Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція баскетбольного майданчика на території ЗОСШ №1, в м. Чернігові»
Очікувана вартість
5 196 822,00 UAH
UA-2020-01-08-001266-c b7516f8a52844033a36758d1941866ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олександр Володимирович

380462774842 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, к. 216
Контактна особа: Макаров Олександр Володимирович
380462774842
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 12:11
Очікувана вартість: 5 196 822,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 984,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25984.11 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція баскетбольного майданчика на території ЗОСШ №1, в м. Чернігові»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція баскетбольного майданчика на території ЗОСШ №1, в м. Чернігові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата за фактично виконані роботи відповідно до підписаних сторонами актів за формою КБ-2в. Джерело фінансування - кошти міського бюджету Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:44
Модульна конструкція.pdf
08 січня 2020 15:37
ДОДАТОК 5 Банківська гарантія.docx
08 січня 2020 15:36
Календарний графік ЗРАЗОК.xlsx
08 січня 2020 15:36
ДОДАТОК 3 Договір.docx
08 січня 2020 15:36
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx
08 січня 2020 15:36
Додаток 1 перелік дкументів для учасника торгів.docx
08 січня 2020 15:36
Тендерна документація.docx
08 січня 2020 15:35
Додаток 2 Технічна специфікація.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне питання
Дата подання: 14 січня 2020 12:28
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:44
Добрий день. Телефон, наданий на сайті не актуальний!!! не працює!! Надайте номер, який працює. Питання: 1. Уточніть тип модульної конструкції (розмір, призначення). 2.Проект виконання робіт . Який склад (загальний?, детальний?).
Відповідь: Доброго дня. На ваш запит додатково до Додатку 2 технічна специфікація опубліковано план та комплектність модульної конструкції. Також повідомляємо, що склад та зміст проекту виконання робіт визначається додатком К ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва. Додатково зазначаємо, що на сайті та у тендерній документації на закупівлю зазначено актуальні телефони контактних осіб Замовника.
щодо фінансування
Дата подання: 15 січня 2020 14:05
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:40
Добрий день, відповідно до тендерної документації строки виконання робіт до 31 липня 2021 року, прошу уточнити яке фінансування передбачене на 2020 рік та на 2021.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов тендерної документації та проекту договору фінансування виконання робіт на об’єкті буде здійснюватись за кошти міського бюджету. Умовами тендерної документації визначено, що джерела фінансування об’єкту не є істотними умовами договору та можуть бути змінені у разі зміні обставин.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-08-001266-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ Промкомплект ", Код ЄДРПОУ:24213675
Дата подання: 07 лютого 2020 10:06
Вимога щодо обґрунтування відхилення пропозиції ТОВ ВКФ «Промкомплект», та перегляду пропозиції.
ТОВ ВКФ «Промкомплект», є учасником процедури відкритих торгів за закупівлею «Реконструкція баскетбольного майданчика на території ЗОСШ №1, в м. Чернігові». Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва міської ради м. Чернігова № 18 від 05 лютого 2020 р. про відхилення нашої тендерної пропозиції, міститься дискримінаційне та невідповідне до дійсності обґрунтування відхилення нашої пропозиції. Згідно ч. 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, в іншому випадку ми вимушені будемо подати заяву до Державної аудиторської служби про проведення моніторингу по дотриманню законодавства про публічні закупівлі та подати скаргу до антимонопольного комітету.

Відповідно до протоколу № 18 Замовником було встановлено що:
1. Банківська гарантія № 273-20 не відповідає вимогам Додатку 5 до Тендерної документації (відсутнє посилання на тендер на офіційному сайті httр://рrоzоrrо.gоv.uа)

Пояснення: У складі тендерній пропозиції нами було надана банківська гарантія № 273-20 в якій є посилання на тендер на офіційному сайті, а саме абзац перший: «Ми були проінформовані про те, що у відповідь на Ваше оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-08-001266-c, ID b7516f8a52844033a36758d1941866ad, розміщене на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua...».

2. Учасником не підтверджено наявність відповідної кількості працівників (у складі тендерної пропозиції Учасником не надано копію останнього поданого до контролюючого органу звіту, у якому міститься інформація про кількість штатних працівників та не надано копію останнього поданого субпідрядником до контролюючого органу звіту, у якому міститься інформація про кількість штатних працівників)

Пояснення: У складі тендерної пропозиції нами було надано файл 3. Інформація та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям стр. 1-97, саме в цьому файлі є: Квитанція №2 від 17.01.2020 р. та Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування поданого до ГУ ДСП у Київській області, де зазначено, що кількість штатних працівників становить 203 особи. Також було надано від субпідрядної організації, ПаРТ «Електроспецбуд-Славутич», Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку на дату подання 17.01.2020 р., де теж вказана кількість працівників.

3. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано Ліцензію відповідного зразка в переліку робіт якої зазначено «монтаж систем електропостачання» (У складі тендерної пропозиції Учасником надано ліцензію субпідрядної організації в переліку робіт якої зазначено «монтаж систем електропостачання», в той час як п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації наявність ліцензії із відповідним видом робіт вимагалась саме у Учасника, а заміни її Ліцензією субпідрядної організації не передбачалося)

Відповідь: Тендерною документацією не заперечно залучати субпідрядні організації, прошу звернути увагу, що інтерпретація Замовника відмови «наявність ліцензії із відповідним видом робіт вимагалась саме у Учасника, а заміни її Ліцензією субпідрядної організації не передбачалося» це є умова, що обмежує конкуренцію та є порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 14:21
Внести виправлення у Протокол тендерного комітету № 18 від 05.02.2020 року шляхом виключення з п. 2 ч. 2 фрази «не надано копію останнього поданого до контролюючого органу звіту, у якому міститься інформація про кількість штатних працівників та». Визнати помилковим включення зазначеної фрази у Протоколі тендерного комітету № 18 від 05.02.2020 року.
Виходячи з того, що внесення зміни до протоколу не тягне за собою зміну наслідків, що настали у зв’язку з його прийняттям, рішення тендерного комітету щодо відхилення ТОВ «ВКФ Промкомплект» по закупівлі «Реконструкція баскетбольного майданчика на території ЗОСШ №1, в м. Чернігові» на підставі невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам п. 3.2 та п. 5 Додатку 1 та Додатку 5 до Тендерної документації залишити в силі.
Розгорнути Згорнути
На засіданні тендерного комітету було розглянуто вимогу щодо надання розяснення по відхиленню тендерної пропозиції та встановлено наступне:
1. Банківська гарантія № 273-20 не відповідає вимогам Додатку 5 до Тендерної документації (відсутнє посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua).
Пояснення: абзац перший наданої гарантії викладено в наступній редакції «Ми були проінформовані про те, що у відповідь на Ваше оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-08-001266-c, ID b7516f8a52844033a36758d1941866ad, розміщене на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua...». Так зазначений абзац містить номер закупівлі, ID закупівлі, та посилання на сайт http://prozorro.gov.ua, в свою чергу посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua відсутнє, що не відповідає вимогам Додатку 5 до Тендерної документації.
2. Учасником не підтверджено наявність відповідної кількості працівників (у складі тендерної пропозиції Учасником не надано копію останнього поданого субпідрядником до контролюючого органу звіту, у якому міститься інформація про кількість штатних працівників).
Пояснення: під час повторного розгляду документів тендерної пропозиції було встановлено, що дійсно у її складі міститься Квитанція №2 від 17.01.2020 р. та Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування поданого до ГУ ДСП у Київській області, де зазначено, що кількість штатних працівників становить 203 особи. В той же час на підтвердження інформації наявності відповідної кількості працівників субпідрядної організації надано Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку. Відповідно до наданої звіту у ньому міститься інформація про кількість осіб, що працювало за трудовими договорами(контрактами). Додатком 1 до Тендерної документації на закупівлю (п. 3.2.) вимагалося подання звіту, що містить інформацію саме про кількість штатних працівників, зазначена інформація не міститься у поданому документі.
3. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано Ліцензію відповідного зразка в переліку робіт якої зазначено «монтаж систем електропостачання» (У складі тендерної пропозиції Учасником надано ліцензію субпідрядної організації в переліку робіт якої зазначено «монтаж систем електропостачання», в той час як п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації наявність ліцензії із відповідним видом робіт вимагалась саме у Учасника, а заміни її Ліцензією субпідрядної організації не передбачалося).
Пояснення: п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації наявність ліцензії із відповідним видом робіт вимагалась саме у Учасника, а заміни її Ліцензією субпідрядної організації не передбачалося.
Щодо дискримінаційних, на погляд учасника, вимог зазначаємо, що відповідно до п. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Зазначаємо, що за зазначений вище період від жодного учасника не надходило запитань чи вимог з питання надання ліцензії саме учасником закупівлі та внесення до тендерної документації відповідних змін. Відповідно до п. 2 Розділ V.Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації».
Виходячи з вищевикладеного подання тендерної пропозиції учасником є його згодою з усіма вимогами тендерної документації без виключення.
Додатково зазначаємо, що на думку Замовника вимога надання ліцензії з певним видом робіт не є дискримінаційною вимогою. Тендерна документація на закупівлю складена Замовником виключно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, що не призвело до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-08-001266-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:41609367
Дата подання: 14 лютого 2020 13:55
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція баскетбольного майданчика на території ЗОСШ №1, в м. Чернігові» СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО КОМФОРТ ГРУПП» Код за ЄДРПОУ: 41609367 Місцезнаходження: Україна, 14000, м. Чернігів, Реміснича, 28 електронна пошта: georgedbk79@gmail.com т. (063) 157-24-46 ЗАМОВНИК: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради Код за ЄДРПОУ: 05517729 Місцезнаходження: 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, к. 216 Номер оголошення про проведення закупівлі, яке оприлюднено через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-08-001266-c ID: b7516f8a52844033a36758d1941866ad
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Комфорт Групп», є учасником процедури відкритих торгів за закупівлею «Реконструкція баскетбольного майданчика на території ЗОСШ №1, в м. Чернігові». Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва міської ради м. Чернігова № 16 від 04 лютого 2020 року, було відхилено тендерну пропозицію нашого товариства. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва міської ради м. Чернігова № 18 від 05 лютого 2020 р., було визнано переможцем торгів зазначеної закупівлі – ТОВ «Діоро». Вважаємо, що відхилення пропозиції нашого товариства відбулось на підставі обґрунтувань, що не відповідають дійсності і як наслідок обрання переможцем іншого учасника процедури закупівлі, який запропонував більшу ціну. Так, - Відповідно до протоколу № 16 Замовником було зазначено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції: - Учасником не підтверджено наявність відповідної кількості працівників (у довідці про наявність працівників відповідної категорії зазначено працівників у кількості 77 осіб, але підтвердження наявності таких працівників надано лише на 28 осіб, що не відповідає вимогам тендерної документації; - Учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази (на підтвердження наявності машин, що зазначені у п. 99-106 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) від 02.01.2019 року. Відповідно до п. 4.1. зазначеного договору строк оренди – до 31.12.2019 року. У зв’язку з вищевикладеним на момент подання тендерної пропозиції договір є недіючим. У складі тендерної пропозиції учасником не надано жодного документу, що підтверджує пролонгацію умов договору на 2020 рік; - Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не були враховані окремо в Договірній ціні, відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. На підставі вищевикладеного замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп" по закупівлі: «Реконструкція баскетбольного майданчику на території ЗОСШ №1,в м. Чернігові»- відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - як таку, що не відповідає тендерній документації. Проте, викладені у Рішенні Замовника обставини не відповідають дійсності, а тому вважаємо, що тендерну пропозицію учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп" Замовником відхилено неправомірно, оскільки: По перше: Замовником встановлено кваліфікаційний критерій – інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт (було зазначено, що інформацію бажано надати у формі наведеної таблиці). Поряд з цим було зазначено, що в разі ненадання інформації, наданні недостовірної інформації або відсутності працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання повного обсягу робіт згідно з технічною специфікацією на закупівлю – тендерна пропозиція буде відхилена. Відповідно до об’єму та терміну виконання робіт, у складі тендерної документації нами було подано календарний графік виконання робіт з рухом робочої сили в період березня 2020 року по липень 2021 року. Відповідно до календарного графіку виконання робіт відбувається працівниками у кількості (в середньому) 4-5 чоловік і лише іноді 3, 6 або 7 чоловік. З нашої сторони, на підтвердження наявності необхідної кількості працівників для виконання робіт, було надано необхідний пакет документів, а саме: - відповідну довідку у формі таблиці, в якій зазначено кваліфікацію працівника, їх кількість, а також інформацію чи це є власний (штатний) працівник чи це особа, що працює на умовах цивільно-правового договору (виконання робіт (підряду); - копію останнього поданого до контролюючого органу звіту, у якому міститься інформація про кількість штатних працівників; - копії цивільно-правових договорів (виконання робіт (підряду), що укладені з особами відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід для виконання будівельних робіт. Відповідно до наданих документів ТОВ «Еко Комфорт Групп» мало: - відповідно до звіту поданого до контролюючого органу – 14 штатних працівників (які займали 15 посад, оскільки одна особа займала 2 посади: інженера з охорони праці та виконавця робіт-дорожника); - відповідно до копій наданих цивільно-правових договорів (виконання робіт (підряду): а) 12 осіб, могли виконувати різного роду роботи, в т.ч. але не обмежуючись: малярні роботи; вкладання плитки; підсобні роботи; а також виконання інших робіт на об’єктах Замовника (що відповідало в т.ч. фаху: штукатура, лицювальника-плиточника, маляра,муляра, підсобного робітника). б) 2 особи могли виконувати лише підсобні роботи. У зв’язку з чим було складено також таблицю наявних працівників, де було зазначено поряд зі штатними працівниками, осіб, що мали відповідні знання та могли виконувати вказані види робіт. Відповідно до наданої таблиці вийшли наступні дані де одна й та сама особа могла дублювати відповідну графу таблиці (оскільки відповідно до укладених та наданих угод могла виконувати роботи лицювальника-плиточника, штукатура, маляра, муляра, а також підсобного робітника: № з/п Кваліфікація (посада, фах) працівника Власний персонал/ персонал залучений (на підставі цивільно - правового договору Кількість 1 Директор Власний 1 2 Головний інженер Власний 1 3 Інженер з охорони праці Власний 1 4 Бухгалтер Власний 2 5 Виконавець робіт-загальна дільниця Власний 2 6 Виконавець робіт-дорожник Власний 1 7 Виконавець робіт-енергетик Власний 1 8 Електрослюсар Власний 1 9 Електромонтер Власний 1 10 Електрогазозварювальник Власний 1 11 Штукатур Власний/ Залучений 13 (дана інформація була зазначена через наявність 1 особи штатного працівника та 12 відповідно до укладених договорів) 12 Лицювальник-плиточник Власний/ Залучений 13 (дана інформація була зазначена через наявність 1 особи штатного працівника та 12 відповідно до укладених договорів) 13 Муляр Власний/ Залучений 13 (дана інформація була зазначена через наявність 1 особи штатного працівника та 12 відповідно до укладених договорів) 14 Маляр Залучений 12 (відповідно до укладених договорів) 15 Підсобний робітник Залучений 14 (відповідно до укладених договорів) Під час розгляду тендерної пропозиції нашого товариства, члени тендерного комітету, здійснили підрахунок всіх значень, що були зазначені в колонках таблиці та помилково прийшли до висновку, про надання ТОВ «Еко Комфорт Групп» інформації про наявних - 77 осіб, хоча вони фактично нарахували лише 28 осіб. Через викладене вище, тендерним комітетом було зроблено висновок, що ТОВ «Еко Комфорт Групп» не підтверджено наявність відповідної кількості працівників необхідних для виконання робіт. Проте, вважаємо, що даний висновок не відповідає дійсності, а наше товариство мало необхідну кількість працівників для виконання визначеного об’єму робіт (про що було надано необхідні підтверджуючі документи), а їх неправильний (помилковий) підрахунок не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еко Комфорт Групп». Також слід зазначити, що нашим товариством було надано гарантійний лист, від 23.01.2020 року, щодо надання достовірної інформації. Відповідно до вказаного листа ТОВ «Еко Комфорт Групп» гарантувало, що: вся інформація, що надана нами в складі тендерної пропозиції та в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 16 та 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - є достовірною. По друге: Тендерним комітетом було зроблено помилковий висновок про те, що нашим товариством не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - щодо наявності машин та техніки зазначені у п. 99-106 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Оскільки нами було надано договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) від 02.01.2019 року. Відповідно до п. 4.1. зазначеного договору строк оренди – до 31.12.2019 року. У зв’язку з чим тендерним комітетом було зроблено висновок, що на момент подання тендерної пропозиції договір є недіючим. Проте,- Замовником не було звернуто увагу на той факт, що відповідно до наступного пункту (п. 4.2. договору) було зазначено наступне: «Якщо Орендодавець у строк 30 днів до закінчення строку оренди не заявить про намір припинити цей договір, то строк оренди продовжується на 1 (один) рік.». Оскільки орендодавець зазначеної техніки не заявляв про зазначений намір припинити вказаний договір оренди і він є діючим (пролонгованим), нашим товариством було надано відповідну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в т.ч. за наявності вказаної техніки та машин). Тендерна документація не передбачала вимог про надання довідок, що підтверджують пролонгацію договорів, а лише передбачала їх надання, а Замовник не вправі вимагати інші документи, аніж зазначені в Тендерній документації; В той же час, нашим товариством було надано гарантійний лист, від 23.01.2020 року, щодо надання достовірної інформації. Відповідно до вказаного листа ТОВ «Еко Комфорт Групп» гарантувало, що: вся інформація, що надана нами в складі тендерної пропозиції та в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 16 та 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - є достовірною. Також слід додати, що: під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Еко Комфорт Групп» - Замовник не довів і документально не підтвердив наявність заяви Орендодавця за договором оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) від 02.01.2019 року про намір припинити цей договір. По третє: Тендерним комітетом було зроблено помилковий висновок про те, що нашим товариством не були враховані окремо кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. 1) Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації ЗАЗНАЧЕНО наступне – «При складанні тендерної пропозиції врахувати прогнозований рівень інфляції в будівництві відповідно ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 п.5.8.16» на другий рік будівництва коефіцієнт – 1,082». 2) В тендерній документації (в т.ч. в - п. 6 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації) відсутнє повідомлення (вимога або вказівка), що - Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, повинні бути враховані окремо в Договірній ціні, відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, як зазначено в протоколі засідання тендерного комітету №16 від 04.02.2020 року. 3) Нашим товариством, як і значиться в Тендерній документації, при складанні тендерної пропозиції, було враховано прогнозований рівень інфляції в будівництві. Вказані вище показники було закладено та враховано в Розрахунку №2 (вартість матеріальних ресурсів) та Розрахунку №14 (Витрати підрядника, що пов’язані з устаткуванням). 4) Нашим товариством було надано гарантійний лист, від 23.01.2020 року, щодо виконання вього обсягу робіт. Відповідно до вказаного листа ТОВ «Еко Комфорт Групп» гарантувало, що: виконає весь обсяг робіт та поставку матеріалів, передбачених Технічною специфікацією на закупівлю, що є додатком №2 до тендерної документації. 5) Замовник не вправі вимагати інші документи, аніж зазначені в Тендерній документації. Дослідивши вищевказані обставини, доходимо висновку про безпідставність відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп" через вказану обставину. Отже,- Оскільки Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп", то не мав права приступати до розгляду наступної пропозиції, яка по ціні є вищою. У зв’язку з цим неправомірним також є рішення про визнання учасника ТОВ "Діоро" переможцем закупівлі та повідомлення його про намір укласти договір. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Згідно статті 19 Конституції України визначено: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Документи, що необхідні для розгляду даної скарги наявні в системі Прозорро на сторінці закупівлі: Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-08-001266-c, ID: b7516f8a52844033a36758d1941866ad Закупівля на prozorro.gov.ua Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп" (зазначене в протоколі №16 від 04.02.2020 року) та всі наступні рішення включаючи визнання переможцем закупівлі ТОВ "Діоро" (зазначене в протоколі №18 від 05.02.2020 року).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2020 20:02
рішення від 18.02.2020 № 3047 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 20:01
рішення від 04.03.2020 № 4201 .pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 19:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Еко Комфорт Групп" та рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ДІОРО" скасовано
Дата виконання рішення замовником: 11 березня 2020 12:48

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 13:55
СКАРГА.PDF
14 лютого 2020 13:55
Скарга АМКУ ВОРД.docx

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП" 5 146 171,87
UAH з ПДВ
4 830 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН" 5 079 990,00
UAH з ПДВ
4 855 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Промкомплект " 5 037 307,20
UAH з ПДВ
4 959 355,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОРО" 5 064 730,80
UAH з ПДВ
4 974 501,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 5 196 767,15
UAH з ПДВ
5 005 767,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 5 196 820,70
UAH з ПДВ
5 196 820,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 12:37
Електронний підпис
11 березня 2020 14:03
Електронний підпис
11 березня 2020 13:57
Dovidka_20062565900210476059.pdf.p7s
11 березня 2020 13:57
Dovidka_20062565900210476059.pdf
27 січня 2020 12:10
Електронний підпис
27 січня 2020 12:05
Календарний графік.PDF
27 січня 2020 11:25
Тендерна пропозиція.PDF
27 січня 2020 11:25
Проект договору.PDF
27 січня 2020 11:25
Підписаний_Лицензия.pdf
27 січня 2020 11:25
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
27 січня 2020 11:25
Лист-Згода.PDF
27 січня 2020 11:25
ДОЗВІЛ.PDF
27 січня 2020 11:25
Договірна ціна.PDF
27 січня 2020 11:25
Довідка КБ-3.PDF
27 січня 2020 11:25
ДОВІДКА КБ-3.PDF
27 січня 2020 11:25
Декларація 2.PDF
27 січня 2020 11:25
Декларація 1.PDF
27 січня 2020 11:25
Витяг ПДВ.pdf
27 січня 2020 11:25
ВИПИСКА.PDF

Публічні документи

23 січня 2020 15:12
Електронний підпис
23 січня 2020 15:01
Протокол зміни.pdf
23 січня 2020 15:01
Протокол №1 завір..pdf
23 січня 2020 15:01
Копія Статистики.pdf
23 січня 2020 15:01
Код Мошковський.pdf
23 січня 2020 15:01
Витяг 17.01.2020.rtf
23 січня 2020 15:01
Лист щодо звітності.pdf
23 січня 2020 15:01
Заходи довкілля.pdf
23 січня 2020 15:01
Локальний кошторис.pdf
23 січня 2020 15:01
Договірна ціна.pdf
23 січня 2020 15:01
Календарний графік.pdf
23 січня 2020 15:01
Проект договору.pdf
23 січня 2020 15:01
Ст.17.pdf
23 січня 2020 15:01
Акти Дубляни_compressed.pdf
23 січня 2020 15:01
Дубляни дог._compressed.pdf
23 січня 2020 15:01
Наявн. досвіду.pdf
23 січня 2020 15:01
Обл. та мат.тех.база.rar
23 січня 2020 15:01
Дов. щодо наявн.обл..pdf
23 січня 2020 15:01
Цінова пропозиція.pdf
23 січня 2020 15:01
litsenziia.pdf.p7s
23 січня 2020 15:01
Dover.pdf.p7s

Публічні документи

27 січня 2020 13:48
Електронний підпис
27 січня 2020 13:46
Гарантія 273-20.pdf
27 січня 2020 13:46
11. Інші документи.pdf
27 січня 2020 13:46
6.6. ПВР.pdf
27 січня 2020 13:46
6.3. Договірна ціна.pdf
27 січня 2020 13:46
6.1. Проект договору.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 16:56
Електронний підпис
08 лютого 2020 16:55
public_doc.p7s
27 січня 2020 11:01
Електронний підпис
27 січня 2020 10:58
15. Щодо ціни ТП.PDF
27 січня 2020 10:58
12. Свідоцтво ПДВ.pdf
27 січня 2020 10:58
6.6. ПВР.pdf
27 січня 2020 10:58
6.3. Договірна ціна.pdf
27 січня 2020 10:58
6.1. Проект договору.PDF
27 січня 2020 10:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 15:01
Електронний підпис
27 січня 2020 14:51
ТП_11.1_СТАТУТ.pdf
27 січня 2020 14:51
ТП_06.3_Договірна ціна.pdf
27 січня 2020 14:51
ТП_03.3.1_Додаток до 3.3.rar
27 січня 2020 14:50
ТП_03.2.1_Додаток до 3.2.pdf
27 січня 2020 14:50
ТП_03.1.1_Додаток до 3.1.rar

Публічні документи

27 січня 2020 15:32
Електронний підпис
27 січня 2020 15:29
Статут.pdf
27 січня 2020 15:29
Проект Договору.pdf
27 січня 2020 15:29
Локальні кошториси.pdf
27 січня 2020 15:29
Календарний графік.pdf
27 січня 2020 15:28
Інформ Довідка Ст.17.pdf
27 січня 2020 15:28
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН"

ТОВ "ВКФ Промкомплект "

ТОВ "ДІОРО"

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "БЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП"
#41609367
Рішення скасоване 4 830 500,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 12:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН"
#41831286
Рішення скасоване 4 855 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 12:48
ТОВ "ВКФ Промкомплект "
#24213675
Рішення скасоване 4 959 355,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 12:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Рішення скасоване 4 974 501,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 12:48
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП"
#41609367
Переможець 4 830 500,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 12:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП" #41609367

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

04 лютого 2020 09:44
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:43
Протокол №16.pdf
31 січня 2020 08:51
Протокол № 14.pdf

Документи

05 лютого 2020 09:12
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:11
Протокол № 18.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВКФ Промкомплект " #24213675

№ рішення у справі

60/55-р/к

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

05 лютого 2020 09:17
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:16
Протокол № 18.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП" #41609367

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП"
#41609367
4 830 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 16:33
Дод.угода № 3 до дог. 36-20.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 16:50
Дод.угода №2 до дог. 36-20.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 15:38
Додаткова угода №1 до дог. 36-20.pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 11:52
Договір № 36-20 від 24.03.2020.pdf укладений
24 березня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 36-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі; внесення змін до строку дії договору та строку виконання робіт у звязку з виділенням повного фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 36-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 36-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 050 629,73
UAH (в тому числі ПДВ 508 438,29 UAH)