Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі (цокольний поверх АТС-4) під центр надання адміністративних послуг по вул.Івана Скоропадського, 102 в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
1 833 292,00 UAH
UA-2020-02-19-001320-c d2e221008c774c78b544e19b2e862e35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Созінов Олег Сергійович

0661214110 pril-ugkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26211349
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82
Контактна особа: Созінов Олег Сергійович
0661214110
pril-ugkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 19:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 15:56
Очікувана вартість: 1 833 292,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 833,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція будівлі (цокольний поверх АТС-4) під центр надання адміністративних послуг по вул.Івана Скоропадського, 102 в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, ПРИЛУКИ, вул.Івана Скоропадського, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 19:31
ТД ЦНАП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання сертифікату на систему менеджементу якості ISO 9001:201
Дата подання: 24 лютого 2020 08:53
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:24
Просимо зазначити чи є необхідністю надавати сертифікат на систему менеджементу якості ISO 9001:2015, адже наявність даного сертифікату допоможе Замовнику пересвідчитися в спромозі Учасника виконати роботи якісно за дпомогою наявного кваліфікованого персонала
Відповідь: За рішенням тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради надаємо відповідь на пставлене питання:
“Сертифікація систем управління якістю в Україні відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. ISO 9001 - це стандарт, що входить в серію міжнародних стандартів ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю на підприємствах і в організаціях. Відповідно до загальних положень ДСТУ ISO 9001:2015 запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Іншими словами, рішення пройти сертифікацію відповідно до вищевказаного ISO є факультативним і необов’язковим для підприємств України.
Вважаємо, що вимога про надання даного сертифікату може бути розцінена як дискримінаційна, що є порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дякуємо за поставлене запитання.
Згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних
Дата подання: 24 лютого 2020 11:32
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:31
Чи потрібно засвідчувати у Згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток №5) підпис Генерального директора, якщо саме генеральний директор є підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи, що надаються учасником. Таким чином згідно форми генеральний директор сам собі завіряю свій підпис. Просимо надати роз'яснення з даного приводу, при необхідності внести відповідні зміни до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради надаємо відповідь на поставлене питання: "Згода на обробку, використання та доступ до персональних даних складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи, що надаються учасником. Виходячи з форми Додатку 5 до Тендерної документації, у Вашому випадку генеральний директор і підписує і завіряє".
Дякуємо за поставлене питання.
Надання сканкопій
Дата подання: 24 лютого 2020 14:54
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:33
Надайте будь ласка роз'яснення. Якщо тендерною документацією передбачається надання копії документа чи можливо в такому випадку надати сканкопію оригінала документа ? Наприклад, сканкопію оригінала Статуту
Відповідь: За рішенням тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради надаємо відповідь на поставлене питання: “Надання сканкопій оригіналу можливе”. Дякуємо за поставлене питання.
Форма Календарного графіку
Дата подання: 24 лютого 2020 16:26
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:45
Тендерною документацією не встановлена форма календарного графіку. Надайте будь ласка роз'яснення чи можливо надання календарного графіку в довільній формі або будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: За рішенням тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради на питання надаємо наступну відповідь: "Календарний графік виконання робіт може складатися у довільній формі, враховуючи терміни виконання робіт, які передбачені умовами закупівлі". Дякуємо за надане запитання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВІСТАЛЬ" 1 376 729,97
UAH з ПДВ
1 376 729,97
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МПБП Стимул" 1 685 812,15
UAH з ПДВ
1 685 812,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 1 698 285,55
UAH з ПДВ
1 698 285,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 23:11
Електронний підпис
05 березня 2020 23:08
реєстр стор 2 001.jpg
05 березня 2020 23:08
реєстр стор 1 001.jpg
05 березня 2020 23:08
30. Довідка з ДФС стор156 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор119 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор118 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор117 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор116 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор115 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор114 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор113 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор112 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор111 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор110 001.jpg
05 березня 2020 23:08
11.Копія Статуту стор109 001.jpg

Публічні документи

05 березня 2020 19:09
Електронний підпис
05 березня 2020 19:07
155.rar
05 березня 2020 19:03
Відповідність статті 17.pdf
05 березня 2020 18:23
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 18:19
Завірені копії дозволів.pdf
05 березня 2020 18:19
Локальні кошториси.pdf
05 березня 2020 18:19
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВІСТАЛЬ"

ПП "МПБП Стимул"

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВІСТАЛЬ"
#40857015
Відхилено 1 376 729,97
UAH з ПДВ
12 березня 2020 11:43
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
Переможець 1 685 812,15
UAH з ПДВ
13 березня 2020 11:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
1 685 812,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:54
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:56
Додатк. дог.2.PDF зміни до договору
12 червня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 17:30
Додаткова 1 ЦНАП.PDF зміни до договору
24 березня 2020 17:29
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 12:00
Договір ЦНАП.PDF укладений
24 березня 2020 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до календарного графіку виконання робіт, подовживши його до 30.06.2020
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 685 812,15
UAH (в тому числі ПДВ 280 968,69 UAH)