Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт електроосвітлення, силового електрообладнання (повна заміна), внутрішніх опоряджувальних робіт будівлі Шпанівського Будинку культури по вул. Шкільній, 3, с. Шпанів, Рівненського району, Рівненської області (коригування))
Очікувана вартість
4 579 534,00 UAH
UA-2020-04-09-002118-a 03fbf31b560c489a9d0e516cdf675bf3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крот Марина Володимирівна

+380672731689 osvitashpaniv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 43205545
Місцезнаходження: 35301, Україна , Рівненська обл., село Шпанів Рівненського району, вулиця Шкільна, будинок 2А
Контактна особа: Крот Марина Володимирівна
+380672731689
osvitashpaniv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 12:14
Очікувана вартість: 4 579 534,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 897,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт електроосвітлення, силового електрообладнання (повна заміна), внутрішніх опоряджувальних робіт будівлі Шпанівського Будинку культури по вул. Шкільній, 3, с. Шпанів, Рівненського району, Рівненської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35301, Україна, Рівненська область, село Шпанів, вулиця Шкільна, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт протягом 20 банківських днів після виконання і приймання робіт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет. Пiсляоплата 20 Банківські 95
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 20 банківських днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт останнього етапу згідно з Календарним графіком виконання Робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, але не раніше здійснення технічного нагляду. Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет. Пiсляоплата 20 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 15:24
ТД.doc
09 квітня 2020 15:24
Додаток_2.doc
09 квітня 2020 15:24
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-002118-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз", Код ЄДРПОУ:13993936
Дата подання: 13 травня 2020 14:40
Вимога
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-04-09-002118-a

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (далі – ТОВ-фірма «Кортакоз») є Учасником у відкритих торгах UA-2020-04-09-002118-a щодо закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт електроосвітлення, силового електрообладнання (повна заміна), внутрішніх опоряджувальних робіт будівлі Шпанівського Будинку культури по вул. Шкільній, 3, с. Шпанів, Рівненського району, Рівненської області (коригування))».
На участь у торгах було подано пропозиції наступними учасниками:
1) ТОВ «РБК ІМПУЛЬС»
2) ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ»
3) Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз»
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 5 від 04.05.2020 визначено переможцем процедури відкритих торгів за цим предметом закупівлі ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
ТОВ-фірма «Кортакоз» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника торгів.
Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість (витягом з реєстру платників податку на додану вартість) або свідоцтвом про право сплати єдиного податку (витягом з реєстру платників єдиного податку).
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.».
Учасник в складі тендерної пропозиції надав завірену копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100276864 (файл «Свідоцтво про реєстрацію платника податку.pdf»).
У складі тендерної пропозиції відсутні свідоцтво про право сплати єдиного податку (витяг з реєстру платників єдиного податку) та довідка у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями про те, що Учасник не є платником єдиного податку, у разі якщо він дійсно не є платником цього податку.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
Зазначена вище невідповідність суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції, адже згідно Податкового кодексу України юридична особа може бути одночасно платником єдиного податку та платником податку на додану вартість. Відтак Учасник не підтвердив статус платника податків у спосіб, встановлений в Тендерній документації.
Крім того, у п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що «Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством для учасників юридичних осіб, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі своєї тендерної пропозиції, про що такі учасники повинні зазначити у своїй тендерній пропозиції (в листі-поясненні), включаючи обґрунтування причини неподання документів та інформації з посиланнями на норми діючого законодавства.».

Викладене вище дає підстави стверджувати, що своїми діями Замовник порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власної Тендерної документації.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
Пропозиція ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» подана не відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, зокрема і в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З даного приводу звертаємо увагу Замовника, що відхилення тендерних пропозицій з підстав наведених у цій статті Закону є обов’язком Замовника, а не правом.
Визнаючи цього Учасника переможцем торгів – Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.3 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників, адже дискримінував інших учасників процедури закупівлі, пропозиції яких відповідають вимогам Тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст.19 Конституції України, ст.ст. 1, 3, 5, 11, 22, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,

вимагаємо:
1) Надати інформацію про пропозицію переможця торгів ТОВ «РБК ІМПУЛЬС», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ-фірма «КОРТАКОЗ», за виключенням вартості (пропозиція ТОВ-фірма «КОРТАКОЗ» не містить аналогічних порушень, що викладені вище).
2) Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» у відкритих торгах UA-2020-04-09-002118-a щодо закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт електроосвітлення, силового електрообладнання (повна заміна), внутрішніх опоряджувальних робіт будівлі Шпанівського Будинку культури по вул. Шкільній, 3, с. Шпанів, Рівненського району, Рівненської області (коригування))».
3) Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2020 13:32
Відповідь на вимогу міститься в протоколі засідання тендерного комітету, що додається

Документи подані скаржником

13 травня 2020 14:39
Вимога Шпанів.pdf

Документи

14 травня 2020 13:32
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " РБК ІМПУЛЬС" 2 508 271,00
UAH з ПДВ
2 508 271,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 3 499 998,00
UAH з ПДВ
3 499 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" 4 199 994,00
UAH з ПДВ
4 199 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 14:36
Електронний підпис
07 травня 2020 14:29
Довідка судимість
25 квітня 2020 16:57
Електронний підпис
25 квітня 2020 16:10
Реєстр.pdf
25 квітня 2020 16:10
Копія Статуту_ довідка.pdf
25 квітня 2020 15:46
Лист-відгук.pdf
25 квітня 2020 15:46
Відгук 1.pdf
24 квітня 2020 15:07
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:59
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
24 квітня 2020 14:59
ч.2 Стаття 17 ЗУ.pdf
24 квітня 2020 14:59
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
24 квітня 2020 14:59
Виписка 2.pdf
24 квітня 2020 14:59
Виписка 1.pdf
24 квітня 2020 14:59
Витяг з ЄДРПОУ 2.pdf
24 квітня 2020 14:59
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 квітня 2020 14:59
Ліцензія 2.pdf
24 квітня 2020 14:59
Довідка про акцепт.PDF
24 квітня 2020 14:59
Ліцензія 1.pdf
24 квітня 2020 14:59
Довіреність 2.pdf
24 квітня 2020 14:59
Довідка про санкції.PDF
24 квітня 2020 14:59
Довіреність 1.pdf
24 квітня 2020 14:59
ч.1 п. 9 Стаття 17 ЗУ.PDF
24 квітня 2020 14:59
ч.1 п. 8 Стаття 17 ЗУ.PDF
24 квітня 2020 14:59
ч. 1 п. 7 Стаття 17 ЗУ.PDF
24 квітня 2020 14:59
ч.1 п. 3 Стаття 17 ЗУ.PDF
24 квітня 2020 14:59
Копія ліцензії.pdf
24 квітня 2020 14:59
ч.1 п. 2 Стаття 17 ЗУ.PDF
24 квітня 2020 14:59
ч.1 п. 1 Стаття 17 ЗУ.PDF
24 квітня 2020 14:59
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
24 квітня 2020 14:59
Кошторис.pdf
24 квітня 2020 14:59
Статут перший.pdf
24 квітня 2020 14:59
Копія Статуту_ довідка.pdf
24 квітня 2020 14:59
ч. 1 п. 10 Стаття 17 ЗУ.PDF
24 квітня 2020 14:59
ч.1 п. 6 Стаття 17 ЗУ.pdf
24 квітня 2020 14:59
ч.1 п. 4 Стаття 17 ЗУ.pdf
24 квітня 2020 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 14:59
Реєстр.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 18:35
Електронний підпис

Публічні документи

25 квітня 2020 16:44
Електронний підпис
25 квітня 2020 16:43
Аналогічні роботи.pdf
25 квітня 2020 16:43
Установчі документи.pdf
25 квітня 2020 16:43
Накази на працівників.pdf
25 квітня 2020 16:43
Інші документи.pdf
25 квітня 2020 16:43
Проєкт договору.pdf
25 квітня 2020 16:43
Оренда.pdf
25 квітня 2020 16:43
58.bdcu

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " РБК ІМПУЛЬС"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " РБК ІМПУЛЬС"
#41886382
Переможець 2 508 271,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " РБК ІМПУЛЬС"
#41886382
2 508 271,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2023 09:55
Електронний підпис укладений
20 квітня 2023 09:50
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 09:49
Електронний підпис укладений
10 березня 2023 12:38
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
10 березня 2023 12:30
Електронний підпис укладений
27 вересня 2022 14:05
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
27 вересня 2022 14:03
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 08:37
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
06 січня 2022 08:32
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:53
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:52
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:52
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 13:08
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 травня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 11:43
Договір укладений
21 травня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в частині взяття зобов'язань по Договору
Номер договору про закупівлю: 138/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку закінчення виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 138/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 138/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 138/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 138/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру кошторисних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 138/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру кошторисни призначень
Номер договору про закупівлю: 138/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 508 271,00
UAH (в тому числі ПДВ 418 045,17 UAH)