Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста квашена фасована п/відро 1/5,0 кг, огірки солоні фасовані п/відро 1/3,5 кг
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-02-22-000049-b f946d40150e34305b8c6889bc37d1ca5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2020 23:07
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 19:55
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 19:55
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:32
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кг
капуста квашена фасована п/відро або п/пакет 1/5,0 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1589 кг
Огірки солоні фасовані п/відро або п/пакет 1/3,5 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 19:47
TD2020_капуста ф зм.docx
03 березня 2020 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2020 23:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 19:47
TD2020_капуста ф зм.docx
22 лютого 2020 23:04
TD2020_капуста ф.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-22-000049-b.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3068216459
Дата подання: 29 березня 2020 17:49
неправомірне визнання переможцем
До ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул. Митрополита В. Липківського, 45, м.Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42; http://www.amc.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767 Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ Код в ЄДРПОУ / ІПН 02142282 Суб’єкт оскарження: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код в ЄДРПОУ / ІПН 3068216459, вулиця Казахська 26/2, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Україна, 50012 Телефон +380982955216 E-mail reut.andreii@ukr.net Номер оголошення про проведення UA-2020-02-22-000049-b процедури закупівлі, що оприлюднине код за ДК 021:2015 - 15330000-0 – на веб-порталі Уповноваженного органу Оброблені фрукти та овочі (огірки солоні та назва закупівлі: фасовані п/відро або п/пакет 1/3,5 кг, капуста квашена фасована п/відро або п/пакет 1/5,0 кг) плата за подання скарги 5000 грн., без ПДВ СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги та щодо незаконого рішення про визначення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції учасника ПП "Н.А.К." Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2020-02-22-000049-b Відділ освіти виконкому Покровської районної в місті ради (надалі Замовник) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: ДК 021:2015 - 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі (огірки солоні фасовані п/відро або п/пакет 1/3,5 кг, капуста квашена фасована п/відро або п/пакет 1/5,0 кг). 11-го березня 2020 о 12:05 був завершений аукціон торгів. Відповідно до протоколу розкриття: 1. ПП "Н.А.К." - Переможець 2. ФОП Реут Андрій Олександрович - Не розглядався 3. ТОВ ФУД ПОСТАЧ - Не розглядався 4. ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" - Не розглядався. З даним рішенням Замовника ФОП Реут Андрій Олександрович (надалі – Скаржник) не згоден, на підставі наступного. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Аукціон завершений 11.03.2020 року, а протокол розгляду тендерної пропозиції оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 19.03.2020 року, тобто Замовник порушив строк розгляду тендерної пропозиції. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Звертаю увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі), а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу V встановлено: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: Учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону. Так, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Н.А.К.", тендерний комітет незаконно прийняв рішення про визначення його переможцем торгів, згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 19.03.2020 року о 21:27 хв. Крім того, не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Н.А.К." з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ПП "Н.А.К." переможцем закупівлі, призвело до порушення моїх прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. З метою підтвердження невиконання вимог ПП "Н.А.К." за тендерною документацією інформую про наявність порушень, а саме: 1. Згідно Додатку 3 учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника щодо відповідності стану і типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі та документальне підтвердження зазначеної інформації:  довідка про санітарну обробку транспортного засобу/транспортних засобів, яка має містити не менше двох відміток про проведену санітарну обробку відповідно до встановленої санітарними нормами періодичності обробок; Однак в складі тендерної пропозиції ПП "Н.А.К." відсутня вищезазначена довідка. Крім того, Замовник зазначив періодичність обробки транспортного засобу/ транспортних засобів в Проекті договору про закупівлю (додаток 8), а саме в п.4.2 Продукти харчування доставляються Постачальником його власним спецтранспортом у кожен заклад окремо відповідно з графіком поставки. Навантажувально-розвантажувальні роботи проводяться силами Постачальника. Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати санітарний паспорт, проходити регулярну санітарну обробку згідно з вимогами Сан Пін 5781-91, бути чистими, у справному стані. Кузов автомашини повинен мати спеціальне покриття, що легко піддається миттю. Відповідно до Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91) Документ v5781400-91, поточна редакція від 23.01.2006, а саме (мовою оригіналу): п. 194 розділу XI. Санитарные требования к транспортировке пищевых продуктов: Дезинфекция транспорта проводится но мере необходимости, но не реже 1 раза в 10 дней. В складі тендерної пропозиції ПП «Н.А.К» міститься довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 05.03. 