Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-10-16-004002-b 050a434b066641788ef375f491d1b198
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Вебсайт: http://lp.edu.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 08:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:49
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
401 штуки
Картриджі (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Степана Бандери, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з дати поставки товару (окремої партії товару) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:04
Перелік змін.docx
31 жовтня 2019 15:03
ТД_додаток3 з змінами від 31.10.19.docx
31 жовтня 2019 15:03
ТД з змінами від 31.10.19.docx
16 жовтня 2019 18:43
ТД_додаток4.docx
16 жовтня 2019 18:43
ТД_додаток2.docx
16 жовтня 2019 18:43
ТД_додаток1.docx
31 жовтня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:04
Перелік змін.docx
31 жовтня 2019 15:03
ТД_додаток3 з змінами від 31.10.19.docx
16 жовтня 2019 18:43
ТД_додаток3.docx
31 жовтня 2019 15:03
ТД з змінами від 31.10.19.docx
16 жовтня 2019 18:43
ТД.docx
16 жовтня 2019 18:43
ТД_додаток4.docx
16 жовтня 2019 18:43
ТД_додаток2.docx
16 жовтня 2019 18:43
ТД_додаток1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:09
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 14:12
Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Так як Ви у Додатку №3 до Тендерної документації вказуєте фірми-виробника та модель картриджа, не надаєте детальний опис товарів, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, та встановлюєте додаткові вимоги до учасників, що пропонують еквівалент, просимо: 1. надати обґрунтовану відповідь про причини вимоги у документації оригіналів картриджів перерахованих у Додатку №3 до Тендерної документації; 2. пояснити відсутність у складі документації детального опису товару, що плануєте закуповувати; 3. обґрунтуйте необхідність подання у складі пропозиції «документу (документів) виданого виробником (виробниками) або його офіційним представником в Україні відповідних (у яких використовуються зазначені у специфікації картриджі) принтерів та багатофункційних пристроїв про можливість використання запропонованих учасником еквівалентних картриджів без погіршення технічних характеристик відповідних принтерів та багатофункційних пристроїв, ресурсу їх роботи та умов гарантійного обслуговування з сторони виробника», адже, така вимога ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи представником товаровиробника в Україні, та стосується виключно учасників, що пропонують еквівалент, тобто є дискримінацією та обмежує конкуренцію. Крім того, жоден виробник або його офіційне представництво ніколи не погодять можливість використання еквівалентного товару замість оригінального, а у зв’язку з цим усуваються від участі в торгах учасники, що пропонують еквівалент товару, який за технічними характеристиками відповідає товару виробників та торгових марок, що вказані в Додатку № 3 до Тендерної документації; 3. пояснити як використання еквівалента предмета закупівлі може погіршити якість роботи співробітників вашої установи, за умови, що такий еквівалент буде мати ті ж характеристики що й оригінал?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Пунктом 3.6.4. Тендерної документації передбачено, що «до усіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника здійснених у Тендерній документації та додатках до неї – застосовується вираз «або еквівалент»». Зважаючи на те, що додаток 3 до тендерної документації, згідно п. 1.1.5. Тендерної документації, є невід’ємною частиною Тендерної документації, вираз «або еквівалент» застосовується до усіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника здійснених зокрема у додатку 3 до тендерної документації, відповідно інформація про те, що технічна специфікація викладена у додатку 3 до тендерної документації не містить виразу «або еквівалент» не відповідає дійсності.
Окрім цього технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, - тобто модель картриджа, яка передбачена виробником обладнання для використання у відповідному обладнанні, виробники не оприлюднюють детальні технічні характеристики витратних матеріалів, оскільки такі відомості становлять комерційну таємницю, тому опис усіх необхідних характеристик скласти неможливо.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачено обов’язку замовника розміщувати обґрунтування посилання у технічній специфікації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника саме у складі тендерної документації. Відповідне посилання є необхідним враховуючи наявність в замовника обладнання, строк дії гарантії виробника на яке ще не минув, перед застосуванням витратних матеріалів, виготовлених не виробниками відповідного обладнання, замовник повинен бути поінформований про безпечність та допустимість\рекомендацію такого використання, відсутність негативних наслідків. Оскільки вимоги та правила (інструкції) з експлуатації конкретного обладнання встановлює його виробник, вимога щодо підтвердження виробником обладнання можливості використання витратних матеріалів виготовлених стороннім виробником є законною та обґрунтованою. Викладене вище підтверджується інформацією, розміщеною на офіційних веб-сайтах виробників обладнання, зокрема, але не виключно:
https://www8.hp.com/ua/ru/support/warranty.html, - гарантія не поширюється на вироби, що вийшли з ладу: якщо несправність викликана перезаправкою картриджа або використанням неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин;
https://www8.hp.com/ua/ru/cartridge/ink-toner-paper.html - тільки оригінальні картриджі HP забезпечують гарантовану якість друку на принтерах HP;
https://dsm-shop.com.ua/a301430-garantijni-zobovyazannya-vidnosno.html - гарантія передбачає проведення ремонту техніки (Обладнання) за рахунок ТОВ«ДСМ-Трейд» за наявності несправностей, що пов’язані з виробничим дефектом, за умови експлуатації Обладнання виключно, відповідно до інструкції з експлуатації, використання оригінальних витратних матеріалів та запасних частин; - Центр «ДСМ-ТРЕЙД має право відмовити у задоволені вимог споживача у разі: виявлення факту використання неоригінальних витратних матеріалів.
2. Законом встановлено право замовника формувати вимоги до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та включати до тендерної документації іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Закон не встановлює для замовника окремих обмежень чи заборон щодо встановлення критеріїв визначення еквівалентності товарів, окрім того встановлення чітких критеріїв спрощує підготовку тендерних пропозиції учасників та збільшує коло потенційних учасників.
Перед використанням неоригінальних витратних матеріалів замовник повинен бути поінформований про безпечність та допустимість\рекомендацію такого використання, відсутність негативних наслідків. Оскільки вимоги та правила (інструкції) з експлуатації конкретного обладнання встановлює його виробник, вимога щодо підтвердження саме виробником обладнання можливості використання витратних матеріалів виготовлених стороннім виробником без погіршення технічних характеристик відповідних принтерів та багатофункційних пристроїв, ресурсу їх роботи та умов гарантійного обслуговування з сторони виробника є законною та обґрунтованою. Жоден учасник не позбавлений права звернутися за отриманням дозволу\рекомендації на використання пропонованих ним еквівалентних витратних матеріалів до виробника відповідного обладнання.
3. Тендерна документація не містить умов чи вимог стосовно, які б стосувались «якості роботи співробітників установи».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-004002-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:24
Дикримінаційні умови
Вимога викладена в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 14:10
Відповідь на вимогу UA-2019-10-16-004002-b викладено у прикріпленому файлі.

Документи подані скаржником

21 жовтня 2019 14:24
Додаток 1 Лист.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОДОС ПРІНТ ГРУП" 767 949,60
UAH з ПДВ
699 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 737 968,00
UAH з ПДВ
704 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ 791 638,50
UAH з ПДВ
705 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 830 169,00
UAH з ПДВ
791 634,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 14:34
Довідка_МВД.pdf
17 листопада 2019 22:25
public_doc.p7s
17 листопада 2019 22:25
РПГ_банкрут.PDF
17 листопада 2019 22:25
ДФС Львівська політехніка.pdf
17 листопада 2019 22:25
Довідка.zip
17 листопада 2019 22:25
Довідка_фіз.zip
08 листопада 2019 00:53
Електронний підпис
08 листопада 2019 00:52
тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2019 00:45
Електронний підпис
08 листопада 2019 00:44
проект договору.pdf
08 листопада 2019 00:44
щодо не сертифікції.pdf
08 листопада 2019 00:32
Електронний підпис
08 листопада 2019 00:32
довідка щодо субпідрядника.pdf
08 листопада 2019 00:32
щодо печатки.pdf
08 листопада 2019 00:32
довідка щодо рахунків.pdf
08 листопада 2019 00:32
236 санкції.pdf
08 листопада 2019 00:31
тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2019 00:31
чинність документів.pdf
08 листопада 2019 00:31
технічна вимоги.pdf
08 листопада 2019 00:31
Статут Родоспрінтгруп.pdf
08 листопада 2019 00:31
відомості про учасника.pdf
08 листопада 2019 00:31
санкції.pdf
08 листопада 2019 00:31
персональні дані.pdf
08 листопада 2019 00:31
лист щодо еквіваленту.pdf
08 листопада 2019 00:31
заходи довкілля.pdf
08 листопада 2019 00:31
достовірність інформації.pdf
08 листопада 2019 00:31
Документи_по_списку.PDF
08 листопада 2019 00:31
довідка щодо права підпису.pdf
08 листопада 2019 00:31
стаття 17 повна.pdf
08 листопада 2019 00:31
стаття 17.pdf
08 листопада 2019 00:31
стаття 17_.pdf
08 листопада 2019 00:31
ст 17.pdf
08 листопада 2019 00:31
Відгук 001 (1).pdf
08 листопада 2019 00:31
довідка працівники.pdf
08 листопада 2019 00:31
Re_ Re[10]_ Заявка.zip

Публічні документи

07 листопада 2019 16:20
Електронний підпис
07 листопада 2019 16:19
Підписаний_ДОВІДКА.pdf
31 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:27
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
31 жовтня 2019 16:27
Підписаний_GarLIST 8788.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 15:04
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:03
Довідка.pdf
07 листопада 2019 15:03
Ліцензія завірена копія.zip
07 листопада 2019 15:03
Гарантия 14236.zip
07 листопада 2019 15:03
Довідка про підприємство.pdf
07 листопада 2019 15:03
Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2019 15:03
Технічна частина.pdf
07 листопада 2019 15:03
ст. 17.pdf
07 листопада 2019 15:03
Про захист довкілля.pdf
07 листопада 2019 15:03
Право підпису.pdf
07 листопада 2019 15:03
Лист про санкції.pdf
07 листопада 2019 15:03
Лист про печатку.pdf
07 листопада 2019 15:03
Копія витягу ЄП.pdf
07 листопада 2019 15:03
Довідка про поставку.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 14:13
тех характеристики.PDF
07 листопада 2019 14:13
Статут (оригінал).pdf
07 листопада 2019 14:13
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
07 листопада 2019 14:13
пропозиція.PDF
07 листопада 2019 14:13
проект договору.PDF
07 листопада 2019 14:13
Підписаний_Лицензия.pdf
07 листопада 2019 14:13
Підписаний_G1019-8686-GL_tender.pdf
07 листопада 2019 14:13
довідки та листи.pdf
07 листопада 2019 14:13
довідка довкілля.PDF
07 листопада 2019 14:13
lic_zaver.pdf
07 листопада 2019 14:13
Підписаний_G1019-8686-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОДОС ПРІНТ ГРУП"

ФОП ВАЩЕНКО Г.В.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ

ТОВ "Медіа-Вест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОДОС ПРІНТ ГРУП"
#42392969
Переможець 699 500,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОДОС ПРІНТ ГРУП"
#42392969
699 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 17:52
Договір №1572 від 02.12.2019 ТзОВ РОДОС ПРІНТ ГРУП.pdf укладений
02 грудня 2019 17:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 699 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 583,33 UAH)