Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання снігу (послуги щодо посипання, видалення снігу та зимового утримання території міста Кам`янське)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000842-a 5903e790d06a42a9b4ae6e8930777ac9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 19:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:55
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуги з прибирання снігу (послуги щодо посипання, видалення снігу та зимового утримання території міста Кам`янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 20:07
ТД Послуги з прибирання (зимове утримання)_ гарантія 20 тис._сума_2 000.000грн_doc.doc
18 жовтня 2019 20:01
Додаток 1.docx
18 жовтня 2019 20:01
Додаток 2.docx
18 жовтня 2019 20:01
Додаток 3.docx
18 жовтня 2019 20:01
Додаток 4.docx
18 жовтня 2019 20:01
Додаток 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАВТОБУД" 1 998 553,42
UAH з ПДВ
1 998 553,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС" 1 999 653,59
UAH з ПДВ
1 999 653,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 10:36
Електронний підпис
08 листопада 2019 10:35
Переможець.pdf
01 листопада 2019 07:59
Електронний підпис
01 листопада 2019 07:49
Гарантия 14247.zip
01 листопада 2019 07:49
Додаток 5.pdf
01 листопада 2019 07:49
Ліцензія завірена копія(1).zip
01 листопада 2019 07:49
платежка.zip
01 листопада 2019 07:49
Пропозиція, частина 2.pdf
01 листопада 2019 07:49
Прорпозиція, частина 1.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис
31 жовтня 2019 10:27
10. Проект договору.PDF
31 жовтня 2019 10:27
9.Технічне завдання.PDF
31 жовтня 2019 10:27
8.Відомості ЄДРПОУ.PDF
31 жовтня 2019 10:27
7.Баланс підприємства.PDF
31 жовтня 2019 10:27
6. Статутні документи.pdf
31 жовтня 2019 10:27
5.Довідки.PDF
31 жовтня 2019 10:27
3. Аналогічні договори.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАВТОБУД"

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАВТОБУД"
#42204320
Переможець 1 998 553,42
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАВТОБУД"
#42204320
1 998 553,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 11:14
д.у.4 до дог.988-19 від 18.11.19.PDF укладений
27 лютого 2020 15:49
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:07
д.у.3 від 10.01.2020 до дог.988-19.PDF зміни до договору
11 січня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:49
SCAN0127.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:45
SCAN0126.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:44
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:23
SCAN0008.PDF укладений
19 листопада 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням обсягу наданих послуг, у зв’язку з чим викласти Додаток 2 «Технічне завдання», Додаток 3 «Кошторис», до договору № 988-19 від 18.11.2019 року в новій редакції, що додається та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 1 009 956 грн. 70 коп. (один мільйон дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 70 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 168 326,12 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 009 956 грн. 70 коп. (один мільйон дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 70 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 168 326,12 грн.).» Обсяг закупівлі 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 988-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 988-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 2 від 28 грудня 2019 року до Договору № 988-19 від 18.11.2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 988-19 від 18.11.2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 988-19 від 18.11.2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 201 991 грн. 34 коп. (двісті одна тисяча дев’ятсот дев’яносто одна гривня 34 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 33 665.22 грн.)., фактично виконаного у 2019 році - 1 009 956 грн. 70 коп. (один мільйон дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 70 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 168 326,12 грн.).” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника. Кількість 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 988-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 009 956,70
UAH (в тому числі ПДВ 168 326,12 UAH)
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Вартість оплати за договором у 2019 році складає 1 009 956,70 грн. з ПДВ (841 630,58грн. без ПДВ). Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 1 211 144,51грн. з ПДВ (1 009 287,09грн. без ПДВ).