2020 N 14, що підтверджує наявність автомобіля (спеціалізований фургон малотоннажний) Mercedes-Bens Sprinter 313 CDI випуску 2013 року реєстраційний номер АЕ 5013 ІХ. Для підтвердження санітарної обробки вище зазначеного автомобіля надано 3 довідки №180 від 24.01.2020 року, 11.02.2020 року та 06.03.2020 року тобто з порушенням періодичності проходження санітарної обробки. Регулярна періодична обробка транспорту здійснюється з метою знищення і захисту від збудників інфекційних захворювань та особливо шкідливих мікроорганізмів, і для дотримання санітарних норм в транспорті дезінфекцію авто необхідно проводити при виникненні необхідності, при цьому не рідше ніж один раз на 10-12 днів. І тільки тоді дана обробка транспортних засобів знищить всі шкідливі мікроорганізми і дозволить безпечно перевозити продукцію. Таким чином, санітарна обробка автомобіля, яка проведена з порушення строків, є недійсною. 2. Додатком 3 передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку учасника, яка містить загальні відомості про учасника:  найменування;  місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail);  керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів);  банківські реквізити (№ р/рахунку, назва банку, МФО банку);  відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон);  форма власності та організаційно – правова форма;  відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання замовлень по договору про закупівлю, підготовку та надання документів про якість товару (ПІБ, посада, контактний телефон); Однак учасник ПП «Н.А.К» в складі своєї пропозиції надав довідку № 18 від 05.03.2020 року яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, оскільки в довідці відсутні відомості про фактичну адресу підприємства (додаток 1). 3. Відповідно до додатку 4 тендерної документації Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, наступного рекомендованого (орієнтовного) змісту: "Ми, _____, надаємо для участі в закупівлі повністю достовірну інформацію про відсутність підстав для відхилення поданої нами пропозиції згідно з додатком 4 тендерної документації. У випадку встановлення Замовником наявності підстав для відхилення нашої пропозиції (за даними, що містяться у відкритих реєстрах станом на дату розгляду пропозиції), подана нами пропозиція буде відхилена". Учасник ПП «Н.А.К» не надав в складі тендерної пропозиції вищезазначений гарантійний лист. 4. Відповідно до вимог тендерної документації, всі документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції мають бути взаємоузгодженими. ПП «Н.А.К» в складі тендерної пропозиції надано свідоцтво № 3900363 про реєстрацію платника податку на додану вартість, в якому адресою платника ПП «Н.А.К» зазначено м. Дніпропетровськ, вул.. Славгородська буд. 41 кв. 1, однак відповідно витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місце юридичної особи зазначено – м. Кривий Ріг, вул.. Героїв АТО будинок 41 приміщення 10. (додаток 2). 5. Відповідно до вимог додатку 5 тендерної документації учасники процедури закупівлі окрім заповненої таблиці повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: 1. копія договору учасника (або виробника) з акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби (що діє станом на дату подання пропозиції) (учасники, які мають власні лабораторії (для учасників - виробників продукції), надають відповідну довідку за підписом керівника учасника або уповноваженої особи учасника, про створення та діяльність служби лабораторного контролю); 4. копія договору з виробником продукції або листа виробника щодо можливості відпуску даному учаснику зазначеного в технічному завданні обсягу продукції (для учасників які не є виробниками даної продукції); Відповідно до рішення про державну реєстрацію потужності ПП «Н.А.К.» є виробником харчових продуктів інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження або перероблені продукти тваринного походження. Всупереч додатку 5 тендерної документації учасник ПП «Н.А.К» не надав договір з акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби. Крім того в тендерний пропозиції відсутнє підтвердження, що ПП «Н.А.К» є виробником продукції даної закупівлі, а саме - огірки солоні фасовані п/відро або п/пакет 1/3,5 кг, капуста квашена фасована п/відро або п/пакет 1/5,0 кг Враховуючи вище зазначене, вважаю, що Замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та мої права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Отже, Замовник розширивши свої повноваження незаконно прийняв рішення про визначення переможця ПП «Н.А.К.». Тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію з підстав, які були прямо передбачені вимогами за Документацією! Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Тобто, Замовник, не відхиливши учасника ПП «Н.А.К.» з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення його переможцем. Разом з тим, я як учасник закупівлі, розумію, що усі ці порушення добросовісний Замовник, має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень. Стверджую, що тендерна документація ПП «Н.А.К.» повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону, а мою тендерну пропозицію ФОП «Реут Андрій Олександрович» визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі. На підставі положень статті 18 Закону зазначаю про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 - 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі (огірки солоні фасовані п/відро або п/пакет 1/3,5 кг, капуста квашена фасована п/відро або п/пакет 1/5,0 кг) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-22-000049-b за адресою www.prozorro.gov.ua та, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможця ПП «Н.А.К.», у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 3.Забовязати Замовника розглянути наступну тендерну пропозицію ФОП «Реут Андрій Олександрович». Додаток: платіжне доручення про сплату збору за подання скарги до Органу оскарження в розмірі 5 000 грн. Додаток: 1. довідка № 18 від 05.03.2020 року; 2. свідоцтво № 3900363, витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 3. квитанція. Примітка: Документи, що стосуються розгляду скарги по суті Скарги розміщені в системі електронних закупівель «Prozzoro» за адресою www.prozorro.gov.ua згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-02-22-000049-b. З повагою, ФОП Реут Андрій Олександрович 29.03.2020р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 21:42
рішення від 01.04.2020 № 6188 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 21:42
рішення від 16.04.2020 № 7351.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 21:15

Документи подані скаржником

29 березня 2020 18:38
Скарга
29 березня 2020 18:38
платіжне доручення

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Н.А.К." 149 457,00
UAH з ПДВ
106 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович 133 348,00
UAH з ПДВ
123 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 130 880,00
UAH з ПДВ
123 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 139 826,00
UAH з ПДВ
139 826,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 16:02
Електронний підпис
06 березня 2020 15:59
view.html
06 березня 2020 15:59
view (4).html
06 березня 2020 15:59
view (3).html
06 березня 2020 15:59
view (2).html
06 березня 2020 15:59
view (1).html

Публічні документи

10 березня 2020 16:53
Електронний підпис
10 березня 2020 16:46
Додаток 8.pdf
10 березня 2020 16:46
Додаток 7.pdf
10 березня 2020 16:46
Додаток 5.pdf
10 березня 2020 16:46
Додаток 4.pdf
10 березня 2020 16:46
Додаток 3.pdf
10 березня 2020 16:46
Додаток 2.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 18:07
Електронний підпис
10 березня 2020 18:05
додаток 3_compressed (6).pdf
10 березня 2020 18:05
Додаток 9(дислокація).pdf
10 березня 2020 18:05
додаток 7.pdf
10 березня 2020 18:05
додаток 5.pdf
10 березня 2020 18:05
додаток 4.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 15:55
КАПУСТА огурцы.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Н.А.К."

ФОП Реут Андрій Олександрович

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Н.А.К."
#30172558
Переможець 106 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 21:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 21:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Н.А.К."
#30172558
106 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 липня 2020 17:29
Коментар щодо відміни: відпала потреба
Документи:
28 липня 2020 17:29
відміна торгів соленья (17.07.2020).doc