Послуги комплексного прибирання прибудинкової території
Очікувана вартість
444 800,00 UAH
UA-2019-11-17-000020-c 93dc26e9be54491c939d6428acec2c3f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491085
Вебсайт замовника: https://kir.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: Україна,
Контактна особа замовника: Лариса Колеснік
+380442961423
KOBLCZ.TK@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 20:00
Очікувана вартість: 444 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 224,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9832.5 м.кв.
Послуги комплексного прибирання прибудинкової території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Акт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 листопада 2019 19:06
Електронний цифровий підпис
29 листопада 2019 19:05
протокол 82.pdf
29 листопада 2019 19:05
Перелік змін.docx
29 листопада 2019 19:05
ТД - Прибирання прибудинкової території (зі змінами) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-17-000020-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 21 листопада 2019 10:13
Ви впевнені у вимогах!?
Аналогічним договором вважається договір на надання охоронних послуг (виконаний) Яким чином аналогічний договір на закупівлю послуг з прибирання вважається договір про надання охоронних послуг? Дана вимога є дискримінаційною та такою що унеможливлює участь потенційним учасникам! Вимагаємо внести зміни до ТД в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 10:30
Врахували Ваші зауваження, належні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2019-11-17-000020-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 21 листопада 2019 10:33
Невідповідність вимог ТД чинному законодавству Дискримінація платників ПДВ
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ). Закупівля здійснюється без ПДВ, але найбільш економічно вигідною пропозиція буде з урахуванням ПДВ, у разі якщо учасник є платником. Поясність, яким чином буде здійснюватися оцінка! Яким чином учасник який є платником ПДВ має змогу прийняти участь у тендері, оскільки сума договору буде на 20% вища за суму пропозиції, про що не вказано у ТД!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 16:26
Шановний Учасник, в процедурі закупівлі мають право брати участь вiтчизнянi та iноземнi учасники всiх форм власностi та органiзацiйно-правових форм на рiвних умовах, в тому числі, фізичні – особи підприємці не платники ПДВ, зареєстровані у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Замовник в оголошенні закупівлі визначив очікувану вартість предмета закупівлі з ПДВ, бо податок на додану вартість (ПДВ) - це непрямий податок, оскільки його включено в ціну товарів (робіт або послуг) та належить до податків, яким обкладається споживання товарів. Це спеціальна надбавка, яка додається до ціни товару незалежно від того, чи вироблений він усередині країни, чи імпортований з інших країн та сплачується до бюджету країни податковим агентом (платником) ПДВ. Учасник самостійно формує ціну товару/послуги/робіт враховуючи свій податковий статус, чим і керується Замовник, тобто Учасник, платник ПДВ та не платник ПДВ, при формуванні ціни керується бюджетною вартістю закупівлі з ПДВ, не збільшуючи та не зменшуючи на 20% цінову пропозицію.
Номер вимоги: UA-2019-11-17-000020-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 21 листопада 2019 10:41
Невідповідність загальноприйнятих норм вимогам
Ваша вимога: Кількість прибиральників повинна бути достатньою для якісного, вчасного та в повному обсязі надання послуг Замовнику, але не менше 10 осіб (підтверджується належними копіями наказів та копією звіту за формою 1ДФ за останній звітний період (квартал) з відміткою відповідного органу державної
фіскальної служби України та копією відповідної квитанції ); Мінімальна ЗП у 2020 році становитиме 4723 гривні на одного працівника. Ви вимагаєте 10 працівників це складає 47230 гривень на місяць та відповідно 566760 гривень на рік. Закупіля оголошена на суму 416800 гривень, що на 149960 менше аніж витрати на оплату праці! Ми розуміємо. що фактично буде працювати лише 4 особи, 2 з яких на неповний робочий день, але з якою метою в ТЗ ви вимагаєте 10 осіб!? Підтвердження наявності також 10 осіб!? Під кого ви пишете документацію??
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 17:32
Шановний учасник, враховуючи обсяги прибирання та нормативи щодо обслуговування та утриманні прибудинкових територій в чистоті протягом року та кожного робочого дня (це і прибирання снігу, льоду і т.д. на протязі робочого дня (Замовник є соціальною установою з інтенсивним відвідуванням), опалого листя, догляд за газонами, збирання-вивезенння сміття і т.д.) та для убезпечення себе від неякісно та невчасно наданих послуг за всіма обєктами обслуговування за місцезнаходженням (Київ та Київська область) та враховуючи фактор ризиків, в тому числі - людський, Замовник , для уникнення вищезазначених ризиків, висунув вимоги щодо офіціного підтвердження наявності відповідних працівників в Учасника і саме в такій кількості. Замовник, при оголошення закупівлі керується власними потребами, які визначають якісно-кількісними характеристиками та вимоги предмету закупівлі. Учасник прийняти до уваги, що він самостійно формує цінову пропозицію, а очікувана вартість закупівлі Замовником формується тільки в межах бюджетного фінансування того чи іншого предмету закупівлі. Зміни до документації плануються.
Номер вимоги: UA-2019-11-17-000020-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 21 листопада 2019 10:49
Вимога
Відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації) встановлена норма площі прибирання за зміну одним двірником, яка становить 4000 метрів квадратних за зміну! Ви вимагаєте щоб один двірник за зміну прибирав лише 1000 метрів! Під кого прописано тендер?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 17:46
Шавновний Учасник, Замовник є не упередженою особою, і за предметом закупівлі обслуговуються не будівлі , а прибудинкові території та на протязі кожного повного робочого дня ( а не зміни!) згідно режиму роботи Замовника та не тільки за місцезнаходженням в м. Києві, що потрібно прийняти до уваги Учаснику, окрім того Замовник планує внести зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2019-11-17-000020-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 21 листопада 2019 16:54
Внесення змін до ТД
Учасник, платник ПДВ не має можливості подати пропозицію із вартістю податку на додану вартість у зв'язку з тим, що закупівля проводиться БЕЗ урахування ПДВ. Вам обов'язково необхідно внести зміни або до тендерної документації, або до оголошення в системі Прозоро. Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внесення змін до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 17:49
Замовник планує внести належні зміни в тендерну документацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Канська Марина Геннадіївна 430 552,20
UAH з ПДВ
430 552,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 15:55
sign.p7s
06 грудня 2019 15:50
Аналог дог2.pdf
06 грудня 2019 15:50
Аналог дог 1.pdf
06 грудня 2019 14:00
Тех вимоги.pdf
05 грудня 2019 20:16
sign.p7s
05 грудня 2019 20:07
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2019 20:06
Технічне завдання.pdf
05 грудня 2019 20:06
Спеціфікація.pdf
05 грудня 2019 20:06
Проект договору.pdf
05 грудня 2019 20:06
Уставні.pdf
05 грудня 2019 20:06
Працівники2.pdf
05 грудня 2019 20:06
Працівники 1.pdf
05 грудня 2019 20:06
Повноваж відпов особ.pdf
05 грудня 2019 20:06
Лист згода.pdf
05 грудня 2019 20:06
Кваліфікаційні вим.pdf
05 грудня 2019 20:06
Аналогічні договор 2.pdf
05 грудня 2019 20:06
Аналог дог 1.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку