Електрична енергія
Очікувана вартість
2 259 666,00 UAH
UA-2019-11-12-002513-b 7fad024727a8449987fd691b6fc9f94a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство "Балтська центральна районна лікарня" Балтської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998644
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул. Ломоносова, 181
Контактна особа: Людмила Максимова
+380956820001
balta_crb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 15:32
Очікувана вартість: 2 259 666,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 298,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
869102 кіловат-година
Електрична енергія (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, м.Балта, Заклади лікарні КП «Балтська центральна районна лікарня» Балтської районної ради Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 12:37
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 12:32
Додаток 2 ЗМІНИ за 14.11 той самий.doc
14 листопада 2019 19:15
Зміни ТД електрична енергiя Балта ЦРЛ.doc
14 листопада 2019 19:15
ЗТД електрична енергiя Балта ЦРЛ.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 8.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 7.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 6.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 4.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 3.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 5.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 1.doc
15 листопада 2019 12:37
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 19:34
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 15:35
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 12:32
Додаток 2 ЗМІНИ за 14.11 той самий.doc
14 листопада 2019 19:15
Додаток 2 ЗМІНИ.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 2.doc
14 листопада 2019 19:15
Зміни ТД електрична енергiя Балта ЦРЛ.doc
14 листопада 2019 19:15
ЗТД електрична енергiя Балта ЦРЛ.doc
12 листопада 2019 14:54
ТД електрична енергiя Балта ЦРЛ.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 8.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 7.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 6.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 4.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 3.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 5.doc
12 листопада 2019 14:54
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата подання: 13 листопада 2019 10:10
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:11
Доброго дня. Просимо Вас повідомити, чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО»?
Відповідь: Не враховується тільки розподіл. Договір буде окремо
Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата подання: 13 листопада 2019 10:11
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:12
Доброго дня. Просимо Вас повідомити, чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР?
Відповідь: не враховується

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-002513-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 13 листопада 2019 10:04
Усунення порушень умов тендерної документації
Доброго дня. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та виділити встановлені кваліфікаційні критерії з посиланням на ст.16 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 18:03
Ваша вимога стосується переговорної процедури, а не відкритих торгів. Електроенергія і природний газ виключено з переліку монополій
Номер вимоги: UA-2019-11-12-002513-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 15 листопада 2019 08:31
Ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" стосується відкритих торгів та має конкретний перелік предметів закупівлі до яких замовник не встановлює кваліфікаційні критерії, серед яких електрична енергія, послуги з її передачі та розподілу. Ви оновили Додаток 2 до тендерної документації 14.11.2019, однак файл має формат, який не зчитається. Просимо повторно оновити додаток 2 в читабельному вигляді.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2019 12:34
Вимогу по ст. 16 скасовано. Файл додатку 2 такий, як внесені зміни до ТД

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-17-000012 ● a5972a3546c74c4d85d32e86affab07c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-17 14:34:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.12.2019 Одеса № 443

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.12.2019 № 443
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
4. UA-2019-11-12-002513-b 12.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на висновок

2020-01-03 23:56:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Балтська центральна районна лікарня" Балтської районної ради Одеської області, 01998644, Україна, м. Балта, вул. Ломоносова, 181
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія (місцевий бюджет), 2259666UAH, 09310000-5, ДК021, 869102, кіловат-година
  3. Інформація про оприлюднення: 7fad024727a8449987fd691b6fc9f94a, 2019-11-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель : Комунального підприємства «Балтська центральна районна лікарня» Балтської районної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.11.2019 № 3, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» (далі – ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ») протокол засідання тендерного комітету від 05.12.2019 № 34, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.12.2019 № 20-12. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону Замовник не оприлюднив Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Крім того, відповідно до додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання копії паспорту особи, що буде підписувати договір. На порушення вимог додатку 2 до Тендерної документації переможець торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» не надав копію паспорта Ходак Максима Івановича, який уповноважений на підписання договору. Також, на порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності внесення змін до тендерної документації, установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» установлено порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" 1 664 295,57
UAH з ПДВ
1 581 765,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 1 720 821,96
UAH з ПДВ
1 581 765,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 1 779 788,79
UAH з ПДВ
1 602 491,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРДЖИ ЛАЙН 1 964 170,52
UAH з ПДВ
1 607 837,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕТЬМАН БРАЗЕР`C ГРУП" 1 877 260,32
UAH з ПДВ
1 652 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 23:19
Довідка МВС.pdf
05 грудня 2019 23:19
Витяг НАЗК.pdf
05 грудня 2019 23:19
Витяг Банкрутство.pdf
28 листопада 2019 13:56
sign.p7s
28 листопада 2019 13:40
6. Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 13:40
5.1. Проект договору.pdf
28 листопада 2019 13:40
5. Згода з проектом договору.pdf
28 листопада 2019 13:40
3.1. Сертифікат якості.pdf
28 листопада 2019 13:40
3. Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 13:40
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 19:49
sign.p7s
28 листопада 2019 19:49
ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ.pdf
28 листопада 2019 19:49
Технічна специфікація.pdf
28 листопада 2019 19:49
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 листопада 2019 19:49
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 19:49
Лист-згода .pdf
28 листопада 2019 19:49
Копія Статуту.PDF
28 листопада 2019 19:49
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
28 листопада 2019 19:49
Копія витягу ЄДР 11.11.19.pdf
28 листопада 2019 19:49
Копія Виписки.PDF
28 листопада 2019 19:49
Довідка ст. 17.pdf
28 листопада 2019 19:48
Відомості ЄДРПОУ 22.11.19.PDF
28 листопада 2019 19:48
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 10:25
sign.p7s
27 листопада 2019 10:23
Довідка ст17.pdf
27 листопада 2019 10:23
Постанова.pdf
27 листопада 2019 10:23
Статут 2018.pdf
27 листопада 2019 10:23
Статут нова редакція 2019.pdf
27 листопада 2019 10:23
Рішення учасника директор.pdf
27 листопада 2019 10:23
Наказ директор.pdf
27 листопада 2019 10:23
Виписка станом на 25 11 2019 р.pdf
27 листопада 2019 10:23
Тендерна пропозиція_.pdf
27 листопада 2019 10:23
Довідка довкілля.pdf
27 листопада 2019 10:23
Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2019 10:23
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 10:23
Лист-гарантія Про санкції.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 10:37
sign.p7s
28 листопада 2019 10:34
Інші документи.pdf
28 листопада 2019 10:34
Документи щодо підпису.pdf
28 листопада 2019 10:34
Лист-згода персон даних.pdf
28 листопада 2019 10:34
Стаття 17.pdf
28 листопада 2019 10:34
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 10:34
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 10:34
Критерії оцінки.pdf
28 листопада 2019 10:34
Технічна частина.pdf
28 листопада 2019 10:34
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 17:02
УСТАНОВЧІ ГБ.pdf
28 листопада 2019 17:02
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ"
#35859031
Переможець 1 581 765,63
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 20:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 20:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ"
#35859031
1 581 765,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 18:58
Договір 20-12.pdf укладений
20 грудня 2019 18:53
sign.p7s зміни до договору
13 лютого 2020 16:14
ДУ 6.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 16:11
довідка.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 16:11
Специфiкацiя.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 16:11
sign.p7s зміни до договору
12 лютого 2020 13:30
довiдка.jpg зміни до договору
12 лютого 2020 13:27
додаткова_угода_5.jpg зміни до договору
12 лютого 2020 13:27
спецiфiкацiя_до_дод.угоди.jpg зміни до договору
12 лютого 2020 13:27
sign.p7s зміни до договору
11 лютого 2020 16:31
ДУ 4.jpg зміни до договору
11 лютого 2020 15:23
sign.p7s зміни до договору
22 січня 2020 18:46
ДУ 3.jpg зміни до договору
22 січня 2020 16:04
sign.p7s зміни до договору
21 січня 2020 14:50
ДУ 2.jpg зміни до договору
21 січня 2020 14:39
sign.p7s зміни до договору
20 січня 2020 15:33
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
20 січня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви замовника
Номер договору про закупівлю: 20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення у ціну товару
Номер договору про закупівлю: 20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку