Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали покрівельні м"які гідроізоляційні (євроруберойд, праймер бітумний, матеріал бітумно-полімерний, мастика для єврорубероїда)
Очікувана вартість
1 622 659,20 UAH
UA-2019-10-11-002351-b 892094a35a4a4f8d8f2386b6cc9d6473
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 622 659,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48660 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 кг
Мастика для єврорубероїда (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2000 м.кв.
Матеріал бітумно-полімерний рулонний покрівельний та гідроізоляційний марки „Промізол” БМГ СхПэПэ 2,5 (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
17000 м.кв.
Євроруберойд ХКП-4,0 або ЕКП-4,0 (верхній шар) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
17000 м.кв.
Євроруберойд ХПП-2,5 або ЕПП-2,5 (нижній шар) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
7500 л
Праймер бітумний (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 14:32
ТД_773-19_Матеріали покрівельні мякі гідроізоляційні.doc
11 жовтня 2019 14:32
Оголошення_.doc
11 жовтня 2019 14:32
договір остаточна редакція 308.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 1 497 990,00
UAH з ПДВ
1 497 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 10:57
Електронний підпис
26 жовтня 2019 18:40
Електронний підпис
26 жовтня 2019 18:37
Гарантия 14118.zip
26 жовтня 2019 18:37
Статут учасника.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Свідоцтво про ДР.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Опис-код доступу.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Довідка 4-ОПП-завірена.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Довідка 4-ОПП.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Витяг ПДВ-завірений.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Витяг ПДВ.PDF
26 жовтня 2019 18:37
Витяг з ЄДР.pdf
26 жовтня 2019 18:37
ДСТУ Б В 2 7-108-2001.pdf
26 жовтня 2019 18:37
ДСТУ Б В 2 7-101-2000.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Дані на Товар.pdf
26 жовтня 2019 18:37
Цінова Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 жовтня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій