Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63110000-3 Послуги з обробки вантажів (Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля)
63110000-3 Cargo handling services (Services in forwarding servicing of imported coal)
Очікувана вартість
125 000 000,00 UAH
UA-2019-11-18-002353-b 52528ace7ff4487b8c6c6072476f92b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Наталія В’ячеславівна

+380443640245 natalia.melnik@centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Козацька, 120/4, (літ. «Є»)
Контактна особа: Мельник Наталія В’ячеславівна
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Додаткові контактні особи: Бондар Сергій Володимирович
(044) 364-02-75
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC “Tsentrenergo”
National ID: 22927045
Contact point: Melnyk Nataliia
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Additional contacts: Bondar Sergey
(044) 364-02-75

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 125 000 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 18 листопада 2019 16:25
Enquiries until: 08 грудня 2019 18:00
Complaints submission until: до 14 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 грудня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 125 000 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63110000-3: Послуги з обробки вантажів


Scope of the procurement

Тендерна документація

18 листопада 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Послуги з обробки вантажів (Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля)
Опис предмету закупівлі:
Лот №1: місце надання послуг – Державне підприємство «Морський торговельний порт «Південний»
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 100 000 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100 000,00 UAH без ПДВ


Title: Lot 1. Cargo handling services (Services in forwarding servicing of imported coal)
Description: Lot 1: place to provide services State Enterprise «Maritime Commercial Port « Southern»
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 100 000 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 100 000,00 UAH excluding VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500000 т
Інформація зазначена в Тендерній документації
ДК 021:2015: 63110000-3 — Послуги з обробки вантажів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 травня 2020

Information provided in bidding documentation
CPV: 63110000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки здійснюються Замовником в безготівковій формі, у національній валюті України, за кожну суднову партію протягом 30 днів з моменту підписання Акту приймання-передачі послуг, на підставі рахунку-фактури Експедитора за фактично надані послуги, підтверджені Генеральним актом Порту, який надається Замовнику Експедитором; іншими, завіреними належним чином документами Порту чи інших виконавців послуг про надання таких послуг; копіями залізничних накладних; сертифікатами якості та кількості, виданих незалежними інспекційними компаніями в Порту вивантаження. Можлива попередня оплата у розмірі (не більше 70%) від вартості Послуг по обробці суднової партії, з моменту початку надання Послуг, протягом 5-ти банківських днів від дати отримання оригіналу рахунку, який надається Замовнику Експедитором (у разі, якщо такий порядок розрахунків передбачено в тендерній пропозиції Експедитора) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій