Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт електромережі зовнішнього освітлення на внутрішньоквартальних та внутрішньодворових проїздах будинків комунальної власності міста (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-01-25-000305-b c1b1a9d1f9c14111940c9005271562e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2020 21:36
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 11:28
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт електромережі зовнішнього освітлення на внутрішньоквартальних та внутрішньодворових проїздах будинків комунальної власності міста (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам`янське, на території внутрішньоквартальних та внутрішньодворових проїздах будинків комунальної власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2020 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2020 21:40
Додаток 1.doc
25 січня 2020 21:40
Додаток 2.doc
25 січня 2020 21:40
Додаток 3.doc
25 січня 2020 21:40
Додаток 4.doc
25 січня 2020 21:40
Додаток 5.docx
25 січня 2020 21:40
ТД п.р. освітлення на прибудинковій території_ гарантія 30 тис_сума 3 400 000.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000036 ● 1bbb603701f846489f0047ed782c2aa1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2020 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.02.2020 № 33

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18
UA-2020-01-25-000305-b

25.01.2020
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Не погоджуючись з Висновком, надаємо аргументовані заперечення до Висновку. Маємо намір оскаржити висновок про моніторинг закупівлі у судовому порядку із залученням адвоката та стягнути з Вашої установи судовий збір та додатково витрати на правову допомогу.

2020-03-04 19:38:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржується у судовому порядку
Дата публікації: 11 березня 2020

Документи:

11 березня 2020 16:42
Електронний підпис
11 березня 2020 16:34
SCAN0108.PDF

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КАБЕКС" 3 290 000,00
UAH з ПДВ
2 999 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС" 3 382 389,55
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДНІПРОЕЛЕКТРОБУД" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 13:18
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:07
Гарантія виконання.pdf
20 лютого 2020 09:24
Електронний підпис
19 лютого 2020 14:24
Електронний підпис
31 січня 2020 14:24
Електронний підпис
31 січня 2020 14:22
Плат.доручення _1819.pdf
31 січня 2020 14:22
Аналог.договір.pdf
31 січня 2020 14:22
Лицензия с эцп.pdf
31 січня 2020 14:22
Доверенность с ЭЦП.pdf
31 січня 2020 14:22
G0120-1819-GL_tender.pdf
31 січня 2020 14:22
Проект договору.pdf
31 січня 2020 14:22
Тенд.пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 09:46
Електронний підпис
05 лютого 2020 12:13
Підписаний_dovidka_1(2).pdf
05 лютого 2020 12:13
Платіжне_ 2079 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КАБЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"

ПП "ДНІПРОЕЛЕКТРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КАБЕКС"
#39660513
Відхилено 2 999 999,99
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 19:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"
#42319014
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"
#42319014
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 23:17
Договір 173-20 виконано.doc укладений
02 квітня 2021 23:15
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:04
SCAN0009.PDF зміни до договору
16 січня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:58
SCAN0009.PDF зміни до договору
16 січня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:46
SCAN0076.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 19:44
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:42
SCAN0075.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 19:40
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 15:32
SCAN0092.PDF укладений
05 березня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додатки до договору в новій редакції, що додаються та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 173-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно п.11.1, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.03.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.». 2. Загальна вартість послуг, що буде надана в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний перелік послуг, що буде надано в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 173-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду № 4 від 29.12.2020р., до Договору № 30-20 від «28» січня 2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною (ціна за одиницю), визначеною в Договорі № 30-20 від «28» січня 2020 року та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 30-20 від «28» січня 2020 року доповнити пунктом 3.3.2 наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 119 987 грн. 96 коп. (сто дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят сім гривень 96 коп.), в т.ч. ПДВ – 19 997,99 грн. 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 173-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду № 2 від 29.12.2020р., до Договору № 173-20 від «03» березня 2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною (ціна за одиницю), визначеною в Договорі № 173-20 від «03» березня 2020 року та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 173-20 від «03» березня 2020 року доповнити пунктом 3.3.2 наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 199 999 грн. 18 коп. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 18 коп.), в т.ч. ПДВ – 33 333,20 грн. 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 173-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 999 999,25
UAH (в тому числі ПДВ 166 666,54 UAH)