Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-25-41 Новий Биків - Згурівка - Яготин км 4+200 - км 47+400)
50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-25-41 Novyy Bykiv - Zhurivka - Yahotyn km 4+200 - km 47+400)
Очікувана вартість
8 257 221,00 UAH
UA-2019-10-30-000794-a accb8bcb3d89417a872d69f11bd5e3a3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodymyr Anatoliyovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 11:39
Очікувана вартість: 8 257 221,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 287,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41287 UAH
Publication date: 30 жовтня 2019 17:40
Enquiries until: 22 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 28 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 8 257 221 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 287 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43.2 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-25-41 Новий Биків - Згурівка - Яготин км 4+200 - км 47+400).
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Індекс автомобільних доріг: T-25-41 — Новий Биків - Згурівка - Яготин

50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-25-41 Novyy Bykiv - Zhurivka - Yahotyn km 4+200 - km 47+400).
Sources of financing purchase: State budget resources.
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-30-000794-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 27 листопада 2019 01:08
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:50
Рішення від 28.11.2019 №17571 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 22:50
Рішення від 12.12.2019 №18481.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 21:33

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 01:08
Скарга дороги_UA-2019-10-30-000794-a.doc
27 листопада 2019 01:08
Скарга дороги_UA-2019-10-30-000794-a.pdf
12 грудня 2019 15:03
Аналогічні договори.rar
12 грудня 2019 15:03
Супровідний лист.docx
12 грудня 2019 15:03
Супровідний лист.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 січня 2020
UA-2019-10-30-000794-aaccb8bcb3d89417a872d69f11bd5e3a3
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 12:18
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:18
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:03
Установчі документи та ін.rar
29 листопада 2019 12:03
Параметри автодороги.pdf
29 листопада 2019 12:03
Кваліфікаційні критерії.rar
29 листопада 2019 12:03
Договора оренди техніки 2.rar
29 листопада 2019 12:03
Договора оренди техніки 1.rar
29 листопада 2019 12:03
договір Лабораторія.pdf
29 листопада 2019 12:03
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2019 12:03
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 10:05
Протокол №8.pdf
11 лютого 2020 21:07
Локальний кошторис.pdf
11 лютого 2020 19:48
Договора оренди.pdf
11 лютого 2020 17:12
Аналіз ринку цін 2.pdf
11 лютого 2020 17:11
Аналіз ринку цін 1.pdf
11 лютого 2020 17:04
Аналіз ринку цін 1.pdf
11 лютого 2020 17:01
Аналіз ринку цін 1.pdf
11 лютого 2020 16:48
Договірна ціна.pdf
06 лютого 2020 00:32
ліцензія.pdf
05 лютого 2020 17:43
ліцензія.pdf
27 січня 2020 14:15
Протокол НР.7Z
27 січня 2020 14:14
Наказ Фролова Ю.М.7Z
27 січня 2020 14:14
Лист для клієнтів.7z
27 січня 2020 14:13
Витяг із Статуту.7z
27 січня 2020 14:13
Банківська ліцензія.7z
01 грудня 2019 17:37
Електронний підпис
01 грудня 2019 17:37
Електронний підпис
01 грудня 2019 17:34
лист банка.pdf
01 грудня 2019 17:34
Протокол НР.7Z
01 грудня 2019 17:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
01 грудня 2019 17:34
Лист для клієнтів.7z
01 грудня 2019 17:34
Гарантія 16319-19.7z
01 грудня 2019 17:34
Витяг із Статуту.7z
01 грудня 2019 17:34
Банківська ліцензія.7z
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди9.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди8.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди7 .pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди6.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди5.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди4.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди3.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди2.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди 1.pdf
01 грудня 2019 17:34
11.Техніка на балансі.pdf
01 грудня 2019 17:34
8.гарантійний лист.pdf
01 грудня 2019 17:34
6.аналогічний договір.pdf
01 грудня 2019 17:34
3.довідка про техніку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль" 8 157 221,00
UAH з ПДВ
8 157 221,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 8 257 000,00
UAH з ПДВ
8 257 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 10:05
Протокол №8.pdf
11 лютого 2020 21:07
Локальний кошторис.pdf
11 лютого 2020 19:48
Договора оренди.pdf
11 лютого 2020 17:12
Аналіз ринку цін 2.pdf
11 лютого 2020 17:11
Аналіз ринку цін 1.pdf
11 лютого 2020 17:04
Аналіз ринку цін 1.pdf
11 лютого 2020 17:01
Аналіз ринку цін 1.pdf
11 лютого 2020 16:48
Договірна ціна.pdf
06 лютого 2020 00:32
ліцензія.pdf
05 лютого 2020 17:43
ліцензія.pdf
27 січня 2020 14:15
Протокол НР.7Z
27 січня 2020 14:14
Наказ Фролова Ю.М.7Z
27 січня 2020 14:14
Лист для клієнтів.7z
27 січня 2020 14:13
Витяг із Статуту.7z
27 січня 2020 14:13
Банківська ліцензія.7z
01 грудня 2019 17:37
Електронний підпис
01 грудня 2019 17:37
Електронний підпис
01 грудня 2019 17:34
лист банка.pdf
01 грудня 2019 17:34
Протокол НР.7Z
01 грудня 2019 17:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
01 грудня 2019 17:34
Лист для клієнтів.7z
01 грудня 2019 17:34
Гарантія 16319-19.7z
01 грудня 2019 17:34
Витяг із Статуту.7z
01 грудня 2019 17:34
Банківська ліцензія.7z
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди9.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди8.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди7 .pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди6.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди5.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди4.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди3.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди2.pdf
01 грудня 2019 17:34
12.договір оренди 1.pdf
01 грудня 2019 17:34
11.Техніка на балансі.pdf
01 грудня 2019 17:34
8.гарантійний лист.pdf
01 грудня 2019 17:34
6.аналогічний договір.pdf
01 грудня 2019 17:34
3.довідка про техніку.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 12:18
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:18
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:03
Установчі документи та ін.rar
29 листопада 2019 12:03
Параметри автодороги.pdf
29 листопада 2019 12:03
Кваліфікаційні критерії.rar
29 листопада 2019 12:03
Договора оренди техніки 2.rar
29 листопада 2019 12:03
Договора оренди техніки 1.rar
29 листопада 2019 12:03
договір Лабораторія.pdf
29 листопада 2019 12:03
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2019 12:03
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль"
#40370189
Переможець 8 157 221,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль"
#40370189
8 157 221,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 11:31
ДУ № 11 до Договору № 512Т-20 від 11.02.20р.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 11:22
ДУ № 11 до Договору № 512Т-20 від 11.02.20р.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 11:11
ДУ № 9 від 19.01.2021 р. до договору від 11.02.2020 р. № 512Т-20.pdf зміни до договору
20 січня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 16:09
ДУ № 8 до договору від 11.02.2020 р. № 512Т-20.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 10:42
Договір від 11.02.2020р. № 512Т-20 Част. І.pdf укладений
12 лютого 2020 10:39
Договір від 11.02.2020р. № 512Т-20 Част. ІІ.pdf укладений
12 лютого 2020 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 512Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 1 631 400,00 грн (один мільйон шістсот тридцять одна тисяча чотириста гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 271 900,00 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 9 788 621,00 грн (дев’ять мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч шістсот двадцять одна гривня 00 копійок), в тому числі ПДВ: 1 631 436,83 грн».
Номер договору про закупівлю: 512Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 237 276,36 грн (двісті тридцять сім тисяч двісті сімдесят шість гривень 36 копійок), в тому числі ПДВ: 39 546,06 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 9 551 344,64 грн (дев’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча триста сорок чотири гривні 64 копійки), в тому числі ПДВ: 1 591 890,77 грн».
Номер договору про закупівлю: 512Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 237 276,36 грн (двісті тридцять сім тисяч двісті сімдесят шість гривень 36 копійок), в тому числі ПДВ: 39 546,06 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 9 551 344,64 грн (дев’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча триста сорок чотири гривні 64 копійки), в тому числі ПДВ: 1 591 890,77 грн».
Номер договору про закупівлю: 512Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 9 551 344,64
UAH (в тому числі ПДВ 1 591 890,77 UAH)