Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дизельне паливо
Очікувана вартість
3 234 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003528-a f0c6fe8372bb44c18f15b5b97ed309ee
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Панченко

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Максим Панченко
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 01:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 15:22
Очікувана вартість: 3 234 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


джерело фінансування, власні кошти, кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Кагамлика,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору післяоплата Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 21:49
тд нова редакція (1)АМКУ.docx
21 квітня 2020 21:49
Зміни.docx
12 березня 2020 17:43
додаток 5.docx
12 березня 2020 17:43
Зміни.docx
12 березня 2020 17:43
Зміни.docx
12 березня 2020 17:43
тд нова редакція.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 6.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 5.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 4.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 2.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 1.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 3 проект догвору.docx
21 січня 2020 17:08
тд.docx
21 квітня 2020 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 21:49
тд нова редакція (1)АМКУ.docx
21 квітня 2020 21:49
Зміни.docx
12 березня 2020 17:43
додаток 5.docx
12 березня 2020 17:43
Зміни.docx
12 березня 2020 17:43
Зміни.docx
12 березня 2020 17:43
тд нова редакція.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 6.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 5.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 4.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 2.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 1.docx
21 січня 2020 17:08
додаток 3 проект догвору.docx
21 січня 2020 17:08
тд.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-003528-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 23 січня 2020 18:13
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити з неї дискримінаційні вимоги.
У Додатку 5 тендерної вами внесені дискримінаційні вимоги, що підтверджується рішеннями засідань АМКУ по закупівлям UA-2019-11-04-002352-b, UA-2019-09-04-000741-b та UA-2019-09-04-000955-b. Тому вимагаємо видалити пункт 2 Додатку 5 як явно дискримінаційний:
Копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику.

Також враховуючи вашу діяльність по всіх районах м. Полтави та її найближчих околиць, вимагаємо внести зміни до пункту 6 розділу III^
Автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84).
Цей пункт виглядає абсурдним з огляду на розміри нашого міста та об’єму баку будь-якого автомобіля. Та явно дискримінаційним з огляду на те, що його може виконати лише ваш багаторічний фаворит на закупівлях ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", заради підписання договору з яким по закупівлі UA-2016-06-08-000114-b довелося навіть відмінити саму закупівлю після «не вигідного рішення АМКУ» з формулюванням «здійснення закупівель стало неможливим унаслідок непереборної сили», хоча жодних торнадо та цунамі не спостерігалися на території м. Полтави.
Враховуючи вище зазначене вимагаємо викласти пункт 6 розділу III^
Автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені в різних районах міста.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 22:23
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Шановний учасник! Вашу вимогу було розглянуто та залишено без задоволення.
Якщо виконати Вашу вимогу у розрізі «збільшення відстані від основної виробничо-технічної бази Замовника, які повинні знаходитись на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника» не є для нас, як замовника економічно вигідним. Звертаємо Вашу увагу що при збільшенні відстані розташування АЗС можливого переможця, збільшуються затрати на пальне холостого проїзду, що не є забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. На томість, Ви як учасник у рамках законодавчої бази що регулює ринок ПММ можете заздалегь підготови Ваш пакет матеріалів учасника тендерної закупівлі який буде відповідати вимогам тендерної документації у частині вимог кваліфікаційних критеріїв не змушуючи тендерний комітет замовника внести зміни до тендерної документації під Вашу організацію. Ринок поділяється на безпосередніх виробників та трейдерів –перекупщиків товару, які не завжди себе корректно поводать у частині дотримання договірних зобов’язань. Наше підприємство має сумний досвід у співпраці із учасниками «прокладками - демпінговщиками» (які викуповують певну кількість палива (картками, чи гаманцями)), котрі спочатку вимагають внести зміни до тендерної документації, щоб спростити кваліфікаційні вимоги, а потім занизити ціну, вкласти договір і не виконувати умови договору – ставлячи під загрозу життя кожного мешканця міста Полтави. Аби упередити участь так званих «демпінговщиків» були виписані більш чіткі кваліфікаційні критерії на вимогу статті 16 згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

23 січня 2020 18:13
Рішення АМКУ1.pdf
23 січня 2020 18:13
Рішення АМКУ2.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-21-003528-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 31 січня 2020 16:05
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Документи додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2020 14:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 21.02.2020р. №3399-р/пк-пз виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2020 17:45
Номер скарги: UA-2020-01-21-003528-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 13 березня 2020 16:55
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Текст скарги додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 15:40
рішення від 17.03.2020 № 5059.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 15:40
рішення від 31.03.2020 № 6179.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Настанови АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2020 21:50
Номер скарги: UA-2020-01-21-003528-a.c4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 24 квітня 2020 11:50
Нехтування рішенням АМКУ
Текст та документи додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 13:44
Рішення від 28.04.2020 № 8092 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 13:43
Рішення від 18.05.2020 № 9636.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 20:49

Документи подані скаржником

31 січня 2020 16:04
текст скарги.pdf
31 січня 2020 16:04
Рішення 1.pdf
31 січня 2020 16:04
Рішення 2.pdf
31 січня 2020 16:05
платіжка 360.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

13 березня 2020 16:54
Платіжка 1644.pdf
13 березня 2020 16:54
Довіреність Кучер С.І.3279.jpg
13 березня 2020 16:54
Текст скарги.pdf

Документи подані замовником

21 квітня 2020 21:50
Зміни.docx

Документи Органу Оскарження

18 березня 2020 15:40
рішення від 17.03.2020 № 5059.pdf
03 квітня 2020 20:59
рішення від 31.03.2020 № 6179.pdf

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 11:49
Платіжка 14.04.pdf
24 квітня 2020 11:49
рішення від 31.03.2020 № 6179.pdf
24 квітня 2020 11:49
Довіреність Кучер С.І..pdf
24 квітня 2020 11:49
Скарга 528-а.pdf

Документи подані замовником

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 січня 2021 23:40
Коментар щодо відміни: неможли виконати настанови АМКУ через технічні обмеженя
Документи:
01 січня 2021 23:40
Електронний підпис
01 січня 2021 23:39
протокол виконання рішення АМКУ.pdf