Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
665 000,00 UAH
UA-2019-10-14-000005-a 3f1ec42c96bf4790ad8666e173611340
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2019 14:12
Очікувана вартість: 665 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт
Машини для обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності фінансового підкріплення видатків Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 10:48
TD2019 3021 окт_2.pdf
21 жовтня 2019 10:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН пк.docx
21 жовтня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 21:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 10:48
TD2019 3021 окт_2.pdf
16 жовтня 2019 21:38
TD2019 3021 зм.pdf
14 жовтня 2019 17:40
TD2019 3021 окт.pdf
21 жовтня 2019 10:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН пк.docx
16 жовтня 2019 21:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН пк.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:18
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 17:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміст поставленого питання свідчить про те, що запитувач не ознайомився з тендерною документацією. Пропонуємо учаснику уважно ознайомлюватись з тендерною документацією перш ніж звертатись до замовника з запитаннями щодо її вимог.
Роз'яснюємо, що до участі в торгах допускаються товари, що відповідають технічним вимогам, наведеним в документації, незалежно від виробника, торгової марки чи моделі. Якщо в документації наведено певну конкретну модель (торгову марку тощо) - таке обладнання повністю влаштовує замовника за своїми характеристиками, при цьому учасники можуть запропонувати будь-яке аналогічне обладнання іншого виробника/моделі/торгової марки, за умови збереження загальної працездатності обладнання та можливості його використання за призначенням.
Щодо питання про участі в закупівлі учасника-фізичної особи-підприємця - неплатника податку на додану вартість, роз'яснюємо запитувачу, що жодних пільг чи переваг учасникам в залежності від їх статусу платника податків ані законом ані тендерною документацією не передбачено. Пропозиції всіх учасників розглядаються однаково, без умовного додавання чи віднімання податків, виходячи з загальної ціни пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Якубинська Г.М 651 576,00
UAH з ПДВ
651 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Береза Денис Віталійович 665 000,00
UAH з ПДВ
665 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:53
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Якубинська Г.М

ФОП Береза Денис Віталійович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
651 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:08
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 13:52
договір № 385 від 20.11.2019.pdf укладений
20 листопада 2019 13:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 651 576,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 596,00 UAH)