Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення в межах Вінницької області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об'єктів)
Maintenance and current repair of motor roads of state significance in Vinnytsia Oblast (servicing of outdoor lighting, servicing of traffic lights)
Очікувана вартість
41 500 000,00 UAH
UA-2020-01-27-000091-c 5282a849f80e4f6da920a42b3b45dda1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast
National ID: 25845655
Contact point: Strembitskyi Vitalii
+380432671305
tendersadvin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 січня 2020 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:17
Очікувана вартість: 41 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 207 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 207500 UAH
Publication date: 27 січня 2020 09:43
Enquiries until: 17 лютого 2020 09:00
Complaints submission until: до 23 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 лютого 2020 09:00

Information

Estimated total value: 41 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 207 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення в межах Вінницької області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об'єктів) (джерело фінансування - державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Maintenance and current repair of motor roads of state significance in Vinnytsia Oblast (servicing of outdoor lighting, servicing of traffic lights)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 09:40
17) ТД євро САД Він Експл обслуг освітл.docx
27 січня 2020 09:40
17) Проект договору обслуг освітл.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000091 ● e3139bf75d1c496b8a030bec1976a1d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.05.2020 №20
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.05.2020 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-01-27-000091-с 27.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-13 10:12:09

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення в межах Вінницької області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об'єктів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-27-000091-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:

Яким чином учасник ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» (далі – Товариство), якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 11 березня 2020 року №17) обрано переможцем торгів, виконав вимоги визначені тендерною документацією (протокол засідання від 27 січня 2020 року №17-з), а саме:
- пункту 5 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання робіт, які закуповуються (Додаток 1, табл.2), в частині зазначення в графі 3 інформації про освіту працівників, які будуть залучені до виконання робіт.
- пункту 2 Додатку 2, в частині надання учасником довідки у довільній формі, яка містить відомості про підприємство. Оскільки, довідка від 25 лютого 2020 року №5-Т/2502 підписана від імені директора ТОВ «МІКС ЛАЙТ» Загіки В.М., а засвідчена печаткою Товариства.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-13 14:07:05

Відповідь на запит про надання пояснення

1. Відповідь:
У графі 4 Довідки, яка передбачає підтвердження наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 1, табл.2) зазначається освіта/ найменування учбового закладу*, при цьому найменування учбового закладу вказується, якщо у працівника освіта вище середньої.
Таким чином в таблиці вказані найменування учбових закладів тих працівників, які мають освіту вище середньої.

2. Відповідь:
Учасником надано довідку від 25 лютого 2020 року №5-Т/2502 у довільній формі, яка містить відомості про підприємство в повному обсязі. Крім того, учасник надав довідку № 18-Т/2502 від 25.02.2020 року «Про зміну назви», Протокол №1 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Мікс Лайт» від 12 лютого 2020 року та Наказ № 7 від 13.02.2020 року «Про зміну назви підприємства», згідно яких було змінено назву з ТОВ «Мікс Лайт» на Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ». Інформація про підписанта підтверджена у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Проаналізувавши все вищезазначене, тендерний комітет вирішив, що це була технічна помилка, яка не є суттєвою та не впливає на зміст довідки від 25 лютого 2020 року №5-Т/2502.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення та надання інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень до висновку про результати моніторингу закупівлі від 27 травня 2020 року згідно коду ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Предмет закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення в межах Вінницької області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об'єктів); https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-000091-c). Відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року № 250, наказу Північного офісу Держаудитслужби від 20.05.2020 № 20 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення в межах Вінницької області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об'єктів) (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ID закупівлі: UA-2020-01-27-000091-с). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 27.05.2020 р., що містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в та констатуючу частину. Зі змісту якого, Північний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, про порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено. Тому, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язано САД у Вінницькій області, як замовника публічної закупівлі, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, САД у Вінницькій області дійшло висновку, що вимоги висновку є неконкретизованими та необґрунтованими, не містять чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, а зміст такого висновку спонукає САД у Вінницькій області, як замовника публічної закупівлі, до самостійного визначення ним заходів усунення виявлених порушень. Відповідно до п. 1, 5, 7, 12 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» від 24.02.2016 № 166 затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу. Незважаючи на те, що з 03.05.2019 р. набув чинності наказ Мінекономрозвитку «Про внесення змін до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2019 № 490» від 21.03.2019 № 463, яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, не передбачено доповнення форм документів такими новими пунктами як розгляд та/або відхилення замовником тендерної пропозиції вже після укладення договору з переможцем процедури закупівлі та виконання такого договору. Тому, в САД у Вінницькій області відсутня, як замовник публічної закупівлі, не має технічної можливості здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 27.05.2020 р. Окремо слід зазначити, що у зв’язку з частковим погодженням з викладеними твердженнями у висновку від 27.05.2020, замовник з метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Крім того, повідомляємо, що в інший спосіб усунути дане порушення не є за можливе відповідно до чинного законодавства, у зв’язку з тим, що незначні недоліки допущені замовником не мають негативного впливу та не спроможні вплинути на закупівлю. Відміна процедури відкритих торгів після укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливою та незаконною.

2020-06-01 16:38:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 березня 2020
UA-2020-01-27-000091-c5282a849f80e4f6da920a42b3b45dda1
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Учасник Документи Рішення Додатково
Міське комунальне унітарне підприємство «Міськсвітло» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 11:37
Електронний підпис
21 лютого 2020 11:37
Електронний підпис
21 лютого 2020 11:31
АНАЛОГ. ДОГОВІР 28.pdf
21 лютого 2020 11:31
АНТИКОРУКЦІЯ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВІДКА 17 СТАТТЯ .pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ .pdf
21 лютого 2020 11:31
ПОГОД.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
21 лютого 2020 11:31
СТАТУТ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОЗВІЛ 362.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОЗВІЛ 363.pdf
21 лютого 2020 11:31
РОЗПОРЯД.pdf
21 лютого 2020 11:31
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ПАСПОРТ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВКІЛЛЯ РОЗГОРНУТА .pdf
21 лютого 2020 11:31
СУБПІДРЯД 2020 .pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВІД.ДИСПЕЧЕР .pdf
21 лютого 2020 11:31
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ЗГОДА НА ДОГОВІР.pdf
21 лютого 2020 11:31
ВИТЯГ ПДВ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВ. ПРАВО ПІДИСУ .pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВІДКА ПО САНКЦІЇ .pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

13 березня 2020 16:05
Електронний підпис
13 березня 2020 16:05
Довідка ДФС.pdf
12 березня 2020 18:06
Електронний підпис
12 березня 2020 18:06
Dovidka_20070428340420902118.pdf
26 лютого 2020 20:43
Електронний підпис
26 лютого 2020 20:43
Електронний підпис
26 лютого 2020 20:43
26 ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
26 лютого 2020 20:43
9 Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 20:43
7 Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 20:43
5 Виписка З.pdf
26 лютого 2020 20:43
37 Банківська гарантія.rar
26 лютого 2020 20:43
36 Технічне завдання.pdf
26 лютого 2020 20:43
35 Статут.pdf
26 лютого 2020 20:42
32 Опис.pdf
26 лютого 2020 20:42
3 Наказ про зміну назви.pdf
26 лютого 2020 20:42
25 Копія Ліцензії.pdf
26 лютого 2020 20:42
24 Копія Витягу ПДВ.pdf
26 лютого 2020 20:42
21 Довідка ст 17.pdf
26 лютого 2020 20:42
17 Довідка працівники.pdf
26 лютого 2020 20:42
16 Довідка досвід.pdf
26 лютого 2020 20:42
15 Довідка довкілля.pdf
26 лютого 2020 20:42
12 Гарантійний лист ТЗ.pdf
26 лютого 2020 20:42
10 Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Міське комунальне унітарне підприємство «Міськсвітло»

ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" 31 120 611,21
UAH з ПДВ
31 120 611,21
UAH з ПДВ
Документи
Міське комунальне унітарне підприємство «Міськсвітло» 36 000 000,00
UAH з ПДВ
31 790 651,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 16:05
Електронний підпис
13 березня 2020 16:05
Довідка ДФС.pdf
12 березня 2020 18:06
Електронний підпис
12 березня 2020 18:06
Dovidka_20070428340420902118.pdf
26 лютого 2020 20:43
Електронний підпис
26 лютого 2020 20:43
Електронний підпис
26 лютого 2020 20:43
26 ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
26 лютого 2020 20:43
9 Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 20:43
7 Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 20:43
5 Виписка З.pdf
26 лютого 2020 20:43
37 Банківська гарантія.rar
26 лютого 2020 20:43
36 Технічне завдання.pdf
26 лютого 2020 20:43
35 Статут.pdf
26 лютого 2020 20:42
32 Опис.pdf
26 лютого 2020 20:42
3 Наказ про зміну назви.pdf
26 лютого 2020 20:42
25 Копія Ліцензії.pdf
26 лютого 2020 20:42
24 Копія Витягу ПДВ.pdf
26 лютого 2020 20:42
21 Довідка ст 17.pdf
26 лютого 2020 20:42
17 Довідка працівники.pdf
26 лютого 2020 20:42
16 Довідка досвід.pdf
26 лютого 2020 20:42
15 Довідка довкілля.pdf
26 лютого 2020 20:42
12 Гарантійний лист ТЗ.pdf
26 лютого 2020 20:42
10 Відгук.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 11:37
Електронний підпис
21 лютого 2020 11:37
Електронний підпис
21 лютого 2020 11:31
АНАЛОГ. ДОГОВІР 28.pdf
21 лютого 2020 11:31
АНТИКОРУКЦІЯ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВІДКА 17 СТАТТЯ .pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ .pdf
21 лютого 2020 11:31
ПОГОД.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
21 лютого 2020 11:31
СТАТУТ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОЗВІЛ 362.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОЗВІЛ 363.pdf
21 лютого 2020 11:31
РОЗПОРЯД.pdf
21 лютого 2020 11:31
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ПАСПОРТ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВКІЛЛЯ РОЗГОРНУТА .pdf
21 лютого 2020 11:31
СУБПІДРЯД 2020 .pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВІД.ДИСПЕЧЕР .pdf
21 лютого 2020 11:31
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ЗГОДА НА ДОГОВІР.pdf
21 лютого 2020 11:31
ВИТЯГ ПДВ.pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВ. ПРАВО ПІДИСУ .pdf
21 лютого 2020 11:31
ДОВІДКА ПО САНКЦІЇ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"

Міське комунальне унітарне підприємство «Міськсвітло»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"
#40946026
Переможець 31 120 611,21
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"
#40946026
31 120 611,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:07
17) ду 3 до дог 34 20-Е (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:07
1_17) ду 3 до дог 34 20-Е.pdf укладений
28 грудня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 12:17
17) Договір 34 20-Е.pdf укладений
23 березня 2020 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору становить: 10 974 920,24 грн. (Десять мільйонів дев’ятсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять грн., 24 коп.), в т.ч. ПДВ складає 1 829 153,37 грн., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 34/20-Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 974 920,24
UAH (в тому числі ПДВ 1 829 153,37 UAH)