якій вказана «Лазерна рулетка Disto Lite» лише 1 штука. 2) В «Бухгалтерській довідці» від 26.05.2020р. № 615-20 в графі «Інвентарний номер» відсутня інформація по пунктам 25-40 Довідки. 3) В «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» указано, що головним інженером проекту буде призначено Баланчука Сергія Миколайовича, проте в його сертифікаті відсутня інфлрмація щодо класу наслідків. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.» 2) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технчної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.» 3) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД на працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми, при цьому вимагається Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа. 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку бухгалтерську довідку, а саме: додати до довідки підтвердження на ще одну лазерну рулетку Disto Lite. 2) На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі програмного забезпечення), а саме вказати інформацію, якої не вистачає в графі «інвентарний номер» по пунктам 24-40 Довідки. 3) На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації надати інформацію, чи сертифікований Баланчук Сергій Миколайович працювати на об’єктах класу наслідків СС3.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
23 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 11:50
5ПКД ДУ12 26 12 2023.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 11:49
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 16:10
ДУ8 5ПКД М-28 0-8 Укрдіпродор 22 02 22.PDF зміни до договору
22 лютого 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 09:30
5ПКД ДУ5 М-28 0-8 Укрдіпродор 27 05 21 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 12:06
ДУ4 5ПКД 06 04 21 (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2021 12:04
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 19:11
5ПКД М-28 Б Обхід Одеси 0-8 Укрдіпродор 02 07 20.pdf укладений
06 липня 2020 19:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 28 січня 2022 року, відповідно до календарного графіка виконання робіт (додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 28 січня 2022 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 5ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п .4.1. Термін виконання робіт – з дати підписання договору до 01.04.2022 року, відповідно до Календарного графіку виконання робіт (додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 01 квітня 2022 року, а в частині оплати – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 5ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін виконання робіт – з дати підписання договору до 31.12.2023 року, відповідно до Календарного плану (додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 5ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року, відповідно до календарного плану(додаток №1). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання. 2. Додаток № 1 «Календарний план» та Додаток №2 «План фінансування» викласти у новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 5ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML