Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт шкільного інтернату Білокуракинської ЗОШ I-III ступенів №1 за адресою: Луганська обл., Білокуракинський район, смт. Білокуракине, вул. Історична, буд. 57
Очікувана вартість
2 322 468,40 UAH
UA-2019-09-22-000017-c 544bc11c103345b1acfc544c31b7986e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубкова Любов Іванівна

+380646221276 osvita07072017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Білокуракинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41445553
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Контактна особа: Зубкова Любов Іванівна
+380646221276
osvita07072017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2019 23:08
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 12:12
Очікувана вартість: 2 322 468,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 224,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт шкільного інтернату Білокуракинської ЗОШ I-III ступенів №1 за адресою: Луганська обл., Білокуракинський район, смт. Білокуракине, вул. Історична, буд. 57 (Джерело фінансування закупівлі – кошти державного та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Історична, будинок 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-22-000017-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СОЛОНАРЬ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2719618777
Дата подання: 22 жовтня 2019 16:47
ВИМОГА про усунення порушень та відхилення пропозиції ТОВ «ПУЛЬСАР»
Пунктом 70 Додатку №1 до Тендерної документації, передбачено виконання робіт «Вогнезахист дерев'яних конструкцiй лат пiд покрiвлю, покриттiв та настилiв по фермах. Вогнезахистний засіб "Неомід 450-1"». Виконання зазначених робіт передбачає наявність ліцензії, відповідно до п.13 ч.1 ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою КМУ від 23.11.2016 №852. У визначеного Вами переможця торгів – ТОВ «ПУЛЬСАР» та його субпідрядної організації - ТОВ «Будівельна компанія «Альянс – строй», яку ТОВ «ПУЛЬСАР» планує залучити до виконання робіт, відсутня ліцензія на проведення зазначених робіт. Необхідність наявності та завантаження копії ліцензії в складі пропозиції, передбачена Вами в умовах тендерної документації, а саме ІІІ Розділом Тендерної документації. Перевірити наявність відповідних ліцензій можливо на офіційному веб – сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій за посиланням: https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html. Відповідно до вимог п.5 розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації «Якщо учасник процедури закупівлі або переможець не подав у складі своєї тендерної пропозиції документи, які вимагаються цією тендерною документацією, то він повинен надати щодо цього письмове пояснення, яке надається у складі його тендерної пропозиції (у сканованому вигляді за підписом його уповноваженої посадової особи та скріплене печаткою)». Кінцевий строк подання тендерної пропозиції 08 жовтня 2019 09:00. ТОВ «Пульсар» у складі своєї тендерної пропозиції надано «ПИСЬМОВЕ ПОЯСНЕННЯ (надається на виконання вимог п.5 розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації та інших її умов)» за вих. №59/7-3 від 04.10.2019 відповідно до п.7 ч.1 якого «якщо учасник процедури закупівлі не подав у складі своєї тендерної пропозиції документи, які вимагаються тендерною документацією, то він може надати щодо цього письмове пояснення, яке надається у складі його тендерної пропозиції». Однак, ТОВ «Пульсар» у складі своєї тендерної пропозиції не надав письмові пояснення щодо причини ненадання ліцензії з вогнезахисту (у сканованому вигляді за підписом його уповноваженої посадової особи та скріплене печаткою). На підставі викладеного, ВИМАГАЮ відхилити пропозицію ТОВ «ПУЛЬСАР», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 23:59
Ознайомившись з вимогами №UA-2019-09-22-000017-c.a1 та №UA-2019-09-22-000017-c.c2 Скаржника щодо Процедури закупівлі, можемо прийти до висновку, що вони є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя, оскільки:
По-перше, слід зазначити, що ТОВ "ПУЛЬСАР" надав усі необхідні документи, що були передбачені тендерною документацією, у т. ч. ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, лист-роз'яснення про ліцензії (1_Документи_тех-відповідність_(зг-Дод-1-до-ТД) (1).pdf) та довідку з поясненням щодо залучення субпідрядників у обсязі меншому за 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, які матимуть відповідні ліцензії (довідка за вих. №59/2-3 від 04.10.2019 / файл 2_Довідки_та_док_ст-16_(зг-Додатку-2-до-ТД)_.pdf), чим підтвердив свою відповідність умовам тендерної документації. Окрім цього, слід зауважити, що умовами тендерної документації не передбачено надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій копій ліцензій чи дозволів субпідрядних організацій яких вони планують залучити, а лише ті ліцензії, які мають безпосередньо учасники торгів.
Враховуючи вищевикладені факти, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПУЛЬСАР".
По-друге, Замовник, на підставі ч. 7 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, звернувся із запитом до ТОВ "ПУЛЬСАР" (копії листа-запиту та роз'яснень учасника, додаються) з проханням надати підтвердження та роз'яснення стосовно інформації, що міститься у наданій ТОВ “ПУЛЬСАР” довідці за вих. №59/2-3 від 04.10.2019, де зазначено, що: “При необхідності (у разі потреби) ... укладаються договори про надання відповідних робіт/послуг у т. ч. на супідрядні роботи у обсязі меншому за 20 відсотків від вартості договору про закупівлю”, а саме підтвердити чи дійсно планується ТОВ “ПУЛЬСАР” укласти договір про надання відповідних робіт/послуг у т. ч. на супідрядні роботи у обсязі меншому за 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та роз'яснити, які саме передбачається доручити до виконання роботи субпідрядній організації з посиланням на конкретний пункт чи пункти технічної специфікації Додатку № 1 до тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги “Капітальний ремонт шкільного інтернату Білокуракинської ЗОШ I-III ступенів №1 за адресою: Луганська обл., Білокуракинський район, смт. Білокуракине, вул. Історична, буд. 57 (ДК 021:2015 – 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-09-22-000017-c ● 544bc11c103345b1acfc544c31b7986e], та окрім цього запросив зазначити чи матиме така супідрядна організація відповідні дозволи чи ліцензії на що отримав підтверджуючу інформацію та відповідні розсяснення, а саме ТОВ "ПУЛЬСАР" підтвердив, що планує залучити до субпідрядних робіт у обсязі меншому за 20 відсотків від вартості договору про закупівлю по об'єкту "Капітальний ремонт шкільного інтернату Білокуракинської ЗОШ I-III ступенів №1 за адресою: Луганська обл., Білокуракинський район, смт. Білокуракине, вул. Історична, буд. 57 (ДК 021:2015 – 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)" (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-22-000017-c) організацію, яка матиме відповідні дозволи та ліцензії на певні види робіт / послуг, а саме на виконання робіт, що передбачені п.70-71 технічної специфікації Додатку № 1 до тендерної документації (Вогнезахист дерев'яних конструкцiй лат пiд покрiвлю, покриттiв та настилiв по фермах; Вогнезахистний засіб "Неомід 450-1"), та додатково пояснив, що оскільки вартість таких робіт буде меншою за 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то в такому разі учасник процедури закупівлі ТОВ "ПУЛЬСАР" не був зобов'язаний, згідно п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” надавати відомості щодо таких субпідрядників у складі тендерної пропозиції та таку інформацію за необхідності буде надано Замовнику під час укладання договору про закупівлю, як це передбачено ч. 2 ст. 36 Закону Закону України “Про публічні закупівлі”, - разом з дозволами або ліцензіями на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволів або ліцензій на провадження такого виду діяльності на момент укладання договору буде передбачено законодавством. Окрім цього, довів до відома та акцентував увагу на тому, що умовами тендерної документації не передбачено надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій копій ліцензій чи дозволів субпідрядних організацій яких вони планують залучити, а передбачено надати лише ті ліцензії, які мають безпосередньо учасники торгів.
По-третє, Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) не передбачено право учасника вимагати безпосередньо від Замовника скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі та надання пояснень Замовником з приводу прийнятих рішень, дій чи бездіяльності, відносно інших учасників процедури закупівлі, окрім самого Скаржника, так як:
- згідно частини 1 статті 23 Закону, Учасник має лише право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-09-22-000017-c, який сплив 28 вересня 2019 о 09:00, а тому вимога №UA-2019-09-22-000017-c.a1 та №UA-2019-09-22-000017-c.c2 не підлягає розгляду Замовником в цій частині;
- щодо ч. 3 ст 30 Закону, то дана норма передбачає звернення з вимогою до Замовника лише у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, та в такому разі, може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, але не дає права Учаснику звертатися з вимогою щодо надання роз'яснень відносно інших пропозицій учасників процедури закупівлі чи з вимогою скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі, а тому вимога №UA-2019-09-22-000017-c.a1 та №UA-2019-09-22-000017-c.c2 не підлягає розгляду Замовником в цій частині;
- порядок оскарження процедур закупівлі, передбачений ст. 18 Закону та згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону, орган оскарження - Антимонопольний комітет України.
А отже, враховуючи усе вищевикладене, можемо прийти до висновку, що подана Скарга не підлягає розгляду Замовником та не відповідає вимогам ст. 18 Закону, оскільки Замовник не є органом оскарження.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Номер вимоги: UA-2019-09-22-000017-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СОЛОНАРЬ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2719618777
Дата подання: 25 жовтня 2019 12:26
Шановний ЗАМОВНИКУ!!!
Прошу Вас у встановлені законом строки надати мотивовану відповідь про результати розгляду вимоги №13-124 від 22.10.2019 «Про усунення порушень та відхилення пропозиції ТОВ «ПУЛЬСАР» з посиланням на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі», інших Законів чи нормативно-правових актів відповідно до яких Вами було прийнято рішення. Окрім того прошу Вас обґрунтувати наявність чи відсутність підстав відхилення пропозиції ТОВ «ПУЛЬСАР», передбачених ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 23:59
Відповідь вже була надана раніше.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СЄВЄРОДОНЕЦЬКЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМАВТОМАТИКА" №436 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕА" 2 102 533,76
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю 1 955 017,00
UAH з ПДВ
1 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПУЛЬСАР" 2 079 990,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СОЛОНАРЬ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 2 311 111,00
UAH з ПДВ
2 311 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 19:27
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:51
аналогічні договори 2.rar
07 жовтня 2019 18:50
Додаток 1 ДЦ.rar
07 жовтня 2019 18:50
аналогічні договори 5.rar
07 жовтня 2019 18:50
Аналогічні договори.rar
07 жовтня 2019 18:50
Установчі документи.rar
07 жовтня 2019 18:50
Додаток 5.rar
07 жовтня 2019 18:50
аналогічні договори 3.rar
07 жовтня 2019 18:50
аналогічні договори 4.rar
07 жовтня 2019 18:50
аналогічні договори 6.rar
07 жовтня 2019 18:50
Додаток 4.rar
07 жовтня 2019 18:50
Додаток 2.rar
07 жовтня 2019 18:50
Додаток 3.rar

Публічні документи

07 жовтня 2019 22:19
Електронний підпис
07 жовтня 2019 22:02
21. Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 22:02
20. Банківська гарантія.zip
07 жовтня 2019 22:02
19. Банківські довідки.pdf
07 жовтня 2019 22:02
16. Лист САНКЦІЇ.pdf
07 жовтня 2019 22:02
9. Додаток-5 Лист-згода.pdf
07 жовтня 2019 22:02
8. Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 22:02
4. Повноваження ФОП.pdf
07 жовтня 2019 22:02
3. Довідка Працівники.pdf
07 жовтня 2019 22:02
2. Наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СЄВЄРОДОНЕЦЬКЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМАВТОМАТИКА" №436 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕА"

ТОВ "Вітекс"

ТОВ "ПУЛЬСАР"

ФОП СОЛОНАРЬ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СЄВЄРОДОНЕЦЬКЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМАВТОМАТИКА" №436 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕА"
#01417179
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 16:07
Товариство з обмеженою відповідальністю
#30009479
Відхилено 1 899 999,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 17:45
ТОВ "ПУЛЬСАР"
#21787257
Переможець 1 900 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 19:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 19:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПУЛЬСАР"
#21787257
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:57
Дод. угода _ 3 від 27.12.19 дог.334.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:31
Додат. угода _2 від 20.12.2019 р.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:27
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 12:21
Договір-334__30-10-2019.pdf укладений
30 жовтня 2019 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Загальна вартість договору становить 1874614.88 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 874 614,88
UAH (в тому числі ПДВ 312 435,81 UAH)