Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15530000-2 вершкове масло (масло вершкове)
Очікувана вартість
123 084,00 UAH
UA-2020-01-24-004452-b f5172c14dc48464983754ec93f9bc784
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Православна

+380577133146 zentr2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Харківський обласний ЦСПРД"
Код ЄДРПОУ: 25463310
Місцезнаходження: 61029, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Краснодарська, 102-а
Контактна особа: Марина Православна
+380577133146
zentr2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 22:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 22:30
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:14
Очікувана вартість: 123 084,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 230,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 кілограми
Масло вершкове від 73%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61110, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Краснодарська 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 20:13
масло вершкове.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довіреність
Дата подання: 28 січня 2020 01:24
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:02
В своїй тендерній документації, у пункті 10.1б, ви зазначили, що підтвердженням надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом не може бути довіреність, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами. В даному випадку Ваша організація і виступає третьою особою, а довіреність є документом, що підтверджує право на використання спеціалізованого автотранспорту. Також звертаю Вашу увагу на ч 1 ст 244 ЦК України де визначено, що Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Роз'ясніть це питання, бо ви дискримінуєте підприємців які використовують довіреність??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 244 ЦК України «Представництво за довіреністю» пункт 1 «Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреностю». Тобто, в складі тендерної пропозиції має бути первісний документ (договір) на якому ґрунтується довіреність.
Трудова зайнятість
Дата подання: 28 січня 2020 15:06
Дата відповіді: 29 січня 2020 12:25
В абзаці Графік поставки Ви зазначаєте, що Разова поставка товару приблизно становитиме: масло вершкове від 73% - 5 кг. навіщо для 5 кг ви вимагаете двох комплектувальників та вантажників??
Відповідь: Договір поставки продуктів харчування укладається на рік. Протягом року люди можуть хворіти, перебувати у відпустках. В цей час за них повинен хтось працювати. Тому і виникає потреба в декількох працівниках. Також зауважуємо, що медичний огляд водій автомобільного засобу проходить раз на рік, а працівник (вантажник, комплектувальник), який безпосередньо працює з продуктами харчування – два рази на рік (один раз на шість місяців).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-004452-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3195710990
Дата подання: 28 січня 2020 15:01
Інструкція № 298/227
у пункті 10.2а, ви зазначаєте, що (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227) необхідно мати штат робітників з водіїв, експедиторів, вантажників, комплектувальників...
Питання: де саме або яким чином це зазначене у п 4.3 ціеї інструкції???
Також з посиланням на цю інструкцію ви зазначаєте, що сумісництво виконуваних дій по доставці визначеного товару без такого штату робітників не можливе...
на нашу думку ця вимога дискредитує мікро підприємства які не мають такого штату робітників, та є проявом є недобросовісної конкуренції , яка врегульовується Законом України.
Вимога: навести посилання де саме в цій інструкції зазначені ці вимоги або видалити їх...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 16:03
У пункті 10.2а тендерної документації, маємо на увазі, що учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У пункті 4.3 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 мова йде про те, що «Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». В особовій медичній книжці має зазначатися назва посади, яку займає працівник, тому суміщення та сумісництво не допускається. Повноцінне та доброякісне харчування дітей є однією з найголовніших завдань закладу. Поставки продуктів харчування необхідні 2-3 рази на тиждень, тому, несправність автотранспорту не повинна перешкоджати поставці товару. І тому ми вважаємо конче необхідним, щоб у постачальника було принаймні 2 транспортних засоби, з метою недопущення зриву поставок, які у свою чергу призведуть до невиконання норм харчування дітей.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ 120 900,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАЛАКЛІЙСЬКА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 115 596,00
UAH з ПДВ
115 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 19:21
Цапко труд.книжка.pdf
31 січня 2020 19:21
Цапко труд.дог.pdf
31 січня 2020 19:21
Цапко мед.книжка.pdf
31 січня 2020 19:21
Токарєв.pdf
31 січня 2020 19:21
Токарев.pdf
31 січня 2020 19:21
Токарев труд.дог.pdf
31 січня 2020 19:21
Стрілець М. П..pdf
31 січня 2020 19:21
Стрелец.pdf
31 січня 2020 19:21
Пакрыш Евгений.pdf
31 січня 2020 19:21
Пакриш.pdf
31 січня 2020 19:21
Пакриш Е.pdf
31 січня 2020 19:21
Мед. книжка Ткаченко.pdf
31 січня 2020 19:21
Кузнець Ніна.pdf
31 січня 2020 19:21
Кузнець М.І..pdf
31 січня 2020 19:21
Кузнец Ніна.pdf
31 січня 2020 19:21
Костенко22.03.20.pdf
31 січня 2020 19:21
Костенко.pdf
31 січня 2020 19:21
Костенко труд .дог.pdf
31 січня 2020 19:21
Грызлов.pdf
31 січня 2020 19:21
Грызлов мед. книжка.pdf
31 січня 2020 19:21
Гризлов труд. дог..pdf
31 січня 2020 19:21
Голуб.pdf
31 січня 2020 19:21
Голуб труд.дог.pdf
31 січня 2020 19:21
Голуб кн..pdf
31 січня 2020 19:21
Договір оренди 9846.pdf
31 січня 2020 19:21
Договір оренди 5942.pdf
31 січня 2020 19:21
9846.pdf
31 січня 2020 19:21
9344.pdf
31 січня 2020 19:21
5942.pdf
31 січня 2020 19:20
Довідка статистики.pdf
31 січня 2020 19:20
Пропозиція.pdf
31 січня 2020 19:20
Прект договору.pdf
31 січня 2020 19:20
Довідка транспорт.pdf
31 січня 2020 19:20
Довідка санкції.pdf
31 січня 2020 19:20
Довідка працівники.pdf
31 січня 2020 19:20
Довідка потужність.pdf
31 січня 2020 19:20
Відомості учасника.pdf
31 січня 2020 19:20
Витяг Ковалев А. И..pdf
31 січня 2020 19:20
Виписка2.pdf
31 січня 2020 19:20
Виписка1.pdf
31 січня 2020 19:20
Акти.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 18:42
экс дозвил нов.pdf
31 січня 2020 18:42
Трудові.pdf
31 січня 2020 18:42
техпаспорта.pdf
31 січня 2020 18:42
медсправки.pdf
31 січня 2020 18:42
Медкнижки.pdf
31 січня 2020 18:42
договора оренди авто.pdf
31 січня 2020 18:42
довідка щодо санкцій.pdf
31 січня 2020 18:42
Довідка щодо підпису.pdf
31 січня 2020 18:42
вытяг НДС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ

ТОВ "БАЛАКЛІЙСЬКА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ
#3250604199
Переможець 105 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 19:21

Документи

06 лютого 2020 19:21
Електронний підпис
06 лютого 2020 19:20
протокол 16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 19:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ
#3250604199
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2020 19:21
Електронний підпис
06 лютого 2020 19:20
протокол 16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2 5 4 13 10 2020.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 11:50
2 5 14 04 2020.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 16:05
2 5 2 05 03 2020.pdf зміни до договору
05 березня 2020 16:13
2 5 14 02 2020 накл.pdf зміни до договору
05 березня 2020 15:05
2 5 масло.pdf укладений
11 лютого 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в пункт 6.1 договору
Номер договору про закупівлю: 2/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зміною цін на продукти харчування, внести зміни в специфікацію до договору
Номер договору про закупівлю: 2/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в специфікацію до договору
Номер договору про закупівлю: 2/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 2/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 839,34
UAH