Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 39» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Синельниківська, буд. 5 (ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 940 338,55 UAH
UA-2019-09-20-000964-b b762d0f5d007460a81aa676778eb76d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 22:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:56
Очікувана вартість: 6 940 338,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 701,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 39» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Синельниківська, буд. 5 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Синельніківська, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплата перераховується Замовником кожного календарного року у розмірі не більше ніж 30 % від суми видатків на поточний календарний рік Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт перерахування коштів за виконані роботи на підставі акту (-ів) виконаних робіт та довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати в межах бюджетних призначень 2019-2020 рр., з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 14:38
Перелік змін.FR12.docx
24 вересня 2019 14:38
Тендерна документація зі змінами.docx
20 вересня 2019 11:50
Тендерна документація.docx
20 вересня 2019 11:50
Додаток 2.1 - Відомість ресурсів.rtf
20 вересня 2019 11:50
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.rtf
20 вересня 2019 11:50
Додаток 4.1 - Відомість обсягів робіт.docx
20 вересня 2019 11:50
Додаток 4 - Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Днепрогорстрой 6 935 502,34
UAH з ПДВ
6 935 502,34
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Меншиков В.В. 6 940 232,12
UAH з ПДВ
6 940 232,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:40
Електронний підпис
11 жовтня 2019 09:48
Тендерна пропозиція 39.pdf
05 жовтня 2019 19:17
Електронний підпис
05 жовтня 2019 19:07
ч.5.rar
05 жовтня 2019 19:07
ч.4.rar
05 жовтня 2019 19:07
ч.3.rar
05 жовтня 2019 19:07
ч.2.rar
05 жовтня 2019 19:07
ч.1.rar

Публічні документи

05 жовтня 2019 13:13
Уставные док-ты.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Днепрогорстрой

ФОП Меншиков В.В.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Днепрогорстрой
#34824605
6 935 502,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 14:04
дод.угода №3 від 18.08.2020 договір №55ПД_19 від 28.10.2019.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 07:46
дод.угода №2 від 23.04.2020 договір №55ПД_19 від 28.10.2019.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 07:44
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 10:10
Додаткова угода № 1 від 11.02.2020р. до Договору № 55ПД-19 від 28.10.2019.FR12.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 10:09
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 13:40
Договір № 55 ПД-19 від 28.10.2019.FR12.pdf укладений
29 жовтня 2019 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 55ПД-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 55ПД-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 55ПД-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 917 385,52
UAH (в тому числі ПДВ 1 152 897,59 UAH)