Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автоматичної системи водяного пожежогасіння, системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, автоматизації системи внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» за адресою: м. Харків, пр. Тракторобудівників, 55
Очікувана вартість
11 968 490,00 UAH
UA-2019-09-20-001683-a 859f0dd6eec747e6a31026620cc831d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сініченко Вячеслав Борисович

380572625065 7105633@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22684588
Вебсайт: http://dvorec.edu.kh.ua
Місцезнаходження: 61153, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Тракторобудівників, 55
Контактна особа: Сініченко Вячеслав Борисович
380572625065
7105633@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:09
Очікувана вартість: 11 968 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 842,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59842 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автоматичної системи водяного пожежогасіння, системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, автоматизації системи внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» за адресою: м. Харків, пр. Тракторобудівників, 55
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61153, Україна, Харківська область, Харків, просп. Тракторобудівників, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2В) (далі – Акт) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості виконаних робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет м. Харкова. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 18:28
04.10.19_ТЕНД ДОКУМ_зміни_капит рем ППА.docx
04 жовтня 2019 18:27
04.10.19_ОГОЛОШЕННЯ_КапРем ПСС_ХПДЮТ.doc
04 жовтня 2019 18:27
04.10.19_ПЕРЕЛІК ЗМІН_до ТЕНД ДОКУМ.doc
04 жовтня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 18:28
04.10.19_ТЕНД ДОКУМ_зміни_капит рем ППА.docx
26 вересня 2019 17:29
26.09.19_ТЕНД ДОКУМ_зміни_капрем ППА.docx
20 вересня 2019 18:09
ТЕНД ДОКУМ_КапРем ППС_ХПДЮТ.docx
04 жовтня 2019 18:27
04.10.19_ОГОЛОШЕННЯ_КапРем ПСС_ХПДЮТ.doc
20 вересня 2019 18:10
ОГОЛОШЕННЯ_КапРем ПСС_ХПДЮТ.doc
04 жовтня 2019 18:27
04.10.19_ПЕРЕЛІК ЗМІН_до ТЕНД ДОКУМ.doc
26 вересня 2019 17:30
26.09.19_ПЕРЕЛІК ЗМІН_до ТЕНД ДОКУМ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-001683-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРАКТИКА-М12", Код ЄДРПОУ:38382462
Дата подання: 22 вересня 2019 13:25
Неправомірність зазначення про наявність фахівців (виконавців робіт) Форми ІІ Тендерної документації
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, фахівці (виконавці робіт) МАЛЯР (штукатур) відносятся до виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення).
Цей вид робіт не відносится до код ДК "021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи" та не зазначен у предметі закупівлі: "Капітальний ремонт автоматичної системи водяного пожежогасіння, системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, автоматизації системи внутрішнього протипожежного водопроводу".
Вимагаємо вилучити з Форми ІІ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Тендерної документації обов'язкове зазначення про наявність фахівців (виконавців робіт) "- маляра (штукатура) - не нижче 3-го розряду, (не менше одного)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2019 12:53
Доброго дня! На Ваше звернення (вимогу), згідно з частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон), надаємо відповідь про наступне, та цим звертаємо Вашу увагу на те, що повний зміст відповіді міститься в окремому прикріпленому файлі.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000039 ● a67386f7d3054c75902b2ac486885824
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.11.2019 №267
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 01.11.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 267

Витяг з перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

5 UA-2019-09-20-001683-a 20.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації про усунення порушення замовником Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень: виключний перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, встановлено статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто фактично Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає механізму, за яким замовник може відмінити процедуру закупівлі після того, як уклав договір про закупівлю з переможцем торгів. Відтак у Замовника відсутня можливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, договір про закупівлю, укладений замовником з переможцем торгів за результатами процедури закупівлі, а саме: договір № 8/72 від «07» листопада 2019 р. було розірвано за згодою сторін за цим договором, шляхом укладення додаткової угоди № 2 від 19 листопада 2019 р. При цьому на момент укладення додаткової угоди № 2 від 19 листопада 2019 р., договір № 8/72 від «07» листопада 2019 р. його сторонами ще не виконувався. Додається: Додаткова угода № 2 від 19 листопада 2019 р. до Договору № 8/72 від «07» листопада 2019 р.

2019-11-21 17:45:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТИКА-М12" 7 760 000,00
UAH з ПДВ
5 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Спецавтоматика-К" 11 908 647,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" 6 911 131,00
UAH з ПДВ
6 849 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 19:13
Довідка-МВС.pdf
14 жовтня 2019 13:47
Електронний підпис
13 жовтня 2019 19:54
8.6-НФ_паспорт.pdf
13 жовтня 2019 19:45
8.1-ТендернаПропозиція.pdf
13 жовтня 2019 19:45
06.5-Ліцензія.pdf
13 жовтня 2019 19:45
03.8-Квитанція-1ДФ.pdf
13 жовтня 2019 19:44
03.7-Форма-№1ДФ.pdf
13 жовтня 2019 19:44
03.2.1-Штатний розпис.pdf
13 жовтня 2019 19:44
03-Працівники.pdf
13 жовтня 2019 19:44
02-Обладнання.pdf
13 жовтня 2019 19:44
09.1-КопіяСтатутуОписи.pdf
13 жовтня 2019 09:26
09.1-КопіяСтатутуОписи.pdf
12 жовтня 2019 13:09
10.1-Довідка активи М12.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.9-Довідка-Обмеження.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.6-ГарантіяСанкції.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.4-Витяг-Document_USR_1005802871.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.3-Відомості-ЕДРПОУ.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.2-Свидоцво-ПДВ.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.1-ОПИС-СТАТУС.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9-Статут М12.pdf
12 жовтня 2019 13:09
8.6-НФ_паспорт.pdf
12 жовтня 2019 13:09
07.1-Наказ-ДИРЕКТОР.pdf
12 жовтня 2019 13:09
06.7-Субпідрядники.pdf
12 жовтня 2019 13:09
06.4-Довкілля.pdf
12 жовтня 2019 13:09
06.3-Дозвіл-Декларація.pdf
12 жовтня 2019 13:09
06.2-ГарантійнийСтрок.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.8-Стаття-17-8.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.7-Стаття-17-7.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.6-Стаття-17-6.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.5-Стаття-17-5.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.4-Стаття-17-4.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.3-Стаття-17-3.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.2-Стаття-17-2.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.1-Стаття-17-1.pdf
12 жовтня 2019 13:09
04.2-Відгук.pdf
12 жовтня 2019 13:09
04.1-АналогічнийДоговір.pdf
12 жовтня 2019 13:09
04-АналогічніДоговори.pdf
12 жовтня 2019 13:09
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:58
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:54
Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Фінансовий звіт.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Тех. паспорта машини.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Статут.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Свідоцтво маляра.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Пожтехмин. Костюченко.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Підписаний_Лицензия.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Підписаний_G1019-7935-GL_tender.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Паспорт ЛВ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Накази про прийняття.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Ліцензія.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Лист відгук.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Квитанция 1ДФ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Договір та акти.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Відомості з ЄДР.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 28. щодо санкцій.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 23. Виконання робіт.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 18. субпідрядник.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 16. Захист довкілля.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 14. 17.8.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 13. 17.7.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 12. 17.6.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 11. 17.5.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 10. 17.4.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 9. 17.3.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 8. 17.2.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 7. 17.1.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 6. Щодо статті 17 ЗУ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Витяг з ЄДР 4.10.2019.pdf
11 жовтня 2019 14:54
121010013460921S011001110001359062019.pdf
11 жовтня 2019 14:54
5. Відомості з ЄДР 4.10.2019.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Лист-відгук Вавилон.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Лист відгук інтермол.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Експертний звіт (1).pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Експертиза.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Договор опов. Вавилон.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Аналогічні договори2.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Акт монт. пож. Вав.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 АКТ інтермол.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Акт вавилон ОУЕЛ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Договора.pdf
11 жовтня 2019 14:54
1 Шубіна Диплом.pdf
11 жовтня 2019 14:54
1 Трудові книжки.pdf
11 жовтня 2019 14:54
1 Накази про прийняття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАКТИКА-М12"

ПП "Спецавтоматика-К"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТИКА-М12"
#38382462
5 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 11:04
дод угода2.pdf укладений
20 листопада 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 13:35
лок кошт2019.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:28
договірна ціна2019.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:27
дод угода1.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:27
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 10:36
гарантия.pdf укладений
08 листопада 2019 10:22
кошторисОР.pdf укладений
08 листопада 2019 10:21
КошторисВР.pdf укладений
08 листопада 2019 10:20
Кошторис4.PDF укладений
08 листопада 2019 10:14
додаток4.pdf укладений
07 листопада 2019 17:07
додаток3.pdf укладений
07 листопада 2019 17:02
Кошторис3.PDF укладений
07 листопада 2019 17:01
додаток3.pdf укладений
07 листопада 2019 16:58
Кошторис1.PDF укладений
07 листопада 2019 16:55
Кошторис1.PDF укладений
07 листопада 2019 16:54
Кошторис2.PDF укладений
07 листопада 2019 16:54
додаток4.pdf укладений
07 листопада 2019 16:53
додаток3.pdf укладений
07 листопада 2019 16:53
додаток2.pdf укладений
07 листопада 2019 16:53
додаток1.pdf укладений
07 листопада 2019 16:52
Договор.pdf укладений
07 листопада 2019 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору; Договірна ціна на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 8/72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник і Підрядник на підставі пунктів 11.2, 11.3, 11.6, 11.7, 11.8 та 11.9. Договору № 8/72 від 07.11.2019 p., погодилися Договір № 8/72 від 07.11.2019 р. вважати розірваним за згодою Сторін з 19 листопада 2019 року.