Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 263 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" за адресою: ВУЛИЦЯ КИРГИЗЬКА, будинок 1-Б у м. Харкові (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
2 551 019,00 UAH
UA-2020-02-18-003832-b c61e874305774d53a64ba019b96cb67c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Нестерук

+380577252076 kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ"
Код ЄДРПОУ: 38158719
Місцезнаходження: 61060, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Петра Григоренка, 2
Контактна особа: Юрій Степанович Нестерук
+380577252076
kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:43
Очікувана вартість: 2 551 019,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 551,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 263 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" за адресою: ВУЛИЦЯ КИРГИЗЬКА, будинок 1-Б у м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КИРГИЗЬКА, будинок 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На підставі п.1 та п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 року № 1070 Замовник здійснює попередню оплату товару в розмірі 30% (тридцять відсотків) вартості товару протягом 15-ти календарних днів з моменту отримання рахунку-фактури. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки у розмірі 70% від загальної ціни договору здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:33
ДОДАТОК_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
18 лютого 2020 17:33
14._ТД__РЕКОНСТРУКЦIЯ_ДС_№263.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 24 лютого 2020 15:08
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:20
Добрий день. 1. Чи потрібно надавати Договірну ціну та підтверджуючи розрахунки до неї, а саме: локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів? 2. Вкажіть будь-ласка джерело фінансування.
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розгляв ваше звернення та повідомляє, що відповідно до Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 року № 3302-06/24782-06, у складі тендерної пропозиції відсутня вимога щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції розрахунку Договірної ціни та підтверджуючих розрахунків до неї. Джерело фінансування відображено в Річному плані UA-P-2020-02-17-009690-a (місцевий бюджет).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД" 2 530 332,46
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" 2 399 000,00
UAH з ПДВ
2 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД" 2 520 000,00
UAH з ПДВ
2 466 190,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 18:31
Електронний підпис
17 березня 2020 18:31
IMG_0008.pdf
17 березня 2020 18:31
8.pdf
05 березня 2020 13:42
Електронний підпис
05 березня 2020 13:41
Статут.PDF
05 березня 2020 13:41
Справка приват.pdf
05 березня 2020 13:41
Рішення Східцивіль.PDF
05 березня 2020 13:41
Наказ на директора.PDF
05 березня 2020 13:41
Баланс схидцивиль.pdf
05 березня 2020 13:41
263.PDF

Публічні документи

05 березня 2020 14:40
Електронний підпис
05 березня 2020 14:39
Проект договiр.pdf
05 березня 2020 14:39
Довідка про продукцію.pdf
05 березня 2020 14:39
Довідка про обладнання.pdf
05 березня 2020 14:39
Довiдка про директора.pdf
05 березня 2020 14:39
Г.Л. про умови договору.pdf
05 березня 2020 14:39
Г.Л. про роботи.pdf
05 березня 2020 14:39
Г.Л. ПРО ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
05 березня 2020 14:39
Статут - оригінал.pdf
05 березня 2020 14:39
Рішення тендер.pdf
05 березня 2020 14:39
Опис - копія.pdf
05 березня 2020 14:39
Відомості зі статистики.pdf
05 березня 2020 14:39
Витяг ПДВ - оригінал.pdf
05 березня 2020 14:39
Виписка з ЄДР - оригінал.pdf
05 березня 2020 14:39
Договір оренди №30_01_2020.pdf
05 березня 2020 14:39
ДОГ №143-Б.pdf
05 березня 2020 14:39
ДОВІДКА ПРО ПРАЦІВНИКІВ.pdf
05 березня 2020 14:39
Довiдка МТБ .pdf
05 березня 2020 14:39
Відгук Чаплинка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД"

ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД"
#39224677
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД"
#39224677
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 11:23
ДУ-5-29-04-21_Дог-Р-26-25-03-20.pdf зміни до договору
05 травня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 17:32
ДУ-4-22-03-21_Дог-Р-26-25-03-20.pdf зміни до договору
22 березня 2021 17:30
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 10:04
ДУ-3-10-02-21_Дог-Р-26-25-03-20.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:40
ДУ-24-11-20_Дог-Р-26-25-03-20_СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД_.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:40
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 12:30
ДУ_СХІДЦЕВІЛЬ Р-26-25-03-20.PDF зміни до договору
25 березня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 10:26
СХІДЦЕВІЛЬ_ДОГ_ Р-26-25-03-20.PDF укладений
25 березня 2020 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: P-26-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлі (зміна фінансування між роками та календарного плану-графіку виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: P-26-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування між роками. Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: P-26-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю (Експертний звіт №21253 від 12.03.2021 року (коригування кошторисної документації))
Номер договору про закупівлю: P-26-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: P-26-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML