Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-01-17-000126-c c9085772414e4203a14473fc7c1a462d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буденкова Наталія Вікторівна

+380569568935 katp042802@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"
Код ЄДРПОУ: 03341701
Місцезнаходження: 51905, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64
Контактна особа: Буденкова Наталія Вікторівна
+380569568935
katp042802@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 15:21
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, Дніпровський район міста Кам'янського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту ___________(наданих послуг або виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Джерело фінансування - власні кошти підприємства Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 09:17
додаток 5 проект договору.doc
17 січня 2020 09:17
додаток 4 комерційна пропозиція.doc
17 січня 2020 09:17
додаток 3 техн-ні вимоги.doc
17 січня 2020 09:17
додаток 2 ст. 17.doc
17 січня 2020 09:17
додаток 1 вимоги ст. 16.doc
17 січня 2020 09:17
ТД 17.01.2020 сант. літо Дніпровський район.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000034 ● cce218bdb7234588b272a66f2e3aede6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 12:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.04.2020
№ 84

Дніпро


Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.04.2020 № 84

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
назва замовника 26 UA-2020-01-17-000126-с 17.01.2020 Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (код ЄДРПОУ 03341701)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-04 14:14:46

Пояснення з власної ініціативи

Частиною 5 статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції Закону № 922 до 19.04.2020 (ч.5 ст.8 в редакції Закону після 19.04.2020) передбачено, що протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Замовник у межах строку здійснення моніторингу закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Ураховуючи норми ст. 7-1 Закону 922 просимо Вас запитати у замовника пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі або підвантажити в систему закупівель детальні/розгорнуті підстави проведення моніторингу закупівлі, для того щоб замовник міг скористатися своїм законним правом з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Дякуємо

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-05-08 16:36:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-000126-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:

Чому Замовник не скористався своїм правом (можливістю) прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та не відхилив тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник ФОП Оскаленко Сергій Олександрович у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі (лист від 31.01.2020 №15) про те, що він має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник ФОП Оскаленко Сергій Олександрович наданою інформацією: в листі від 31.01.2020 №29, де він гарантує, що подана ним пропозиція повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, не залучаючи субпідрядників, не підтвердив наявність в своїй тендерній пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази, крім орендованого автомобіля МАЗ 53362 (лист від 31.01.2020 №38), для виконання послуг відповідно до умов п.6 розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 тендерної документації, а саме:
п.8 Літне утримання. Очищення проїжджої частини доріг біля бордюрів від нанесеного грунту вручну з використанням навантажувача;
п.11 Очищення середньозабрудненого покриття машиною дорожньою підмітально-прибиральною вакуумною;
п.12 Літнє утримання. Миття проїздної частини автомобільної дороги з використанням поливо-мийної машини;
п.14 Переміщення поливомийної машини;
п.19 Літне утримання. Очищення території середньозабрудненого покриття алей, тротуарів, доріжок між частинами парку, майданчиків машиною дорожньою підмітально-прибиральною вакуумною.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-14 11:55:11

Пояснення з власної ініціативи

У межах проведення моніторингу закупівлі надаємо пояснення по закупівлі Послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-000126-с) .
Щодо питання стосовно невідхилення учасника у зв'язку із тим, що він має заборгованість зі сплати податків і зборів пояснюємо, що відповідно до частини 2 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Дана норма Закону надає право Замовнику відхили пропозицію учасника, це не є обов'язком Замовника відхиляти таку пропозицію.
Стосовно питань не підтвердження у своїй тендерній пропозиції обладання та матеріально-технічної бази крім автомобіля МАЗ 53362 пояснюємо наступне:
Абз.17 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 містить посилання на те, що тендерна документація при закупівлі робіт повинна містити - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, Законом передбачено в обов'язковому порядку зазначення інформації про субпідрядника при закупівлі робіт, а не послуг.
Учасник при поданні пропозиції міг не зазначити про залучення субпідпрядника на суму менше 20 % від вартості договору. Тим більше довідка від 17.02.2020 № 33, яка подана учасником у складі пропозиції містить інформацію про те, що на дату подання пропозиції він не планує залучати субпідрядні орагізації.
з повагою,
Замовник

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2020-05-04-000034) За висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-000126-с (далі – Висновок) встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ зобов’язує вжити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Не погоджуючись з Висновком, Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (03341701) надає аргументовані заперечення до Висновку У висновку мова йде про те, що Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Оскаленко Сергій Олександрович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 17.02.2020 №08/20. Але з цим погодитися не можемо у зв’язку із наступним: Абз.17 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 містить посилання на те, що тендерна документація при закупівлі робіт повинна містити - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 4 статті 16 цього Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, Законом передбачено в обов'язковому порядку зазначення інформації про субпідрядника при закупівлі робіт, а не послуг. Учасник при поданні пропозиції міг не зазначити про залучення субпідпрядника на суму менше 20 % від вартості договору. Таким чином, вважаємо безпідставними та неправомірними висновки про те, що при проведенні цієї закупівлі Замовником порушено п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону і що пропозицію учасника необхідно було відхилити, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.

2020-05-20 11:54:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: подана позовна заява 27.05.2020 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу
Дата публікації: 28 травня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 2 999 907,47
UAH з ПДВ
2 999 907,47
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2020 21:16
Електронний підпис
08 лютого 2020 21:16
SCAN0002.PDF
08 лютого 2020 21:16
40350020603653 (1).XML
08 лютого 2020 21:16
Довыдка.pdf
01 лютого 2020 17:49
Електронний підпис
01 лютого 2020 17:49
SCAN0003.PDF
01 лютого 2020 17:49
Проект договору.PDF
01 лютого 2020 17:49
Кваліфікаційні вимоги.PDF
01 лютого 2020 17:49
Інші документи.pdf
01 лютого 2020 17:48
Гарантія.pdf
01 лютого 2020 17:48
SCAN0001.PDF

Публічні документи

01 лютого 2020 10:09
Електронний підпис
01 лютого 2020 10:08
Інші.PDF
01 лютого 2020 10:08
ДОГОВІР.PDF
01 лютого 2020 10:08
Виписка та паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3138320295
Переможець 2 999 907,47
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 19:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 19:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3138320295
2 999 907,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:10
SCAN0004.PDF укладений
31 грудня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:08
SCAN0016.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 20:36
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 21:35
08-20 договор.pdf укладений
17 лютого 2020 21:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 З.У. «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 650 995,72
UAH
Причини розірвання договору: по факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, уклали цю додаткову угоду про таке: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір, - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються наданими Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі (всього за Договором -2650995.72грн.)