Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070507 (Мукачево – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів) – Мідяниця – Сільце км 0+000- км 5+200 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repairs of the local highway С 070507 (Mukachevo - Bogorodchany - Ivano-Frankivsk - Rohatyn - Bibrka - Lviv) - Midyanytsa - Siltse km 0 + 000- km 5 + 200 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Очікувана вартість
19 691 455,00 UAH
UA-2020-04-10-003895-b 55af790e984c4f50bc74b03af3b75fbc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Олена

380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Дмитренко Олена
380991902763
DPSMAD_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s"
National ID: 43427067
Contact point: Dmytrenko Elena
380991902763
DPSMAD_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:26
Очікувана вартість: 19 691 455,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 457,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 590000 UAH
Publication date: 10 квітня 2020 17:54
Enquiries until: 01 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 07 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 19 691 455 UAH including VAT
Minimal lowering step: 98 457 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070507 (Мукачево – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів) – Мідяниця – Сільце км 0+000- км 5+200 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repairs of the local highway С 070507 (Mukachevo - Bogorodchany - Ivano-Frankivsk - Rohatyn - Bibrka - Lviv) - Midyanytsa - Siltse km 0 + 000- km 5 + 200 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works".
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 17:51
Проект договору поточн рем С 070507.docx
10 квітня 2020 17:51
Оголошення англ. мов С 070507.doc
10 квітня 2020 17:51
ТД поточн рем С 070507.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-10-003895-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Код ЄДРПОУ:34455332
Дата подання: 22 травня 2020 19:58
порушення ст.30 ЗУ Про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» не погоджується з прийнятим рішенням тендерного комітету, щодо недопущення до аукціону його тендерної пропозиції та вважає його незаконним та таким, що винесено з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації По-перше, Замовник стверджує про відсутність основних транспортних засобів та механізмів, а саме, автомобілі самоскид або еквівалент, трактор, бульдозер, машина поливайно-мийна, без яких технічно не можливо виконати роботи згідно Технічного завдання (Додаток 5) тендерної документації за предметом закупівлі в повному обсязі з дотриманням діючих норм і правил Так, відповідно до вимог пункту 1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен підтвердити кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Один з документів, що підтверджує відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам є «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника за формою Зразок А, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до примітки до довідки Зразок А Учасник повинен зазначити повний склад придатної до експлуатації (справної) спеціальної техніки (машини, механізми), яка відповідатиме технологічним особливостям, що передбачають безперебійне виконання проектних обсягів по видах робіт за проектно-кошторисною документацією, яку Учасник повинен мати у власності або планує залучити, у кількості достатній для виконання предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 5) з дотриманням діючих норм і правил Підпунктом 5.1. п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для участі у процедурі закупівлі учасники повинні документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону. Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 2. У відповідності до п. 1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації по спецтехніці, що планується залучити для виконання умов договору, надати: скан копії із діючих договорів оренди або лізингу та акти передавання техніки або інші погоджені сторонами документи, що можуть підтвердити правочин, та кольорові скан копії з оригіналів всіх технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, самохідних механізмів, тощо. При цьому вказані договори мають бути чинними протягом повного періоду дії договору за предметом закупівлі. При цьому, Замовник пропонував надати Мінімальний (рекомендований) склад придатної до експлуатації (справної) спеціальної техніки (машини, механізми) для виконання предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 5) Відповідно до даної вимоги, ТОВ «МЕГО ЛТД» надав Довідку за підписом уповноваженої особи Учасника за формою Зразок А, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, скан копії із діючих договорів оренди , акти передавання техніки та кольорові скан копії з оригіналів всіх технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, самохідних механізмів, тощо. Крім того, ТОВ «МЕГО ЛТД» зазначив у даній довідці, що обладнання, механізми та автотранспорт, який не вказаний в даній довідці, але необхідний для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації предмету закупівлі, планується залучити у складі субпідрядних робіт, що не перевищують 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або будуть придбані за рахунок ТОВ «МЕГО ЛТД» На виконання означених вимоги тендерної документації документи надані в повному обсязі у складі тендерної пропозиції Учасника, що стверджує про виконання цієї вимоги в повному обсязі. По-друге, Замовник стверджує, що у складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» у складі документів Тендерної пропозиції не надав інформацію (довідку) в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 3,8 та 9 частини першої статті 17 Закону Підпунктом 5.2. п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для участі у процедурі закупівлі Замовник визначає вимоги, установлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності установленим вимогам згідно законодавством. Більш детально визначено в Додатку 2 до тендерної документації. Документальним підтвердженням даної вимоги, відповідно Додатку 2 Таблиці2 є: Довідка учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) у довільній формі з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону. У випадку, коли вартість закупівлі: товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, Учасник повинен надати антикорупційну програму юридичної особи та наказ про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. ТОВ «МЕГО ЛТД» надав Довідку учасника на фірмовому бланку у довільній формі з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону та антикорупційну програму юридичної особи та наказ про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. Слід зазначити, що відповідно до норм ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає від учасників документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації про відсутність з боку учасника: корупційних правопорушень, у т.ч. у сфері закупівель; відкритої ліквідаційної процедури; судимості, у т.ч. не погашеної, тощо. Замовник має самостійно перевіряти наявність чи відсутність зазначених обставин у відкритих державних реєстрах. На виконання означених вимоги тендерної документації документи надані в повному обсязі у складі тендерної пропозиції Учасника, що стверджує про виконання цієї вимоги в повному обсязі. По-третє, процедурні питання складання протоколу тендерного комітету передбачені ч. 4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), якою визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Тобто законодавець за акцентував на необхідність поіменного голосування та відображення цих результатів в протоколі тендерного комітету. Крім цього, аргументовано конкретизує на необхідності підписання саме всім членами тендерного комітету відповідного рішення, та можливості будь-якого члена відмовитись від даного підпису. Стаття 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Тобто, складання, підписання та оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником є обов’язком встановленим Законом, водночас, з розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках протоколу (рішення) від 24.02.2020р., вбачається, що на засіданні тендерного комітету взагалі відсутні всі члени тендерного комітету, жодного питання не ставилось на голосування та жодного рішення з цього приводу не приймалось та як наслідок цей протокол ніким не підписаний. Даний факт може свідчити лише про помилковість відображення проекту або чернетки рішення, а не остаточного рішення прийнятого за результатами поіменного голосування. За таких обставин, неправомірно недопустивши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у електронному протоколі засідання тендерного комітету та експортований 19.05.2020, Замовник порушив вимоги статті 30 Закону, та, як наслідок, порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону. Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вважаю, що права та законні інтереси ТОВ "МЕГО ЛТД" можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та допущення до аукціону. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до свого провадження; 2. Зобов’язати Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» код ЄДРПОУ: 34455332 та допустити до аукціону процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070507 (Мукачево – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів) – Мідяниця – Сільце км 0+000- км 5+200 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-10-003895-b
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 20:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕГО ЛТД" за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070507 (Мукачево – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів) – Мідяниця – Сільце км 0+000- км 5+200 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», оголошення UA-2020-04-10-003895-b
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2020 14:27
Номер скарги: UA-2020-04-10-003895-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Код ЄДРПОУ:34455332
Дата подання: 26 червня 2020 20:17
порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» не погоджується з прийнятим рішенням тендерного комітету, щодо недопущення до аукціону його тендерної пропозиції та вважає його незаконним та таким, що винесено з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 20:41
рішення від 02.07.2020 № 12905 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 20:41
рішення від 20.07.2020 № 13953.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 19:12

Документи подані скаржником

22 травня 2020 16:35
СКАРГА1.docx
22 травня 2020 16:36
довідка обладнання.pdf
22 травня 2020 16:36
довідка ст17.pdf
22 травня 2020 16:36
платіжне доручення.pdf
22 травня 2020 16:36
СКАРГА.pdf
22 травня 2020 16:36
мат тех база.rar

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

26 червня 2020 20:13
СКАРГА2.docx
26 червня 2020 20:13
платіжне доручення.pdf
26 червня 2020 20:13
посадова.pdf
26 червня 2020 20:13
довідка обладнання.pdf
26 червня 2020 20:13
довідка працівники.pdf
26 червня 2020 20:14
СКАРГА.pdf
26 червня 2020 20:15
мат тех база.rar

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 червня 2020
UA-2020-04-10-003895-b55af790e984c4f50bc74b03af3b75fbc
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" Документи
Відхилено
Документи
ПП "СТІК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 13:37
Електронний підпис
08 травня 2020 13:34
мат тех база.rar
08 травня 2020 13:34
копії наказів.rar
08 травня 2020 13:34
проект договору.pdf
08 травня 2020 13:34
лабораторія.rar
08 травня 2020 13:34
АБЗ.rar
08 травня 2020 13:34
БГ.zip
08 травня 2020 13:34
Ліцензія з додатком.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка працівники.pdf
08 травня 2020 13:34
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка ст17.pdf
08 травня 2020 13:34
транспортна схема.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка обладнання.pdf
08 травня 2020 13:34
тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка статистика.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка наявність АБЗ.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка довкілля.pdf
08 травня 2020 13:34
лист пояснення 1ПВ.pdf
08 травня 2020 13:33
довідка лабораторія.pdf
08 травня 2020 13:33
довідка субпідряд.pdf
08 травня 2020 13:33
довідка наявність ОЗ.pdf

Документи

Публічні документи

09 травня 2020 10:52
Електронний підпис
09 травня 2020 10:50
Працівники Дипломи.pdf
09 травня 2020 10:50
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
09 травня 2020 10:50
Працівники Накази.pdf
09 травня 2020 10:49
Техпаспорти ПБС.zip
09 травня 2020 10:49
hare.zip
09 травня 2020 10:49
Транспортна схема.pdf
09 травня 2020 10:49
Листи погодження.pdf
09 травня 2020 10:49
1-ПВ Березень.pdf
09 травня 2020 10:49
1-ПВ.zip
09 травня 2020 10:49
397.zip
09 травня 2020 10:49
Відгук по вул. Білій.pdf
09 травня 2020 10:49
1 - ПВ квітень 2020.zip

Документи

Публічні документи

09 травня 2020 23:02
Електронний підпис
09 травня 2020 23:01
10.1 Банк (документи).zip
09 травня 2020 23:01
9 ПРАЦІВНИКИ.rar
09 травня 2020 23:01
8 ДОКУМЕНТИ ДП АЛЬКОР.rar
09 травня 2020 23:01
7 ДОВІДКИ_ ГЛ.rar
09 травня 2020 23:01
6 ВІДПОВІДНІСТЬ.rar
09 травня 2020 23:01
5 ДОСВІД.rar
09 травня 2020 23:01
4 АБЗ ТА ЛАБОРАТОРІЯ.rar
09 травня 2020 23:01
3 ТЕХНІКА.rar
09 травня 2020 23:01
2 ТЕХНІКА.rar
09 травня 2020 23:01
1 ТЕХНІКА.rar

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 13:46
Електронний підпис
31 липня 2020 13:43
Довідки.pdf
10 травня 2020 15:01
Електронний підпис
10 травня 2020 15:01
Електронний підпис
10 травня 2020 14:59
стаття 17.pdf
10 травня 2020 14:59
Інформаційна довідка.pdf
10 травня 2020 14:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 травня 2020 14:59
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2020 14:59
фреза дор.2.jpg
10 травня 2020 14:59
фреза дор.1.jpg
10 травня 2020 14:59
Установчі документи.pdf
10 травня 2020 14:59
Транспортна схема.pdf
10 травня 2020 14:59
Технічне завдання.pdf
10 травня 2020 14:59
Статут, рішення, наказ .pdf
10 травня 2020 14:59
Ресайклер 2500S 2001.PDF
10 травня 2020 14:59
Проект договору.pdf
10 травня 2020 14:59
Накази на працівників.PDF
10 травня 2020 14:59
Ліцензія.PDF
10 травня 2020 14:59
Коток HAMM 3520 HT.pdf
10 травня 2020 14:59
Коток HAMM 130 HD.PDF
10 травня 2020 14:59
Звіт з праці.pdf
10 травня 2020 14:59
Договір Нова Лізинг.PDF
10 травня 2020 14:59
Договір Дядюра.PDF
10 травня 2020 14:59
Договір Балтом.PDF
10 травня 2020 14:59
Дипломи.pdf
10 травня 2020 14:59
Витяг з ЄДР 25.04.2020.pdf
10 травня 2020 14:59
Бульдозер NEW HOLLAND D180.pdf

Документи

Публічні документи

10 травня 2020 22:40
Електронний підпис
10 травня 2020 22:40
Електронний підпис
10 травня 2020 22:38
Гарантія 003895-b.zip
10 травня 2020 22:38
48 Лист-гарантія.PDF
10 травня 2020 22:38
43 Технічне завдання.PDF
10 травня 2020 22:38
41 Проект договору.PDF
10 травня 2020 22:38
39 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
10 травня 2020 22:38
39 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
10 травня 2020 22:38
38 Клас наслідків.pdf
10 травня 2020 22:38
36 Лист-пояснення.PDF
10 травня 2020 22:38
36 Звіт із праці.pdf
10 травня 2020 22:38
34 35 Накази_ дипломи.7z
10 травня 2020 22:37
18 Довідки згідно ст.17.PDF
10 травня 2020 22:37
16 Відомості з ЄДР.pdf
10 травня 2020 22:37
14 Копія виписки.pdf
10 травня 2020 22:37
12 Копія статуту.PDF
10 травня 2020 22:37
11 Ліцензія.pdf
10 травня 2020 22:37
8 Доручення.PDF
10 травня 2020 22:37
4 Інформаційний лист.PDF
10 травня 2020 22:37
2 Тендерна пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 13:37
Електронний підпис
08 травня 2020 13:34
мат тех база.rar
08 травня 2020 13:34
копії наказів.rar
08 травня 2020 13:34
проект договору.pdf
08 травня 2020 13:34
лабораторія.rar
08 травня 2020 13:34
АБЗ.rar
08 травня 2020 13:34
БГ.zip
08 травня 2020 13:34
Ліцензія з додатком.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка працівники.pdf
08 травня 2020 13:34
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка ст17.pdf
08 травня 2020 13:34
транспортна схема.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка обладнання.pdf
08 травня 2020 13:34
тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка статистика.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка наявність АБЗ.pdf
08 травня 2020 13:34
довідка довкілля.pdf
08 травня 2020 13:34
лист пояснення 1ПВ.pdf
08 травня 2020 13:33
довідка лабораторія.pdf
08 травня 2020 13:33
довідка субпідряд.pdf
08 травня 2020 13:33
довідка наявність ОЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ДП "АЛЬКОР"

ПП "СТІК"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТІК" 18 411 510,00
UAH з ПДВ
13 777 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 19 035 980,00
UAH з ПДВ
13 777 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 13:46
Електронний підпис
31 липня 2020 13:43
Довідки.pdf
10 травня 2020 15:01
Електронний підпис
10 травня 2020 15:01
Електронний підпис
10 травня 2020 14:59
стаття 17.pdf
10 травня 2020 14:59
Інформаційна довідка.pdf
10 травня 2020 14:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 травня 2020 14:59
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2020 14:59
фреза дор.2.jpg
10 травня 2020 14:59
фреза дор.1.jpg
10 травня 2020 14:59
Установчі документи.pdf
10 травня 2020 14:59
Транспортна схема.pdf
10 травня 2020 14:59
Технічне завдання.pdf
10 травня 2020 14:59
Статут, рішення, наказ .pdf
10 травня 2020 14:59
Ресайклер 2500S 2001.PDF
10 травня 2020 14:59
Проект договору.pdf
10 травня 2020 14:59
Накази на працівників.PDF
10 травня 2020 14:59
Ліцензія.PDF
10 травня 2020 14:59
Коток HAMM 3520 HT.pdf
10 травня 2020 14:59
Коток HAMM 130 HD.PDF
10 травня 2020 14:59
Звіт з праці.pdf
10 травня 2020 14:59
Договір Нова Лізинг.PDF
10 травня 2020 14:59
Договір Дядюра.PDF
10 травня 2020 14:59
Договір Балтом.PDF
10 травня 2020 14:59
Дипломи.pdf
10 травня 2020 14:59
Витяг з ЄДР 25.04.2020.pdf
10 травня 2020 14:59
Бульдозер NEW HOLLAND D180.pdf

Публічні документи

10 травня 2020 22:40
Електронний підпис
10 травня 2020 22:40
Електронний підпис
10 травня 2020 22:38
Гарантія 003895-b.zip
10 травня 2020 22:38
48 Лист-гарантія.PDF
10 травня 2020 22:38
43 Технічне завдання.PDF
10 травня 2020 22:38
41 Проект договору.PDF
10 травня 2020 22:38
39 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
10 травня 2020 22:38
39 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
10 травня 2020 22:38
38 Клас наслідків.pdf
10 травня 2020 22:38
36 Лист-пояснення.PDF
10 травня 2020 22:38
36 Звіт із праці.pdf
10 травня 2020 22:38
34 35 Накази_ дипломи.7z
10 травня 2020 22:37
18 Довідки згідно ст.17.PDF
10 травня 2020 22:37
16 Відомості з ЄДР.pdf
10 травня 2020 22:37
14 Копія виписки.pdf
10 травня 2020 22:37
12 Копія статуту.PDF
10 травня 2020 22:37
11 Ліцензія.pdf
10 травня 2020 22:37
8 Доручення.PDF
10 травня 2020 22:37
4 Інформаційний лист.PDF
10 травня 2020 22:37
2 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТІК"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТІК"
#31072342
Переможець 13 777 777,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 18:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТІК"
#31072342
13 777 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2022 18:17
ЗВІТ_ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ № 98 2020.docx укладений
03 січня 2022 18:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 16:38
SCAN0137.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 14:10
Доп_6_98.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 10:18
Доп_5_98.PDF зміни до договору
27 серпня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:15
Доп_4_98 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 17:40
Доп_3_98 (1).pdf зміни до договору
08 вересня 2020 17:39
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 10:42
доп_2_98 (1).pdf зміни до договору
18 серпня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 13:43
Дод_1_98 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 13:35
Дог_98.pdf укладений
11 серпня 2020 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Розділу 15 Договору, сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторни домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 777 777,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 296 296,17 UAH)