ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value 191704 Voronezh - Klitschki (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
24 041 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001960-c b99ab3e18e6f4f5fa6ea45ad94afaed2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження замовника: 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа замовника: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 13:58
Очікувана вартість: 24 041 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 205,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 15 листопада 2019 16:28
Enquiries until: 06 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 24 041 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 120 205 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 240 410,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення
О191704 Вороніж-Клишки (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value 191704 Voronezh - Klitschki
(separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value 191704 Voronezh - Klitschki
(separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 16:32
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 16:29
ТД Ворониж Клишки.docx
15 листопада 2019 16:28
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000062 ● f2c24f872989424ca901a6bdaedcbdb4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 15:56:36
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.12.2019 № 343

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2019-11-15-001960-c 15.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державне підприємство "Дороги Сумщини", 42524164, Україна, Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
  2. Інформація про предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг), 24041000UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: b99ab3e18e6f4f5fa6ea45ad94afaed2, 2019-11-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік державного підприємства «Дороги Сумщини» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.11.2019 № 15/11. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-5-2) не підтверджено. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 16.12.2019 прийняв рішення про відміну торгів, через відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг., 18 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
UA-2019-11-15-001960-cb99ab3e18e6f4f5fa6ea45ad94afaed2
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження замовника: 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:31
sign.p7s
13 грудня 2019 17:30
Матеріальна база.rar
13 грудня 2019 17:30
Лабораторія.rar
13 грудня 2019 17:30
Інші довідки.rar
13 грудня 2019 17:30
гарантія 1.zip
13 грудня 2019 17:30
Аналогічний договір.rar
13 грудня 2019 17:30
АБЗ.rar

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:31
sign.p7s
13 грудня 2019 17:30
Матеріальна база.rar
13 грудня 2019 17:30
Лабораторія.rar
13 грудня 2019 17:30
Інші довідки.rar
13 грудня 2019 17:30
гарантія 1.zip
13 грудня 2019 17:30
Аналогічний договір.rar
13 грудня 2019 17:30
АБЗ.rar

Інформація про відміну

Дата скасування
16 грудня 2019 17:30
Причина скасування
У зв’язку з прийняттям розпорядження т.в.о. голови Сумської обласної державної адміністрації І. Купрейчик від 09.12.2019 №658-ОД «Про ліквідацію державного підприємства «Дороги Сумщини» відсутня подальша потреба в закупівлі послуг
Документи
16 грудня 2019 17:30 Протокол відміна поточ середній.pdf

Актуальні тендери

До пошуку