Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро
Очікувана вартість
3 742 092,49 UAH
UA-2020-03-31-000006-b ● 59711b5860fc4db3a496dec6429bc2a8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Контактна особа: |
Євтушенко Світлана Миколаївна +380567440726 vzalubovskaya@dma.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 08:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 15:58 |
Очікувана вартість: | 3 742 092,49 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 420,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18710.46 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 15:15 |
зміни гурт _4.docx | |
10 квітня 2020 15:15 |
ПТДзм.doc | |
31 березня 2020 08:06 |
Види та об_єми робіт (дефектний акт).xls |
10 квітня 2020 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2020 15:15 |
зміни гурт _4.docx
|
|||
10 квітня 2020 15:15 |
ПТДзм.doc
|
|||
31 березня 2020 08:06 |
Види та об_єми робіт (дефектний акт).xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо ТД
Дата подання: 02 квітня 2020 12:43
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:27
Згідно тендерної документації, Замовник вимагає надати санітарні книжки працівників, які будуть виконувати роботи на об`єкті. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо її прибрати, або просимо обґрунтувати необхідність цієї вимоги. Так як, згідно нормативного акту «Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам» необов'язково мати санітарні книжки для виконання капітального ремонту покрівлі (робота не пов'язана з обслуговуванням населення).
Шановний Замовнику у тендерній документації Ви вимагаєте Дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, але згідно технічного завдання відсутні роботи підвищеної небезпеки, але якщо вони є, просимо перелічити їх з посиланням на пункти переліку робіт з підвищеною небезпекою (ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ, Наказ Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15)
Надайте роз’яснення с посиланням на нормативні акти про обов’язковість мати в штаті виконроба, та що робити якщо даний спеціаліст поза штатом, за договором цивільно-правового характеру, адже така вимога звужує коло потенційних учасників та містить дискримінаційні вимоги. Просимо внести зміни до документації за для відповідності до чинного законодавства.
Просимо надати проектну документацію по об'єкту, яку вам виготовили по вашому тендеру (UA-2019-07-02-002548-b ) і прибрати безглузду та дискримінаційну вимогу по обстеженню об’єкту (зробити необхідні заміри і т.п.) та складання акту обстеження. При цьому, ще не кажучи про труднощі з обстеженням об'єкту, пов'язані з карантином (по-перше, приїзд на об'єкт; по-друге, обмеження контактів з мешканцями та працівниками гуртожитку і т.п.). Або, Ви прописали тендер конкретно під проектувальника , так як у нього на руках вся проектна документація. Тому, ще раз просимо дотримуватися принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Насамперед зазначаємо, що надання консультативних послуг з поточного законодавства в сфері будівництва не входить до компетенції Замовника та мета створення тендерної документації не несе освітнього навантаження для учасників закупівлі . Тендерна документація створена у повній відповідності до ЗУ Про публічні закупівлі, відповідає сучасним вимогам законодавства, нормативно- правовим актам, постановам та положенням.
Згідно п.1.1 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник повинен надати Ліцензію на провадження господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі. Наявність Ліцензії передбачає відповідність кадрової структури Учасника вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, які вичерпно визначають обов’язкові кадрові складові (наявність керівників, виконробів, головних спеціалістів) в організаційній структурі ліцензованого підприємства. У відповідності до того ж пункту Тендерної документації, якщо відсутня необхідність в отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, Учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства В даному випадку, у відповідності до сучасної редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 Учасник надає кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців робіт з Будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Звертаємо вашу увагу, що виконроб – є посадовою особою підрядника, відповідальною за виконання робіт на об’єкті, безпеку виконання робіт, дотримання робітниками вимог з охорони праці, дотримання санітарно-гігієнічних норм та норм законодавства на постійній основі. Основна ознака трудових відносин, полягає регулюванні процесу організації трудової діяльності, а за договором цивільно-правового характеру метою договору є отримання певного матеріального результату. Таким чином, оформлення трудових відносин з виконробом за договором цивільно-правового характеру має ознаки злісного порушення чинного законодавство про працю.
Види робіт, в т.ч. роботи підвищеної небезпеки, перелічені в Додатку №5 – Види та об’єми робіт (дефектний акт) (окремо прикріплений файл). Перелік видів робіт підвищеної небезпеки визначено Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
У разі, якщо Учасник вбачає відсутність необхідності в отриманні дозвільних документів (Дозволу) Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, згідно із нормами чинного законодавства, Учасник, у відповідності з вимогами тендерної документації, має право надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства.
Для визначення коректної цінової пропозиції учасника, надається дефектний акт, який містить вичерпну інформацію щодо предмету та обсягів закупівлі.
Обстеження об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надається однаково рівні права доступу до об’єкту (за умов дотримання санітарно-епідеміологічних вимог), ознайомлення з матеріалами проекту та отримання уточнюючої інформації. Обстеження об’єкту представниками учасників має за мету ознайомлення з умовами виконання робіт на покрівлі будівлі гуртожитку, який знаходиться в умовах експлуатації, доступу до місця виконання робіт, визначення можливості забезпечення санітарно-побутових умов, умов дотримання вимог законодавства з охорони праці при виконанні робіт на діючому об’єкті.
Щодо надання санітарних книжок працівників - відповідні зміни буде внесено в документацію.
Насамперед зазначаємо, що надання консультативних послуг з поточного законодавства в сфері будівництва не входить до компетенції Замовника та мета створення тендерної документації не несе освітнього навантаження для учасників закупівлі . Тендерна документація створена у повній відповідності до ЗУ Про публічні закупівлі, відповідає сучасним вимогам законодавства, нормативно- правовим актам, постановам та положенням.
Згідно п.1.1 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник повинен надати Ліцензію на провадження господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі. Наявність Ліцензії передбачає відповідність кадрової структури Учасника вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, які вичерпно визначають обов’язкові кадрові складові (наявність керівників, виконробів, головних спеціалістів) в організаційній структурі ліцензованого підприємства. У відповідності до того ж пункту Тендерної документації, якщо відсутня необхідність в отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, Учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства В даному випадку, у відповідності до сучасної редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 Учасник надає кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців робіт з Будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Звертаємо вашу увагу, що виконроб – є посадовою особою підрядника, відповідальною за виконання робіт на об’єкті, безпеку виконання робіт, дотримання робітниками вимог з охорони праці, дотримання санітарно-гігієнічних норм та норм законодавства на постійній основі. Основна ознака трудових відносин, полягає регулюванні процесу організації трудової діяльності, а за договором цивільно-правового характеру метою договору є отримання певного матеріального результату. Таким чином, оформлення трудових відносин з виконробом за договором цивільно-правового характеру має ознаки злісного порушення чинного законодавство про працю.
Види робіт, в т.ч. роботи підвищеної небезпеки, перелічені в Додатку №5 – Види та об’єми робіт (дефектний акт) (окремо прикріплений файл). Перелік видів робіт підвищеної небезпеки визначено Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
У разі, якщо Учасник вбачає відсутність необхідності в отриманні дозвільних документів (Дозволу) Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, згідно із нормами чинного законодавства, Учасник, у відповідності з вимогами тендерної документації, має право надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства.
Для визначення коректної цінової пропозиції учасника, надається дефектний акт, який містить вичерпну інформацію щодо предмету та обсягів закупівлі.
Обстеження об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надається однаково рівні права доступу до об’єкту (за умов дотримання санітарно-епідеміологічних вимог), ознайомлення з матеріалами проекту та отримання уточнюючої інформації. Обстеження об’єкту представниками учасників має за мету ознайомлення з умовами виконання робіт на покрівлі будівлі гуртожитку, який знаходиться в умовах експлуатації, доступу до місця виконання робіт, визначення можливості забезпечення санітарно-побутових умов, умов дотримання вимог законодавства з охорони праці при виконанні робіт на діючому об’єкті.
Щодо надання санітарних книжок працівників - відповідні зміни буде внесено в документацію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" #20200379 |
Рішення скасоване |
3 604 304,58
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 15:21
|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" #20200379 |
Відхилено |
3 604 304,58
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 15:23
|
ТОВ "Еффект-ПБ Плюс" #37621011 |
Відхилено |
3 641 169,56
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 20:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 травня 2020 20:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі