Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-21 Тараща - Ставище км 0+000 - км 28+569)
50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-10-21 Tarashcha - Stavyshche km 0+000 - km 28+569)
Очікувана вартість
6 577 348,00 UAH
UA-2019-10-30-000809-a 706af7161f914831add01bda257afce0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodymyr Anatoliyovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 12:54
Очікувана вартість: 6 577 348,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 887,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32887 UAH
Publication date: 30 жовтня 2019 17:54
Enquiries until: 22 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 28 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 6 577 348 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 887 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28.6 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-21 Тараща - Ставище км 0+000 - км 28+569).
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-10-21 Tarashcha - Stavyshche km 0+000 - km 28+569).
Sources of financing purchase: State budget resources.
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-30-000809-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 27 листопада 2019 01:10
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:11
рішення від 28.11.2019 № 17585 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 22:11
рішення від 12.12.2019 № 18495 .pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 23:27
Номер скарги: UA-2019-10-30-000809-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:03445665
Дата подання: 21 січня 2020 20:42
Оскарження рішення Замовника за результатами прекваліфікації
Оскарження рішення Замовника за результатами прекваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2020 18:54
рішення від 24.01.2020 № 1488 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 18:54
рішення від 10.02.2020 № 2469 .pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» 21.01.2020р. подало скаргу (№ UA-2019-10-30-000809-a.a2) (далі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) щодо порушення Замовником порядку Процедури закупівлі, а саме: допущення до аукціону тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕРИДІАН.» (далі – ТОВ «МЕРИДІАН.») та Приватного підприємства «ТАТОЯН» (далі – ПП «ТАТОЯН»). За результатами розгляду Скарги, Колегія прийняла рішення від 10.02.2020 року № 2469 –р/пк-пз щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерних пропозицій Учасників - ТОВ «МЕРИДІАН.» і ПП «ТАТОЯН» та розмістила його в електронній системі закупівель. Керуючись абз. 1 п. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються. Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерної пропозиції Учасника. Скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерних пропозицій Учасників - ТОВ «МЕРИДІАН.» і ПП «ТАТОЯН», у зв’язку з рішенням Колегії від 10.02.2020 року № 2469 –р/пк-пз та відхилення тендерних пропозицій Учасників - ТОВ «МЕРИДІАН.» і ПП «ТАТОЯН» згідно п.4 ч. 1 ст. 30 Закону як таких, що не відповідають умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2020 15:32

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 01:10
Скарга дороги_UA-2019-10-30-000809-a.doc
27 листопада 2019 01:10
Скарга дороги_UA-2019-10-30-000809-a.pdf
12 грудня 2019 15:03
Супровідний лист.pdf
12 грудня 2019 15:03
Супровідний лист.docx
12 грудня 2019 15:03
Аналогічні договори.rar

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

21 січня 2020 20:41
Скарга
21 січня 2020 20:41
Платіжне доручення
21 січня 2020 20:41
Додатки до Скарги

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 лютого 2020
UA-2019-10-30-000809-a706af7161f914831add01bda257afce0
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення
ПП "Татоян" Документи
Рішення скасоване
Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК"АДАМАНТ ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ПП "Татоян" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 14:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:42
кваліфікація та тех опис.pdf
28 листопада 2019 14:42
проект договору.pdf
28 листопада 2019 14:42
Витяг.pdf
28 листопада 2019 14:42
Ліцензія.PDF
28 листопада 2019 14:42
витяг пдв.pdf
28 листопада 2019 14:42
гар лист.PDF
28 листопада 2019 14:42
Сертифікат.pdf
28 листопада 2019 14:42
відомості про учасника.PDF
28 листопада 2019 14:42
ст 17.PDF
28 листопада 2019 14:42
довідка пояснення 1 пв.PDF
28 листопада 2019 14:42
субпідряд.pdf
28 листопада 2019 14:42
статистика.PDF
28 листопада 2019 14:42
довідка про посадову особу.pdf

Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 11:47
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:47
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:46
10-Довідка захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 11:46
9-Лист вартість договорів.pdf
29 листопада 2019 11:46
Договори оренди.rar
29 листопада 2019 11:46
8-Лист санкції.pdf
29 листопада 2019 11:46
7-Довідка ст17.pdf
29 листопада 2019 11:46
Аналогічний договір.rar
29 листопада 2019 11:45
5-Довідка субпідрядники.pdf
29 листопада 2019 11:45
4-Довідка працівники.pdf
29 листопада 2019 11:45
3-Довідка наявність МТБ.pdf
29 листопада 2019 11:45
14-наказ Директор.pdf
29 листопада 2019 11:45
1-ПВ жовтень.pdf
29 листопада 2019 11:45
1-Довідка про Учасника.pdf

Документи

17 грудня 2019 23:31
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

29 листопада 2019 15:47
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:47
Відгук.pdf
29 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:35
Технологічна карта Т-10-21.pdf
29 листопада 2019 15:35
Гарантійний лист Т-10-21.pdf
29 листопада 2019 15:35
Банківська гарантія Т-10-21.zip
29 листопада 2019 15:35
Відгук.jpg
29 листопада 2019 15:35
Аналогічний договір.pdf

Документи

Публічні документи

10 березня 2020 21:28
Електронний підпис
06 березня 2020 14:31
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Лист покриття_21022020120502.pdf
21 лютого 2020 17:01
виписка по рахунку.pdf
30 листопада 2019 20:00
Електронний підпис
30 листопада 2019 20:00
Електронний підпис
30 листопада 2019 20:00
Дорбуд сервіс 16427 p7s.7z
30 листопада 2019 19:59
Гарантійний лист Учасника.pdf

Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 09:39
Електронний підпис
02 грудня 2019 09:34
Рахунок.pdf
02 грудня 2019 09:34
Проект договору.pdf
02 грудня 2019 09:34
Довідка з праці.pdf
02 грудня 2019 09:34
Ліцензія.pdf
02 грудня 2019 09:34
Рахунок.pdf

Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 14:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:42
кваліфікація та тех опис.pdf
28 листопада 2019 14:42
проект договору.pdf
28 листопада 2019 14:42
Витяг.pdf
28 листопада 2019 14:42
Ліцензія.PDF
28 листопада 2019 14:42
витяг пдв.pdf
28 листопада 2019 14:42
гар лист.PDF
28 листопада 2019 14:42
Сертифікат.pdf
28 листопада 2019 14:42
відомості про учасника.PDF
28 листопада 2019 14:42
ст 17.PDF
28 листопада 2019 14:42
довідка пояснення 1 пв.PDF
28 листопада 2019 14:42
субпідряд.pdf
28 листопада 2019 14:42
статистика.PDF
28 листопада 2019 14:42
довідка про посадову особу.pdf

Документи

14 лютого 2020 15:19
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

29 листопада 2019 15:47
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:47
Відгук.pdf
29 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:35
Технологічна карта Т-10-21.pdf
29 листопада 2019 15:35
Гарантійний лист Т-10-21.pdf
29 листопада 2019 15:35
Банківська гарантія Т-10-21.zip
29 листопада 2019 15:35
Відгук.jpg
29 листопада 2019 15:35
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Татоян"

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ТОВ "МЕРИДІАН."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ТОВ "БК"АДАМАНТ ГРУП"

ПП "Татоян"

ТОВ "МЕРИДІАН."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 4 926 435,00
UAH з ПДВ
4 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 4 930 000,00
UAH з ПДВ
4 864 223,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 21:28
Електронний підпис
06 березня 2020 14:31
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Лист покриття_21022020120502.pdf
21 лютого 2020 17:01
виписка по рахунку.pdf
30 листопада 2019 20:00
Електронний підпис
30 листопада 2019 20:00
Електронний підпис
30 листопада 2019 20:00
Дорбуд сервіс 16427 p7s.7z
30 листопада 2019 19:59
Гарантійний лист Учасника.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 11:47
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:47
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:46
10-Довідка захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 11:46
9-Лист вартість договорів.pdf
29 листопада 2019 11:46
Договори оренди.rar
29 листопада 2019 11:46
8-Лист санкції.pdf
29 листопада 2019 11:46
7-Довідка ст17.pdf
29 листопада 2019 11:46
Аналогічний договір.rar
29 листопада 2019 11:45
5-Довідка субпідрядники.pdf
29 листопада 2019 11:45
4-Довідка працівники.pdf
29 листопада 2019 11:45
3-Довідка наявність МТБ.pdf
29 листопада 2019 11:45
14-наказ Директор.pdf
29 листопада 2019 11:45
1-ПВ жовтень.pdf
29 листопада 2019 11:45
1-Довідка про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
Переможець 4 860 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
4 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 13:05
ДУ № 11 до Договору № 530Т-20 від 11.03.20р..pdf зміни до договору
02 квітня 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 16:24
ДУ № 8 від 19.01.2021 р. до договору від 11.03.2020 р. № 530Т-20.pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 14:24
ДУ № 7 до договору від 11.03.2020 р. № 530Т-20.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 15:07
Договір № 530Т-20 від 11.03.2020р. ч.І.pdf укладений
11 березня 2020 15:06
Договір № 530Т-20 від 11.03.2020р. ч.ІІ.pdf укладений
11 березня 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 530Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 972 000,00 грн (дев’ятсот сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 162 000,00 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 5 832 000,00 грн (п’ять мільйонів вісімсот тридцять дві тисячі гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 972 000,00 грн».
Номер договору про закупівлю: 530Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 1 383 838,85 грн (один мільйон триста вісімдесят три тисячі вісімсот тридцять вісім гривень 83 копійки), в тому числі ПДВ: 230 639,80 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 4 448 161,15 грн (чотири мільйони чотириста сорок вісім тисяч сто шістдесят одна гривня 15 копійок), в тому числі ПДВ: 741 360,19 грн».
Номер договору про закупівлю: 530Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 448 161,15
UAH (в тому числі ПДВ 741 360,19 UAH)