Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою: м.Київ, Дарницький бульвар, 23»
Очікувана вартість
18 670 491,78 UAH
UA-2020-01-20-004680-c 24f03d5747e448a489905a3958780845
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 15:52
Очікувана вартість: 18 670 491,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою: м.Київ, Дарницький бульвар, 23»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, Дарницький бульвар, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:43
Перелік змін Дарницький бульвар (23.01.20).doc
24 січня 2020 15:43
ТД Дарницький бульвар (23.01.20).doc
24 січня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:43
Перелік змін Дарницький бульвар (23.01.20).doc
24 січня 2020 15:43
ТД Дарницький бульвар (23.01.20).doc
20 січня 2020 16:58
ТД Дарницький бульвар (20.01.20).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обсягів фінансування
Дата подання: 22 січня 2020 13:37
Дата відповіді: 23 січня 2020 12:45
Доброго дня! Згідно оголошення та умов тендерної документації строк виконання робіт за предметом закупівлі - до 31.12.2021 року. При цьому передбачено надання в складі тендерної пропозиції календарного графіка виконання робіт. Маючи позитивний досвід виконання робіт та технічну можливість, вивчивши технічне завдання, як потенційний підрядник можемо зазначити щодо реального закінчення повного циклу будівельних робіт до 31.12.2020 р. У зв'язку з цим просимо надати інформацію щодо обсягів фінансування, передбачених на поточний 2020 рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2020 рік на виконання будівельних робіт по об'єкту «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою: м.Київ, Дарницький бульвар, 23» передбачено кошти в розмірі 6 940 000,00 грн. Пропозиції щодо збільшення асигнувань для завершення робіт у 2020 році опрацьовуються, на цей час рішення не прийнято.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-004680-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 23 січня 2020 12:41
Нецінові критерії закупівлі
Умовами закупівлі передбачено встановлення нецінових критеріїв до учасників, зокрема, умови оплати – відстрочка платежу. Ні Замовник, ні головний розпорядник бюджетних коштів – КМДА, не є прибутковими організаціями, а тому не отримують ні прибутку ні будь-якої економії.
Не зрозумілим є питання доцільності встановлення такого критерію, адже пунктом 4.6. проекту Договору, розміщеного у Додатку 5 до тендерної документації, фактично передбачена автоматична відстрочка платежу у разі затримки бюджетного фінансування «…у випадку затримки бюджетного фінансування оплата виконаних Робіт за Договором здійснюється протягом 10-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника».
Якщо врахувати те, що закупівля фінансується за рахунок бюджетних коштів, то застосування критерію відстрочка платежу, може призвести до необґрунтованого завищення вартості робіт переможцем, що в свою чергу може спричинити збитки відповідному бюджету.
Додатково прошу надати пояснення, якщо переможець встановить відстрочку платежу у 121 календарний день, чи є вірогідність того, що здійснить оплату за фактично виконані роботи значно раніше, наприклад, на 30 календарний день? Чи є вірогідність того, що при підписанні договору можливе встановлення іншого строку оплати?
З метою недопущення необґрунтованих зайвих витрат публічних коштів та усунення умов і можливостей завдання шкоди відповідному бюджету, просимо внести зміни до тендерної документації та умов закупівлі, виключивши необґрунтоване застосування неціанового критерію у вигляді нікому не потрібної відстрочки платежу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 15:54
Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004680-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 23 січня 2020 12:48
Некоректність банківських реквізитів
У відповідності до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 з 13 січня 220 року в Україні запроваджено міжнародний номер банківського рахунку (IBAN).
Тендерною документацією передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії та внесення забезпечення виконання договору. В той же час, зазначені банківські реквізити Замовника не відповідають вимогам постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162.

Прошу Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 15:53
Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004680-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 14 лютого 2020 14:26
Вимога щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з протоколом № 13/02/20/1-тк від 13.02.2020 тендерним комітетом комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» щодо участі у торгах на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Даним рішенням тендерний комітет грубо порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», дискримінуючи Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» та необ’єктивно й упереджено оцінюючи тендерну пропозицію даного учасника, про що свідчить наступне.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції визначено ніби-то непідтвердження виконання аналогічних договорів в повному обсязі – ненадання Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в на суму 11 335 123,20 грн. до Договору №6/05 від 22.05.2017 р. та Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в на суму 5 570 344,80 грн. до Договору №30/06 від 21.06.2018 р.
При цьому пп. 3.3 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учаснику слід надати «Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі». Отже, по-перше, Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» складі тендерної пропозиції надано: до Договору №6/05 від 22.05.2017 р. Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року (в якій НАРОСТАЮЧИМ ПІДСУМКОМ відображено вартість виконаних будівельних робіт та витрат З ПОЧАТКУ БУДІВНИЦТВА ДО ОСТАННЬОГО ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ на суму 11 335 123,20 грн.) та Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за грудень 2018 року, що містить дані про вартість виконаних робіт в останньому звітному періоді – в графі 3 Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року, при цьому графи 1 та 2 Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року відображають суму вартостей робіт відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за попередні періоди; та до Договору №30/06 від 21.06.2018 р. Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року (в якій НАРОСТАЮЧИМ ПІДСУМКОМ відображено вартість виконаних будівельних робіт та витрат З ПОЧАТКУ БУДІВНИЦТВА ДО ОСТАННЬОГО ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ на суму 5 570 344,80 грн.) та Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за грудень 2018 року, що містить дані про вартість виконаних робіт в останньому звітному періоді – в графі 3 Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року, при цьому графи 1 та 2 Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року відображають СУМУ ВАРТОСТЕЙ РОБІТ відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за попередні періоди. Присутні в складі тендерного комітету члени, що відповідно до займаних посад мають володіти відповідними досвідом, знаннями та навичками щодо кошторисної справи не можуть не знати наступне.
Наказом Мінрегіону України від 04.12.2009 р. № 554 «Про затвердження примірних форм первинних документів з обліку в будівництві» (зі змінами та доповненнями) було затверджено основні примірні типові форми первинних облікових документів у будівництві, в тому числі: примірна форма № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірна форма № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Даний наказ, з урахуванням роз’яснень Мінрегіону, викладених у листі від 16.03.2010 р. №12/19-3-9-14-295, містить належну інформацію щодо порядку складання та застосування форм № Кб-2в та Кб-3.
Мінрегіон визначив, що зазначені типові форми підлягають обов’язковому застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємств, установ і організацій державної власності.
Відтак, встановлено, що Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) складається, якщо підрядні роботи виконуються за рахунок бюджетних коштів або коштів підприємств, установ і організацій державної форми власності.
Вартісні показники форми підбиваються за договірними цінами, затвердженими підрядником і погодженими із замовниками, якщо інше не передбачено договором на виконання робіт.
В Акті приймання виконаних будівельних робіт наводяться дані про види, обсяги і вартість виконаних робіт у ЗВІТНОМУ ПЕРІОДІ.
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) складається для визначення вартості виконаних будівельних робіт та здійснення розрахунків за виконані підрядні роботи у будівництві. При цьому форма КБ-3 застосовується як самостійний РОРЗРАХУНКОВИЙ документ так і в поєднанні з формою КБ-2в.
Вартість робіт у формі КБ-3 підбивається за поточним рівнем цін відповідно до умов договору (контракту)
У графі 1 форми КБ-3 підбивається вартість виконаних будівельних робіт НАРОСТАЮЧИМ РЕЗУЛЬТАТОМ – з початку року по звітний місяць включно. У випадку складання Актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) у Довідці вартість виконаних робіт за період з початку року визначається як СУМА ВАРТОСТЕЙ РОБІТ, ВІДПОВІДНО ДО АКТІВ ЗА ПОПЕРЕДНІ ПЕРІОДИ. У графі 2 відбивається вартість будівельно-монтажних робіт, ремонтно-будівельних та інших підрядних робіт наростаючим підсумком, з початку року по звітний місяць включно, а у графах 3, 4, 5 із граф 1,2 виділяються відповідні дані за звітний місяць.
З 1 січня 2014 року втратили чинність первинні документи, які використовувались в обліку в будівництві, затверджені вищевказаним наказом Мінрегіонбуду та введені в дію національні стандарти України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Примірні форми первинних документів з обліку в будівництві, які використовуються з 01.01.2014 р. під час проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт, передбачено, зокрема, додатками Т–Ц до цих Правил: примірна форма № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (додаток Т); примірна форма № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (додаток У). Пунктами 1.2 зокрема ДСТУ БД.1.1-1:2013 визначено, що цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів комунальних і державних підприємств, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відтак, у примірній формі № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» містяться графи 1-3, в яких відображається вартість виконаних робіт та витрати: З ПОЧАТКУ БУДІВНИЦТВА ПО ЗВІТНИЙ МІСЯЦЬ ВКЛЮЧНО (наростаючим підсумком), з початку року по звітний місяць включно та за звітний місяць. Виходячи з вищевикладеного, Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» надано відповідні Акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів в повному обсязі. По-друге, пп. 3.4 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати СХВАЛЬНИЙ ЛИСТ – ВІДГУК від замовника (замовника або генпідрядника, у випадку якщо підрядник виконував аналогічний договір як субпідрядна організація) щодо ВИКОНАННЯ НАДАНОГО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ІЗ ОБОВЯЗКОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ЩОДО СТАНУ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ (повне/виконується), якості виконаних робіт.
Тобто, тендерний комітет, вимагаючи такий лист-відгук від замовника не вважає за необхідне або читати його, або ставить під сумнів твердження такого замовника, що його договори виконані в повному обсязі, а об’єкт введено в експлуатацію. По-третє, наданий Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» лист-відгук містить інформацію, що: 1) аналогічні договори укладені Закону України «Про публічні закупівлі» укладені за результатом проведення процедур публічних закупівель, а отже зі звітами про їх виконання безперешкодно можна ознайомитись в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro – prozorro.gov.ua, що є в загальному доступі; 2) об’єкт введено в експлуатацію із зазначенням серії та номера сертифіката – безперешкодно можна ознайомитись на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекція dabi.gov.ua. По-четверте, в протоколі № 13/02/20/1-тк від 13.02.2020 тендерний комітет НАМАГАЄТЬСЯ трактувати свою вимогу, що він мав на увазі надання Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в – за кожен звітний період на всю суму договорів, проте правильність розуміння щодо надання Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі, та сама правильність надання Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» підкріплюється таким. Тендерним комітетом комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» оголошуються закупівлі щодо інших будівельних робіт, з інформацію про які кожен бажаючий може ознайомитись у вищезгаданій інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro. Отже, серед останніх відкритих торгів на закупівлю будівельних робіт, була закупівля завершальних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оголошена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-16-003557-b.
Тендерна документація, затверджена Протоколом тендерного комітету комунального підприємства «Інженерний центр» від «16» жовтня 2019 року також містить пп. 3.3 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учаснику слід надати «Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі». Тобто,вимоги даної тендерної документації ідентичні вимогам тендерної документації на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція). За результатом проведених торгів та розгляду тендерних пропозицій протоколом тендерного комітету № 06/11/19/1-тк від 06.11.2019 визначено: визначити пропозицію ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 31281366), як таку, що відповідає вимогам тендерної документації із здійснення закупівлі завершальних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); визначити переможцем процедури закупівлі завершальних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) учасника торгів - ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 31281366); прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. При цьому учасником - переможцем процедури даної закупівлі у складі тендерної пропозиції надано якраз-таки останню Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2017 року до аналогічного договору, без надання останнього Акта приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в до форм КБ-3 за грудень 2017 року, навіть більше, не надано жодної форми КбБ-2в, при цьому тендерний комітет «побачив» та «Переконався» у підтвердженні виконання аналогічного договору.
Тобто, у ПОРІВНЯНИХ ТЕНДЕРНИХ ДОКУМЕНТАЦІЯХ ПО ДВОХ ЗАКУПІВЛЯХ НАЯВНА ПОВНІСТЮ ІДЕНТИЧНА ВИМОГА В ЧАСТИНІ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ: «Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі» - відповідно до пп. 3.3 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону). І, не зважаючи, на практично той же склад тендерного комітету (за винятком пари осіб), в ідентичній ситуації, тендерний комітет по-різному інтерпретує свої вимоги. НЕ ВІДХИЛИВШИ тендерну пропозицію ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» під час проведення закупівлі завершальних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), але ВІДХИЛИВШИ при цьому тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» щодо участі у торгах на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) при різному трактуванні однієї вимоги щодо дотримання учасниками пп. 3.3 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), тендерний комітет відкрито й демонстративно дискримінував та провів абсолютно необ’єктивну й повністю упереджену оцінку тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ». Якщо ж тендерний комітет дотримується своєї НОВОЇ позиції, продемонстрованої стосовно розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» щодо розуміння вимог, встановленим пп. 3.3 п. 3 Розділу І тендерної документації, отже попередні закупівлі (як мінімум одна – наведена як приклад), були ПРОВЕДЕНІ З ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА З ПИТАНЬ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та заслуговують на увагу з боку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю та проводить моніторинг закупівель, відповідно, договори, укладені, за результатом їх проведення – є нікчемними, а кошти, сплачені за цими договорами – безпідставно витрачені . Виходячи з вищевикладеного, вимагаю від тендерного комітету: скасувати незаконне та таке, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ», повторно - об’єктивно та неупереджено розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 16:54
Тендерним комітетом КП "Інженерний центр" опрацьована Ваша вимога. Вирішено рішення тендерного комітету затверджене протоколом № 13/02/20/1-тк від 13.02.2020 залишити без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004680-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 18 лютого 2020 19:22
Вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Згідно з протоколом № 17/02/20/1-тк від 17.02.2020 тендерним комітетом комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» ЄДРПОУ 42126756 щодо участі у торгах на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» переможцем закупівлі.
Проте, здійснивши аналіз тендерної пропозиції учасника - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», виявлено, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, встановлених Замовником у зв’язку з наступним.
Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.02.2020 р. визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (розділ І Додатку 1 до тендерної документації).
Для участі у зазначеній процедурі закупівель учасники повинні відповідати таким критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Підпунктом 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо надання довідки у довільній формі ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ Учасника, яке необхідне для виконання робіт.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» у складі тендерної пропозиції надано документ Довідка МТБ.pdf, що містить інформацію про наявність приміщень (офісних, складських та ін.), водночас даною довідкою НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО НАЯВНОСТІ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.
Підпунктом 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо надання довідки у довільній формі про наявність працівників ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ОСВІТУ, ЗНАННЯ ТА ДОСВІД.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» у складі тендерної пропозиції надано документ Довідка працівники.pdf, що містить інформацію про посади та прізвище, ім’я по батькові працівників, водночас дана довідка не містить інформації про КВАЛІФІКАЦІЮ, ОСВІТУ, ЗНАННЯ ТА ДОСВІД зазначених працівників.
Підпунктами 3.1.-3.4. пункту 3 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, що вимагаються Замовником для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання налогічного договору. Зокрема, пп. 3.3. п. 3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати: Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі. У ВИПАДКУ НЕВІДПОВІДНОСТІ СУМИ ДОГОВОРУ ТА ДОВІДКИ(-ОК) ПРО ВАРТІСТЬ ВИКОНАНИХ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ТА ВИТРАТ ЗА ФОРМОЮ КБ-3, Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в надати письмове ПОЯСНЕННЯ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ СУМ.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» у складі тендерної пропозиції надано Договір підряду №172/19-30 від 15.03.2019 р., відповідно до пп. 3.1. п. 3 якого загальна вартість за даними договором становить 25 790 040,92 грн., а згідно заключної Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 (файл Акт 17-20.pdf) за грудень 2019 року вартість виконаних робіт з початку будівництва склала 21 410 058,26 грн.,що встановлює невідповідність між сумою договору та сумами виконаних будівельних робіт. При цьому в складі тендерної пропозиції даним учасником НЕ НАДАНО письмового ПОЯСНЕННЯ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ СУМ.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» ЄДРПОУ 42126756, у зв’язку з вищеперерахованим не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, пп. 2.3. п. 2. Додатку 6 до тендерної документації визначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Технічного завдання передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
Згідно аналізу наданих документів в складі тендерної ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» виявлено, що даним учасником НЕ НАДАНО ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт, а отже не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно з п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», не відповідає вимогам тендерної документації, встановлених Замовником та мала б бути відхилена як така, що не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника в цілому.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» ПОВТОРНО нагадує Замовнику, що відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ; запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому тендерним комітетом опрацьована попередня вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» та було вирішено рішення тендерного комітету затверджене протоколом №13/02/20/1-тк від 13.02.2020 залишити без змін, БЕЗ НАДАННЯ додаткової інформацію стосовно причин невідповідності та стосовно дискримінації порівняно з учасниками інших закупівель Замовника.
Визнаючи переможцем даної закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», тендерна пропозиція якого не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, Замовник повторно порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від тендерного комітету усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель: скасувати рішення про визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» переможцем процедури закупівлі будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) , переглянути повністю тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» щодо відповідності тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2020 14:54
Тендерним комітетом КП "Інженерний центр" опрацьована Ваша вимога. Вирішено рішення тендерного комітету затверджене протоколом № 17/02/20/1-тк від 17.02.2020 залишити без змін.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-30-000015 ● b369f454c56845039e5fef2678d95478
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 08:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.06.2020 № 109
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2020 № 109

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-20-004680-c 20.01.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-06 10:03:01

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції приміщень захисної споруди №101401 (модернізація по відведенню підземних вод) (вул. Бориспільська, 30А) (код ДК021:2015(СРV): 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 14 048 955,21 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-16-005606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. На якій підставі, відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі?
2. Чим підтверджено несумісність робіт з уже виконаними роботами?
3. У чому полягає спеціалізований характер виконання робіт?
4. Чим підтверджено наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (обґрунтування)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-06 10:06:47

запит про надання пояснень

У зв’язку з технічною помилкою, просимо не надавати відповідь на вказане питання.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 18 127 918,69
UAH з ПДВ
18 037 918,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" 18 100 113,60
UAH з ПДВ
18 100 113,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 18 341 570,38
UAH з ПДВ
18 341 570,38
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"" 18 665 583,18
UAH з ПДВ
18 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" 18 642 484,86
UAH з ПДВ
18 642 484,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 16:59
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:29
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:24
ГАРАНТІЯ_69.2020-НГЕ_31.01.2020.7z
04 лютого 2020 15:24
26. Ліцензія та дозвіл.pdf
04 лютого 2020 15:24
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 14:48
Електронний підпис
04 лютого 2020 14:47
8 Свідоцтво ПДВ.pdf
04 лютого 2020 14:47
Кошторис.rar
04 лютого 2020 14:47
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 14:47
Ст 17 ЗУ.pdf
04 лютого 2020 14:47
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 14:47
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 13:32
Електронний підпис
04 лютого 2020 13:31
Установчі док.rar
04 лютого 2020 13:29
Додаток 8.pdf
04 лютого 2020 13:29
Додаток 7.pdf
04 лютого 2020 13:29
Додаток 5.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 13:12
Довідка МВС.pdf
18 лютого 2020 13:11
Корупція переможець.pdf
03 лютого 2020 19:20
ліцензія БК АНТА.pdf
03 лютого 2020 19:20
претензійна робота.pdf
03 лютого 2020 19:20
ст. 17.pdf
03 лютого 2020 19:20
Статут.pdf
03 лютого 2020 19:20
Лист-згода.pdf
03 лютого 2020 19:20
Рішення правочин.pdf
03 лютого 2020 19:20
Відгук.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 17-20.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 16.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 14-15.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 12-13.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 11.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 9-10.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 7-8.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 5-6.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 3-4.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 2.pdf
03 лютого 2020 19:20
Акт 1.pdf
03 лютого 2020 19:20
ДУ №3 до Дог.172_19-30.pdf
03 лютого 2020 19:20
ДУ №2 від 23.12.2019.pdf
03 лютого 2020 19:20
Договір_Б32_ч3.pdf
03 лютого 2020 19:20
Договір_Б32_ч2.pdf
03 лютого 2020 19:19
Договір_Б32_ч1.pdf
03 лютого 2020 19:19
наказ бухгалтер.pdf
03 лютого 2020 19:19
Довідка працівники.pdf
03 лютого 2020 19:19
Договор склад.pdf
03 лютого 2020 19:19
Довідка МТБ.pdf
03 лютого 2020 19:19
санкції.pdf
03 лютого 2020 19:19
субпідрядник.pdf
03 лютого 2020 19:19
гарантія переможець.pdf
03 лютого 2020 19:19
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 лютого 2020 19:19
Гарантыйний лист.pdf
03 лютого 2020 19:19
Сертифікат кошторис.pdf
03 лютого 2020 19:19
Локальний кошторис 2-1-8.pdf
03 лютого 2020 19:19
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
03 лютого 2020 19:19
143 Дарницький.imd
03 лютого 2020 19:19
2 часть_compressed.pdf
03 лютого 2020 19:19
1 часть_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
Відхилено 18 037 918,68
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 14:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"
#35262237
Відхилено 18 100 113,60
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 17:35
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 18 341 570,38
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:37
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп""
#35340718
Відхилено 18 500 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"
#42126756
Переможець 18 642 484,86
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 17:08

Документи

10 лютого 2020 14:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"
#42126756
18 642 484,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:51
ДУ №13 172-20-17.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 11:24
ДУ №12 Дарницький бульвар..pdf зміни до договору
01 грудня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:08
ДУ №11 172-20-17.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 16:21
ДУ №10 Дарницький бульвар_скан.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 15:02
ДУ №9 172-20-17 (Дарницький).pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 15:24
ДУ №8 Дарн.б-р.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 12:48
ДУ № 7 до Дог.172_20-17.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 10:55
ДУ №6 до Дог.172_20-17.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 11:28
ДУ №5 до 172_20-17.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 11:55
ДУ №4 172-20-17.pdf зміни до договору
01 липня 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 13:08
ДУ №3 172-20-17.pdf зміни до договору
05 червня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 12:39
ДУ №2 від27.05.2020.pdf зміни до договору
01 червня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 13:34
ДУ №1 172-20-17 (Дарницький).pdf зміни до договору
11 березня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 16:58
172-20-17 (Дарницький бульвар БМР).pdf укладений
28 лютого 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми авансу
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми авансу
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; У зв'язку із уточненням обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості проедмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів робіт.
Номер договору про закупівлю: 172/20-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 280 336,43
UAH (в тому числі ПДВ 2 713 389,40 UAH)