Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття проїзної частини вул. Миру (від провулка №2 до провулка №3), (від провулка №3 до провулка №4) в с. Залізний Порт Голопристанського району Херсонської області)
Очікувана вартість
3 234 506,00 UAH
UA-2020-03-27-001100-b b99e15960f1d4a82ab65d5c8fe449f1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сухова Тетяна Геннадіївна

+380507647780 novofedsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новофедорівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 26518272
Місцезнаходження: 75652, Україна , Херсонська обл., село Новофедорівка, вулиця Леніна (Незалежності),22
Контактна особа: Сухова Тетяна Геннадіївна
+380507647780
novofedsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:47
Очікувана вартість: 3 234 506,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 173,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття проїзної частини вул. Миру (від провулка №2 до провулка №3), (від провулка №3 до провулка №4) в с. Залізний Порт Голопристанського району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75653, Україна, Херсонська область, с. Залізний Порт, вул. Миру (від провулка №2 до провулка №3), (від провулка №3 до провулка №4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку До початку виконання робіт Замовник перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів в розмірі 30 % від вартості робіт на 2020 рік Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Замовник протягом 30-ти календарних днів здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних призначень та фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами та інженером (спеціалістом) з технічного нагляду. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 11:38
Додаток 3 проект договору.doc
27 березня 2020 11:38
Додаток 2 техзавдання.doc
27 березня 2020 11:38
ТД вул.Миру с.Залізний Порт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Євродорінвест 3 033 166,80
UAH з ПДВ
3 033 166,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Камелія-1 3 110 277,00
UAH з ПДВ
3 110 277,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 14:26
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:19
Підтвердж вул. Миру
10 квітня 2020 14:07
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:05
Аналог. договір.rar
10 квітня 2020 14:05
Ж.П. вул. Миру.rar

Публічні документи

11 квітня 2020 16:30
Електронний підпис
11 квітня 2020 15:18
ТЕНДР ЗАЛІЗНИЙ ПОРТ.rar
11 квітня 2020 15:18
ТЕНДР ЗАЛІЗНИЙ ПОРТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Євродорінвест

ТОВ Камелія-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Євродорінвест
#36330009
Переможець 3 033 166,80
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Євродорінвест
#36330009
3 033 166,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 18:55
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:35
ДУ 3 від 16.09.2020.jpg зміни до договору
18 вересня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:25
Додаткова угода _2.jpg зміни до договору
01 липня 2020 21:40
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 22:23
д у _ 1.jpg зміни до договору
03 червня 2020 22:19
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 12:36
Договір підряду на закупівлю робіт №88 від 04.05.2020р. укладений
04 травня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у календарний план виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у календарний план виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із завершенням виконання робіт в повному обсязі, передбачених договором та прийняття робіт Замовником на підставі актів приймання виконаних робіт Сторони взаємно дійшли згоди зменшити п.2.1 цього договору на суму 174868,80грн в т.ч. ПДВ - 29144,80грн.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 25 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 858 298,00
UAH (в тому числі ПДВ 476 383,00 UAH)