Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value 191704 Voronezh - Klitschki (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
24 041 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001960-c b99ab3e18e6f4f5fa6ea45ad94afaed2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

0954531719 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 13:58
Очікувана вартість: 24 041 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 205,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240410 UAH
Publication date: 15 листопада 2019 16:28
Enquiries until: 06 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 24 041 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 120 205 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення
О191704 Вороніж-Клишки (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value 191704 Voronezh - Klitschki
(separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value 191704 Voronezh - Klitschki
(separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:29
ТД Ворониж Клишки.docx
15 листопада 2019 16:28
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000062 ● f2c24f872989424ca901a6bdaedcbdb4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.12.2019 № 343

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2019-11-15-001960-c 15.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-11-15-001960-cb99ab3e18e6f4f5fa6ea45ad94afaed2
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:31
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:30
Матеріальна база.rar
13 грудня 2019 17:30
Лабораторія.rar
13 грудня 2019 17:30
Інші довідки.rar
13 грудня 2019 17:30
гарантія 1.zip
13 грудня 2019 17:30
Аналогічний договір.rar
13 грудня 2019 17:30
АБЗ.rar

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий дім "Дінастія"

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:31
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:30
Матеріальна база.rar
13 грудня 2019 17:30
Лабораторія.rar
13 грудня 2019 17:30
Інші довідки.rar
13 грудня 2019 17:30
гарантія 1.zip
13 грудня 2019 17:30
Аналогічний договір.rar
13 грудня 2019 17:30
АБЗ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий дім "Дінастія"

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 грудня 2019 17:30
Коментар щодо відміни: У зв’язку з прийняттям розпорядження т.в.о. голови Сумської обласної державної адміністрації І. Купрейчик від 09.12.2019 №658-ОД «Про ліквідацію державного підприємства «Дороги Сумщини» відсутня подальша потреба в закупівлі послуг
Документи:
16 грудня 2019 17:30
Протокол відміна поточ середній.pdf