Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охоронців
Очікувана вартість
382 980,00 UAH
UA-2019-11-15-002172-c d56b26bee0fe47f6889d4e14eabfdc42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Денис Миколайович

(0472)54-34-71 office@ck.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління державної казначейської служби Ураїни у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 37930566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., ЧЕРКАСИ, вул.Хрещатик 192
Контактна особа: Сіренко Денис Миколайович
(0472)54-34-71
office@ck.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:17
Очікувана вартість: 382 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 914,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8784 л/г
Послуги охоронців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, ЧЕРКАСИ, вул. Хрещатик, 192
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги Виконавця здійснюється Замовником щомісячно за надані послуги протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання наданих послуг. Акт приймання наданих послуг підписується на наступний робочий день після закінчення місяця, в якому надавалися послуги на підставі наданого рахунку. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 19:35
Перелік змін 22.11.2019.doc
22 листопада 2019 19:35
Додаток 1 ТД (зі змінами).doc
22 листопада 2019 19:35
Додаток 4 ТД (зі змінами).doc
15 листопада 2019 18:04
Тендерна документація (послуги охоронців) .doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 6 ТД.doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 5 ТД.doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 3 ТД.doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 2 ТД.doc
15 листопада 2019 18:04
Оголошення 79710000-4.pdf
22 листопада 2019 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 19:35
Перелік змін 22.11.2019.doc
22 листопада 2019 19:35
Додаток 1 ТД (зі змінами).doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 1 ТД.doc
22 листопада 2019 19:35
Додаток 4 ТД (зі змінами).doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 4 ТД.doc
15 листопада 2019 18:04
Тендерна документація (послуги охоронців) .doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 6 ТД.doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 5 ТД.doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 3 ТД.doc
15 листопада 2019 18:04
Додаток 2 ТД.doc
15 листопада 2019 18:04
Оголошення 79710000-4.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002172-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 20 листопада 2019 14:16
Наявність офісу у м Черкаси
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Черкаській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Черкасах та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Чекркасах. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Черкас, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Черкасах.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2019 19:26
Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі "Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" саме Замовник має право установлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для виконання п.6.1.14 проекта договору (Додаток 4 ТД), а саме: «При надходженні сигналу тривожної сигналізації на пульт централізованого спостереження забезпечити негайний виїзд і прибуття мобільної групи швидкого реагування на об’єкт охорони протягом 5 хвилин» необхідна наявність мобільних нарядів охорони (груп швидкого реагування) саме в м. Черкаси. Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Черкаси є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи швидкого реагування (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 5 хв.) є дуже сумливим, якщо матеріально-технічної база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті.
Враховуючи необхідність у цілодобовій охороні, також виникає питання, де надавач послуг не маючи приміщення, планує розміщувати групу швидкого реагування, яка повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування тобто потенційний учасник, який не може підтвердити наявність матеріально-технічної бази, не має можливості надавати послуги відповідно до Технічного завдання.
Також дана вимога пояснюється тим, що специфіка виконання функцій органів Казначейства, які є органами державної влади, становить велике державне значення, зважаючи на функції фінансового органу зі спеціальним статусом, який здійснює розрахунково - касове обслуговування всіх державних органів та бюджетних установ, відкриття та ведення рахунків державного та місцевих бюджетів, наявність інформації з обмеженим доступом, роботою клієнтів так і громадян, які звертаються в органи Казначейства та враховуючи те, що Головне управління Державної казначейської служби України у Черкаській області відноситься до режимного об'єкту.
Також дана вимога необхідна для належного та якісного надання послуг з охорони, забезпечення безпеки працівників, клієнтів і громадян, які звертаються в органи Казначейства, адже згідно зі статтею 3 Конституції України, в т.ч. людина її життя і здоров’я, недоторканість і безпека визнано в Україні найвищою соціальною цінністю.
Враховуючи вищезазначене, керуючись принципами здійснення закупівель з врахуванням частини 3 статті 22 Закону «тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» тендерним комітетом було прийнято рішення встановити вимогу про наявність в офісу в м.Черкаси для впевненості в якості послуг та можливістю Учасника виконати умови договору.
Твердження того, що документ про право власності чи оренду офісу можуть надати лише охоронні компанії зареєстровані в Черкаській області є безпідставне, так як вимог щодо місця реєстрації учасника не встановлювались. Необхідно зауважити, що вимога тендерної документації щодо наявність офісу в м. Черкаси не створює умов для виникнення порушень законодавства та не передбачає дискримінації учасників, потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, а також не зрозуміло, яким чином дана умова Тендерної Документації порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію.
Проте, враховуючи Вашу вимогу та вищезазначене, тендерний комітет прийняв рішення, внести зміни до тендерної документації, в т.ч. щодо можливості надання гарантійного листа довільної форми, яким Учасник зобов’язується мати приміщення у власності чи оренді в м.Черкаси на період дії договору. В даному випадку копії документу про право власності або оренду приміщення в м.Черкаси обов’язково надаються на момент укладання договору).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЩИТ-1" 350 393,76
UAH з ПДВ
350 393,76
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галеас сік'юріті" 369 000,00
UAH з ПДВ
367 085,10
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Явір-2000" 377 360,64
UAH з ПДВ
368 840,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 10:32
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:25
Ст.17.pdf
02 грудня 2019 14:56
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:07
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:06
Розяснення щодо ліцензії.PDF
28 листопада 2019 13:27
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:14
фото форменого одягу.PDF
28 листопада 2019 13:14
Лист-гарантія Ст.17 додаток 5.PDF
28 листопада 2019 13:14
Інформаційна довідка ЦПО.PDF
28 листопада 2019 13:14
Довідка ДОВКІЛЛЯ.PDF
28 листопада 2019 13:14
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.PDF
28 листопада 2019 13:14
103-Нарк-псих-5 осіб.PDF
28 листопада 2019 13:14
102-МЕД-5 осіб.PDF
28 листопада 2019 13:14
101-МВС-довідка-5 осіб.PDF
28 листопада 2019 13:14
004-Копія ліцензії ТОВ ЩИТ-1.pdf
28 листопада 2019 13:14
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 16:09
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:57
Статут.pdf
29 листопада 2019 15:57
Паспорт Порохнюк Л.П..pdf
29 листопада 2019 15:56
договор оренди.pdf
29 листопада 2019 15:56
Лист гарантія .pdf
29 листопада 2019 15:56
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 15:56
Ліцензія.pdf
29 листопада 2019 15:56
Довідка про наявність МТБ.pdf
29 листопада 2019 15:56
Протокол установчих зборів.pdf
29 листопада 2019 15:56
Лист відгук.pdf
29 листопада 2019 15:56
Відомості про учасника .pdf
29 листопада 2019 15:56
Наказ на Порохнюк Л.П..pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 14:32
СТАТУТ з описом 2019.zip
29 листопада 2019 14:32
Повноваження керівника 2019.zip
29 листопада 2019 14:32
Паспорт, ІНН Керівника.zip
29 листопада 2019 14:32
Документи на охоронників.zip
29 листопада 2019 14:32
Договір оренди приміщення.zip
29 листопада 2019 14:32
Свідоцтво 2ПДВ.pdf
29 листопада 2019 14:32
Ліцензія МВС.pdf
29 листопада 2019 14:32
Відомості про уасника.pdf
29 листопада 2019 14:32
Відгук.pdf
29 листопада 2019 14:31
Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 14:31
Тендерна пропозиція 2.pdf
29 листопада 2019 14:31
Тендерна пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЩИТ-1"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Галеас сік'юріті"

ПП "Явір-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЩИТ-1"
#36957425
Переможець 350 393,76
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 16:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЩИТ-1" #36957425

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЩИТ-1"
#36957425
350 393,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 11:56
Звіт про виконання договору.pdf укладений
18 березня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 11:47
ДУ№2_4-21.pdf зміни до договору
28 січня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:56
ДУ№2_186-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 11:59
ДУ1_135-20.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:59
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:22
Договір №258-19.pdf укладений
28 грудня 2019 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1. Договору викладено в новій редакції: «3.1. Ціна Договору відповідає ціні пропозиції переможця торгів за результатами проведеної процедури закупівлі та складає 350393,76 грн. (Триста п’ятдесят тисяч триста дев’яносто три грн. 76 коп.) без ПДВ., у тому числі: - за рахунок бюджетних призначень Замовника 235507,71 грн. (Двісті тридцять п’ять тисяч п’ятсот сім грн. 71 коп) без ПДВ; - за рахунок відшкодованих коштів Орендарів Замовника 114886,05 грн. (Сто чотирнадцять тисяч вісімсот вісімдесят шість грн. 05 коп.) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 258-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/135-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 (в новій редакції частину 6 ст. 41) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 11.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме: до 28.02.2021, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. Пункт 11.1. Договору викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2021 року, а в частині проведення розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 258-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/186-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викладено в такій редакції: «3.1. Загальна сума цього Договору за 2020 р. становила 350393,76 грн. (Триста п’ятдесят тисяч триста дев’яносто тири грн. 76 коп.) без ПДВ, у тому числі: за рахунок бюджетних призначень Замовника 235507,71 грн. (Двісті тридцять п’ять тисяч п’ятсот сім грн. 71 коп) без ПДВ; за рахунок відшкодованих коштів Орендарів Замовника 114886,05 грн. (Сто чотирнадцять тисяч вісімсот вісімдесят шість грн. 05 коп.) без ПДВ». Сума цього Договору з 01.01.2021 по 28.02.2021 не перевищує 20% загальної суми за 2020р. та становить 56 484,24 грн. (П’ятдесят шість тисяч чотириста вісімдесят чотири грн. 24 коп.) без ПДВ (за рахунок бюджетних призначень Замовника 37964,36 грн. без ПДВ; за рахунок відшкодованих коштів Орендарів Замовника 18519,88 грн. без ПДВ). Усього за Договором: 406878 грн. 00 коп. (Чотириста шість тисяч вісімсот сімдесят вісім грн.) без ПДВ. Пункт 5.2. Договору викладено в такій редакції: «5.2. Термін надання охоронних послуг - цілодобовий пост: з 01.01.2020 по 28.02.2021». Додатки 1 та 2 Договору викладено в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 406878,00 грн.без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 10200 людино-годин.
Номер договору про закупівлю: 258-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/4-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 406 878,00
UAH