Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин А-92 (у талонах), дизельне паливо ( у талонах)
Очікувана вартість
2 610 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001847-a ● 611c02067d414323b4dcfc0659f01fdf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Жмеринський лісгосп |
Код ЄДРПОУ: | 00991449 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вул Барляєва 31 |
Контактна особа: |
Гаврилюк Анатолій Федорович +380674302175 gl-forester@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 14:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 14:54 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 2 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 261,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 літр
бензин А-92 (у талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Барляєва 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
80000 літр
дизельне паливо ( у талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Барляєва 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 12:17 |
Протол _15.PDF | |
30 січня 2020 12:17 |
Тендерна документація закупівля палива Жмеринка на 2020 р Зі змінами.doc |
30 січня 2020 13:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2020 12:17 |
Протол _15.PDF
|
|||
30 січня 2020 12:17 |
Тендерна документація закупівля палива Жмеринка на 2020 р Зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ч.2 ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі
Дата подання: 27 січня 2020 14:53
Дата відповіді: 29 січня 2020 13:20
Згідно ч. 3 ст. 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ТА ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
У зв'язку з викладеним, просимо роз'яснити чому у тендерній документації, затвердженій протоколом №13 від 21.01.2020р. відсутня вимога про надання переможцем протягом 5 днів довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи? Згідно листа ДПС №4158/5/99-00-02-10-02-16 від 24.12.19 необхідність підтвердження відсутності заборгованості залишається актуальною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Слідкуйте. Будуть зміни до тендерної докуметації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001847-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АДІС", Код ЄДРПОУ:31576283
Дата подання: 19 лютого 2020 16:47
Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами має бути дійсна станом на момент розкриття тендерної пропозиції, тобто на 07.02.2020 року, а не на 05.02.2020
Просимо тендерний комітет ДП "Жмеринське лісове господарство" звернути увагу на невідповідність пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації. А саме: згідно Додатку №2 до ТД Замовником передбачено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗАМОВНИКА. Так, пунктом 2.3. учасники мають надати Сканкопію довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами дійсної на момент розкриття тендерної пропозиції. Розкриття тендерних пропозицій відбулося в день проведення аукціону 07.02.2020р. Довідка учасника ПП "ТІНІК-ОІЛ" №200205SU15202317 від 05.02.2020р. містить інформацію станом на 05.02.2020р., тобто не на момент розкриття тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначену інформацію, пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника і повинна бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищезазначену інформацію, пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника і повинна бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2020 15:27
Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, що надійшли через систему електронних закупівель від ПП «АДІС» код ЄДРПОУ 31576283 датовані від 19.02.2020 року за № ID: UA-2020-01-21-001847-a.b2, та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Щодо тексту вимоги: Строк/термін дії довідки з банку чинним законодавством не визначений. У даному випадку необхідно враховувати вимоги документації замовника. Якщо замовник не висував вимог до дати видачі даної довідки, то даний документ може містити будь-яку дату. Якщо ж документація містила певні вимоги до дати отримання довідки і надана довідка у датах не відповідає вимогам документації, замовник повинен відхилити таку пропозицію через невідповідність умовам документації конкурнсих торгів. Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Згідно умов тендерної документації Замовник вимагав довідку з банку дійсну на момент розкриття тендерної пропозиції, а не на конкретну дату. Тому вважаємо, що дана довідка є дійсна на момент розкриття тендерної пропозиції.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Щодо тексту вимоги: Строк/термін дії довідки з банку чинним законодавством не визначений. У даному випадку необхідно враховувати вимоги документації замовника. Якщо замовник не висував вимог до дати видачі даної довідки, то даний документ може містити будь-яку дату. Якщо ж документація містила певні вимоги до дати отримання довідки і надана довідка у датах не відповідає вимогам документації, замовник повинен відхилити таку пропозицію через невідповідність умовам документації конкурнсих торгів. Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Згідно умов тендерної документації Замовник вимагав довідку з банку дійсну на момент розкриття тендерної пропозиції, а не на конкретну дату. Тому вважаємо, що дана довідка є дійсна на момент розкриття тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001847-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АДІС", Код ЄДРПОУ:31576283
Дата подання: 21 лютого 2020 21:57
Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника
Шановний Замовнику, нами повторно переглянуто та проаналізовано тендерну пропозицію Учасника торгів – Переможця ПП «Тінік-Оіл» і виявлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: у Додатку 2 до Тендерної документації міститься вимога пункт 2.3. «Учасники мають надати Сканкопію довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами дійсної на момент розкриття тендерної пропозиції.» Розкриття тендерних пропозицій відбулося в день проведення аукціону 07.02.2020р. Довідка учасника ПП "ТІНІК-ОІЛ" №200205SU15202317 від 05.02.2020р. містить інформацію станом на 05.02.2020р., тобто не на момент розкриття тендерної пропозиції.
Строк/термін дії довідки банківських установ чинним законодавством не визначений, банківські довідки містять інформацію виключно на дату, що зазначена у самій довідці. В даному випадку необхідно враховувати вимогу документації Замовника. Оскільки Вами висунуто вимогу до дійсності на момент розкриття тендерної пропозиції, то дана довідка повинна бути дійсна саме на момент/ дату розкриття - на 07.02.2020р., а не містити будь-яку іншу дату.
Розроблена та затверджена Вами документація містить конкретні та чітко прописані вимоги до дати дійсності довідки саме на момент розкриття. Подана переможцем довідка, яка містить інформацію станом на 05.02.2020р., не відповідає вимогам тендерної документації, тому Тендерний комітет повинен відхилити таку пропозицію через її невідповідність умовам документації конкурнсих торгів.
Аналогічні ситуаціі щодо спорів про дійсність банківських довідок на момент розкриття тендерних пропозицій спостерігаються в узагальненій практиці Колегії АМКУ.
Завантажуємо рішення Колегії АМКУ щодо аналогічноі ситуаціі для ознайомлення Вами з подібною практикою.
Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону України « Про публічні закупівлі» ( далі- Закон) та Примірного положення прийняття рішень та відповідальність, зокрема за розгляд тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу замовника. Водночас згідно з частиною третьою статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Крім того,слід ураховувати, що закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону, зокрема: об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Суб'єктом оскарження є особа, право чи законний інтерес якої порушено внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, оскільки ми є учасником даної закупівлі, тому маємо всі законні підстави для оскарження даної закупівлі.
Як учасник вимагаємо усунення грубих порушень законодавства при проведенні даної публічної закупівлі згідно із Законом в частині прийняття таких протизаконних рішень щодо акцептування тендерної пропозиції Рішенням тендерного комітету від 19.02.2020р. протокол №19.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога Додатку 2 до Тендерної документації, учасником-переможцем» – не виконана, а тому протокол тендерного комітету№ 19 від 19.02.2020 року в частині визначення переможцем відкритих торгів є неправомірним, а пропозиція є такою, що потребує відхилення на підставі частин 1 та 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Строк/термін дії довідки банківських установ чинним законодавством не визначений, банківські довідки містять інформацію виключно на дату, що зазначена у самій довідці. В даному випадку необхідно враховувати вимогу документації Замовника. Оскільки Вами висунуто вимогу до дійсності на момент розкриття тендерної пропозиції, то дана довідка повинна бути дійсна саме на момент/ дату розкриття - на 07.02.2020р., а не містити будь-яку іншу дату.
Розроблена та затверджена Вами документація містить конкретні та чітко прописані вимоги до дати дійсності довідки саме на момент розкриття. Подана переможцем довідка, яка містить інформацію станом на 05.02.2020р., не відповідає вимогам тендерної документації, тому Тендерний комітет повинен відхилити таку пропозицію через її невідповідність умовам документації конкурнсих торгів.
Аналогічні ситуаціі щодо спорів про дійсність банківських довідок на момент розкриття тендерних пропозицій спостерігаються в узагальненій практиці Колегії АМКУ.
Завантажуємо рішення Колегії АМКУ щодо аналогічноі ситуаціі для ознайомлення Вами з подібною практикою.
Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону України « Про публічні закупівлі» ( далі- Закон) та Примірного положення прийняття рішень та відповідальність, зокрема за розгляд тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу замовника. Водночас згідно з частиною третьою статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Крім того,слід ураховувати, що закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону, зокрема: об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Суб'єктом оскарження є особа, право чи законний інтерес якої порушено внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, оскільки ми є учасником даної закупівлі, тому маємо всі законні підстави для оскарження даної закупівлі.
Як учасник вимагаємо усунення грубих порушень законодавства при проведенні даної публічної закупівлі згідно із Законом в частині прийняття таких протизаконних рішень щодо акцептування тендерної пропозиції Рішенням тендерного комітету від 19.02.2020р. протокол №19.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога Додатку 2 до Тендерної документації, учасником-переможцем» – не виконана, а тому протокол тендерного комітету№ 19 від 19.02.2020 року в частині визначення переможцем відкритих торгів є неправомірним, а пропозиція є такою, що потребує відхилення на підставі частин 1 та 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 16:07
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне:
Вимогою п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації, було «2.3. Сканкопію довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами дійсної на момент розкриття тендерної пропозиції.».
Строк/термін дії довідки з банку чинним законодавством не визначений та не обмежений. Оскільки Тендерна документація містить тільки вимогу щодо дійсності довідки на момент розкриття пропозицій, то обмеження строку дії довідки отриманої з банку немає.
Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Тобто розкриття пропозицій відбулося 07.02.2020 року о 12:05. Довідка отримана учасником ПП «Тінік-Оіл» в банку - 05.02.2020 року о 15:17:52, завантажена в електронну систему закупівель 05 лютого 2020 року 16:04 годин. Також слід зауважити, що дата завершення прийому пропозицій до 06.02.2020 року 14:54 годин, після завершення прийому пропозицій, пропозиції на участь у закупівлі не приймаються, а які подані мають бути відхилені. У своїй вимозі ви зазначаєте що дата видачі довідки має бути 07.02.2020 року в день розкриття пропозиції. Дане твердження є хибним з вашої сторони. Як можна отримати довідку від 07.02.2020 року та завантажити її в електронну систему закупівель 06.02.2020 року, тобто завантажити її, ще до її видачі у банку?
В рішенні органу оскарження № 8633-р/пк-пзвід 01.07.2019, яке Ви надаєте як рішення по аналогічній ситуації не є аналогічним, оскільки в даному рішенні Учасник надав довідку яка не відповідає за своїм змістом вимогам тендерної документації, а саме:
У складі Пропозиції ПІІ "АМІК УКРАЇНА" міститься, зокрема, довідка від 31.05.2019 № 190925/0401-1 (файл "Документація 7.pdf") видана АТ "Сітібанк", яка підтверджує, що на кінець операційного дня 30.05.2019 у ПІІ "АМІК УКРАЇНА" відсутня прострочена заборгованість за кредитами перед АТ "Сітібанк".
Разом з тим, у складі Пропозиції ПІІ "АМІК УКРАЇНА" відсутня довідка з обслуговуючого банку про відсутність саме заборгованості за кредитами на момент подання Пропозиції, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Отже, на підставі вище наведеного, можна зробити висновок, про те, що тендерна пропозиція ПП «Тінік-Оіл» відповідає вимогам тендерної документації.
Вимогою п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації, було «2.3. Сканкопію довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами дійсної на момент розкриття тендерної пропозиції.».
Строк/термін дії довідки з банку чинним законодавством не визначений та не обмежений. Оскільки Тендерна документація містить тільки вимогу щодо дійсності довідки на момент розкриття пропозицій, то обмеження строку дії довідки отриманої з банку немає.
Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Тобто розкриття пропозицій відбулося 07.02.2020 року о 12:05. Довідка отримана учасником ПП «Тінік-Оіл» в банку - 05.02.2020 року о 15:17:52, завантажена в електронну систему закупівель 05 лютого 2020 року 16:04 годин. Також слід зауважити, що дата завершення прийому пропозицій до 06.02.2020 року 14:54 годин, після завершення прийому пропозицій, пропозиції на участь у закупівлі не приймаються, а які подані мають бути відхилені. У своїй вимозі ви зазначаєте що дата видачі довідки має бути 07.02.2020 року в день розкриття пропозиції. Дане твердження є хибним з вашої сторони. Як можна отримати довідку від 07.02.2020 року та завантажити її в електронну систему закупівель 06.02.2020 року, тобто завантажити її, ще до її видачі у банку?
В рішенні органу оскарження № 8633-р/пк-пзвід 01.07.2019, яке Ви надаєте як рішення по аналогічній ситуації не є аналогічним, оскільки в даному рішенні Учасник надав довідку яка не відповідає за своїм змістом вимогам тендерної документації, а саме:
У складі Пропозиції ПІІ "АМІК УКРАЇНА" міститься, зокрема, довідка від 31.05.2019 № 190925/0401-1 (файл "Документація 7.pdf") видана АТ "Сітібанк", яка підтверджує, що на кінець операційного дня 30.05.2019 у ПІІ "АМІК УКРАЇНА" відсутня прострочена заборгованість за кредитами перед АТ "Сітібанк".
Разом з тим, у складі Пропозиції ПІІ "АМІК УКРАЇНА" відсутня довідка з обслуговуючого банку про відсутність саме заборгованості за кредитами на момент подання Пропозиції, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Отже, на підставі вище наведеного, можна зробити висновок, про те, що тендерна пропозиція ПП «Тінік-Оіл» відповідає вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АДІС" |
1 925 000,00
UAH з ПДВ
|
1 925 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" |
1 994 000,00
UAH з ПДВ
|
1 994 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 394 000,00
UAH з ПДВ
|
2 229 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
2 230 000,00
UAH з ПДВ
|
2 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АДІС" #31576283 |
Відхилено |
1 925 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 09:45
|
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" #37836304 |
Переможець |
1 994 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 15:30
|
дод. угода ПП Тінік Оіл.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 13:05
|
Договір | укладений |
05 березня 2020 13:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |