Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
120 490 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002618-a ● 35f0c2dd34a54bd1a897265e41f9125e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2020 13:40 |
Очікувана вартість: | 120 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 602450 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: H-12 — Суми - Полтава з обходом м. Сум
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2020 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 10:48 |
+++ ПУБЛ Нова ТД Н - 12 05.05.docx | |
06 травня 2020 10:48 |
+++ППУБЛ Перелік змін ТД Капремонт.docx | |
06 травня 2020 10:48 |
+++ППУБЛ Перелік змін ТД Капремонт.docx | |
06 травня 2020 10:48 |
+++Закреслена ТД Н - 12 Капремонт 30.04.docx | |
10 квітня 2020 16:40 |
Публ Проект Договору Н-12 10.04.docx |
06 травня 2020 10:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 травня 2020 10:48 |
+++ ПУБЛ Нова ТД Н - 12 05.05.docx
|
|||||||||
06 травня 2020 10:48 |
+++ППУБЛ Перелік змін ТД Капремонт.docx
|
|||||||||
06 травня 2020 10:48 |
+++ППУБЛ Перелік змін ТД Капремонт.docx
|
|||||||||
06 травня 2020 10:48 |
+++Закреслена ТД Н - 12 Капремонт 30.04.docx
|
|||||||||
10 квітня 2020 16:40 |
Публ Проект Договору Н-12 10.04.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме: документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму
Дата подання: 17 квітня 2020 09:15
Дата відповіді: 22 квітня 2020 09:25
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації, таким як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Варто також зазначити, що відповідно до частини четвертої статті 123 ГК України підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об'єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об'єднання.
У відповідь на запит 1028/2017 Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначив, що беручи до уваги тимчасовий характер діяльності консорціуму, у випадку, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум утворений відповідно до норм ГК України, документальне підтвердження за умови, що консорціум має документальне підтвердження того, що відповідні зобов'язання у подальшому виникатимуть щодо виконання таких робіт перед консорціумом у підприємств-учасників консорціуму у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі та за умови, що така можливість передбачена в тендерній документації.
Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині інформації щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002618-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 26 травня 2020 21:59
Вимога
безпідставне відхилення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 10:18
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Сумській області здійснювався аналіз транспортної схеми ТОВ «Автомагістраль-Південь» виходячи з наданої учасником інформації.
При здійснені перерахунку даних наданих учасником було виявлено, що при розрахунку часу та відстані перевезенням асфальтобетонної суміші не було 1,4 км відстані перевезення, що в свою чергу призводить до збільшення часу перевезення асфальтобетонних сумішей на 2 хв. при здійсненні перерахунку. В результаті чого загальний час перевезення асфальтобетонної суміші дорівнюватиме 3,01 год., що не відповідає вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Сумській області вважає прийняте рішення, щодо відхилення учасника, у зв’язку з недотриманням вимог часу перевезення асфальтобетонних сумішей, правомірним та прийнятим на підставі даних наданих учасником закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь».
ТОВ «Автомагістраль-Південь» у своїй вимозі від 25.05.2020 № 0525/В-1-С зазначає, що такі дії ним вчинено в порядку статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
При цьому, ТОВ «Автомагістраль-Південь» не враховано того, що положення частини 3 статті 31 Закону щодо можливості звернення до Замовника із вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації вміщуються в редакції Закону, яка набула чинності з 19.04.2020 року згідно з Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року № 114-IX.
Пунктом 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону (у редакції Закону України від 19.09.2019 року № 114-IX) процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Процедуру закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (оголошення UA-2020-04-10-002618-a) оголошено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.04.2020 року (тобто відповідно до попередньої редакції Закону, яка діяла до 19.04.2020).
Відтак, попередня редакція Закону (яка діяла до 19.04.2020 року) містила у собі статтю 31 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися», яка питання звернення Учасника до Замовника після відхилення його тендерної пропозиції не врегламентовувала.
Також й положення частини 9 статті 26 Закону (у редакції Закону України від 19.09.2019 року № 114-IX), відповідно до яких учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, так само набули чинності лише з 19.04.2020 року. Закон у своїй попередній редакції, яка діяла до 19.04.2020 року, не містив у собі норм, які б надавали Замовнику можливість звернення до Учасника закупівлі з метою отримання уточнених або нових документів.
Виходячи з викладеного, тендерний комітет САД у Сумській області міг здійснювати аналіз та розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» виключно за тими документами, які надавалися Учасником до електронної системи вказаної закупівлі. При цьому, надані скан-копії аркушів трудових книжок працівників, визначених в протоколі від 21.05.2020 № 21.05 ПРП, не надавали тендерному комітету можливості провести ідентифікацію аркушів із записами про прийом на роботу (які не містять відбитків серії та номеру цих документів) із аркушами, на яких вказано ПІБ пра
При здійснені перерахунку даних наданих учасником було виявлено, що при розрахунку часу та відстані перевезенням асфальтобетонної суміші не було 1,4 км відстані перевезення, що в свою чергу призводить до збільшення часу перевезення асфальтобетонних сумішей на 2 хв. при здійсненні перерахунку. В результаті чого загальний час перевезення асфальтобетонної суміші дорівнюватиме 3,01 год., що не відповідає вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Сумській області вважає прийняте рішення, щодо відхилення учасника, у зв’язку з недотриманням вимог часу перевезення асфальтобетонних сумішей, правомірним та прийнятим на підставі даних наданих учасником закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь».
ТОВ «Автомагістраль-Південь» у своїй вимозі від 25.05.2020 № 0525/В-1-С зазначає, що такі дії ним вчинено в порядку статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
При цьому, ТОВ «Автомагістраль-Південь» не враховано того, що положення частини 3 статті 31 Закону щодо можливості звернення до Замовника із вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації вміщуються в редакції Закону, яка набула чинності з 19.04.2020 року згідно з Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року № 114-IX.
Пунктом 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону (у редакції Закону України від 19.09.2019 року № 114-IX) процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Процедуру закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (оголошення UA-2020-04-10-002618-a) оголошено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.04.2020 року (тобто відповідно до попередньої редакції Закону, яка діяла до 19.04.2020).
Відтак, попередня редакція Закону (яка діяла до 19.04.2020 року) містила у собі статтю 31 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися», яка питання звернення Учасника до Замовника після відхилення його тендерної пропозиції не врегламентовувала.
Також й положення частини 9 статті 26 Закону (у редакції Закону України від 19.09.2019 року № 114-IX), відповідно до яких учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, так само набули чинності лише з 19.04.2020 року. Закон у своїй попередній редакції, яка діяла до 19.04.2020 року, не містив у собі норм, які б надавали Замовнику можливість звернення до Учасника закупівлі з метою отримання уточнених або нових документів.
Виходячи з викладеного, тендерний комітет САД у Сумській області міг здійснювати аналіз та розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» виключно за тими документами, які надавалися Учасником до електронної системи вказаної закупівлі. При цьому, надані скан-копії аркушів трудових книжок працівників, визначених в протоколі від 21.05.2020 № 21.05 ПРП, не надавали тендерному комітету можливості провести ідентифікацію аркушів із записами про прийом на роботу (які не містять відбитків серії та номеру цих документів) із аркушами, на яких вказано ПІБ пра
Інформація про відміну
Дата відміни
29 травня 2020 10:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі