Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект шкільних меблів для початкових класів Нової української школи (стіл учнівський та стілець учнівський)
Очікувана вартість
1 492 006,00 UAH
UA-2020-04-01-002134-a ● 2323e423731c447fbf4457f7a192bcac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146328 |
Вебсайт: | http://ruoord.kharkivosvita.net.ua |
Місцезнаходження: | 61007, Україна , Харківська обл., Харків, Біблика, 26 |
Контактна особа: |
Халіна Надія Миколаївна 380577255005 nkhalina76@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 1 492 006,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 492,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1159 комплект
Комплект шкільних меблів для початкових класів Нової української школи (стіл учнівський та стілець учнівський)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Індустріального району м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: бюджет м. Харків на 2020 рык | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2020 10:21 |
Повідомлення про внесення змін до ТД_меблі.docx | |
09 квітня 2020 10:20 |
ТД меблі зі змінами.docx | |
01 квітня 2020 16:24 |
Проект договору.docx |
09 квітня 2020 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2020 10:21 |
Повідомлення про внесення змін до ТД_меблі.docx
|
|||
09 квітня 2020 10:20 |
ТД меблі зі змінами.docx
|
|||
01 квітня 2020 16:24 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технические характеристики
Дата подання: 02 квітня 2020 10:58
Дата відповіді: 02 квітня 2020 14:36
Добрый день!
Возможна ли для каркаса столов и стульев круглая труба.
Заранее спасибо!
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації в Додатку 2 "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Замовником прописано: До усіх вищезазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника! Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Зважаючи на це, так, ви можете запропонувати меблі, в яких виготовлено металевий каркас столів та стільців з круглої труби. Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002134-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Меблеві Технології, Код ЄДРПОУ:32819986
Дата подання: 25 квітня 2020 14:17
Шановний тендерний комітет Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради!!!
Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” не згодні з Протоколом №87 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.04.2020 року згідно якого відхилено нашу тендерну пропозицію таку яка не відповідає вимогам чинного законодавства.
По перше Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” надано в складі тендерної пропозиції ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. також надано копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданий Міністерством освіти і науки України, також в повному обсязі і на всі матеріали надані дозвільні документи. Всі вище вказані документи наданні в файлі № 4.11 Копії дозвільних документів.
З вище викладеного виникає питання чи в діях тендерного комітету вбачаються корупційні діяння.
Також вимога щодо надання лист-згоди від власника (заявника експертизи) документів, зазначених у п.п. 4.1 – 4.5, 4.7, 4.8 цього Додатку, на використання їх учасником у складі своєї пропозиції. Усі надані висновки повинні бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій , не передбачена чинним законодавством і є дискримінуючи.
Згідно Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року “Про стандартизацію і сертифікацію” обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28, зареєстрованим у міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746.
законом України “Про технічні регламенти та оцінки відповідності” внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України “Про стандартизацію і сертифікацію” від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 01.01.2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”, наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні” втратив чинність.
Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції і вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відомості про прийняття технічних регламентів, їх перегляд, внесення до них змін, визнання їх такими, що втратили чинність, чи їх скасування вносяться до бази даних про технічні регламенти, яка формується та ідеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Відомості з бази даних про технічні регламенти розміщуються у систематизованому вигляді на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, не пізніше п'яти робочих днів з дня офіційного опублікування відповідних нормативно-правових актів або з дня надання відповідними центральними органами виконавчої влади інформація про висновки, зроблені за результатами перегляду.
Відповідно до п.1 “Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. №459 Мінекономрозвитку є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує: формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державному промислу політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об'єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, туризмі та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку кадрі).
На офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який реалізує державну політику у сфері технічного регулювання ( http://www.me/gov/ua/71ane=ик-ЦА) розміщено перелік актуальних затверджених технічних регламентів. В даному переліку відсутній технічний регламент, який регулює предмет закупівлі.
Таким чином на сьогодні виробництво товару, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації та не регулюються діючими технічними регламентами. Усі сертифікати, оцінки відповідності технічним регламентам є добровільними.
ТАКОЖ ЗАМОВНИК НЕ ПОВИНЕН ВИМАГАТИ ДОКУМЕНТИ ВІД УЧАСНИКА ЯКІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ!!!!!!!!!!
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протоколо №87 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.04.2020 року тендерного комітету Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради;
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” визнати переможцями.
Розгорнути
Згорнути
По перше Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” надано в складі тендерної пропозиції ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. також надано копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданий Міністерством освіти і науки України, також в повному обсязі і на всі матеріали надані дозвільні документи. Всі вище вказані документи наданні в файлі № 4.11 Копії дозвільних документів.
З вище викладеного виникає питання чи в діях тендерного комітету вбачаються корупційні діяння.
Також вимога щодо надання лист-згоди від власника (заявника експертизи) документів, зазначених у п.п. 4.1 – 4.5, 4.7, 4.8 цього Додатку, на використання їх учасником у складі своєї пропозиції. Усі надані висновки повинні бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій , не передбачена чинним законодавством і є дискримінуючи.
Згідно Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року “Про стандартизацію і сертифікацію” обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28, зареєстрованим у міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746.
законом України “Про технічні регламенти та оцінки відповідності” внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України “Про стандартизацію і сертифікацію” від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 01.01.2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”, наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні” втратив чинність.
Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції і вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відомості про прийняття технічних регламентів, їх перегляд, внесення до них змін, визнання їх такими, що втратили чинність, чи їх скасування вносяться до бази даних про технічні регламенти, яка формується та ідеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Відомості з бази даних про технічні регламенти розміщуються у систематизованому вигляді на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, не пізніше п'яти робочих днів з дня офіційного опублікування відповідних нормативно-правових актів або з дня надання відповідними центральними органами виконавчої влади інформація про висновки, зроблені за результатами перегляду.
Відповідно до п.1 “Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. №459 Мінекономрозвитку є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує: формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державному промислу політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об'єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, туризмі та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку кадрі).
На офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який реалізує державну політику у сфері технічного регулювання ( http://www.me/gov/ua/71ane=ик-ЦА) розміщено перелік актуальних затверджених технічних регламентів. В даному переліку відсутній технічний регламент, який регулює предмет закупівлі.
Таким чином на сьогодні виробництво товару, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації та не регулюються діючими технічними регламентами. Усі сертифікати, оцінки відповідності технічним регламентам є добровільними.
ТАКОЖ ЗАМОВНИК НЕ ПОВИНЕН ВИМАГАТИ ДОКУМЕНТИ ВІД УЧАСНИКА ЯКІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ!!!!!!!!!!
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протоколо №87 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.04.2020 року тендерного комітету Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради;
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” визнати переможцями.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 16:02
Доброго дня! 1) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Стіл-трансформер учнівський одномісний регульований повинен відповідати вимогам ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», що повинно бути підтверджено висновком санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції учасника. ТОВ «Компанія Меблеві Технології» не надано у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ, який би підтверджував, що запропонований стіл учнівський відповідає ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування».
2) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації стілець учнівський повинен відповідати вимогам ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», що повинно бути підтверджено висновком санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції учасника. ТОВ «Компанія Меблеві Технології» не надано у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ, який би підтверджував, що запропонований стілець учнівський відповідає ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування».
3) відповідно до наданого Вами у складі тендерної пропозиції детального опису, Ви пропонуєте до постачання стіл учнівський з розміром стільниці 600*540, висотою 590/640/710. Проте, жодне із наданих Вами свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не містить товару з такими розмірами.
4) відповідно до п.4.2 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів, а саме: фанери, клею, лаку, заглушки, порошкова фарби, труби, пеналу для письмового приладдя, стакану, ЛДСП, крайки. ТОВ «Компанія Меблеві Технології» не надано у складі тендерної пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи пеналу для письмового приладдя, стакану.
5) щодо «документів, які не передбачені чинним законодавством і є дискримінуючими» повідомляємо наступне. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином, якщо учасник вважає, що вимоги тендерної документації порушують його права та дискримінують, він має право звернутися до органу оскарження у строк, передбачений чинним законодавством. Відсутність звернень учасника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовником розглядається як згода з усіма умовами та вимогами, викладеними в тендерній документації. Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зважючи на вищевикладене, на сьогодні у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині.
2) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації стілець учнівський повинен відповідати вимогам ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», що повинно бути підтверджено висновком санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції учасника. ТОВ «Компанія Меблеві Технології» не надано у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ, який би підтверджував, що запропонований стілець учнівський відповідає ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування».
3) відповідно до наданого Вами у складі тендерної пропозиції детального опису, Ви пропонуєте до постачання стіл учнівський з розміром стільниці 600*540, висотою 590/640/710. Проте, жодне із наданих Вами свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не містить товару з такими розмірами.
4) відповідно до п.4.2 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів, а саме: фанери, клею, лаку, заглушки, порошкова фарби, труби, пеналу для письмового приладдя, стакану, ЛДСП, крайки. ТОВ «Компанія Меблеві Технології» не надано у складі тендерної пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи пеналу для письмового приладдя, стакану.
5) щодо «документів, які не передбачені чинним законодавством і є дискримінуючими» повідомляємо наступне. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином, якщо учасник вважає, що вимоги тендерної документації порушують його права та дискримінують, він має право звернутися до органу оскарження у строк, передбачений чинним законодавством. Відсутність звернень учасника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовником розглядається як згода з усіма умовами та вимогами, викладеними в тендерній документації. Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зважючи на вищевикладене, на сьогодні у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
1 328 214,00
UAH з ПДВ
|
1 322 650,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
1 331 691,00
UAH з ПДВ
|
1 324 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 470 771,00
UAH з ПДВ
|
1 324 737,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАКСЮТА ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА" |
1 490 474,00
UAH з ПДВ
|
1 490 474,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" #42977517 |
Відхилено |
1 322 650,80
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 17:31
|
ТОВ Компанія Меблеві Технології #32819986 |
Відхилено |
1 324 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 17:43
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
1 324 737,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 11:08
|
Дод.угода №1_ меблі.pdf | зміни до договору |
01 липня 2020 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 14:37
|
Договір_меблі.pdf | укладений |
12 травня 2020 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в розділ 13. "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 1/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |