Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензин А-95
Очікувана вартість
278 208,00 UAH
UA-2020-01-17-002184-c 0625810ce9c1424492efad2391da3951
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гершанович-Попкова Неля Станіславівна

380577252977 shev_adm@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459172
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Науки, 17-А
Контактна особа: Гершанович-Попкова Неля Станіславівна
380577252977
shev_adm@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:28
Очікувана вартість: 278 208,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 391,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А-95 по талонах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10080 літр
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, просп. Науки, буд. 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться на підставі видаткових накладних, виданих Постачальником окремо на кожну партію Товару, шляхом безготівкової оплати Замовником Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:17
Проект договору.docx
17 січня 2020 16:16
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002184-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 22 січня 2020 12:07
ВИМОГА (ТД)
Привести тендерну документацію у відповідність до норм ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 17:37
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтєю 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити.
На виконання Розділу ІІІ, Додатку 1 тендерної документації, учасник подає документи, які підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видані на ім’я учасника, на кожну АЗС, згідно з переліком у Додатку 1.1. до тендерної документації згідно із Законом України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР (зі змінами). Згідно із статтєю 1 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР (зі змінами), визначено термін роздрібна торгівля пальним, а саме: роздрібна торгівля пальним це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/ газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Відповідно до ліцензійних умов для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним суб’єкт господарювання повинен мати АЗС у власності або на праві користування.
Ураховуючи вимоги частини 2 статті 36 Закону про те, що учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, Замовником були встановлені вимоги щодо наявності в учасника власних або орендованих АЗС з документальним підтвердженням цього, поданням копій ліцензій.
Відповідно до п. 3.1. Положення про Адміністрацію Шевченківського району Харківської міської ради, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 7 скликання» від 20.11.2015 № 7/15 (зі змінами), метою діяльності та основним завданням адміністрації є реалізація функцій місцевого самоврядування на території Шевченківського району міста Харкова, забезпечення прав і свобод громадян в межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією і законами України. Під час виконання покладених на адміністрацію району функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного забезпечення і ефективного реагування у випадку аварійних ситуацій, стихійних, надзвичайних ситуацій та забезпечення належної життєдіяльності мешканців Шевченківського району міста Харкова. Ураховуючи зазначене, гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника.
Вимоги тендерної документації Замовника та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону, тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, організації сталої роботи адміністрації району, гарантованого забезпечення паливом службового автотранспорту Замовника та ефективного використання бюджетних коштів, вимоги тендерної документації вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону, а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Протокол № 9 від 23.01.2020р. засідання тендерного комітету Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника щодо вимоги
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002184-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 23 січня 2020 17:51
ВИМОГА (ТД)
Привести тендерну документацію у відповідність до норм ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 10:23
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтєю 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити.
На виконання Розділу ІІІ, Додатку 1 тендерної документації, учасник подає документи, які підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видані на ім’я учасника, на кожну АЗС, згідно з переліком у Додатку 1.1. до тендерної документації згідно із Законом України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР (зі змінами). Згідно із статтєю 1 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР (зі змінами), визначено термін роздрібна торгівля пальним, а саме: роздрібна торгівля пальним це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/ газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Відповідно до ліцензійних умов для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним суб’єкт господарювання повинен мати АЗС у власності або на праві користування.
Ураховуючи вимоги частини 2 статті 36 Закону про те, що учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, Замовником були встановлені вимоги щодо наявності в учасника власних або орендованих АЗС з документальним підтвердженням цього, поданням копій ліцензій.
Відповідно до п. 3.1. Положення про Адміністрацію Шевченківського району Харківської міської ради, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 7 скликання» від 20.11.2015 № 7/15 (зі змінами), метою діяльності та основним завданням адміністрації є реалізація функцій місцевого самоврядування на території Шевченківського району міста Харкова, забезпечення прав і свобод громадян в межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією і законами України. Під час виконання покладених на адміністрацію району функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного забезпечення і ефективного реагування у випадку аварійних ситуацій, стихійних, надзвичайних ситуацій та забезпечення належної життєдіяльності мешканців Шевченківського району міста Харкова. Ураховуючи зазначене, гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника.
Вимоги тендерної документації Замовника та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону, тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, організації сталої роботи адміністрації району, гарантованого забезпечення паливом службового автотранспорту Замовника та ефективного використання бюджетних коштів, вимоги тендерної документації вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону, а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Протокол № 10 засідання тендерного комітету Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради від 24.01.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника щодо вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 246 758,40
UAH з ПДВ
246 758,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Демченко О.М. 251 596,80
UAH з ПДВ
251 596,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 17:59
уповноважений_Наказ.pdf
28 січня 2020 17:59
Статут.pdf
28 січня 2020 17:59
ст17_9_бенефіціари.pdf
28 січня 2020 17:58
санкції_відсутність.pdf
28 січня 2020 17:58
пропозиція_тендерна.pdf
28 січня 2020 17:58
проект_договору.pdf
28 січня 2020 17:58
працівники_учасника.pdf
28 січня 2020 17:58
обсяги_строки.pdf
28 січня 2020 17:58
матер_техн_база.pdf
28 січня 2020 17:58
ліцензія.pdf
28 січня 2020 17:57
захист_довкілля.pdf
28 січня 2020 17:57
ЄДРПОУ_Витяг.pdf
28 січня 2020 17:57
досвід_ФАРСІ_відгук.pdf
28 січня 2020 17:57
директор_Протокол.pdf
28 січня 2020 17:57
директор_Наказ.pdf
28 січня 2020 17:56
Електронний підпис
28 січня 2020 17:55
витяг_ПДВ.pdf
28 січня 2020 17:55
виробник.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 09:48
Електронний підпис
11 лютого 2020 09:47
public_doc.pdf
11 лютого 2020 09:47
public_doc.p7s
11 лютого 2020 09:47
Dovidka_20011523850840509254.pdf.p7s
11 лютого 2020 09:47
Dovidka_20011523850840509254.pdf
31 січня 2020 16:37
Електронний підпис
31 січня 2020 16:37
цінова.pdf
31 січня 2020 16:37
Свид.гос.регистрации.jpg
31 січня 2020 16:37
Св-во НДС.pdf
31 січня 2020 16:37
пропозиція.pdf
31 січня 2020 16:37
паспорт код Демченко.PDF
31 січня 2020 16:37
Кузнецкая.PDF
31 січня 2020 16:37
Клочковская 98.PDF
31 січня 2020 16:37
Документ_ЄДР_1006273210.zip
31 січня 2020 16:37
відгук Парк.pdf
31 січня 2020 16:37
Ахсарова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ФОП Демченко О.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Відхилено 246 758,40
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 10:04
ФОП Демченко О.М.
#1966016154
Переможець 251 596,80
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Демченко О.М.
#1966016154
251 596,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:05
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
03 січня 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 15:00
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
20 травня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 10:21
Договір.pdf укладений
18 лютого 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме – узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 154,80
UAH (в тому числі ПДВ 41 525,80 UAH)