Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПГВ 19П-110_Послуги зі встановлення, налагоджування та технічного обслуговування кондиціонерів
Очікувана вартість
93 770,04 UAH
UA-2019-12-02-000594-b 50c3bf8f7c63422799591d447e090902
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Денисенко

+380532515222 tetiana.denysenko@pgpu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153100
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Фрунзе, буд. 173
Контактна особа: Тетяна Денисенко
+380532515222
tetiana.denysenko@pgpu.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:16
Очікувана вартість: 93 770,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Послуги зі встановлення, налагоджування та технічного обслуговування кондиціонерів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штука
Послуги зі встановлення, налагоджування та технічного обслуговування кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З приводу Проекту договору
Дата подання: 04 грудня 2019 15:10
Дата відповіді: 05 грудня 2019 09:39
Просимо розяснити на якому все ж з етапів подається "Заповнений Проект договору з додатками", як наголошує Розділ 1 додатку 9 до документації процедури закупівлі: "До початку аукціону" чи як наголошує Розділ 2: "Після закінчення аукціону"?
Відповідь: Відповідно Додатку 9 до документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО УЧАСНИК ПОВИНЕН ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАВАНТАЖИТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ (СКАНОВАНОМУ) ВИГЛЯДІ У СИСТЕМУ» до початку аукціону Учасник повинен завантажити документи відповідно РОЗДІЛУ 1, в тому числі заповнений Проект договору з додатками (Додаток 4) з початковою ціною.
Відповідно РОЗДІЛУ 2 Додатку 9 до документації після закінчення аукціону чи прийняття рішення про відхилення пропозиції попереднього учасника, учасник повинен завантажити заповнений Проект договору з додатками (Додаток 4), зі зниженою ціною у випадку зменшення своєї ціни за результатами аукціону.
Щодо організаційних питань проведення процедури закупівлі Ви можете звертатися в відділ організації закупівель за тел. (0532) 51-53-81, (0532) 51-52-22.
З приводу Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників
Дата подання: 04 грудня 2019 15:19
Дата відповіді: 05 грудня 2019 09:40
Просимо розяснити на якому з етапів подається "Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасника", як наголошує Розділ 1 додатку 9 до документації процедури закупівлі: "До початку аукціонціону" чи кя наголошує Розділ 2 додатку 9 до документації процедури закупівлі: "Після закінчення аукціону"?
Відповідь: РОЗДІЛОМ 1 Додатку 9 до документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО УЧАСНИК ПОВИНЕН ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАВАНТАЖИТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ (СКАНОВАНОМУ) ВИГЛЯДІ У СИСТЕМУ» не передбачено завантаження до початку аукціону Додатку 10 «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників».
Відповідно РОЗДІЛУ 2 Додатку 9 до документації після закінчення аукціону чи прийняття рішення про відхилення пропозиції попереднього учасника, учасник що перебуває на кваліфікації завантажує заповнений Додаток 10 «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників».
Щодо організаційних питань проведення процедури закупівлі Ви можете звертатися в відділ організації закупівель за тел. (0532) 51-53-81, (0532) 51-52-22.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНВЕНТ-СЕРВІС" 92 130,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛДЕН І К" 93 634,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІП-КОМФОРТ" 93 762,01
UAH з ПДВ
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 09:52
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:44
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:53
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 14:53
Акредитація.zip

Публічні документи

13 грудня 2019 11:23
тендер ГПУ монтаж.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОНВЕНТ-СЕРВІС"

ПП "ГОЛДЕН І К"

ПП "ВІП-КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОНВЕНТ-СЕРВІС"
#35724033
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 17:29

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОНВЕНТ-СЕРВІС"
#35724033
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ПГВ19П-110 ПП Конвент Сервіс.pdf укладений
14 січня 2020 08:27