Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального ДНЗ «Ластівка» Міловської селищної ради Луганської області. (Коригування проекту)
Очікувана вартість
6 853 799,60 UAH
UA-2019-09-20-000620-c 7849fa470239428196355824aa9acc56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радченко Інна Вікторівна

+380999236679 lastivk72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ластівка" Міловської селищної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 34311534
Місцезнаходження: 92500, Україна , Луганська обл., МІЛОВЕ, вул. Миру, буд. 57А
Контактна особа: Радченко Інна Вікторівна
+380999236679
lastivk72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:16
Очікувана вартість: 6 853 799,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 707,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34269 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального ДНЗ «Ластівка» Міловської селищної ради Луганської області. (Коригування проекту) (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92500, Україна, Луганська область, МІЛОВЕ, вулиця Миру, будинок 57 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:04
ТД_МЕЛОВОЕ_САД_2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 6 732 920,49
UAH з ПДВ
6 732 920,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 6 853 641,54
UAH з ПДВ
6 853 641,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:13
ст_17.pdf
15 жовтня 2019 17:13
Кошторис Ластівка.pdf
15 жовтня 2019 17:13
Довiдка_податки.pdf
10 жовтня 2019 11:57
Електронний підпис
05 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис
05 жовтня 2019 16:18
8._Пакт.pdf
05 жовтня 2019 16:18
7.2. Кошторис Ластівка.pdf
05 жовтня 2019 16:18
6.1. Проект договору.pdf
05 жовтня 2019 16:18
4.5.6_Ст.17_ЄДР_бенефiцiар.pdf
05 жовтня 2019 16:18
4.5.2._Ст.17_АП.pdf
05 жовтня 2019 16:18
4.4.4. Фін звіт 2018, квит.2.pdf
05 жовтня 2019 16:18
4.4.3. Фін.звіт 2017, квит.2.pdf
05 жовтня 2019 16:18
4.4.2. Фін.звіт 2016, квит.2.pdf
05 жовтня 2019 16:18
4.4.1. Фін.звіт 2015, квит.2.pdf
05 жовтня 2019 16:18
4.2.4. Накази працівники.pdf
05 жовтня 2019 16:18
4.2.3. Охорона праці.pdf
05 жовтня 2019 16:17
4.2. Довідка працівники.pdf
05 жовтня 2019 16:17
3. Витяг ПДВ.Pdf
05 жовтня 2019 16:17
2.1. _Iнф._код_доступу.pdf
05 жовтня 2019 16:17
2. Статут копія.pdf
05 жовтня 2019 16:17
1.2. Наказ (директор).pdf
05 жовтня 2019 16:17
1.1. Протокол (директор).pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:15
5 Інші документи.rar
04 жовтня 2019 16:15
3.1 Календарний графік.pdf
04 жовтня 2019 16:15
2 Відповідність ст. 17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
#33432911
Переможець 6 732 920,49
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
#33432911
6 732 920,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 16:39
допугода4.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 15:54
допугода 3.pdf зміни до договору
29 червня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:42
Д угода Каскад.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 16:39
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 17:23
Договір про закупівлю робіт (договір підряду) №1 від 30.10.2019.pdf укладений
30 жовтня 2019 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у видах робіт, які покращать якість предмета закупівлі та не призведуть до збільшення суми Договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML