Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
1 014 480,00 UAH
UA-2019-11-17-000001-b e63ef772fc2c49b7be1b7748829d3dfb
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Додонова

+380672514060 9miskvo9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., м. Іллічівськ, вул. Хантадзе, 8а
Контактна особа: Оксана Додонова
+380672514060
9miskvo9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2019 06:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 1 014 480,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Товар – обладнання для закладів освіти, підпорядкованих відділу освіти Чорноморської міської ради.

Тендерна документація

03 грудня 2019 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів.doc
03 грудня 2019 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2019 06:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2019 06:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів адреси поставки.docx
17 листопада 2019 06:38
2019.11.12 ТД 39710000-2 електр.обладнання 8 лотів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж ЛОТ 8
Дата подання: 18 листопада 2019 09:15
Дата відповіді: 03 грудня 2019 09:33
Закупівля кондиціонерів без монтажу?
Відповідь: Закупівля кондиціонерів проводиться без їх монтажу
Краъна виробництва шаф Полаір
Дата подання: 20 листопада 2019 15:47
Дата відповіді: 03 грудня 2019 09:44
Шановний Замовнику. Просимо врахувати, що холодильні шафи Полаір виробляються у країні-агресорі РФ, тому придбання їх за бюджетні кошти суперечить діючому законодавству України.
Відповідь: Закупівля товарів виробництва РФ не суперечить діючому Законодавству України

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-17-000001-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Курпан Дар'я Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3263816407
Дата подання: 12 грудня 2019 17:09
Уточнення
Шановний Замовнику. Звертаю Вашу увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ АБІ ТЕРМ вимогам тендерної документації:

1. Згідно вимог ТД учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: а) Закону України "Про санкції" від 14.08.2014 р. № 1644-VII; б) Закону України «Про запобігання та протидію легалізації 1 Код Реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 7 (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VII; в) Указу Президента України від 16 вересня 2015 р. №549/2015; г) рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року; д) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; е) Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації.
ТОВ АБІ ТЕРМ зазначений лист не надав.
2. Згідно ТД учасник мав надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації.
Документу з таким змістом в складі тендерної пропозиції не надано.
3. Учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які обов’язково використовуються для поставки товару (власних та/або орендованих виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України), завірена підписом уповноваженої особи і печаткою (за наявності).
В складі тендерної пропозиції ТОВ АБІ ТЕРМ такий документ відсутній.
4. У разі, якщо учасник пропонуватиме еквівалент товару згідно технічних вимог, то у складі пропозиції обов’язково подається порівняльна характеристика з зображенням товару (фото) у довільній формі на відповідність даним технічним вимогам.
Учасник ТОВ АБІ ТЕРМ такої інформації не надав.
5. Учасник повинен надати Замовнику (оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу) інформацію про товар. Інформація про товар повинна містити детальний опис основних характеристик товару: - назву; - країну походження; - повну назву виробника та його адресу; - основні характеристики; - дату виготовлення, термін і умови зберігання (експлуатації) товару.
ТОВ АБІ ТЕРМ в складі пропозиції документ з такою інформацією не надав.

Виходячи з вищеозначеного (відсутності документів, згідно вимог ТД), Замовник не має можливості оцінити відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, і відповідність запропонованого товару технічним вимогам Тендерної документації.
Отже пропозиція ТОВ АБІ ТЕРМ не відповідає вимогам тендерної документації і має бути дискваліфікована.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

12 грудня 2019 17:10
Вимога.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-17-000017 ● 3e4c4dce061a41949e2c7bccf9c7f281
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2019 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.12.2019 Одеса № 443

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.12.2019 № 443
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
6. UA-2019-11-17-000001-b 17.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-03 13:02:08

Пояснення відділу освіти Чорноморської міської ради причин порушень, встановлених за результатами проведеного Південним офісом Держудитслужби України моніторингу закупівлі UA-2019-11-17-000001-b

1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
За результатами моніторингу встановлено, що 18.11.2019 через електронну систему закупівель «Прозорро» заявник звернувся до Замовника з запитом на роз’яснення тендерної документації. На порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону, 03.12.2019 Замовник оприлюднив відповідь на роз’яснення на веб-порталі Уповноваженого органу, але останній день публікації відповіді на роз’яснення згідно Закону припадає на 22.11.2019.

Замовник допустив вищевказане порушення строків відповіді учасникам на звернення за роз’ясненнями тендерної документації через незадовільне виконання своїх обов'язків секретарем тендерного комітету Заовника.

2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: у додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів документу, який видано Уповноваженим органом (Міністерство юстиції України або Національне агентство з питань запобігання корупції), який підтверджує, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.

В Додатку 1 тендерної документації Замовника вказано:
"Якщо на кінцеву дату подання вищезазначених документів Уповноваженим органом з питань державних закупівель (Міністерством економічного розвитку і торгівлі України) буде оприлюднена інформація про змінений склад відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, надання вищезазначених документів з таких реєстрів Переможцем не вимагається."
Таким чином, Замовник НЕ вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
На порушення вимог частини третьої статті 25 переможцем торгів ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» завантажено довідку про виконання аналогічних договорів після закінчення строку подання тендерної пропозиції, адже кінцевим строком подання тендерної пропозиції за вказаною закупівлею є 10.12.2019, а учасником-переможцем ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» завантажено довідку про виконання аналогічних договорів 17.12.2019. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також, на порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

Учасник закупівлі ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" було розміщено (завантажено) довідку про виконання аналогічних договорів в 2:00 02 грудня 2019 року - до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Зазначена довідка була розглянута і врахована тендерним комітетом Замовника при прийнятті 14 грудня 2019 року рішення про визначення ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" переможцем закупівлі UA-2019-11-17-000001-b товару за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади за Лотами №№ 2, 4,6.
Відредагована в 22:05 17 грудня 2019 року ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" - переможцем закупівлі UA-2019-11-17-000001-b товару за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади за Лотами №№ 2, 4,6 за Лотами №№ 2, 4, 6 довідка про виконання аналогічних договорів тендерним комітетом не розглядалася.
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" підтвердило репутацію надійного партнера необхідної кваліфікації ще при поставці товарів за результатами проведеної допороговорї закупівлі UA-2019-04-25-000756-с товару за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади (копія договору №250 від 14.05.2019 року з накладною додається). За Лотами №№ 2, 4, 6 закупівлі UA-2019-11-17-000001-b ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 26 грудня поставило товар згідно укладених договорів (копії договорів №№ 940, 941, 944 від 26.12.2019 року додаються).

З повагою,
В.О. начальника відділу освіти К.І. Чегаринська

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення відділу освіти Чорноморської міської ради причин порушень, встановлених за результатами проведеного Південним офісом Держудитслужби України моніторингу закупівлі UA-2019-11-17-000001-b 1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу За результатами моніторингу встановлено, що 18.11.2019 через електронну систему закупівель «Прозорро» заявник звернувся до Замовника з запитом на роз’яснення тендерної документації. На порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону, 03.12.2019 Замовник оприлюднив відповідь на роз’яснення на веб-порталі Уповноваженого органу, але останній день публікації відповіді на роз’яснення згідно Закону припадає на 22.11.2019. Замовник допустив вищевказане порушення строків відповіді учасникам на звернення за роз’ясненнями тендерної документації в зв'язку з великим навантаженням секретаря тендерного комітету. 2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: у додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів документу, який видано Уповноваженим органом (Міністерство юстиції України або Національне агентство з питань запобігання корупції), який підтверджує, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. В Додатку 1 тендерної документації Замовника вказано: "Якщо на кінцеву дату подання вищезазначених документів Уповноваженим органом з питань державних закупівель (Міністерством економічного розвитку і торгівлі України) буде оприлюднена інформація про змінений склад відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, надання вищезазначених документів з таких реєстрів Переможцем не вимагається." Таким чином, Замовник НЕ вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). На порушення вимог частини третьої статті 25 переможцем торгів ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» завантажено довідку про виконання аналогічних договорів після закінчення строку подання тендерної пропозиції, адже кінцевим строком подання тендерної пропозиції за вказаною закупівлею є 10.12.2019, а учасником-переможцем ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» завантажено довідку про виконання аналогічних договорів 17.12.2019. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також, на порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник закупівлі ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" було розміщено (завантажено) довідку про виконання аналогічних договорів в 2:00 02 грудня 2019 року - до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Зазначена довідка була розглянута і врахована тендерним комітетом Замовника при прийнятті 14 грудня 2019 року рішення про визначення ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" переможцем закупівлі UA-2019-11-17-000001-b товару за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади за Лотами №№ 2, 4,6. Відредагована в 22:05 17 грудня 2019 року ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" - переможцем закупівлі UA-2019-11-17-000001-b товару за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади за Лотами №№ 2, 4,6 за Лотами №№ 2, 4, 6 довідка про виконання аналогічних договорів тендерним комітетом не розглядалася. ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" підтвердило репутацію надійного партнера необхідної кваліфікації ще при поставці товарів за результатами проведеної допороговорї закупівлі UA-2019-04-25-000756-с товару за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади (копія договору №250 від 14.05.2019 року з накладною додається). За Лотами №№ 2, 4, 6 закупівлі UA-2019-11-17-000001-b ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 26 грудня поставило товар згідно укладених договорів (копії договорів №№ 940, 941, 944 від 26.12.2019 року додаються). З повагою, В.О. начальника відділу освіти К.І. Чегаринська

2020-04-28 12:12:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-06-12-000004

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.06.2020 Одеса № 186

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 15.06.2020 по 26.06.2020 перевірку закупівель (ID: UA-2019-02-01-000867-c, UA-2019-05-04-000028-c, UA-2019-11-17-000001-b) Відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області за період з 01.01.2019 по 12.06.2020.
2. Затвердити склад групи для проведення перевірки закупівель:
головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби ГЛАДКИЙ Роман Володимирович – керівник;
провідний державний аудитор сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби КОНЮЧЕНКО Іван Анатолійович.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 12.06.2020.


Начальник Олег МУРАТОВ

2020-06-12 15:55:07


Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 7. Товари за ДК 021:2015 код 39715100-8 (Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі) Електричні водонагрівачі (бойлери) для закладів освіти міста Чорноморська.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 113 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 566,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 грудня 2019 12:09
Закінчення: 11 грудня 2019 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15 шт
Бойлер NOVA TEC Standard 100 (NT-S 100) або аналог
ДК 021:2015: 39715100-8 — Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 12 грудня 2019  —  20 грудня 2019
25 шт
Бойлер NOVA TEC Standard 80 (NT-S 80) або аналог
ДК 021:2015: 39715100-8 — Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 12 грудня 2019  —  20 грудня 2019
15 шт
Бойлер NOVA TEC Standard 50 (NT-S 50) або аналог
ДК 021:2015: 39715100-8 — Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 12 грудня 2019  —  20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АБІ ТЕРМ 106 829,58
UAH з ПДВ
106 829,58
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Курпан Дар'я Володимирівна 112 855,00
UAH з ПДВ
112 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 16:04
Dovidka_19336619730760085425.pdf
18 грудня 2019 15:50
Пропозиція переможець.PDF
18 грудня 2019 15:50
Довідка ЄДР корупція.zip
18 грудня 2019 15:50
Довідка ДФС.pdf
10 грудня 2019 09:58
Відгук 1.PDF
10 грудня 2019 09:57
Відгук 1.PDF
10 грудня 2019 09:56
Копія паспорт.PDF
10 грудня 2019 09:56
Копія Договір 1.PDF
10 грудня 2019 09:56
Проект Договору.PDF
10 грудня 2019 09:56
Копія Договір 2.PDF
10 грудня 2019 09:56
Висновок СЕС.pdf
10 грудня 2019 09:56
Пропозиція.PDF
10 грудня 2019 09:56
Настанова.pdf
10 грудня 2019 09:56
Технічні вимоги.PDF
10 грудня 2019 09:56
Декларація.pdf
10 грудня 2019 09:56
Копія Виписка ЄДР.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка дані про товар.PDF
10 грудня 2019 09:56
Копія код.PDF
10 грудня 2019 09:56
Відгук 2.PDF
10 грудня 2019 09:56
Лист санкції.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка довкілля.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка працівники.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка конкуренція.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка МТБ.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка пов'язані.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка бенефіціар.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка користь.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка корупція.PDF
10 грудня 2019 09:56
Довідка банкрут.PDF
10 грудня 2019 09:55
Довідка ЄДР корупція.PDF
10 грудня 2019 09:55
Довідка досвід.PDF
10 грудня 2019 09:55
Довідка повноваження.PDF
10 грудня 2019 09:55
Довідка ст.17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АБІ ТЕРМ

Фізична особа-підприємець Курпан Дар'я Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АБІ ТЕРМ
#39637992
Відхилено 106 829,58
UAH з ПДВ
15 грудня 2019 13:34
Фізична особа-підприємець Курпан Дар'я Володимирівна
#3263816407
Переможець 112 855,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2019 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2019 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Курпан Дар'я Володимирівна
#3263816407
112 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:50
Договір 942 від 26.12.2019.pdf укладений
26 грудня 2019 11:03