Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
2 087 330,80 UAH
UA-2020-01-15-003787-c a548753d6e8b488b88e5207348c06710
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Інга Андріївна

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Олійник Інга Андріївна
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 14:37
Очікувана вартість: 2 087 330,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 436,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Хліб пшеничний подовий в/г – 72 195,000 кг
Хліб житньо-пшеничний – 58 508,000 кг
Сухарі панірувальні фасовані – 684,50кг
Булка здобна звичайна – 3 361,3 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134748.8 кг.
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 19:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 19:43
тд 2020 хліб повтор.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-15-003787-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1", Код ЄДРПОУ:00381539
Дата подання: 05 лютого 2020 13:55
Оскарження рішення за протоколом № 92 засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Саксаганської районної в місті ради від 04.02.2020 р., до закупівлі товару "Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби" ДК 021:2015: 15810000-9 Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-01-15-003787-c
Зобов'язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем Фізичну особу-підприємця Нестеров Андрій Сергійович згідно закупівлі ДК 021: 2015 : 15810000-9 " Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби "Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-01-15-003787-c
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2020 17:29
Рішення від 06.02.2020 № 2259 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2020 17:29
рішення від 25.02.2020 № 3615.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1.На виконання рішення Антимонопольного комітету України №3615-р/пк-пз від 25.02.2020 скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради від 04.02.2020 (Протокол №92) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1" та скасувати рішення від 04.02.2020 (Протокол №95) про визначення Фізичної особи-підприємця Нестерова Андрія Сергійовича переможцем процедури закупівлі № UA-2020-01-15-003787-c по предмету: «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби». 2. Визнати ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1" переможцем по предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (UA-2020-01-15-003787-c) та укласти договір згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 26 березня 2020 09:59

Документи подані скаржником

05 лютого 2020 13:55
Скарга.pdf
05 лютого 2020 13:55
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

26 березня 2020 09:59
Протокол №131.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-04-000024 ● 22326ae64c1b4b1da4e0df93ebee9ea4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.10.2020 № 222

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

1
UA-2020-01-15-003787-c
15.01.2020 Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (код за ЄДРПОУ 02124781) Дані автоматичних індикатарів ризиків


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та будемо вживати усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в подальшому у наступних закупівлях. На даному етапі виявлені порушення, є такі, що неможливо усунути, а також є такими, що не становлять негативного впливу на бюджет, та не можуть бути усунені. Зобов’язуємося в подальшому при здійсненні закупівель врахувати зауваження органу державного фінансового контролю, що викладені в висновку про результати перевірки, з метою недопущення їх в майбутньому, при проведенні процедур закупівель відповідно до законодавства про публічні закупівлі, в майбутньому більш уважно перераховувати суми ПДВ надані учасником у складі тендерної пропозиції.

2020-11-24 16:58:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (До п.3.1 договору від 25.03.2020р. №32ВТ та до специфікації до договору не вірно внесена інформація щодо загальної вартості ПДВ)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1" 1 575 907,40
UAH з ПДВ
1 070 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ" 1 719 054,36
UAH з ПДВ
1 071 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ліпатов Олексій Васильович 2 084 353,05
UAH з ПДВ
1 072 083,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Нестеров Андрій Сергійович 2 085 722,05
UAH з ПДВ
2 085 722,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 18:36
Електронний підпис
30 січня 2020 18:22
Тендерна пропозиція-.pdf
30 січня 2020 17:31
Довідка на транспорт.pdf
30 січня 2020 12:14
Електронний підпис
30 січня 2020 11:24
Тендерна пропозиція-.pdf
30 січня 2020 08:31
Електронний підпис
30 січня 2020 07:46
График постачання.pdf
30 січня 2020 07:46
штатний роспис.pdf
30 січня 2020 07:46
Дислокація.pdf
30 січня 2020 07:46
додаток 2.pdf
30 січня 2020 07:46
Реєстр.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 15:58
Електронний підпис
30 січня 2020 14:23
Дислокація.pdf
30 січня 2020 14:23
ISO ТОВ 24.12.19.pdf
30 січня 2020 14:23
ч.2 ст 17.pdf
30 січня 2020 14:23
тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 14:23
СТАТУТ.PDF
30 січня 2020 14:23
стаття17.pdf
30 січня 2020 14:23
ст.17.pdf
30 січня 2020 14:23
ст 17.pdf
30 січня 2020 14:22
проект договору.pdf
30 січня 2020 14:22
Право власности.pdf
30 січня 2020 14:22
п.9ч.1ст.17.pdf
30 січня 2020 14:22
п.8ч.1ст.17.pdf
30 січня 2020 14:22
п.6 ч.1 ст.17.pdf
30 січня 2020 14:22
п.5 ч.1 ст.17.pdf
30 січня 2020 14:22
п.4 ч.1 ст. 17.pdf
30 січня 2020 14:22
п.3 ч.1 ст.17.pdf
30 січня 2020 14:22
п.2ч.1 ст.17.pdf
30 січня 2020 14:22
п.10ч.1ст.17.pdf
30 січня 2020 14:22
Наказ на директора.PDF
30 січня 2020 14:22
лист-гарантія.pdf
30 січня 2020 14:22
Копія ПДВ.pdf
30 січня 2020 14:22
договір оренди майна.pdf
30 січня 2020 14:22
довідка санкції.pdf
30 січня 2020 14:22
довідка МТБ.pdf
30 січня 2020 14:22
Графік постачання.pdf
30 січня 2020 14:22
Витяг з ЄДР 24.01.2020.pdf
30 січня 2020 14:22
Аналогічний договір.pdf
30 січня 2020 14:22
АКТ ОСБТЕЖЕННЯ ХЗ 4.pdf
30 січня 2020 14:22
АКТ ОСБТЕЖЕННЯ ХЗ 3.pdf
30 січня 2020 14:22
13 Тех паспорта.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 15:28
Витяг.jpg
30 січня 2020 15:28
ЛАВ., 1код.JPG

Публічні документи

07 лютого 2020 14:23
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:22
Цінова пропозиція.doc.pdf
30 січня 2020 15:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ"

ФОП Ліпатов Олексій Васильович

ФОП Нестеров Андрій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1"
#00381539
Рішення скасоване 1 070 999,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ"
#39374206
Рішення скасоване 1 071 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:37
Фізична особа-підприємець Ліпатов Олексій Васильович
#2946906370
Рішення скасоване 1 072 083,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:37
Фізична особа-підприємець Нестеров Андрій Сергійович
#3000617459
Рішення скасоване 2 085 722,05
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:37
ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1"
#00381539
Переможець 1 070 999,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 14:10

Документи

04 лютого 2020 10:50
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:49
Протокол №92.pdf
31 січня 2020 15:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

04 лютого 2020 13:57
Електронний підпис
04 лютого 2020 13:56
Протокол № 93.pdf

Документи

04 лютого 2020 14:06
Електронний підпис
04 лютого 2020 14:06
Протокол №94.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1"
#00381539
1 070 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 16:41
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:12
ду до договору 32ВТ.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 16:12
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:08
ДУ №5 до договору №32вт.pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:59
ду №4 до договору 32вт.pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 18:57
32ВТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:57
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:13
32вт.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:12
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:21
ДУ №1 до Договору №32ВТ.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 15:47
Договір №32ВТ.pdf укладений
25 березня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу ХІІІ та викласти реквізити Замовника у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 32ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились зменшити суму договору на 485579,65 грн
Номер договору про закупівлю: 32ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 32ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити загальну кількість товару Договору № 32ВТ від 25.03.2020 року: на 8453,60 кг, та на суму 67694 грн. 34 коп.
Номер договору про закупівлю: 32ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 32ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну договору на 3690,28 грн
Номер договору про закупівлю: 32ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 649 423,41
UAH (в тому числі ПДВ 108 237,24 UAH)