Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння та стільці різні
Очікувана вартість
528 430,00 UAH
UA-2019-11-04-001250-a 1d5cf82332434398ab19d826266db8ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ібатуллін Ільдус Ібатуллович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ібатуллін Ільдус Ібатуллович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 15:12
Очікувана вартість: 528 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Сидіння та стільці різні
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
561 штуки
Сидіння та стільці різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, місто Київ, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 16:17
Проект договору_164.doc
04 листопада 2019 16:16
ТД__164.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:03
Дата відповіді: 06 листопада 2019 16:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація на закупівлю 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Сидіння та стільці різні) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації. У разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент».
2) Форма тендерної пропозиції згідно з ДОДАТКОМ № 2 тендерної документації на закупівлю 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Сидіння та стільці різні) передбачає зазначення учасником конкретного найменування запропонованого товару його виробника, марки, характеристик та зображення.
3) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 528 245,00
UAH з ПДВ
523 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАТАСОНОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 526 400,00
UAH з ПДВ
526 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 10:39
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:31
Довідка податкова.pdf
20 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:21
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:18
Технічні характеристики.pdf
13 листопада 2019 11:18
Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2019 11:18
Проект договору.pdf
13 листопада 2019 11:18
Інформація про учасника.pdf
13 листопада 2019 11:18
Відповідність ст.16.pdf
13 листопада 2019 11:18
Відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 11:33
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:31
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП "КАТАСОНОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2311000832
Переможець 523 100,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2311000832
523 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 22:49
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 10:11
Договір НУБіП № 1860.pdf укладений
03 грудня 2019 10:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 523 100,00
UAH