Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горох, кабачки консервовані,помідори консервовані, квасоля консервована в томатному соусі, томатна паста, ікра кабачкова, капуста квашена, горох консервований, сухофрукти, повидло в асортименті.
Очікувана вартість
454 963,12 UAH
UA-2020-03-30-002327-b 4f7100f2d95547f3aba4772d84b493ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лавренчук

+380958261045 03189682@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189682
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, Комсомольський р-н, с. Комишани
Контактна особа: Оксана Лавренчук
+380958261045
03189682@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 08:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 11:20
Очікувана вартість: 454 963,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 274,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3016.9 кілограми
кабачки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1460 кілограми
помідори консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
798.76 кілограми
квасоля консервована в томатному соусі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
613.9 кілограми
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2192.93 кілограми
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1464 кілограми
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
602.08 кілограми
горох консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1282 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
450.2 кілограми
повидло в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
542.9 кілограми
горох колотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:39
ДКТ оброблені овочі та фрукти 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 31 березня 2020 10:08
Дата відповіді: 31 березня 2020 10:37
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Поставки здійснюються відповідно до заявки 1 раз на місяць,в пропорційних об`ємах до кінця року.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-25-000024 ● 444f29dc8f9a4bb1af32b985f7e92130
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.05.2020 №107

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-03-30-002327-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі виявленних порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (висновок від 27.05.2020 р) усунуті порушення шляхом розірвання договору №80 від 20.05.2020 року з ФОП Мусієнко Л.Й. відповідно до законодавства по процедурі закупівлі : ДК 021:2015 ( 15330000-0) (Оброблені фрукти та овочі ) Горох, кабачки консервовані,помідори консервовані, квасоля консервована в томатному соусі, томатна паста, ікра кабачкова, капуста квашена, горох консервований, сухофрукти, повидло в асортименті №UA-2020-03-30-002327-b. Рішення про розірвання договору затверджено протокольним рішенням тендерного комітету №130 від 25.05.2020 року (протокол додається)

2020-05-29 13:35:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

порушення усунуто

2020-06-02 11:19:55

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Горбачова Вікторія Сергіївна 450 000,00
UAH з ПДВ
330 217,45
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 350 739,75
UAH з ПДВ
350 739,75
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мусієнко Лідія Йосипівна 413 121,90
UAH з ПДВ
355 302,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Даяна-С" 399 924,73
UAH з ПДВ
372 743,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 17:27
Витяг Вика из реестра.xls
14 квітня 2020 17:27
Реквизиты ВИКА.xls
14 квітня 2020 17:27
Паспорт+код чб изм 2012.doc
14 квітня 2020 17:27
Св-во предпринимателя.doc

Публічні документи

04 травня 2020 17:10
Документи переможця
30 квітня 2020 19:07
Тендерна пропозиція
14 квітня 2020 20:54
Електронний підпис
14 квітня 2020 20:48
Тех пасп. 06-40_35-21 (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
тендерна (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
серт.дог. (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
Полис машин (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
паспорт (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
мед Д.Сережа (2).pdf
14 квітня 2020 20:48
Загальні по складу (3).pdf
14 квітня 2020 20:48
догов.аренда (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
Дез обробка 13.04 (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
горошек (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
Витяг налог. (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
Витяг ЕДР (1).pdf
14 квітня 2020 20:48
виписка 1.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 12:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Горбачова Вікторія Сергіївна

Приватне підприємство «Никольтрейд»

ФОП Мусієнко Лідія Йосипівна

ТОВ "Даяна-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Горбачова Вікторія Сергіївна
#2769419682
Відхилено 330 217,45
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 13:35
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Рішення скасоване 350 739,75
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 10:08
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Відхилено 350 739,75
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 10:11
ФОП Мусієнко Лідія Йосипівна
#2388002160
Переможець 355 302,90
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 09:38

Документи

22 квітня 2020 13:35
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:34
протокол.pdf

Документи

29 квітня 2020 10:10
Електронний підпис
29 квітня 2020 10:09
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мусієнко Лідія Йосипівна
#2388002160
355 302,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 13:50
Протокол №130 выд 29.05.2020.pdf укладений
29 травня 2020 13:46
Додаткова угода №1 до дог №80 від 29.05.20.pdf укладений
29 травня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 11:36
Договор №80 выд 20.05.2020.pdf укладений
25 травня 2020 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: На виконання зобов`язання Управління Південного офісу Держслужби в Херсонській області щодо усунення порушень , відповідно до висновку від 27.05.2020 року, Договір №80 від 25.05.2020 року з ФОП Мусієнко Л.Й. розривається за згодою сторін 29.05.2020 року