Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Титова, 6 у м. Дніпро
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-10-09-001731-b 21a54ae72a404831b40863fd6bcdd0e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:09
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Титова, 6 у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Титова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: міський бюджет Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 15:09
ТД поточ рем. покр. Титова. 09.10.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000038 ● 5d3c042569744edabe21ba69dffb1b4c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 18:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.10.2019 № 178

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ

Витяг переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-10-09-001731-b 09.10.2019 Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 38114671) Дані автоматичних індикаторів ризиків
(RISK1-5-2)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 13:51:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Титова, 6 у м. Дніпро» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-09-001731-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отримання пояснення такого питання.
Всупереч нормі пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), при закупівлі послуг з поточного ремонту тендерна документація містить вимоги стосовно надання інформації про субпідрядника.
У вимозі стосовно наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник не зазначив, який договір слід вважати аналогічним (за видом чи за предметом закупівлі).
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає спосіб документального підтвердження підстав згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених, зокрема пунктами 3, 8 частини першої. Проте, у тендерній документації така інформація відсутня.
Чому умови тендерної документації не відповідають вимогам статті 22 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-18 09:43:33

Пояснення

Щодо поставлених Вами питань надаємо такі пояснення.
Щодо вимоги пронадання інформації про субпідрядника.
Відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.

Щодо незазначення, який договір слід вважати аналогічним.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, законом не передбачена необхідність визначати у тендерній документації, який саме договір слід вважати аналогічним, у звязку з чим Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Щодо інформації по пунктам 3,8
Відповідно до п. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація, передбачена пунктами 3, 8 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.Зазначена інфомрація підтверджується Листом Мінекономрозвитку 3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» відповідно до змісту якого відомості, що містяться, зокрема, у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення є відкритими, доступ до яких є вільним.
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-04 09:49:36

Заперечення на висновок проведеного моніторінгу

Не погоджуємося з визновоком проведеного Моніторінгу, так відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 1 999 938,91
UAH з ПДВ
1 974 869,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 1 982 797,54
UAH з ПДВ
1 982 797,54
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
Переможець 1 974 869,20
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
1 974 869,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 11:38
109-19звіт.pdf укладений
18 грудня 2019 10:52
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 14:33
ДУ 1 109-19.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 14:32
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 10:35
109-19.pdf укладений
11 листопада 2019 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі актів виконаних робіт, зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 109/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 401 398,28
UAH (в тому числі ПДВ 233 566,38 UAH)