Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення фізичної охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 9.
Очікувана вартість
332 000,00 UAH
UA-2019-10-18-001585-b ● ae435ecf45d447b2ab6d9742aa408512
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410599 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
Контактна особа: |
Наталія Якимович +380512478389 az_zakupivli@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 332 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 996,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9960 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення фізичної охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 9.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 11:52 |
ТД ОХОРОНА 2020 .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний досвід
Дата подання: 24 жовтня 2019 09:40
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:44
Скільки договорів необхідно подати для підтвердження аналогічного досвіду?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів необхідно завантажити не менше одного договору.
Матеріально-технічна база
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:31
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 09:27
У п. 1.1.3 Додатку 1 ТД є вимога "надати лист гарантію про дислокацію Учасника у м. Миколаєві на весь період надання послуг*, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Миколаїв. Вищезазначена вимога щодо матеріально-технічної бази на момент укладання договору і до повного виконання зобов’язань повинна знаходиться на території м. Миколаєва та може бути перевірена Замовником в будь-який час, в тому числі й під час проведення процедури розгляду пропозицій учасників торгів."
Тобто обов'язкова наявність офісу саме у м. Миколаїв?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази … Тобто Замовник не обмежений даним Законом при проведені цієї закупівлі та має встановлювати насамперед єдині вимоги для всіх учасників. Підтвердження вимоги щодо надання Учасником листа гарантії про дислокацію Учасника у м. Миколаєві на весь період надання послуг, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Миколаїв не є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не заінтересований у закупівлі послуг з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території адміністрації Заводського району ММР у Учасника – Переможця які не мають стандартну дислокацію у місті здійснення охорони. Тому що така ситуація може призвести до порушення договірних вимог та втрати чи псування майна, яке охороняється, чого адміністрації Заводського району ММР допустити не може. Наявність матеріально-технічної бази – це обов’язкова вимога, тому Замовник у тендерній документації повинен передбачити всі можливі випадки та потреби, пов’язані з наданням послуг з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території адміністрації Заводського району ММР.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-18-001585-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:42
Дискримінаційна вимога
У п. 1.1.3 Додатку 1 ТД є вимога "надати лист гарантію про дислокацію Учасника у м. Миколаєві на весь період надання послуг*, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Миколаїв. Вищезазначена вимога щодо матеріально-технічної бази на момент укладання договору і до повного виконання зобов’язань повинна знаходиться на території м. Миколаєва та може бути перевірена Замовником в будь-який час, в тому числі й під час проведення процедури розгляду пропозицій учасників торгів."
Дана вимога є дискримінаційною, адже Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги в Документації.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, які мають офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Миколаїв, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог призводить до зменшення кола потенційних учасників торгів.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо Вас усунути вимогу п. 1.1.3 Додатку 1 щодо дислокації Учасника у м. Миколаєві на весь період надання послуг або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Миколаїв і привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною, адже Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги в Документації.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, які мають офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Миколаїв, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог призводить до зменшення кола потенційних учасників торгів.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо Вас усунути вимогу п. 1.1.3 Додатку 1 щодо дислокації Учасника у м. Миколаєві на весь період надання послуг або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Миколаїв і привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства про публічні закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 09:31
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази … Тобто Замовник не обмежений даним Законом при проведені цієї закупівлі та має встановлювати насамперед єдині вимоги для всіх учасників. Підтвердження вимоги щодо надання Учасником листа гарантії про дислокацію Учасника у м. Миколаєві на весь період надання послуг, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Миколаїв не є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не заінтересований у закупівлі послуг з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території адміністрації Заводського району ММР у Учасника – Переможця які не мають стандартну дислокацію у місті здійснення охорони. Тому що така ситуація може призвести до порушення договірних вимог та втрати чи псування майна, яке охороняється, чого адміністрації Заводського району ММР допустити не може. Наявність матеріально-технічної бази – це обов’язкова вимога, тому Замовник у тендерній документації повинен передбачити всі можливі випадки та потреби, пов’язані з наданням послуг з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території адміністрації Заводського району ММР.
Інформація про відміну
Дата відміни
03 листопада 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій