Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ongoing repair of the roadway of the public road of local use С091307 Old Krivotuli - New Krivotuli of the Tysmenytsia district of Ivano-Frankivsk region (separate sections)( 45230000-8 Construction of pipelines, lines of communication and electric power transmission, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42753775 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77 |
Контактна особа: |
Вітовська Леся Василівна +380666713002 doroga_ifoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise "ROADS OF PRYKARPATTYA" |
National ID: | 42753775 |
Contact point: |
Vitovska Lesia Vasylivna +380666713002 doroga_ifoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2019 13:02 |
Очікувана вартість: | 5 449 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 497,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 20 вересня 2019 20:09 |
Enquiries until: | 11 жовтня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 17 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 жовтня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 5 449 736 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 54 497 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 20:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 20:10 |
Оголошення Кривотули.pdf | |
20 вересня 2019 20:10 |
ДОДАТОК 8.doc | |
20 вересня 2019 20:10 |
ДОДАТОК 7.doc | |
20 вересня 2019 20:10 |
ДОДАТОК 6.doc | |
20 вересня 2019 20:10 |
ДОДАТОК 3.doc | |
20 вересня 2019 20:10 |
ДОДАТОК 9.doc | |
20 вересня 2019 20:10 |
ДОДАТОК 5.doc | |
20 вересня 2019 20:10 |
ДОДАТОК 4.doc | |
20 вересня 2019 20:10 |
ДОДАТОК 2.doc | |
20 вересня 2019 20:10 |
ДОДАТОК 1.doc | |
20 вересня 2019 20:10 |
ТД Старі Кривотули-Нові Кривотули.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-06-000017 ● 7264773cd7eb4680af7665bb307f4960
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.12.2019 №64
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.12.2019 №64
Витяг з перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-09-20-002814-b 20.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі від 19 грудня 2019 року Відповідно до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 06.12.2019 р. №64 органом державного фінансового контролю проведено моніторинг закупівлі послуг “Поточний ремонт дорожнього полотна автомобільної дороги загального користування місцевого значення С091307 Старі Кривотули – Нові Кривотули Тисменицького району Івано-Франківської області (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” (унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-20-002814-b 20.09.2019), за результатами якого складено висновок, опублікований 19.12.2019 р. Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” не погоджується з висновком про результати моніторингу закупівлі, виходячи з наступного. Як зазначено у висновку про результати моніторингу закупівлі від 19.12.2019 р., органом державного фінансового контролю встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). А саме, учасником-переможцем торгів ТОВ “Шляхбуд-Лім” та учасником торгів ТОВ “ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП” подано тендерні пропозиції без накладення електронного цифрового підпису, чим не дотримано вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ “Шляхбуд-Лім” та ТОВ “ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП” як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. В заперечення наведеному вказуємо наступне. Відповідно до статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. Тендерною документацією ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” на закупівлю послуг з поточного ремонту дорожнього полотна автомобільної дороги загального користування місцевого значення С091307 Старі Кривотули – Нові Кривотули Тисменицького району Івано-Франківської області (окремими ділянками) не передбачено вимоги накладення електронного цифрового підпису учасника на подану тендерну пропозицію. Відповідно, використання учасником електронного цифрового підпису в даному випадку не є обов’язковим. Опосередковано це підтверджує і наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 р., в якому прямо визначені форми документів, на які накладається електронний цифровий підпис. Замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у статті 30 Закону. Зокрема, у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що сама по собі відсутність електронного цифрового підпису учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, крім випадків, якщо така вимога встановлена в тендерній документації. Повторно наголошуємо на тому, що в тендерній документації ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” на закупівлю вищевказаних послуг відсутня вимога накладення електронного цифрового підпису учасника на подану тендерну пропозицію. З огляду на вказане, відсутність електронного цифрового підпису учасників ТОВ “Шляхбуд-Лім” та ТОВ “ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП” не є підставою для відхилення їх тендерних пропозицій як таких, що не відповідають умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене, ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” жодним чином не порушило законодавство в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) тендерних пропозицій учасників. Орган державного фінансового контролю вказує на те, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ №490) у оголошенні про проведення відкритих торгів та у повідомленні про намір укласти договір Замовник не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. Наголошуємо на тому, що наведене не відповідає дійсності. Так, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 р. №463 було внесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 р. №490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Вказані зміни передбачали доповнення форм новими пунктами, серед яких, зокрема, “Джерело фінансування закупівлі”. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України своїм листом №3304-04/22177-06 від 28.05.2019 р. “Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490” роз’яснило, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель такий пункт як “Джерело фінансування закупівлі” відображено в полі - “Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі )”. Враховуючи вказане роз’яснення Мінекономрозвитку, станом на 20.09.2019 р. при оголошенні процедури закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього полотна автомобільної дороги загального користування місцевого значення С091307 Старі Кривотули – Нові Кривотули Тисменицького району Івано-Франківської області (окремими ділянками) Замовником було відображено “Джерело фінансування – кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету” в полі “Конкретна назва предмета закупівлі”. Додатково зазначаємо, що нове поле - “Джерело фінансування” в системі “Прозорро” з’явилося тільки з 01 листопада 2019 року. Крім того, у Повідомленні про намір укласти договір, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу по вказаній процедурі закупівлі, також вказана інформація про джерело фінансування закупівлі. Зокрема, у пункті 111 Повідомлення зазначено “Джерело фінансування закупівлі. кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету ”. Враховуючи вищенаведене, ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” не порушило законодавство в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. У висновку про результати моніторингу закупівлі від 19.12.2019 р. орган державного фінансового контролю вказує на порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю, оскільки договір, умови якого зазначені у пунктах 3.1 та 3.4 відрізняються від змісту договору, що міститься у тендерній пропозиції переможця торгів та у ТД, та наявний пункт 3.5, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Оскільки Замовником укладено Договір з порушенням вимог, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону, відповідно до частини першої статті 37 Закону даний Договір є нікчемним. Вважаємо висновок органу державного фінансового контролю безпідставним та необґрунтованим, виходячи з наступного. Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (в тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у цій частині цієї статті Закону. Ціна договору №415 від 28.11.2019 р., укладеного з ТОВ “Шляхбуд-Лім”, що вказана в п.3.1., повністю відповідає тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами аукціону. Включення в договір нового пункту 3.4. з зазначенням вартості робіт на 2019 рік не вважається зміною істотних умов договору, а є доповненням його умов. Оскільки договір укладено з терміном його дії на 2019 -2020 рр. та з джерелами фінансування за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, виникає необхідність конкретизації суми виконання робіт на 2019 рік відповідно до виділеного фінансування. В зв’язку з включенням в договір нового пункту 3.4. , пункт 3.4. проекту договору про закупівлю, який містився в складі тендерної документації, став пунктом 3.5., однак зміст його не змінився. Отже, як слідує з наведеного, умови договору про закупівлю №415 від 28.11.2019 р. не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі; вимоги частини четвертої статті 36 Закону в даному випадку не порушено. Відповідно, відсутні підстави для твердження про нікчемність вказаного договору. Зважаючи на викладене, ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” не порушило законодавство в частині укладання договору про закупівлю. Враховуючи наведене вище, вважаємо, що Державним підприємством “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” не порушено тендерне законодавство при проведенні процедури закупівлі послуг “Поточний ремонт дорожнього полотна автомобільної дороги загального користування місцевого значення С091307 Старі Кривотули – Нові Кривотули Тисменицького району Івано-Франківської області (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”. В той же час, вказані органом фінансового контролю порушення законодавства у висновку про результати моніторингу закупівлі від 19.12.2019 р., є безпідставними та непідтвердженими.
2019-12-26 14:45:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42753775 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Дочірнє підприємство "Івано-Франківський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ПМК-88" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Шляхбуд-Лім | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Шляхбуд-Лім |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
4 190 000,00
UAH з ПДВ
|
4 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
4 432 797,60
UAH з ПДВ
|
4 432 797,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПМК-88" |
4 440 600,00
UAH з ПДВ
|
4 440 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" |
5 013 755,00
UAH з ПДВ
|
5 013 755,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГРАНІТ-001 |
5 299 399,98
UAH з ПДВ
|
5 299 399,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Шляхбуд-Лім #38162678 |
Переможець |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 17:09
|
договір 415 від 28.11.2019.PDF | укладений |
28 листопада 2019 17:07
|