Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191704 Sosnivka - Malyy Sambir (na Holinku), km 5+400 - km 10+200 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
28 433 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002837-a 8a414695d4c940aea0626ee2184f0ee2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

0954531719 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:06
Очікувана вартість: 28 433 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 142165 UAH
Publication date: 10 квітня 2020 18:01
Enquiries until: 03 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 09 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 28 433 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 142 165 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191704 Sosnivka - Malyy Sambir (na Holinku), km 5+400 - km 10+200 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділ "Інша інформація"
Дата подання: 29 квітня 2020 11:36
Дата відповіді: 30 квітня 2020 10:01
Доброго дня ! У розділі "Інша інформація" передбачено: "У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку ( банках)." Просимо роз’яснити що це за довідка або внести зміни до тендерної документації. Адже Державна фіскальна (податкова) служба довідок такого характеру не видає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо надання довідки с ДФС
Дата подання: 30 квітня 2020 11:58
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:22
Пунктом 2 «Інша інформація» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» передбачене наступне: У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: - довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок). Просимо роз’яснити, що це за довідка, видана відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), або внести зміни до тендерної документації, тому що Державна фіскальна (реорганізована на даний час у податкову) служба довідок такого характеру не видає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Щодо індивідуальних норм
Дата подання: 30 квітня 2020 12:48
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:21
Шановний замовнику, учасник має розроблені ДП "ДерждорНДІ» ім. Шульгіна індивідуальні ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів та індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на роботи та використовує їх для розрахунку договірної ціни. Чи достатньо буде надати копії індивідуальних норм у складі тендерної пропозиції учаснику-переможцю, якщо вони погоджені Службою автомобільних доріг у Сумській області та затверджені Державним агентством автомобільних доріг України? Або роз`ясніть, будь ласка, які саме та ким затверджені документи слід надати у такому випадку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо за можливе використовувати зазначені ІРЕКН, а також РКНЕМ та УПВЕМ за погодженням з Замовником та при умові, що технологія, організація, склад робіт, витрати трудових ресурсів та перелік матеріально технічних ресурсів є аналогічним тим, що передбачені зазначеними нормами.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-002837-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 30 квітня 2020 12:00
Щодо довідки з банку
Пунктом 2 «Інша інформація» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» передбачене наступне:
У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Витребування довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, є дискримінаційної вимогою, адже ніяким чином не впливає на виконання умов договору. Просимо виключити дану довідку зі складу необхідних до подання документів та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 15:19
Замовником встановлено вимогу щодо надання довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі з метою вивчення інформації про майбутнього контрагента – отримувача бюджетних коштів, оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі, зокрема чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт, адже відповідно до п. 8 наказу Міністерства юстиції України за №512/5 від 02.04.2012 р. «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень» на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься Постанова виконавця. Разом з тим, вказану Постанову мають змогу бачити виключно сторони виконавчого провадження. У свою чергу, наявність об’єктивної інформації з банківської установи унеможливлює здійснення банківських операцій з бюджетними коштами на рахунок, який може бути потенційно арештованим.
Замовник перевіряє спроможність Учасника вести господарську діяльність та виключення можливості банкрутства та ліквідації суб’єкта господарювання під час надання послуг та виконання зобов’язань за договором.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002837-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 30 квітня 2020 13:18
Щодо забезпечення виконання договору
Шановний Замовнику, на сьогоднішній час в державі Україна та м. Києві запроваджено карантин та здійснюються відповідні заходи щодо запобіганню поширенню коронавірусу. У зв’язку з пандемією коронавірусу, за урядовими прогнозами у 2020 році ВВП України скоротиться на 4,8%. За прогнозом Міжнародного валютного фонду (МВФ) , який було презентовано 14 квітня 2020року, падіння ВВП в Україні становитиме 7,7 %. Рівень інфляції до кінця 2020 року також збільшиться. В скрутній економічний ситуації, що склалася, відволікати значні обігові кошти на депозит та на тривалий термін для підприємств, які бажають прийняти участь у закупівлях ДП «ДОРОГИ СУМЩИНИ», на наш погляд, буде важким тягарем та нераціональним їх (обігових коштів) використанням. «Вільні» кошти мають направлятись на придбання матеріально-технічних ресурсів для будівництва об’єктів. Враховуючи такі сьогоднішні обставини, пропонуємо Замовнику внести зміни до тендерної документації та скористатися своїм правом вимагати банківську гарантію, як Забезпечення виконання договору про закупівлю. Внесення таких змін та доповнень буде відповідати ч.1 ст. 546 Цивільного кодексу України (ЦКУ), а також основним принципам здійснення закупівель, як то – відкритість та прозорість на всіх її стадіях і призведе до дієвої конкуренції серед учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 травня 2020 13:39
Враховуючи ситуацію, що склалала в країні, питання щодо зміни виду забезпечення виконання договору буде розглянуто на засіданні тендерного комітету
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002837-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 27 травня 2020 17:49
Вимога на дії Замовника
Дискримінація Учасника, незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОАД КОНСТРАКШН"
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2020 18:06
Повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002837-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 27 травня 2020 18:07
Вимога на дії Замовника
Незаконне допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 18:06
Відповідно до частини другої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Крім того повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

27 травня 2020 18:07
ВИМОГА ТОВ АМК РЕМ-БУД

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-10-002837-a.b5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 27 травня 2020 18:00
Скарга на дії Замовника
Оскарження результатів прекваліфікації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 19:55
Номер скарги: UA-2020-04-10-002837-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 27 травня 2020 17:47
Оскарження результатів прекваліфікації
Оскарження результатів прекваліфікації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликання скарги
Дата: 01 червня 2020 11:31
рішення від 01.06.2020 № 10721.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 19:53

Документи подані скаржником

27 травня 2020 17:59
СКАРГА до АМКУ
27 травня 2020 17:59
Платіжне доручення
27 травня 2020 18:00
ЦПД ІТР ТОВ АМК РЕМ-БУД
27 травня 2020 18:00
ЦПД водії ТОВ АМК РЕМ-БУД
17 червня 2020 10:22
Про надання інформації

Документи подані замовником

09 червня 2020 19:30
АМКУ Соснівка.pdf
09 червня 2020 19:30
Додатки АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

27 травня 2020 17:47
Довідка ДФС.p7s
27 травня 2020 17:47
Довідка ДФС.pdf
27 травня 2020 17:47
Документ_ЄДР_1006655407.zip
27 травня 2020 17:47
Копія Витяг ЄДРПОУ.pdf
27 травня 2020 17:47
Скарга Соснівка.pdf
27 травня 2020 17:47
скарга_Соснівка.docx
27 травня 2020 17:47
31933278.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000034 ● 9eef1ded9247423bae052e02c8519ee5
  • Статус: завершено ● Дата: 03 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020 18:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.06.2020 № 167

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-10-002837-a 10.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-04-10-002837-a8a414695d4c940aea0626ee2184f0ee2
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Учасник Документи Рішення
ДП"Сумський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

12 травня 2020 17:38
Електронний підпис
12 травня 2020 14:23
Трудові книжки ч.ІІІ.pdf
12 травня 2020 14:09
Технічне завдання.pdf
12 травня 2020 14:08
Інформація щодо МТБ.rar
12 травня 2020 14:08
Інформація щодо АБЗ.rar
12 травня 2020 14:08
Довіреність.pdf
12 травня 2020 14:06
ГАРАНТІЯ.zip
12 травня 2020 13:50
Трудові книжки ч.1.б.pdf
12 травня 2020 13:48
Трудові книжки ч.1.а.pdf

Документи

13 травня 2020 09:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

12 травня 2020 15:50
Електронний підпис
12 травня 2020 15:34
Fwd_ FW_ Гарантия.zip
12 травня 2020 15:34
Технічне завдання.pdf
12 травня 2020 15:34
Додаткові документи.pdf
12 травня 2020 15:34
Стаття 17.pdf
12 травня 2020 15:34
Досвід.pdf
12 травня 2020 15:34
Наявність працівників.pdf
12 травня 2020 15:34
Наявність техніки.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

12 травня 2020 23:12
Електронний підпис
12 травня 2020 23:11
Інші довідки.rar
12 травня 2020 22:46
Електронний підпис
12 травня 2020 22:40
Інші довідки.rar
12 травня 2020 19:28
Електронний підпис
12 травня 2020 18:22
Електронний підпис
12 травня 2020 18:21
Матеріальна база.rar
12 травня 2020 18:21
Лабораторія.rar
12 травня 2020 18:21
Інші довідки.rar
12 травня 2020 18:21
Гарантія.rar
12 травня 2020 18:21
Аналогічний договір.rar
12 травня 2020 18:21
АБЗ.rar

Документи

Публічні документи

12 травня 2020 22:32
Електронний підпис
12 травня 2020 22:22
12 договір 270-18_comp.pdf
12 травня 2020 22:22
11 договір 269-18_comp.pdf
12 травня 2020 22:22
10 договір 265-18_comp.pdf
12 травня 2020 22:22
9 договір 271-18_comp.pdf
12 травня 2020 22:22
7-8 договори Лютіж.pdf
12 травня 2020 22:22
6 договір 267-18.pdf
12 травня 2020 22:22
5 договір 272-18.pdf
12 травня 2020 22:22
4 договір 137-18.pdf
12 травня 2020 22:22
3 договір 334-19.pdf
12 травня 2020 22:22
2 договір Новосілки.pdf
12 травня 2020 22:22
1 договір Сувид.pdf
12 травня 2020 22:22
відгуки.rar
12 травня 2020 22:22
ЦПУ.rar
12 травня 2020 22:22
накази + листи.rar
12 травня 2020 22:22
стаття 17+.rar
12 травня 2020 22:22
ст 16 МТБ+.rar
12 травня 2020 22:22
лабораторія+.rar
12 травня 2020 22:22
АБЗ+.rar
12 травня 2020 22:22
тендерне забезпечення.rar
12 травня 2020 22:22
інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП"Сумський облавтодор"

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП"Сумський облавтодор" Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи

Публічні документи

12 травня 2020 17:38
Електронний підпис
12 травня 2020 14:23
Трудові книжки ч.ІІІ.pdf
12 травня 2020 14:09
Технічне завдання.pdf
12 травня 2020 14:08
Інформація щодо МТБ.rar
12 травня 2020 14:08
Інформація щодо АБЗ.rar
12 травня 2020 14:08
Довіреність.pdf
12 травня 2020 14:06
ГАРАНТІЯ.zip
12 травня 2020 13:50
Трудові книжки ч.1.б.pdf
12 травня 2020 13:48
Трудові книжки ч.1.а.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 22:32
Електронний підпис
12 травня 2020 22:22
12 договір 270-18_comp.pdf
12 травня 2020 22:22
11 договір 269-18_comp.pdf
12 травня 2020 22:22
10 договір 265-18_comp.pdf
12 травня 2020 22:22
9 договір 271-18_comp.pdf
12 травня 2020 22:22
7-8 договори Лютіж.pdf
12 травня 2020 22:22
6 договір 267-18.pdf
12 травня 2020 22:22
5 договір 272-18.pdf
12 травня 2020 22:22
4 договір 137-18.pdf
12 травня 2020 22:22
3 договір 334-19.pdf
12 травня 2020 22:22
2 договір Новосілки.pdf
12 травня 2020 22:22
1 договір Сувид.pdf
12 травня 2020 22:22
відгуки.rar
12 травня 2020 22:22
ЦПУ.rar
12 травня 2020 22:22
накази + листи.rar
12 травня 2020 22:22
стаття 17+.rar
12 травня 2020 22:22
ст 16 МТБ+.rar
12 травня 2020 22:22
лабораторія+.rar
12 травня 2020 22:22
АБЗ+.rar
12 травня 2020 22:22
тендерне забезпечення.rar
12 травня 2020 22:22
інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП"Сумський облавтодор"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2020 15:49
Коментар щодо відміни: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2020 №12038-р/пк-пз торги на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) відмінено.